Roadrunner Skrevet 3. november 2022 #70521 Del Skrevet 3. november 2022 All honnør og respekt til @FruJohansen som forteller denne historien under fullt navn. Jeg skulle gjerne likt og delt i alle kanaler, men... Nå er det faktisk så galt at jeg kvier meg for å kommentere og like kritiske innlegg mot CBE/LKE... Ikke akkurat redd for egen sikkerhet, men jeg har virkelig ikke noe ønske om å provosere unødvendig. Og det ser ikke ut til at det skal så mye til for å provosere til full overreaksjon fra den kanten. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 3. november 2022 #70522 Del Skrevet 3. november 2022 molly83 skrev (5 minutter siden): Kan det være en vurdering med tanke på hensyn til de små barna deres? 🤔 Kan egentlig ikke skjønne det heller…. Hvor var det hensynet hen da «alle» skrev om Anne Brith, feks? Erland Bakke har også barn. 40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gapatrosten Skrevet 3. november 2022 #70523 Del Skrevet 3. november 2022 hufsaaaaa skrev (1 minutt siden): Kan egentlig ikke skjønne det heller…. Hvor var det hensynet hen da «alle» skrev om Anne Brith, feks? Erland Bakke har også barn. Jeg tviler på at redaktørstyrte medier lar det bli avgjørende, men: Barna til CBE og LKE ville blitt ekstra hardt rammet av en eksponering her, ettersom de er blitt så flittig vist fram i årevis. (Av dem som har som sin viktigste oppgave å ivareta barnas interesser og beskytte dem. Akkurat det er helt ufattelig.) 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 3. november 2022 #70524 Del Skrevet 3. november 2022 Gapatrosten skrev (Akkurat nå): Jeg tviler på at redaktørstyrte medier lar det bli avgjørende, men: Barna til CBE og LKE ville blitt ekstra hardt rammet av en eksponering her, ettersom de er blitt så flittig vist fram i årevis. (Av dem som har som sin viktigste oppgave å ivareta barnas interesser og beskytte dem. Akkurat det er helt ufattelig.) 💔 Sånn sett er det mer forståelig, ja. ❤️ Samtidig som det irriterer meg at denne hensynsløse bruken/eksponeringen skal få være et slags «frikort» for dem. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 3. november 2022 #70525 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg tror det kommer ut, er overalt på nettet og en stor snakkis nå. Tipper sirkus Eriksen er i dialog med PR-rådgivere i et forsøk på skadebegrensning. Alltid syntes han var særdeles usjarmerende, men dette er helt sinnssykt. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. november 2022 #70526 Del Skrevet 3. november 2022 hufsaaaaa skrev (3 minutter siden): Kan egentlig ikke skjønne det heller…. Hvor var det hensynet hen da «alle» skrev om Anne Brith, feks? Erland Bakke har også barn. Helt enig. Det er vel helt vanlig at mennesker som begår kriminelle handlinger også har barn, uten at media av den grunn skåner dem. Skulle også bare mangle, selv om det naturligvis er belastende for familie. Det bør far og mor tenke på FØR de lar grådighet eller raseri løpe av med seg. I hvilket annet yrke kunne man kommet unna med en slik handling? Fortsette som før, som om ingenting har hendt? Kanskje til og med få den "bonusen" at folk ikke tør å ytre et kritisk ord til hvordan du utfører jobben din, fordi de er redde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. november 2022 #70527 Del Skrevet 3. november 2022 Det er virkelig skremmende. Men dessverre ikke så overraskende, når man ser på LKEs historikk med aggresjon bak tastaturet og dårlig impulskontroll. Likevel - det er et stort skritt å gå fra å være aggressiv på nettet og å være aggressiv i virkeligheten. Jeg merker at jeg er litt tom for ord. Tenker på Caroline og barna, og hvor tøft det må være for henne nå. Vi vet jo ikke hvordan det forholdt seg, om hun visste om det eller ikke (velger å tro at hun ikke visste før etterpå), men uansett så er dette en stor belastning. Og jeg er vanligvis veldig kritisk til CBE. Her har jeg medfølelse, og håper de har det bra. ❤️ 32 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70528 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) hufsaaaaa skrev (24 minutter siden): Kan egentlig ikke skjønne det heller…. Hvor var det hensynet hen da «alle» skrev om Anne Brith, feks? Erland Bakke har også barn. Anne Brith oppførte seg som ... Anne Brith i mange år før bobla sprakk. Pressen tok først tak i det da Mette Ask tok det opp på sin kanal, og saken fikk fart der. Og det var faktisk lokalavisa i Sørum som var først ute, de gjorde en formidabel gravejobb. Hvor mye graving har dere sett på kjendissidene til tabloidavisene? De leverer jo stort sett gladhistorier og rene bestillingsverk. Bakke-saken var et unntak, men da var Mads Hansen involvert, og han er en stor aktør. Og han har bindinger til VG. Og VG fikk kritikk i etterkant, så det frister kanskje ikke til gjentakelse? Lars Kristian er jo først og fremst mannen til Fotballfrue. Han er egentlig ikke kjendis. Dessuten har CBE mistet sin glans og er ikke så aktuell lenger. De gidder kanskje ikke bråket som følger, pga mannen til en D-kjendis? Jeg håper saken skyter fart nå som @FruJohansen har tatt hull på byllen. Om ikke en de lager en ren sladrehistorie (i mangel av et bedre ord) så kan de vinkle det til en mer generell sak om influencere og kritikk. Det er skjerpende at de lot CBE få spalteplass med sitt narrativ (mobbing og hat). Her bør pressen faktisk ta litt ansvar! Det kan hende at pressen endrer mening om hvor viktig saken er, hvis de får mange tips. Bare nevner det Endret 3. november 2022 av Felis Tillegg 52 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 3. november 2022 #70529 Del Skrevet 3. november 2022 Hun fortsetter som før og spyr ut reklame for sminke på story. Denne gangen kan det ikke ties ihjel, denne gangen går det faktisk ikke an å bare late som ingenting. Jeg blir så flau, samtidig som jeg lurer på hva som skjer med mangelen på medfølelse, evnen til å innrømme feil og stå i det. Dette er hårreisende. Tror hun ikke at folk får med seg det som skjer? Gir hun fullstendig faen og tenker det er greit, og alle andre sin feil? 38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 3. november 2022 #70530 Del Skrevet 3. november 2022 Fibonacci skrev (6 minutter siden): Det er virkelig skremmende. Men dessverre ikke så overraskende, når man ser på LKEs historikk med aggresjon bak tastaturet og dårlig impulskontroll. Likevel - det er et stort skritt å gå fra å være aggressiv på nettet og å være aggressiv i virkeligheten. Jeg merker at jeg er litt tom for ord. Tenker på Caroline og barna, og hvor tøft det må være for henne nå. Vi vet jo ikke hvordan det forholdt seg, om hun visste om det eller ikke (velger å tro at hun ikke visste før etterpå), men uansett så er dette en stor belastning. Og jeg er vanligvis veldig kritisk til CBE. Her har jeg medfølelse, og håper de har det bra. ❤️ Helt enig. Men man må også selv ta ansvar for hva man godtar og omgir seg med, tror ikke det får noen følger for han privat. Han jobber med å ta bilder av kona dag ut og inn, ingen andre hadde giddet det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 3. november 2022 #70531 Del Skrevet 3. november 2022 AntiBullshit skrev (36 minutter siden): Har du link til Discord? https://discord.gg/wyAbEtss 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. november 2022 #70532 Del Skrevet 3. november 2022 Laia skrev (1 time siden): Blir dagens photoshoot i julebutikk i Oslo gjennomført som at ingenting har skjedd mon tro? Lurer på hvilken fotograf som benyttes til oppdraget? Mulig at dette var maks dårlig timing for denne butikken, og at publisiteten ikke er videre gunstig. Jeg ble som mange andre her inn sjokkert over hva LKE har gjort. Kanskje jeg ikke burde bli det? Men det forundrer meg ikke om photoshoot går som normalt og paret ikke viser som at de bryr seg 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 3. november 2022 #70533 Del Skrevet 3. november 2022 elskersommer skrev (1 minutt siden): Jeg ble som mange andre her inn sjokkert over hva LKE har gjort. Kanskje jeg ikke burde bli det? Men det forundrer meg ikke om photoshoot går som normalt og paret ikke viser som at de bryr seg Uheldig for makeupmekka 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. november 2022 #70534 Del Skrevet 3. november 2022 Pippio skrev (Akkurat nå): Uheldig for makeupmekka Å nei... Reklamerer hun for make up mekka? Jeg ga også en ørliten kommentar på Beckmann innlegg og da var det rett på blokkering så ser ikke hva hun reklamerer for. Jeg som aKkurat har kjøpt julekalender gaver der og anbefalt nettbutikk til andre👿👿 søren å😞 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 3. november 2022 #70535 Del Skrevet 3. november 2022 Pippio skrev (3 minutter siden): Uheldig for makeupmekka Eller veldig heldig - det er vel mange som får meg seg reklamen nå 🤣🤪 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 3. november 2022 #70536 Del Skrevet 3. november 2022 Men hvor er Fru Johansen?? Vi trenger de neste delene av historien! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 3. november 2022 #70537 Del Skrevet 3. november 2022 Sugar&Spice skrev (3 minutter siden): Eller veldig heldig - det er vel mange som får meg seg reklamen nå 🤣🤪 Helt til det går hett for seg på makeupmekka sin ig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Piggi Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70538 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Jeg er ikke overrasket, mannen er en løs kanon. Min magefølelse for han har stemt hele veien. Klarer heller ikke syns synd på frua dessverre, tror nok hun og er ganske uspiselig men, bare klarer å skjule det mer. Tror nok ikke at hun hadde gjort sånne ting, men at de to raser på privaten om alle som kritiserer de tviler jeg lite på. Vi har sett hvor lite som skal til før hun kvesser til i kommentarfeltet, hun kan bite fra seg. De det er synd på er A og ikke minst barna. MEN at dette ikke skal komme ut pga at de har barn er ikke riktig. De er selv skyld i alt de har gjort, inkludert å eksponere barna sine, selv om de har blitt mattet med info om hvorfor det ikke er lurt. Jodel koker forøvrig så dette får folk med seg. edit; og ALL ære til @FruJohansen🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Du er RÅ!!! Tusen takk❤️ Endret 3. november 2022 av Piggi Tillegg 57 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 3. november 2022 #70539 Del Skrevet 3. november 2022 Pippio skrev (2 minutter siden): Helt til det går hett for seg på makeupmekka sin ig. Ja, det er nok en kortvarig lykke for dem det her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. november 2022 #70540 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Jeg har ikke vært inne og kikket på kontoen til Berg Eriksen, men tipper at mange av postene der er forhåndsinnstilte for publisering, og ikke skjer her og nå. Det er et vanlig mønster med gjenbruk av bilder fra settinger som er filmet/fotografert tidligere. Oppdraget for Makeup Mekka er nok avtalt for deling til oppsatt dato. Det andre jeg lurer på er hvorfor akkurat "A" ble valgt ut og forfulgt. Var hen den eneste ikke-anonyme kritikeren i Beckmann-saken? Det tror jeg ikke? Når det gjelder media skjer det jevnlig at det publiseres fullt navn og virke på ukjente personer som ennå ikke har fått saken sin opp i retten og dømt, uten at det tas hensyn til barn mens saken pågår. Så her er det kanskje noe annet som bremser omtale av saken i media. Endret 3. november 2022 av Revenge o'Cavatina 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå