Populært innlegg Ultiva Skrevet 23. august 2019 Populært innlegg #6941 Skrevet 23. august 2019 (endret) 40 minutter siden, Atheena skrev: Jeg har i grunn ingen problemer med nakenbilder i utgangspunktet og de er heller ikke vulgære. Jeg er enig i det CBE sier om at de er blurry og det nesten ser ut som hun nesten har på truse. Men mer elendig timing finnes ikke, hvor er antennene? Hun har en skolestarter. Den beskyttede hverdagen man har når barn går i barnehagen er borte. Noen gang er foreldre faktisk verre enn barna. Foreldre googler og følger med på andre foreldre. Det er stor sannsynlighet at noen andre foreldre har like lite antenner og forteller barna sine at de har sett nakenbilder av en annen mor. Hva da? Vil man virkelig risikere at dette kan komme sitt eget barn for øre av eldre barn i skolegården? Toppen er nådd når egen fortreffelighet og behov for oppmerksomhet helt hodeløst deles på bekostning av hva som kan komme eget barn for øre og hva det vil si. Målløs. Signerer denne. Behovet for bekreftelse og oppmerksomhet rettet mot frontfigurens kropp fremstår altoverskyggende. Det er merkelig at CBE går ut i avisen og forteller at hun er redd for mobbing, for så å publisere nakenbilder av seg selv på internett nærmest i forbindelse med datterens skolestart. Hun frontes mer og mer som et slags trofé på sin egen blogg. Endret 23. august 2019 av Ultiva 52
Jobbermedbarn Skrevet 23. august 2019 #6942 Skrevet 23. august 2019 1 time siden, Atheena skrev: Jeg har i grunn ingen problemer med nakenbilder i utgangspunktet og de er heller ikke vulgære. Jeg er enig i det CBE sier om at de er blurry og det nesten ser ut som hun nesten har på truse. Men mer elendig timing finnes ikke, hvor er antennene? Hun har en skolestarter. Den beskyttede hverdagen man har når barn går i barnehagen er borte. Noen gang er foreldre faktisk verre enn barna. Foreldre googler og følger med på andre foreldre. Det er stor sannsynlighet at noen andre foreldre har like lite antenner og forteller barna sine at de har sett nakenbilder av en annen mor. Hva da? Vil man virkelig risikere at dette kan komme sitt eget barn for øre av eldre barn i skolegården? Toppen er nådd når egen fortreffelighet og behov for oppmerksomhet helt hodeløst deles på bekostning av hva som kan komme eget barn for øre og hva det vil si. Målløs. Dette var veldig bra skrevet og jeg er enig med deg i alt! Ubetenksomme voksne finnes overalt, de er godt representert i bloggmiljøet også. Å være forelder handler om å sette barnets behov foran seg selv, i alle fall i de mest sårbare periodene! De barna som vokser opp nå er vokst opp i en lett-tilgjengelig- informasjonsverden, det krever ekstra varsomhet fra de voksne! Man må tenke! Man må ta til seg informasjon! Og man må ofre masse som foreldre, du kan rett og slett ikke gjøre som du vil lengre! Du må sette andres behov foran dine egne! Dessverre tror jeg denne bedriften har kjørt seg inn i et hjørnet de ikke kommer ut av, fordi de har satset alt på bloggen, og nå må de være mer og mer ekstreme for å i det hele tatt blir skrevet om! Pilotfrue og mannen får egen TV serie, Martine blir programleder, Linnea har masse livserfaring å komme med, hun er en mange lytter til, Funkygine og Isabel R har gitt ut bøker, er med på Skal vi danse, det skjer ting med bloggene, de tar skritt videre, noe måtte de jo finne på... Jeg er ganske sikker på at dette ikke er veien å gå...Men det viktigste er jo hva de gjør det på bekostning av...Helt enig, målløs! 34
Gjest Adrielle Skrevet 23. august 2019 #6943 Skrevet 23. august 2019 Tenk at CBE faktisk måtte gå noen runder med seg selv, før hun altså landet på at nakenbildet skulle publiseres. I løpet av disse rundene slo altså ikke tanken på barn og skolestart inn. Faktisk hadde hun gjort et bedre inntrykk hvis hun hadde hevdet at bildene ble publisert spontant. Men nå er det vel ikke spontaniteten som preger dette paret, annet i diverse kommentarfelt rundt omkring. "Vi fant oss en privat strand og badet og koste oss" tenker dette var en godt planlagt jobb, der både drone og kamerautstyr var med. Hvorfor ikke holde denne bade og koseseansen privat? Hvorfor var det så viktig å dele, særlig med tanke på hvem som kan rammes av slike bilder? Blurry - ok. Ryggen til - ok. Snikfotografering - ok. – Så du har ikke lagt om til en mer dristig stil? – Nei, absolutt ikke. Det er jo bare å scrolle seg nedover Instagramkontoen, så ser man jo at dette er ren løgn. https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder
Rubella Skrevet 23. august 2019 #6944 Skrevet 23. august 2019 Så innslaget på God Sommer Norge nå. Rart å se hvordan hun egentlig ser ut - hun kunne droppa et par av sparkellagene, det blir veldig «cakey» og svett! Helt sikker på at hun ser bedre ut uten! Øreflippene hennes så det ut som om ikke hadde det så godt med de tunge øredobbene, heller! MEN - supert at hun droppa babystemmen, godt å høre henne snakke som et normalt voksent menneske. 34
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 23. august 2019 #6945 Skrevet 23. august 2019 17 minutter siden, Rubella skrev: Så innslaget på God Sommer Norge nå. Rart å se hvordan hun egentlig ser ut - hun kunne droppa et par av sparkellagene, det blir veldig «cakey» og svett! Helt sikker på at hun ser bedre ut uten! Jeg forstår hverken de ørten lagene med sminke eller den heftige redigeringen. Det er virkelig ikke noe galt med utseendet hennes som tilsier at hun skal holde på sånn! Hun er naturlig pen, holder ikke det...???
Klaraku78 Skrevet 23. august 2019 #6946 Skrevet 23. august 2019 1 time siden, Adrielle skrev: Tenk at CBE faktisk måtte gå noen runder med seg selv, før hun altså landet på at nakenbildet skulle publiseres. I løpet av disse rundene slo altså ikke tanken på barn og skolestart inn. Faktisk hadde hun gjort et bedre inntrykk hvis hun hadde hevdet at bildene ble publisert spontant. Men nå er det vel ikke spontaniteten som preger dette paret, annet i diverse kommentarfelt rundt omkring. "Vi fant oss en privat strand og badet og koste oss" tenker dette var en godt planlagt jobb, der både drone og kamerautstyr var med. Hvorfor ikke holde denne bade og koseseansen privat? Hvorfor var det så viktig å dele, særlig med tanke på hvem som kan rammes av slike bilder? Blurry - ok. Ryggen til - ok. Snikfotografering - ok. – Så du har ikke lagt om til en mer dristig stil? – Nei, absolutt ikke. Det er jo bare å scrolle seg nedover Instagramkontoen, så ser man jo at dette er ren løgn. https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder Hun måtte gå noen runder med seg selv, men samtidig sier hun at det kommer nye bilder neste sommer da de skal feriere i Hellas. Tenker at det tok de sikkert under et sekund å bestemme seg før de la ut bildene offentlig. 17
mikrobe Skrevet 23. august 2019 #6947 Skrevet 23. august 2019 1 minutt siden, Klaraku78 skrev: Hun måtte gå noen runder med seg selv, men samtidig sier hun at det kommer nye bilder neste sommer da de skal feriere i Hellas. Tenker at det tok de sikkert under et sekund å bestemme seg før de la ut bildene offentlig. Det er ikke en direkte løgn, hun bare utelot "i photoshop". 30
FruRosa Skrevet 23. august 2019 #6948 Skrevet 23. august 2019 Ser på bildene hun har postet på IG med antrekket fra høstlanseringen... Hva er det med føttene hennes? De er helt hvite til langt opp på fotbladet, og lilletåen er også helt hvit. Er de ekstremt tørre, eller er det selvbruning gone wrong? Eller ganske enkelt uheldig "justering av lys og skygge"? https://www.instagram.com/p/B1gVNogoo42/?igshid=51y1ypecav2y 16
Felis Skrevet 23. august 2019 #6949 Skrevet 23. august 2019 32 minutter siden, Klaraku78 skrev: Hun måtte gå noen runder med seg selv, men samtidig sier hun at det kommer nye bilder neste sommer da de skal feriere i Hellas. Tenker at det tok de sikkert under et sekund å bestemme seg før de la ut bildene offentlig. Jeg forsto det som om de skulle fly mindre, bare de ble ferdige med alle reisene som allerede var planlagt. Men de har allerede planlagt enda flere flyreiser? 14
BellaSwan Skrevet 23. august 2019 #6950 Skrevet 23. august 2019 22 minutter siden, Klaraku78 skrev: Hun måtte gå noen runder med seg selv, men samtidig sier hun at det kommer nye bilder neste sommer da de skal feriere i Hellas. Tenker at det tok de sikkert under et sekund å bestemme seg før de la ut bildene offentlig. Jeg tipper dette privat strand og nakenstuntet har vært nøye planlagt fra før de dro på ferie. Det var vel derfor den store stråhatten ble med i kofferten i utgangspunktet. Så dette har de nok gledet seg til lenge....både photoshooten, den tilhørende bilderedigeringen og ikke minst selve publiseringen av bildene. Ingen tilfeldigheter der i gården. 44
Lopploella Skrevet 23. august 2019 #6951 Skrevet 23. august 2019 Hva betydde V i egentlig den teksten på nakenbildet? Young, wild and V? 8
Populært innlegg Lopploella Skrevet 23. august 2019 Populært innlegg #6952 Skrevet 23. august 2019 (endret) 2 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Jeg forstår hverken de ørten lagene med sminke eller den heftige redigeringen. Det er virkelig ikke noe galt med utseendet hennes som tilsier at hun skal holde på sånn! Hun er naturlig pen, holder ikke det...??? Hun har naturlig et helt ordinært utseende, bak løsvipper, Restylanelepper, ville mengder makeup og store doser Photoshop. Jeg tror hun har begynt å tro at hun virkelig ser ut som på bildene mannen tar. I kommentarfeltet svarer hun jo som om alt dette er helt fra naturens side, hun har aldri hatt kviser, Kardashian-bakparten har hun hatt siden hun var 15, og så videre. Hun lar seg hylle for utseendet dag ut og dag inn, år etter år, fra folk som tror dette er naturlig skjønnhet. Når en ser henne i virkeligheten eller på bilder og film tatt av andre, så ser en jo noe annet. Endret 23. august 2019 av Lopploella 51
Inocybe Skrevet 23. august 2019 #6953 Skrevet 23. august 2019 1 time siden, Mädchen skrev: Jeg tipper dette privat strand og nakenstuntet har vært nøye planlagt fra før de dro på ferie. Det var vel derfor den store stråhatten ble med i kofferten i utgangspunktet. Så dette har de nok gledet seg til lenge....både photoshooten, den tilhørende bilderedigeringen og ikke minst selve publiseringen av bildene. Ingen tilfeldigheter der i gården. Naken-bak-stråhattbilder hadde jo sin topp for en god lang stund siden så kanskje det var da de bestemte seg for å ta spontane nakenbilder på en strand? Igjen er det litt for påtatt, litt for mye og litt for sent 🙈. 30
Kartoffel Skrevet 23. august 2019 #6954 Skrevet 23. august 2019 20 timer siden, Minnie Mus skrev: Omg 😮 Hun er jo ikke til å kjenne igjen 😮 Før jeg leste teksten trodde jeg helt ærlig det var den gammelt fjes-appen. Alle kan se eldre/verre ut på bilder, såvel som bedre. Dette var nok et eksempel på det førstnevnte. Er nok ikke sååå ille i virkeligheten 6
Aquarius04 Skrevet 23. august 2019 #6955 Skrevet 23. august 2019 2 timer siden, Mädchen skrev: Jeg tipper dette privat strand og nakenstuntet har vært nøye planlagt fra før de dro på ferie. Det var vel derfor den store stråhatten ble med i kofferten i utgangspunktet. Så dette har de nok gledet seg til lenge....både photoshooten, den tilhørende bilderedigeringen og ikke minst selve publiseringen av bildene. Ingen tilfeldigheter der i gården. Klart det er planlagt. Spontanitet er er fremmedord der i gården. 9
pøbelsara Skrevet 23. august 2019 #6956 Skrevet 23. august 2019 4 minutter siden, Kartoffel skrev: Før jeg leste teksten trodde jeg helt ærlig det var den gammelt fjes-appen. Alle kan se eldre/verre ut på bilder, såvel som bedre. Dette var nok et eksempel på det førstnevnte. Er nok ikke sååå ille i virkeligheten Nei, det var ikke fullt så ille. Men den contouringen gjorde henne ingen tjenester, den var påfallende synlig og sminken var alt for tykk og fremhevet ujevnheter istedet for å skjule dem. Og hun trenger virkelig ikke full sparkel, hun er jo en søt dame. 23
Gjest Keikolina Skrevet 23. august 2019 #6957 Skrevet 23. august 2019 10 timer siden, Veslefrikk skrev: «Og så lenge det er bakfra så er alt greit» i følge fruas egne utsagn.
Viking-girl Skrevet 23. august 2019 #6958 Skrevet 23. august 2019 2 timer siden, Lopploella skrev: Hva betydde V i egentlig den teksten på nakenbildet? Young, wild and V? Viril 😄 4
Anonym90059005 Skrevet 23. august 2019 #6959 Skrevet 23. august 2019 57 minutter siden, CabinCruiser skrev: Jeg vil bare presisere at det bildet som er lagt ut i serie på insta (det nakenbildet i vannet med hvit bikini i forkant) ikke er det samme bildet som kan diskuteres om hun hadde brun eller mørk bikini. Det var lagt ut en snutt på stories der hun løper i vannet sent om kvelden mens han kikker-filmer henne bak ei buskekvast. Jo, det er samme "session". Den "buskekvasten" er de pinnene eller hva det var som var på den private stranden. Og han filmet mens hun løp naken ut i vannet. Må du gi deg med å påstå noe annet. 6
Cecilie2 Skrevet 23. august 2019 #6960 Skrevet 23. august 2019 4 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Jeg forstår hverken de ørten lagene med sminke eller den heftige redigeringen. Det er virkelig ikke noe galt med utseendet hennes som tilsier at hun skal holde på sånn! Hun er naturlig pen, holder ikke det...??? Jeg synes hun er det man kan kalle "mindre pen", men det betyr i utgangspunktet ingenting!! Det som imidlertid betyr noe, og som er mest bemerkelsesverdig, er hvor utrolig usikker hun er tross sin alder og erfaring. Dette blir bl.a blir veldig tydelig under God Sommer, Norge sendingen, hvor hun hele tiden lener seg på Linnea. Linnea er yngre, men er en person som tross alt har levd et liv utenfor den konstruerte bloggsfæren, og har mye mer fornuftig å komme med. CBE tør aldri å stille opp på noe som helst som ikke er planlagt eller kan redigeres i etterkant, det være seg debatter eller andre direktesendinger. Egentlig burde det være stikk motsatt; hun liker jo å skryte av hvor lenge hun har klart å holde bloggen levende, og at hun er en av de mer rutinerte i "bloggfaget" (har til og med fått "ærespriser" for dette), så hun burde derfor klart og turt å stå opp for de yngre etterfølgerne. Etter min mening har hun INGENTING å komme med på noen områder, det være seg trening, kosthold, interiør etc, så har heldigvis sluttet å følge henne for et par mnd siden. 47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå