Isild Skrevet 4. november 2022 #70761 Del Skrevet 4. november 2022 <3 <3 skrev (4 timer siden): Virkelig....bare at man har evnen til å ignorere alvorlig,farlig og dypt krenkende adferd sier jo sitt,legger hun seg ned i fosterstilling nå så er det faktisk for seint Vil gjette på at de "har lagt dette bak seg", ser på det som at det gjort opp og avgjort, ferdig beklaget og ferdig angret. Antageligvis tenker de at det er hets at noen sprer dette i sosiale medier, og de føler seg sikkert "hengt ut". Vil gjette at de føler at de ble drevet til det - da de følte ganske sterkt at flere var ute etter å ødelegge samarbeid for dem. Der kom vel ordet affekt på bordet tenker jeg. Jeg får også en følelse av at politiet kanskje har sett dette som "formildende omstendigheter". Dette er ikke forståelse eller forsvar fra meg. Det er bare hva jeg tror etter at vi tidligere har sett hvordan bedriften håndterer ting. 42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kvins Skrevet 4. november 2022 Populært innlegg #70762 Del Skrevet 4. november 2022 Nå skjønner jeg grunnen til at CBE gikk offentlig ut i diverse nettaviser den 16. juni og mente seg hetset og mobbet i kommentarfeltet til Beckmann (som var blitt slettet på det tidspunktet, de hadde slettet hele posten). Det var jo hvis A eller andre gikk ut med hva LKE hadde gjort, så kunne de jo, igjen, skylde på leserne som er så slemme som hetser, mobber og sier stygge ting. Så da er det ikke rart man blir drevet til å forfølge folk, ripe opp biler og redigere kona slankere. Og bevisene på disse hetsende kommentarene var jo borte, så de som ikke faktisk hadde lest kommentarfeltet tok CBEs fortelling for gitt. Og de kan vise til disse oppslagene når LKEs handlinger nå har kommet for en dag. Sleip sleipesen. 74 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 4. november 2022 #70763 Del Skrevet 4. november 2022 Finlay skrev (11 timer siden): Ganske sikker på at disse er to alen av samme stykke. Har aldri tenkt på CBE som et offer, og gjør det heller ikke nå. Heller mer til at de påvirker hverandre negativt, og kanskje "skrur opp" hverandre - i stedet for å dempe- når det kommer til kritikk i kommentarfelt. Tenker det vi ser nå er et godt eksempel på hvor usunt det er at to voksne mennesker går oppå hverandre 24/7, der deres fremste felles mål synes å ha blitt å holde henne slank og trent. Mye av arbeidsdagen går vel dessuten med til å overvåke diverse kommentarfelt, Instagram, Jodel, twitter og alle mulige steder navnene deres kan dukke opp. Hun hadde faktisk en ok blogg en gang i tiden. Hva har det endt opp som? Og hva har de to blitt til? De har levd i bobla si i veldig mange år nå, og noen begynner åpenbart å bli alvorlig frynsete i kanten... Enig i dette. En gang i tiden var "fotballfrue" en hyggelig blogg der Caroline hadde en god tone med følgerne sine, og hun gjorde seg ganske flid med å inspirere med bilder og tekst. Nå virker det som om det hele handler om at både hun og han skal vise henne frem blodtrimma - uansett setting, og uansett hvordan det slår an hos den tidligere følgerskaren. Det kan virke som om planen om å satse på en treningsportal endte opp med å bli dette. Bilder av Caroline. Det gjenspeiler kanskje at det faktisk er det de er mest interessert i. Likes for sin egentrening og for kropp? Hadde de seriøst ønsket å starte en treningsportal og bygge opp et navn innen trening - så hadde de nok fått til det. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kinder Skrevet 4. november 2022 Populært innlegg #70764 Del Skrevet 4. november 2022 Finlay skrev (11 timer siden): Ganske sikker på at disse er to alen av samme stykke. Har aldri tenkt på CBE som et offer, og gjør det heller ikke nå. Heller mer til at de påvirker hverandre negativt, og kanskje "skrur opp" hverandre - i stedet for å dempe- når det kommer til kritikk i kommentarfelt. Tenker det vi ser nå er et godt eksempel på hvor usunt det er at to voksne mennesker går oppå hverandre 24/7, der deres fremste felles mål synes å ha blitt å holde henne slank og trent. Mye av arbeidsdagen går vel dessuten med til å overvåke diverse kommentarfelt, Instagram, Jodel, twitter og alle mulige steder navnene deres kan dukke opp. Hun hadde faktisk en ok blogg en gang i tiden. Hva har det endt opp som? Og hva har de to blitt til? De har levd i bobla si i veldig mange år nå, og noen begynner åpenbart å bli alvorlig frynsete i kanten... Helt enig i dette. Om det er LKE som har stalket, vært truende og skrapet opp bilen til vedkommende, blir jeg jo uke sjokkert over at han tar ting så langt. Han har jo oppført seg sjokkerende i kommentarfelt tidligere, og selv om det er et godt stykke fra å være truende og ufin i kommentarfelt til å faktisk stalke noen, være fysisk truende og bedrive herværk, er jeg ikke overrasket over at han har latt det gå så langt. For han virker sykelig opptatt av hva som skrives i sosiale medier om kona (og han selv), de begge har vist voldsomme reaksjoner på kritikk, og da særlig LKE. Så jeg kan også se for meg at de «skrur opp» hverandre, også lar LKE det gå alt for langt. Det jeg lurer på, er om dette er første gangen han har latt det gå så langt, eller om det har skjedd ligende mot andre tidligere. Er det flere der ute som kanskje har opplevd hærverk, truende telefoner eller annet etter å ha skrevet noe kritisk om disse to, men at de ikke har skjønt hvem som sto bak eller eventuelt ikke turt å gjøre noe med det? Eller har det plutselig bare klikket fullstendig for han nå? Skammelig at media holder tett om dette, med tanke på hvor mye de har skrevet om «stakkars» influensere som får kritiske kommentarer. Da bør jo også komme frem i lyset hvordan enkelte influensere og deres partnere selv opererer. 47 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 4. november 2022 #70765 Del Skrevet 4. november 2022 Det kan jo se ut som offertaktikken fungerer. Det og å sause all kritikk inn i mobbing / hets kategorien. Og å påberope seg å være privatperson og ikke firma når det passer seg slik. Da vegrer media seg for å sette søkelys på dem. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 4. november 2022 #70766 Del Skrevet 4. november 2022 Isild skrev (2 timer siden): Vil gjette på at de "har lagt dette bak seg", ser på det som at det gjort opp og avgjort, ferdig beklaget og ferdig angret. Antageligvis tenker de at det er hets at noen sprer dette i sosiale medier, og de føler seg sikkert "hengt ut". Vil gjette at de føler at de ble drevet til det - da de følte ganske sterkt at flere var ute etter å ødelegge samarbeid for dem. Der kom vel ordet affekt på bordet tenker jeg. Jeg får også en følelse av at politiet kanskje har sett dette som "formildende omstendigheter". Dette er ikke forståelse eller forsvar fra meg. Det er bare hva jeg tror etter at vi tidligere har sett hvordan bedriften håndterer ting. Også min tanke. Tviler på at de kommer til å adressere dette og derfor vil de sannsynligvis heller ikke miste annonsører. Hvis det skulle skje, vil det igjen bli snudd til at det er "en flokk møkkakjerringer som sitter og konspirerer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 4. november 2022 #70767 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) loffen skrev (10 timer siden): På Kulås er alt som vanlig og de koser seg med pizza igjen. Lars Kristian har muligens skjønt at han burde få seg en utdannelse og ny jobb. Stå på egne ben, etter å ha kjørt fruens bedrift i grøfta. Jeg er litt usikker på om denne utdannelsen er jobbgivende, da, for det ser jo ut som noe LKE har snekret sammen selv. Ser veldig "science based ut". Og den pizzaen tror jeg ble kald før de fikk spist den, for begge to var opptatt med å slette kommentarer på SoMe hele kvelden. Ingenting fikk stå mer enn i 10 minutter, tror jeg (sjekket jo ikke hvert tiende minutt, men dere skjønner hva jeg mener). Jeg kan ikke si jeg kjenner på misunnelse, når jeg ser hvordan de har det. Men andre influencere, som ikke har en rabiat mann, har det kanskje enklere? Bilde fra story, kan ikke lenkes til Endret 4. november 2022 av Felis 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 4. november 2022 #70768 Del Skrevet 4. november 2022 Felis skrev (7 minutter siden): Lars Kristian har muligens skjønt at han burde få seg en utdannelse og ny jobb. Stå på egne ben, etter å ha kjørt fruens bedrift i grøfta. Jeg er litt usikker på om denne utdannelsen er jobbgivende, da, for det ser jo ut som noe LKE har snekret sammen selv. Ser veldig "science based ut". Og den pizzaen tror jeg ble kald før de fikk spist den, for begge to var opptatt med å slette kommentarer på SoMe hele kvelden. Ingenting fikk stå mer enn i 10 minutter, tror jeg (sjekket jo ikke hvert tiende minutt, men dere skjønner hva jeg mener). Jeg kan ikke si jeg kjenner på misunnelse, når jeg ser hvordan de har det. Men andre influencere, som ikke har en rabiat mann, har det kanskje enklere? Bilde fra story, kan ikke lenkes til Hva slags type kommentarer var det som kom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 4. november 2022 #70769 Del Skrevet 4. november 2022 Leda skrev (Akkurat nå): Hva slags type kommentarer var det som kom? Ingen ufine. Av det jeg husker var det noe om at Caroline var sterk og noen nevnte flyttebil. Så ALT som kunne lenkes til den saken forsvant. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 4. november 2022 #70770 Del Skrevet 4. november 2022 Ser på IG kontonen hans og siste story at han kjører veldidg lik stil som CBE. Her er det kaffe i fokus og alt skal se så delikat ut. Rett og slett den mannlige versjonen av CBE. Den strekke sekvensen der skjønte jeg ikke mye vitsen i å poste. Det er ingenting å se på egentlig. Å drive å poste hvor mange km man løper og ruta er helt intetsigende. Alt er det samme på repeat. Helt likt som for 2 måneder siden når jeg var sist innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 4. november 2022 #70771 Del Skrevet 4. november 2022 Nutz skrev (12 timer siden): Dette har jeg og tenkt på, en mann som oppfører seg sånn i all offentlighet, hva kan han finne på å gjøre hjemme? Han er en kontrollfreak som ikke takler at ting ikke går som han vil. Sykelig opptatt av både eget og konas utseende. Jeg tror CBE hadde hatt godt av en pause fra mannen. Ja, han virker veldig ustabil, kontrollerende og usympatisk. Det blir mer og mer tydelig. En skummel kombinasjon 😕 Hvis han dytter henne ned med alt kroppsfokuset er det viktig at andre ikke gjør det også, som eks her inne. Da blir jo det han sier bekreftet igjennom andre også. Helt ok å diskutere f.eks bilder av barna ect. Men man bør kanskje være forsiktig med å kritisere kroppen og utseende hennes. Hun skriker etter bekreftelse, virker nærmest besatt av perfeksjon og jeg tenker det er en grunn til det 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 4. november 2022 #70772 Del Skrevet 4. november 2022 Atheena skrev (6 minutter siden): Ser på IG kontonen hans og siste story at han kjører veldidg lik stil som CBE. Her er det kaffe i fokus og alt skal se så delikat ut. Rett og slett den mannlige versjonen av CBE. Den strekke sekvensen der skjønte jeg ikke mye vitsen i å poste. Det er ingenting å se på egentlig. Å drive å poste hvor mange km man løper og ruta er helt intetsigende. Alt er det samme på repeat. Helt likt som for 2 måneder siden når jeg var sist innom. Har ikke fulgt så mye på Lars, men husker bloggen til CBE hadde mye mer innhold før og kreative innlegg. Nå er det mye av det samme. Bilder av mat, trening, kaffe, reklame etc. Før var også ting litt mer kommersielt og jordnært. Nå er det litt for perfekt, dyre ting, reklame, kjedelig og lite kreativt. 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 4. november 2022 #70773 Del Skrevet 4. november 2022 Det var dumt av meg å lese i denne tråden før jeg sovnet i går. Har altså drømt at CBE og LKE ble naboene mine og at LKE drev og snoket rundt i vinduene mine... 🙊 Totalt avsporing, men synes det var litt morsomt. 40 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 4. november 2022 #70774 Del Skrevet 4. november 2022 Atheena skrev (22 minutter siden): Ser på IG kontonen hans og siste story at han kjører veldidg lik stil som CBE. Her er det kaffe i fokus og alt skal se så delikat ut. Rett og slett den mannlige versjonen av CBE. Den strekke sekvensen der skjønte jeg ikke mye vitsen i å poste. Det er ingenting å se på egentlig. Å drive å poste hvor mange km man løper og ruta er helt intetsigende. Alt er det samme på repeat. Helt likt som for 2 måneder siden når jeg var sist innom. Det er vel for å vise hvor dedikert og disiplinert han er, når klokken er før 06 om morgenen, og han er opp og forbereder seg til trening. Hans jobb er jo for tiden å trene seg opp til å løpe maraton i Valencia. Da må selvsagt den prosessen dokumenteres, slik at han kan beundres. Det er sørgelig monotont og lite inspirerende. Det repeterer seg igjen og igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Medici Skrevet 4. november 2022 Populært innlegg #70775 Del Skrevet 4. november 2022 Felis skrev (1 time siden): Lars Kristian har muligens skjønt at han burde få seg en utdannelse og ny jobb. Stå på egne ben, etter å ha kjørt fruens bedrift i grøfta. Jeg er litt usikker på om denne utdannelsen er jobbgivende, da, for det ser jo ut som noe LKE har snekret sammen selv. Ser veldig "science based ut". Og den pizzaen tror jeg ble kald før de fikk spist den, for begge to var opptatt med å slette kommentarer på SoMe hele kvelden. Ingenting fikk stå mer enn i 10 minutter, tror jeg (sjekket jo ikke hvert tiende minutt, men dere skjønner hva jeg mener). Jeg kan ikke si jeg kjenner på misunnelse, når jeg ser hvordan de har det. Men andre influencere, som ikke har en rabiat mann, har det kanskje enklere? Bilde fra story, kan ikke lenkes til Aldri for gammel for mer dannelse burde vært fokuset hans! 57 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 4. november 2022 #70776 Del Skrevet 4. november 2022 Sirisiri10 skrev (9 minutter siden): Har ikke fulgt så mye på Lars, men husker bloggen til CBE hadde mye mer innhold før og kreative innlegg. Nå er det mye av det samme. Bilder av mat, trening, kaffe, reklame etc. Før var også ting litt mer kommersielt og jordnært. Nå er det litt for perfekt, dyre ting, reklame, kjedelig og lite kreativt. 😌 Jeg er enig med deg deg, selv om jeg tidligere også tenkte at den var for polert og lite jordnær. Den har om mulig blitt enda mer polert og alt innhold ser ut som en "dyr klokke reklame". LKE er bare en forlenget arm av dette og den mannlige versjonen av CBE. Helt lik utforming på hans IG. Så hvem de faktisk appelerer til er meg en gåte. Ihvertfall han. Er det virkelig mannfolk som gidder å følge han og blir inspirert? eller er det hennes trofaste kvinnelige følgere som også følger han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 4. november 2022 #70777 Del Skrevet 4. november 2022 Bulsara skrev (3 minutter siden): Det er vel for å vise hvor dedikert og disiplinert han er, når klokken er før 06 om morgenen, og han er opp og forbereder seg til trening. Hans jobb er jo for tiden å trene seg opp til å løpe maraton i Valencia. Da må selvsagt den prosessen dokumenteres, slik at han kan beundres. Det er sørgelig monotont og lite inspirerende. Det repeterer seg igjen og igjen. Takk, da har vi jo bakteppe for dette monotone innholdet han finner for godt å poste. Det er pussig at det treffer an for noen? Tidligere hadde de jo en del vennepar de var med, poster de noe om dette nå? eller er det bare denne symbiosen mellom de to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. november 2022 #70778 Del Skrevet 4. november 2022 Fibonacci skrev (13 timer siden): https://m.facebook.com/groups/omsosialemedier/ Usedvanlig lite interesse på denne saken? Beskytter folk disse to? 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 4. november 2022 #70779 Del Skrevet 4. november 2022 Atheena skrev (7 minutter siden): Takk, da har vi jo bakteppe for dette monotone innholdet han finner for godt å poste. Det er pussig at det treffer an for noen? Tidligere hadde de jo en del vennepar de var med, poster de noe om dette nå? eller er det bare denne symbiosen mellom de to? De har postet sammen med et vennepar fra Sarpsborg, med barn i samme alder. Også det venneparet i Skien, der de var på dåp for noen helger siden. Også er CBE sammen med hun Ine fra TM klinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 4. november 2022 #70780 Del Skrevet 4. november 2022 Felis skrev (1 time siden): Lars Kristian har muligens skjønt at han burde få seg en utdannelse og ny jobb. Stå på egne ben, etter å ha kjørt fruens bedrift i grøfta. Jeg er litt usikker på om denne utdannelsen er jobbgivende, da, for det ser jo ut som noe LKE har snekret sammen selv. Ser veldig "science based ut". Og den pizzaen tror jeg ble kald før de fikk spist den, for begge to var opptatt med å slette kommentarer på SoMe hele kvelden. Ingenting fikk stå mer enn i 10 minutter, tror jeg (sjekket jo ikke hvert tiende minutt, men dere skjønner hva jeg mener). Jeg kan ikke si jeg kjenner på misunnelse, når jeg ser hvordan de har det. Men andre influencere, som ikke har en rabiat mann, har det kanskje enklere? Bilde fra story, kan ikke lenkes til Fullfører han noe som helst? Han har jo tatt Pt-kurs, ernæringskurs og fotokurs, men hva i alle dager bruker han det til (foruten netfit,som er en spøk..) Drev han ikke med ultraløping også..har det blitt nedgradert til maraton? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå