Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Sier seg selv at inntekten der i huset blir mindre og mindre og de må gi avkall snart på all luksus sånn som blandt annet "luksusbilen" de kjører rundt med. Skal true folk som ødelegger samarbeid. Der ser dere hvor mye barneannonsering gir de i pengekassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundtfingern skrev (1 time siden):

Er berammingslister, så burde dukke opp der om det er noe. Vet ikke om de kan trekke saken fra domstol, men jeg sjekker iallfall.

Men hvis det dreier seg om Søndre Østfold tingrett så er ikke de en foregangsinstutisjon på elektroniske pressemapper.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frukthage skrev (Akkurat nå):

Men hvis det dreier seg om Søndre Østfold tingrett så er ikke de en foregangsinstutisjon på elektroniske pressemapper.

Er mange som henger bakpå elektronisk, men er snakk om at på mandag ringte jeg en tingrett og ba om kjennelse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rundtfingern skrev (Akkurat nå):

Er mange som henger bakpå elektronisk, men er snakk om at på mandag ringte jeg en tingrett og ba om kjennelse.

Aha, da henger jeg med :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frukthage skrev (Akkurat nå):

Aha, da henger jeg med :) 

Men er fordel med å være presse, antar jeg😅 snakka også med jurist. Hun mente det kunne være paragraf 266 og skadeverk. Skulle litt til for at det var 266, men det kan hende.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (35 minutter siden):

Han gikk også rett på Susanne Aabel da hun mente noe om det usunne fokuset på barselkroppen/rett etter fødsel-bilder. 

(Trykk på bildet og bla helt opp for å se hele.)

Ser ut til at han McDonalds er hans minste problem og at han med fordel kan fokusere litt mer på (egen) psykisk helse.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundtfingern skrev (14 minutter siden):

Men er fordel med å være presse, antar jeg😅 snakka også med jurist. Hun mente det kunne være paragraf 266 og skadeverk. Skulle litt til for at det var 266, men det kan hende.

Ja, er advokat selv, og skulle gjerne hatt tilgangen deres😂 Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det skal så mye til, da en forutsetning for straffeansvar etter § 266 er at handlemåten kan karakteriseres som «hensynsløs». Noe den etter mitt skjønn har vært 😅

Strafferammen er fra bøter til fengsel i inntil to år - som jo indikerer at den også rammer de «mindre» alvorlige tilfellene. 

Endret av Frukthage
  • Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (35 minutter siden):

Sier seg selv at inntekten der i huset blir mindre og mindre og de må gi avkall snart på all luksus sånn som blandt annet "luksusbilen" de kjører rundt med. Skal true folk som ødelegger samarbeid. Der ser dere hvor mye barneannonsering gir de i pengekassa.

Det er vel derfor de fortsetter med dette. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frukthage skrev (18 minutter siden):

Ja, er advokat selv, og skulle gjerne hatt tilgangen deres😂 Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det skal så mye til, da en forutsetning for straffeansvar etter § 266 er at handlemåten kan karakteriseres som «hensynsløs». Noe den etter mitt skjønn har vært 😅

Strafferammen er fra bøter til fengsel i inntil to år - som jo indikerer at den også rammer de «mindre» alvorlige tilfellene. 

Forstår den. Den er gull😂 Men veldig godt å høre. Nå er hun jurist, ikke advokat, så det kan kanskje forklare litt. Uansett er 266 et godt forslag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frukthage skrev (24 minutter siden):

§ 351 eller § 353 (skadeverk/mindre skadeverk) er muligens også aktuelle.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fufu skrev (5 minutter siden):

Det overrasker meg slett ikke at det gikk så langt. LKE har alltid vært ustabil og dette føyer seg inn i rekken av hendelser hvor han oppfører seg som om han ikke er helt frisk.

Jeg kan derimot ikke se for meg at CBE visste om dette, verken på forhånd eller at han kom hjem og fortalte henne det. Ser for meg at hun fikk kjennskap til saken da det ble anmeldt. 

Jeg får veldig sympati med henne i denne situasjonen, selv om hun bedrev brannslukking i media i ettertid. Det kan ikke være helt enkelt å leve med en rabiat mann av dette kaliberet.

Tenker det samme,det må være så sinsykt flaut....sikkert ikke noe stas å ta bilde av Fredagsbuketten denne uken,bare det å vite hva alle tenker om mannen din

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødogsirkus skrev (29 minutter siden):

Neppe tilfeldig at coachen spiller Kanye West (Stronger) til kveldens treningsøkt(!)

Måtte inn å se....og jaggu,håper han får noen form for hjelp

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (2 timer siden):

Ganske sykt at Caroline Berg Eriksen inntar offerrollen gjennom medier og egen IG , samtidig som mannen agerer som det stikk motsatte mot en uskyldig part. 

Ikke sant? Forstår ikke hvordan denne bedriften noen gang kan bli troverdige igjen. 
Jeg er bekymret for barna her. 

• Liker 19
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...