Populært innlegg Bingo Bongo Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71361 Del Skrevet 7. november 2022 Selv om dette ikke kommer ut i media, er det etter hvert godt kjent rundtom. Videoene til Fru J har fått mange klikk, og det har blitt diskutert i flere forum. I tillegg må vi anta at en del har fått vite det gjennom den berømte jungeltelegrafen " Herregud, har du hørt at...?" En ting er at de nå sitter og røkter både egne kommentarfelt og følger med i diverse fora hva anonyme mennesker skriver og tenker om de. Det som hadde bekymret meg langt mer, er tanken på hvem som vet hva i nærområdet, og hva disse tenker om de... Tenk å møte andre foreldre på skole og fritidsaktiviteter uten å vite om de vet hva du har gjort. Kanskje stopper de og smiler og slår av en prat, og så tenker de sitt når du går videre. Tenk om du er det store samtaleemne blant resten av foreldrene - ikke på en positiv måte. Kanskje noen foreldre etterhvert vil vegre seg for å sende ungene på besøk i Villaen pga de er engstelig for den rabiate pappaen i huset. Kanskje noen av døtrenes klassekamerater allerede vet, og det kommer kommentarer og latterliggjøring. Unger har blitt mobbet for langt mindre enn dette. Hva med de som jobber på nærbutikken/blomsterbutikken osv? De smiler kanskje når du betaler, og så ser de på hverandre og ler når du forlater butikken. Hva med bekjente av øvrig familie? Hvordan er det å tenke på at kanskje svigerfamilien får spørsmål ang dine rabiate handlinger? Litt flaut, kanskje? De aller, aller fleste mennesker synes heldigvis slik oppførsel er hårreisende og tar fulstendig avstand fra det. 68 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. november 2022 #71362 Del Skrevet 7. november 2022 "Samarbeider med fienden på et kvinneforum" Nesten så man skulle tro at Åge hadde vært på ferde: 47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 7. november 2022 #71363 Del Skrevet 7. november 2022 Sugar&Spice skrev (55 minutter siden): Bree var en kompleks og sammensatt karakter, og alt annet og mer til enn den striglede overflate-karakteren man møtte i første sesong av Desperate Housewives. Å sammenlikne CBE med Bree er helt bak mål, Bree hadde mange sider. Caroline står stødig ved sin voldelige, truende, trakasserende og lyvende samboer. Og later som alt er bra. Hun når ikke Bree opp til støvelkanten en gang! Jeg tror Stepford wife er en bedre sammenligning. Angående bilen til A, så er det ingenting i prisen for omlakkering som indikerer at dette var en ripe. Ei heller at bilen var et vrak. Hadde den vært det, så hadde den nemlig blitt kondemnert for den summen. LKE kan selvfølgelig ikke skrive av noe av dette på firmaet. Jeg minner om at paret har en samlet årsinntekt på 750 000, før skatt. Av dette må de betale utgifter de heller ikke kan skrive av. Blant annet lån, strøm, drivstoff og det meste av maten. Dere vet, alt som har blitt svindyrt i det siste. Jeg kan garantere at dette svir skikkelig i lommeboka! Paret bør legge seg i selen og hanke inn et par skikkelige samarbeid, eventuelt daglige drittoppdrag, slik at de kan ta seg ut lønninger som ligner på de de hadde før. Men noe sier meg at det kanskje blir vanskelig. 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 7. november 2022 #71364 Del Skrevet 7. november 2022 Isild skrev (14 timer siden): Uansett hva som er årsaken til at media ikke skriver om denne alvorlige hendelsen, så burde de skamme seg over å la den "ene siden av saken" få stå. Jeg vet at andre har en ganske annen oppfatning av hva som er greit å dele og hva som ikke er greit, men uenigheter må man kunne akseptere uten å ta diskusjonen ned til et nivå hvor man benytter seg av personangrep og andre usakligheter. https://www.seher.no/kjendis/hardt-ut-rotter-seg-sammen/76373309 Dette uttalte altså Caroline i kjølvannet av Beckmann-kommentarene - antageligvis vel vitende om at hennes mann hadde oppsøkt og fulgt etter en kvinne, for så å vandalisere bilen hennes, OG ringe senere på kvelden. En kvinne som hverken hadde kommet med personangrep eller usakligheter. Eier ikke Caroline skam? "Personangrep og usakeligheter" er ugreit for henne, men at mannen hennes går fysisk til angrep på annemanns eiendom, det er helt ok? De to der vet ikke ikke når de bør holde kjeft. Det er kvalmt at media lar dette bullshit`et stå. Jeg tror ikke det er så synd på Caroline egentlig. Jeg tror de er helt samstemte. Kanskje ihvertfall Se og Hør kan skrive en sak om Lars Kristian Eriksen som forfølger kvinner og volder skadeverk på bil? Sånn i forlengelse av denne saken? 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 7. november 2022 #71365 Del Skrevet 7. november 2022 16 minutter siden, Felis said: Jeg tror Stepford wife er en bedre sammenligning. Angående bilen til A, så er det ingenting i prisen for omlakkering som indikerer at dette var en ripe. Ei heller at bilen var et vrak. Hadde den vært det, så hadde den nemlig blitt kondemnert for den summen. LKE kan selvfølgelig ikke skrive av noe av dette på firmaet. Jeg minner om at paret har en samlet årsinntekt på 750 000, før skatt. Av dette må de betale utgifter de heller ikke kan skrive av. Blant annet lån, strøm, drivstoff og det meste av maten. Dere vet, alt som har blitt svindyrt i det siste. Jeg kan garantere at dette svir skikkelig i lommeboka! Paret bør legge seg i selen og hanke inn et par skikkelige samarbeid, eventuelt daglige drittoppdrag, slik at de kan ta seg ut lønninger som ligner på de de hadde før. Men noe sier meg at det kanskje blir vanskelig. Har prisen på omlakkeringen vært omtalt? Det hadde jo vært interessant som referanse til spriket mellom en bruker her som sier «én ripe» kontra fruJ som sier «på alle sider»… 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. november 2022 #71366 Del Skrevet 7. november 2022 Andrea59 skrev (Akkurat nå): Har prisen på omlakkeringen vært omtalt? Det hadde jo vært interessant som referanse til spriket mellom en bruker her som sier «én ripe» kontra fruJ som sier «på alle sider»… En sammenhengende ripe kan jo gå langs alle sider, for så vidt. Er vel bare snakk om lek med ord. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. november 2022 #71367 Del Skrevet 7. november 2022 Surikatt skrev (19 minutter siden): Kanskje ihvertfall Se og Hør kan skrive en sak om Lars Kristian Eriksen som forfølger kvinner og volder skadeverk på bil? Sånn i forlengelse av denne saken? Det burde de gjøre! Men da hadde de nok gjort det allerede. De ønsker vel å holde seg inne med CBE.no for å få være mikrofonstativ i alle ikke-sakene som måtte komme i fremtiden. Noen litt bakover i tråden nevnte så treffende at influencere har blitt `den fjerde statsmakt`- og det stemmer. De har skøvet media vekk fra den plassen. Media i dag er bare nyttige idioter for dem. At NRK ansetter "Gullbarbie" til å påvirke unge kvinner sier vel egentlig alt. Det får meg til å tenke på 80- tallslåten "Video killed the radiostar" med The buggles. Nå har vi den situasjonen at "Social media killed mainstream media". 39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 7. november 2022 #71368 Del Skrevet 7. november 2022 Andrea59 skrev (15 minutter siden): Har prisen på omlakkeringen vært omtalt? Det hadde jo vært interessant som referanse til spriket mellom en bruker her som sier «én ripe» kontra fruJ som sier «på alle sider»… En omlakkering i seg selv er så dyr at prisen overstiger verdien på et vrak. Vi snakker mange titalls tusen. Hadde det vært et vrak, hadde bilen blitt kondemnert, fremfor reparert. Selve prisen har ikke blitt omtalt av fru Johansen, så da forholder jeg meg til den avgjørelsen. Siden jeg er en anonym bruker på et forum forventer jeg ikke at noen skal ha tiltro til meg, men jeg bekrefter uansett at det fru Johansen sier er sant. 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Titori Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71369 Del Skrevet 7. november 2022 Hunter7 skrev (6 timer siden): Til det uthevede: 1) Lars Kristian Eriksen lagde ikke bare ei enkelt ripe i bilen. Han lagde mange nok riper til at bilen faktisk må hellakkeres. Han har ikke bedt om unnskyldning, han har tilstått. Det er faktisk en vesentlig og leksikal forskjell mellom "ikke skyldig" og "uskyldig". Han spanderte heller ikke hellakkering. Lars Kristian Eriksen må faktisk gjøre opp for den skaden han har voldt på fremmed persons eiendom. Glem heller ikke at han forfulgte vedkommende fra dennes eiendom til stedet hvor vedkommende hentet sitt barn. Og som om ikke klappjakt og hærverk var nok, så bedrev han i tillegg telefonterror. Lars Kristian Eriksen må gjerne unnskylde sin egen oppførsel som affekt-handlinger, men faktum er at han tok et valg etter det andre. Lars Kristian Eriksen valgte selv å gå inn på profilen til A. Lars Kristian Eriksen valgte selv å finne ut hva A heter. Lars Kristian Eriksen valgte selv å finne ut As hjemstedsadresse og telefonnummer. Lars Kristian Eriksen valgte selv å sette seg i sin bil og kjøre til As bopel. Lars Kristian Eriksen valgte selv å plassere bilen i umiddelbar nærhet av As søppelkasse. Lars Kristian Eriksen valgte selv å forfølge A da A skulle hente sitt barn. Lars Kristian Eriksen valgte selv å gå ut av sin bil. Lars Kristian Eriksen valgte selv å oppsøke As bil da hen hentet sitt barn. Lars Kristian Eriksen valgte selv å begå hærverk av et slikt omfang at As kjøretøy nå må hellakkeres. Lars Kristian Eriksen valgte selv å ringe A på kveldstid. Dette valget gjentok han flere ganger. For hvert enkelt valg, hadde han samtidig enhver mulighet til å revurdere sine handlinger og gjøre en kjapp konsekvensanalyse, som f.eks. hvordan hans illgjerninger ville kunne ramme hans kones bedrift. Lars Kristian Eriksen valgte om og om igjen å ignorere konsekvensene av sine valg. Han tok derimot det ene bevisste valget etter det andre for å skremme, ødelegge, og terrorisere et annet menneske. 2) Blablabla. Her spekulerer og synser du grovt i forhold du har ingen forutsetning for å kjenne til, langt mindre kan dokumentere. 3) Hvilken dannelse er det du mener? Og hvilken forståelse? Hvis det er udannet opptreden og manglende forståelse du tenker på, så er jeg enig med deg. 4) Nei. Og jeg kan heller ikke se at Caroline Berg Eriksen har fått til så veldig mye i livet sitt. Hun hadde riktignok store muligheter til å nå langt, men de skuslet hun egenhendig bort. 👏👏👏 Jeg tør påstå at det er svært få som ville gjort noe sånt som LKE har gjort. Og enda færre som ville gjort det på grunn av en kritisk kommentar mot en samarbeidspartner. Dette er ikke en normalt oppegående persons verk. Det er meget drøye saker. Man kan begynne å lure på hva som er galt med fyren. 52 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71370 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Titori skrev (52 minutter siden): 👏👏👏 Jeg tør påstå at det er svært få som ville gjort noe sånt som LKE har gjort. Og enda færre som ville gjort det på grunn av en kritisk kommentar mot en samarbeidspartner. Dette er ikke en normalt oppegående persons verk. Det er meget drøye saker. Man kan begynne å lure på hva som er galt med fyren. Ja, det er fristende å spekulere i hva slags "brist" det er han fikk den dagen (eller har hele tiden) Som @Hunter7 så oversiktlig listet opp, så er det veldig mange valg han har tatt forut for "affekt-reaksjonen" (Jeg har alltid tenkt at affekt er en impulsreaksjon der og da, ikke noe man har utover kvelden mens man leter opp hva folk heter, planlegger å reise dit dagen etter osv) En ting er å av ren nysgjerrighet lete opp de som har kommentert noe ala " Stopsharenting, jeg ønsker ikke å handle hos firmaer som støtter eksponering av barn", noe helt annet er å oppsøke vedkommende hjemme, og fortsatt DA kjenne et raseri som gjør at han faktisk gjennomfører herverk. Fra tanke til handling er et veldig stort skritt. Alle kan kjenne på raseri hvis de føler seg urettferdig behandlet, eller "har fått nok". Men raseri har en tendens til å roe seg - iallefall til dagen etter, og man får mer reflekterte følselser og tanker igjen. Derfor kaller jeg det en "brist" når man etter et døgn med noe vi må tro er raseri, går på en enkeltperson som ikke gjorde annet enn å gi en tilbakemelding som kunde- på en annonsør sin side. Endret 7. november 2022 av Isild 56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FrkGordon Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71371 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg har vært en snikkikker i tråden her lenge, det har vært min lille guilty pleasure. Lenge irritert og frustrert meg over at de ikke klarer å komme med noe originalt, som vi alle vet, kaffen og treningen og isen og pastaen. Spørsmålsrundene på netfit for å etterligne «de store» på insta (Andreas og Melina feks), hundeholdet som bare har vært helt sykt siden han var valp. Treningen gir ikke mening overhodet. Men nå har de jo virkelig tatt kaka, overgått seg selv. Blir nesten litt redd, dette er jo bare skremmende! Vet ikke om det er verst om hun visste at han gjorde det eller ikke, uansett helt utrolig. Får så dårlig følelse på at de i tillegg nå fortsetter å tralle rundt i villaen sin som om ingenting har skjedd. Hvor langt skal dette gå? 74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 7. november 2022 #71372 Del Skrevet 7. november 2022 FrkGordon skrev (14 minutter siden): Jeg har vært en snikkikker i tråden her lenge, det har vært min lille guilty pleasure. Lenge irritert og frustrert meg over at de ikke klarer å komme med noe originalt, som vi alle vet, kaffen og treningen og isen og pastaen. Spørsmålsrundene på netfit for å etterligne «de store» på insta (Andreas og Melina feks), hundeholdet som bare har vært helt sykt siden han var valp. Treningen gir ikke mening overhodet. Men nå har de jo virkelig tatt kaka, overgått seg selv. Blir nesten litt redd, dette er jo bare skremmende! Vet ikke om det er verst om hun visste at han gjorde det eller ikke, uansett helt utrolig. Får så dårlig følelse på at de i tillegg nå fortsetter å tralle rundt i villaen sin som om ingenting har skjedd. Hvor langt skal dette gå? Helt enig med deg - jeg synes også det er skremmende at de fortsetter å tralle rundt som om ingenting har skjedd. Ikke minst skremmende at det er de som eier narrativet om at det er Caroline som er offeret. Det var én usaklig personkarakteristika i kommentarfeltet under Beckman (og den var skrevet av en person som ville se verden brenne), og det er dette de henger seg opp i. Beckman evner ikke svare på konstruktiv kritikk, cbe evner ikke svare på konstruktiv kritikk, men denne ene kommentaren fikk fokuset, og "beviste" narrativet til bedriftsleder om mobbing og hetsing fra haters. Jeg lurer på hvordan de greier å se seg selv i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 7. november 2022 #71373 Del Skrevet 7. november 2022 skruf skrev (11 timer siden): Jeg tror CBE og LKE er to blad av samme gren, og at hun ser på han som sin ridder i hvit rustning som går i bresjen for henne, sånn at søte, lille hun slipper. Tror ikke de angrer heller, men følte seg berettiget til å forfølge, true og gjøre hærverk som «straff». Men LKE bør Google ordet affekt og evt få noen til å forklare han hva det betyr. Ei handling utført i affekt er ikke noe som planlegges over tid, men noe som skjer der og da. Man bruker ikke tid på å gå inn på en ukjent person sin ig-konto, søke opp navn og adresse, for så å trakkasere og true vedkommende to dager etter i affekt Mon tro om de får skrevet av boten på firmakontoen eller om den blir betalt av egen lomme? Kan de skrive den av på skatten siden det skjedde som følge av et jobboppdrag🤷🏼♀️ Du må jo forstå, Lars Kristian har gjort mye i affekt - så dette vet han alt om 🤣🤣 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71374 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg vet jeg er sent ute, men jeg leste sakene om de rasistiske uttalelsene til LKE fra tiden som fotballspiller. Fucking monkey og «go back to the jungle» og fucking nigger. Sjarmerende! LKE skal være glad for at den såkalte rasismeparagrafen ikke var så aktuell i 2015. Hele greia bærer preg av den samme «look what you made me do» som alt annet paret har blitt tatt for. Bilderedigering: Hun var drevet til det pga kommentarer. Kommentarjuks: Han var drevet til det pga kritiske kommentarer. Rasistiske uttalelser: Han ble nødt til det fordi motstanderen spilte røft. Jeg er sikker på at det til og med er A sin feil at LKE ble nødt til å ripe opp bilen hennes, for han var jo bare ute og forsvarte sin stakkars viv… Uansett er kommentarene hans smått komiske, sett i lys av hans egen oppførsel Eriksen som har inntrykk av at Latyr er en spiller som ofte er i bråk med motstanderne. Ofte i bråk med andre, sa du? - Det var en kamp med mange tøffe dueller. Latyr gir bort mye, men tåler ikke å få det tilbake. Da går han og griner til dommeren med en gang, sier Eriksen. Tåler ikke å få det tilbake? Griner til dommeren? Hvem er det som ikke takler å «få det» og som griner til andre? Pressen for eksempel.. https://www.adressa.no/sport/fotball/i/Qm7w0V/eriksen-benekter-rasisme https://www.dagsavisen.no/sport/2008/05/21/rasisme-og-drapstrusler/ 54 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Heisann1234 Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71375 Del Skrevet 7. november 2022 Felis skrev (6 minutter siden): Jeg vet jeg er sent ute, men jeg leste sakene om de rasistiske uttalelsene til LKE fra tiden som fotballspiller. Fucking monkey og «go back to the jungle» og fucking nigger. Sjarmerende! LKE skal være glad for at den såkalte rasismeparagrafen ikke var så aktuell i 2015. Jeg visste ikke om dette før nå! Vet at LKE er mye rart, misogynistisk, kontrollerende, snylter på kona osvosv, men rasist også? Shit. Selv om dette var lenge siden så sier det fortsatt mye om han og hans moralske karakter. Han var VOKSEN og på JOBB da disse slengbemerkningene kom. Hva F er galt med denne fyren. 61 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71376 Del Skrevet 7. november 2022 Heisann1234 skrev (2 minutter siden): Jeg visste ikke om dette før nå! Vet at LKE er mye rart, misogynistisk, kontrollerende, snylter på kona osvosv, men rasist også? Shit. Selv om dette var lenge siden så sier det fortsatt mye om han og hans moralske karakter. Han var VOKSEN og på JOBB da disse slengbemerkningene kom. Hva F er galt med denne fyren. Dette var helt nytt for meg også. Han har tydeligvis hatt et problem med sinnekontroll og diskriminerende holdninger i lang, lang tid. Ja, alle vet at det kan eksoplodere litt på fotballbanen, og at banneordene henger løst, men å velge rasistiske utbrudd blandt alle de reglene vi har - det er det ingen unnskyldning for. Herregud for et menneskesyn og kvinnesyn den mannen har. 63 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 7. november 2022 #71377 Del Skrevet 7. november 2022 Egentlig så sitter jeg bare igjen med mye sympati til CBE når det gjelder mannen. Herregud som jeg hadde skammet meg. Er liksom ikke så enkelt å skille lag heller når man har kristne verdier, vært sammen i mange år, har en høy vegg med fasade, en kontrollerende partner og unger attpåtil. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 7. november 2022 #71378 Del Skrevet 7. november 2022 7 hours ago, Fufu said: Det skal ekstremt mye til for å ikke være tilregnelig da. En sterkt avvikende sinnstilstand omfatter psykosetilstander og andre like alvorlige sykdomstilstander. Sterk bevissthetsforstyrrelse omfatter tilstander der man ikke er klar over hva man gjør, for eksempel søvngjengeri og tåketilstander ved epilepsi. Høygradig psykisk utviklingshemming avgrenses rettslig gjennom en veiledende IQ-grense på 60. https://snl.no/strafferettslig_tilregnelighet Det er jeg klar over. Og jeg er takknemlig for at du la ved definisjonen Det jeg reagerer på er at Lars Kristian Eriksen beskrives som syk, ikke ved sine fulle fem, i ubalanse, osv. fordi det dermed fremstår som en formildende omstendighet som indirekte unnskylder hans oppførsel. Men faktum er at han visste veldig godt hva han gjorde. Det var villede, bevisste, og planlagte handlinger om å volde en annen person ille. Lars Kristian Eriksen ønsket ikke bare å traumatisere et menneske, han realiserte sågar disse ønskene. Dét i seg selv er skremmende. Det som gir saken nok en skremmende dimensjon, er at ingen fra Treasures AS offentlig har tatt stilling. I stedet har det vært "business as usual and the show must go on". Problemet med den slags tankegang når hele livsoppholdet er fundert på sosiale medier, er at hvis man ikke selv skaper et narrativ ganske kjapt, så kan man være brennsikker på at da vil andre (les: publikum) gjøre det for en. For Caroline Berg Eriksens del gikk det toget senest i forrige uke. Nå fremstår hun som en person som bejubler forfølgelse, hærverk mot, trakassering, og terrorisering av ei anna kvinne. 36 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kri.star Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71379 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Hei. Jeg skrev i dag e-post til journalisten som publiserte denne saken: Beckmann og Caroline Berg Eriksen: - Hardt ut : - Rotter seg sammen (seher.no), og spurte om det kom en oppfølging. Etter litt e-post frem og tilbake fikk jeg nå dette svaret: "Hei igjen. Jeg refererte til Beckmann-saken da jeg skrev om tilsvar i mailen, da mange har reagert på at Eriksen fikk uttale seg om saken. Angående hendelsen som skjedde i sommer, så er vi i dialog med de det gjelder og i en prosess, men som sagt- vi kan ikke diskutere upublisert materiale. Håper du har forståelse for dette. Kan virke som det kanskje er noe på trappene? Endret 7. november 2022 av mrs.tld 61 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 7. november 2022 #71380 Del Skrevet 7. november 2022 mrs.tld skrev (4 minutter siden): Hei. Jeg skrev i dag e-post til journalisten som publiserte denne saken: Beckmann og Caroline Berg Eriksen: - Hardt ut : - Rotter seg sammen (seher.no), og spurte om det kom en oppfølging. Etter litt e-post frem og tilbake fikk jeg nå dette svaret: "Hei igjen. Jeg refererte til Beckmann-saken da jeg skrev om tilsvar i mailen, da mange har reagert på at Eriksen fikk uttale seg om saken. Angående hendelsen som skjedde i sommer, så er vi i dialog med de det gjelder og i en prosess, men som sagt- vi kan ikke diskutere upublisert materiale. Håper du har forståelse for dette. Kan virke som det kanskje er noe på trappene? Vet du, jeg kjente at jeg ble svimmel og uvel av tanken. Som en empatisk person kan jeg meget vel sette meg inn i følelsen av den overhengende faren av at dette kommer ut. De har jo levd i en verden hvor de har hatt kontroll på eget narrativ, og i grunnen sluppet relativt billig unna de gangene det har stormet. Primært har taktikken vært å snu sakene til å handle om dem som offer. Når jeg har vurdert medias berøringsangst for denne saken har jeg i grunnen tenkt at det er nettopp narrativet som stakkars influencer forfulgt av nettroll som har gitt grunnlaget for at medias sympati har ligget hos paret. Enten det, eller at CBE sin standing hos kjendisbetatte journalister har gitt henne en form for beskyttelse. Det som er viktig å minne om er at de ikke ville vært i denne situasjonen om de faktisk hadde hørt litt på kritikken i stedet for å eskalere sakene når de oppstår. Om de hadde tatt til seg noe ville ikke folk trengt å bruke samarbeidspartneres kommentarfelt til å fremme sin kritikk. Det kan se ut til at det er A sin vilje til å stå frem det her koker ned til nå. 29 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå