Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HerKommerMummi skrev (1 minutt siden):

Hun var jo om det nå. Men kan ikke tro at hun visste om det på forhånd. 

Det tror ikke jeg heller. Av de to er det han som virker sprøyte gal.

Hun fremstår bare som veldig opptatt av hans og andres anerkjennelse. Det kan jo være usunt det også.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen oppsummere hva som har skjedd? Har mannen hennes fysisk angrepet en som kommenterte kritisk om eksponering av barna og venter rettsak pga. angrepet? Og Makeup Mekka blokkerer alle som er kritisk til spons av en som eksponerer barna? Prøvde å bla en del sider bakover men det var vanskelig å finne tidslinjen når jeg ikke har fulgt med tidligere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkedyne skrev (Akkurat nå):

Kan noen oppsummere hva som har skjedd? Har mannen hennes fysisk angrepet en som kommenterte kritisk om eksponering av barna og venter rettsak pga. angrepet? Og Makeup Mekka blokkerer alle som er kritisk til spons av en som eksponerer barna? Prøvde å bla en del sider bakover men det var vanskelig å finne tidslinjen når jeg ikke har fulgt med tidligere. 

Om du har IG konto kan du sjekke ut Fru Johansen sin konto. Alt ligger der.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkedyne skrev (2 minutter siden):

En person skrev en saklig kommentar om bedriftens samarbeid med Beckmann, hvorpå LKE oppsøkte vedkommende, kjørte etter og benyttet anledningen mens vedkommende var inne et sted i et ærend til å ripe opp hele bilen.

LKE ble anmeldt og tilsto. Bøtelagt og må betale omlakkering av bilen.

Endret av Fufu
  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medici skrev (8 minutter siden):

Litt usikker på hva som skal bevises her? Jeg presenterer noe om hva som kan skje hvis... At CBE for meg har den laveste troverdigheten av alle influencere JEG kan komme på er min subjektive oppfatning. Den trenger ikke bevisføring.

Det du sier her er ikke helt sant. I innlegget ditt skriver du aldri jeg mener eller jeg tenker.

Du skriver det er sånn og sånn. Du kommer også med udokumenterte påstander.

Just saying.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
Silkedyne skrev (2 minutter siden):

FruJohsnsen på Instagram episode 1-6. 

Makeupmekka blokkerte brukere som refererte til FruJohansen på Instagram og opplyste om at deres kunder kunne risikere å bli forfulgt av ektemannen dersom de kritiserte samarbeidet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medici skrev (10 minutter siden):

Jeg vet, var bare oppriktig interessert i hvordan noe av det jeg skrev skulle kunne bevisføres. Har ikke noe mer å tilføye enn det jeg skrev der du siterte meg.

Skjønner, men det svaret får du ikke, beste er om alle ghoster vedkommende (og lignende profiler) 👍

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske oppdatert på tråden i senere tid, men fikk dessverre ikke med meg Kremmerhuset-gate. Kan jeg plage noen til å forklare? Har lagt igjen noen kroner der, men etter Beckmann-skandalen er jeg ikke interessert i å støtte noe som helst som kan kobles til dette paret. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fufu skrev (16 minutter siden):

En person skrev en saklig kommentar om bedriftens samarbeid med Beckmann, hvorpå LKE oppsøkte vedkommende, kjørte etter og benyttet anledningen mens vedkommende var inne et sted i et ærend til å ripe opp hele bilen.

LKE ble anmeldt og tilsto. Bøtelagt og må betale omlakkering av bilen.

I tillegg ringte han vedkommende to (hvis jeg husker riktig) ganger fra ukjent nummer flere timer senere samme kveld, for å skremme hen enda mer.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

introverten skrev (3 minutter siden):

Det er fra 2015

Just saying.

Check mate.🥇

Virket er ikke troverdig overhodet.

Stop å dele bilder av barn på internet:

• Liker 24
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (2 minutter siden):

I tillegg ringte han vedkommende to (hvis jeg husker riktig) ganger fra ukjent nummer flere timer senere samme kveld, for å skremme hen enda mer.

Egentlig er det ganske utrolig at man kan komme unna med slik oppførsel bare ved å betale ei bot. At trakasering ikke skal være mer straffbart enn som så. Det blir kanskje registrert på en hos politiet og om man gjør noe lignende igjen, blir det strengere straff?

• Liker 35
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

I fremtiden er det ganske enkelt å legge igjen noe ala denne meldingen: 

"Dersom jeg som kunde hos dere skulle velge å være åpent kritisk til deres valg av samarbeidspaetner risikerer jeg å forfølges og få skadeverk på egen eiendom av bedriften/denne samarbeidspartneren. Jeg velger å informere dere om dette slik at dere vet at dere potensiellt setter deres kunder i fare ved å samarbeide med denne bedriften. Se @FruJohsnsen episode 1-3 på Instagram for mer informasjon"

Det vil selvsagt bli slettet, men mer saklig går det ikke ann å bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hufsaaaaa skrev (5 minutter siden):

Lurer på hvordan det oppleves å være med å ødelegge livsverket til kollegaen/ektefellen sin.. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (16 minutter siden):

Jeg er ganske oppdatert på tråden i senere tid, men fikk dessverre ikke med meg Kremmerhuset-gate. Kan jeg plage noen til å forklare? Har lagt igjen noen kroner der, men etter Beckmann-skandalen er jeg ikke interessert i å støtte noe som helst som kan kobles til dette paret. 

Her står det litt:

https://influencere.wordpress.com/2019/05/06/caroline-berg-eriksen-kommentarer-om-bruk-av-barn-hos-kremmerhuset-og-pa-egen-blogg/

Og oppdatering:

https://influencere.wordpress.com/2019/05/13/caroline-berg-eriksen-samarbeidspartner-og-kundebehandling/

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (20 minutter siden):

Lurer på hvordan det oppleves å være med å ødelegge livsverket til kollegaen/ektefellen sin.. 

De er jo sammen om det. De sitter i samme styre, får lønn fra samme bedrift,  som har blitt livsverket dems. Bare fordi han var den som utførte handlingen så er ikke hun uskyldig. 

Bernt Hulsker fikk sparken fra TV2, de støtter ikke sånn adferd, ser vi Caroline sparke LK? Nei. Hva sier det om styrelederen selv? Hun støtter sin kollega og ektemann. 

• Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (2 minutter siden):

Hva sier det om styrelederen selv? Hun støtter sin kollega og ektemann.

Hun føler kanskje ikke at hun har noe annet valg. Kan være det ligger mye bak som vi ikke ser.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...