MaleficentAurora Skrevet 22. august 2019 #6921 Del Skrevet 22. august 2019 1 minutt siden, Piggi skrev: Finner ingenting, det er bare borte. Husker du hvilken side av tråden du kommenterte? For da skal admin ha lagt igjen en beskjed om rydding i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Storelille Skrevet 22. august 2019 #6922 Del Skrevet 22. august 2019 (endret) Hvorfor deler man nakenbilder av seg selv som influencer? Er det for å få omtale i media? I tilfelle lykkes de: https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Tilføyelse: Legger forøvrig merke til at huden ikke er så plettfri på bilde der heller, når andre enn Lars-Kristian Eriksen er fotograf. ( Greit å vite, når de reklamerer for hudpleie, jf. https://www.instagram.com/p/B1Vo0zhoCsl/ Endret 22. august 2019 av Storelille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 22. august 2019 #6923 Del Skrevet 22. august 2019 4 minutter siden, Uglesjel skrev: Husker du hvilken side av tråden du kommenterte? For da skal admin ha lagt igjen en beskjed om rydding i tråden. Nei🙈. Men trodde vi fikk varsel i innboks eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. august 2019 #6924 Del Skrevet 22. august 2019 3 minutter siden, Storelille skrev: Hvorfor deler man nakenbilder av seg selv som influencer? Er det for å få omtale i media? I tilfelle lykkes de: https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Bevares meg for en "unnskyldning" hun kom med🤦♀️ Nei, det ser IKKE ut som at hun "nesten" har truse på seg. For hun er nemlig NAAKEN🙈 《Akkurat de bildene synes jeg var greit å dele. De er jo «blurry», og det ser jo nesten ut som at jeg har på meg truse.》 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. august 2019 #6925 Del Skrevet 22. august 2019 3 minutter siden, Storelille skrev: Hvorfor deler man nakenbilder av seg selv som influencer? Er det for å få omtale i media? I tilfelle lykkes de: https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Det lurer jeg også på. Hvorfor? Hun sier at jo i det intervjuet at det er slitsomt når det stormer - men likevel gjør hun stadig kontroversielle ting som setter fart på vinden igjen. Hun har jo ti års erfaring, så hun vet jo hva folk reagerer på. Så da må det jo være med fullt overlegg? Og verden eller Norge trenger virkelig ikke enda fler lett- eller avkledde bilder av fotballfrua. Virkelig ikke. Og kveldens TV-bilder er jo bare triste. Hun er jo en søt jente - at hun ikke er at den ektreme contouringen og de tykke lagene med sminke overhodet ikke gjør henne noen tjenester? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. august 2019 #6926 Del Skrevet 22. august 2019 《Jeg lærte i hvert fall veldig mye gjennom den verste stormen jeg har stått i med redigeringen og retusjeringen. Det er noe jeg aldri gjør igjen》 Nope, verken hun eller mannen har tatt lærdom av det. For det vises faktisk alle bildene som er på bloggen og IG. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Storelille Skrevet 22. august 2019 #6927 Del Skrevet 22. august 2019 26 minutter siden, pøbelsara skrev: Det lurer jeg også på. Hvorfor? Hun sier at jo i det intervjuet at det er slitsomt når det stormer - men likevel gjør hun stadig kontroversielle ting som setter fart på vinden igjen. Hun har jo ti års erfaring, så hun vet jo hva folk reagerer på. Så da må det jo være med fullt overlegg? Og verden eller Norge trenger virkelig ikke enda fler lett- eller avkledde bilder av fotballfrua. Virkelig ikke. Og kveldens TV-bilder er jo bare triste. Hun er jo en søt jente - at hun ikke er at den ektreme contouringen og de tykke lagene med sminke overhodet ikke gjør henne noen tjenester? 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. august 2019 #6928 Del Skrevet 22. august 2019 3 timer siden, Mippi skrev: På "God sommer Norge" i kveld var frua gjest. Fyyyyyy fader så mye sminke! Det så helt helt grusomt ut!!! Kontureringen så skitten ut, altfor mørk og kontrastene var for store. Huden glinset og man så alle urenheter veldig godt pga dette. Det er ikke feil å ha uren hud, men det viser hvor sinnsykt mye de redigerer bildene av frua!! Og de som sier de har sluttet med det... vel vel... et bilde sier mer enn tusen ord. (Linnea Myhre var også med og satt ved siden av frua, hun lignet helt på seg selv, så dette handler ikke om dårlig lys). Hvem er dette? CBE? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 22. august 2019 #6929 Del Skrevet 22. august 2019 Akkurat nå, Purple Basil skrev: Hvem er dette? CBE? Jupp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. august 2019 #6930 Del Skrevet 22. august 2019 2 minutter siden, Piggi skrev: Jupp Wow! Jeg skjønte først ikke hvem det var! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Storelille Skrevet 22. august 2019 #6931 Del Skrevet 22. august 2019 (endret) 40 minutter siden, Purple Basil skrev: Hvem er dette? CBE? Ja, og hun reklamerte nylig for Dr Obagi, https://www.instagram.com/p/B1Vo0zhoCsl/ . Samtidig som følgerne får servert plettfri hud på deres egne SoMe-kanaler... 😉 Tilføyelse: Legg forøvrig merke til at CBE skriver at hun har brukt denne serien siden 2013. Gir serien den huden cbe.no viser følgerne sine? Jf. redigering i desember 2014 - https://i.imgur.com/tNE8IHQ.gif hentet fra https://m.imgur.com/gallery/or4FX ? Og hvorfor ser huden mindre plettfri ut, når andre tar bilder/filmer? Endret 22. august 2019 av Storelille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Storelille Skrevet 22. august 2019 #6932 Del Skrevet 22. august 2019 (endret) Caroline Berg Eriksen svarer følgende på bilderedigeringen "Det er noe jeg aldri ville gjort igjen, jeg unner ingen den stormen som kom den gangen. Det var helt forferdelig. Det var veldig vanskelig, men vi kom oss gjennom det og, sier hun.", jf. https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Jeg savner refleksjoner rundt løgnene hun serverte leserne sine over flere år, jf. https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/ Hvem bryr seg om at det var tøft for henne å bli tatt i løgnene? Offerrollen er fremdeles lite kledelig. Endret 23. august 2019 av Storelille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 23. august 2019 #6933 Del Skrevet 23. august 2019 7 minutter siden, Storelille skrev: Caroline Berg Eriksen svarer følgende på bilderedigeringen "Det er noe jeg aldri ville gjort igjen, jeg unner ingen den stormen som kom den gangen. Det var helt forferdelig. Det var veldig vanskelig, men vi kom oss gjennom det og, sier hun.", jf. https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Jeg savner refleksjoner rundt løgnene hun serverte leserne sine over flere år, jf. https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/ Hvem bryr seg om at det var tøft for henne å bli tatt i løgnene? Offerrollen er fremdeles lite kledelig. Vil si at det er på tide at media konfrontere CBE med alle løgnene som hun servere på et gullfat.. Det og lyve igjen om andre løgner er til og rive seg i håret. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 23. august 2019 #6934 Del Skrevet 23. august 2019 CBE unner altså ingen den stormen som kom da det utstrakte bedrageriet med bilder og kommentarer ble avslørt. Vel, den stormen var det jo ingen andre enn CBE selv som var opphavet til og følgelig ansvarlig for. Jeg er sikker på at CBE ikke angrer på noe som helst. Hun angrer bare på at hun ikke klarte å skjule udådene sine bedre. Forøvrig finner jeg formuleringen "aldri ville gjort igjen" interessant. Den impliserer nemlig at hun fortsatt gjør det. Men det kommer neppe som en overraskelse. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 23. august 2019 #6935 Del Skrevet 23. august 2019 (endret) 4 timer siden, Pjolterbeist skrev: CBE unner altså ingen den stormen som kom da det utstrakte bedrageriet med bilder og kommentarer ble avslørt. Vel, den stormen var det jo ingen andre enn CBE selv som var opphavet til og følgelig ansvarlig for. Jeg er sikker på at CBE ikke angrer på noe som helst. Hun angrer bare på at hun ikke klarte å skjule udådene sine bedre. Forøvrig finner jeg formuleringen "aldri ville gjort igjen"aldri ville gjort igjen" interessant. Den impliserer nemlig at hun fortsatt gjør det. Men det kommer neppe som en overraskelse. Framhevet de 3 delene av kommentarene dine som jeg er meget så enig i. Det er både intressant og fascinerende hvordan hun smyger seg unna det hun har gjort løpet sin 10års tid som blogger. Det karakteriseres som at hun er den type blogger som har skylapper for sine egende feil og tabber. Og vil dermed ikke ta videre ansvaret for det når hun blir spurt om det. For en blogger som blir avslørt forbedrer seg og gjøre store endringer. Dette er noe man ikke kan si om henne eller bloggens virksomhet i det offentlig rom som alle har tilgang til. Endret 23. august 2019 av Uglesjel 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 23. august 2019 #6936 Del Skrevet 23. august 2019 6 timer siden, Storelille skrev: Hvorfor deler man nakenbilder av seg selv som influencer? Er det for å få omtale i media? I tilfelle lykkes de: https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Tilføyelse: Legger forøvrig merke til at huden ikke er så plettfri på bilde der heller, når andre enn Lars-Kristian Eriksen er fotograf. ( Greit å vite, når de reklamerer for hudpleie, jf. https://www.instagram.com/p/B1Vo0zhoCsl/ Legger merke til at journalisten ikke spør det opplagte spørsmålet: Hvordan passer bilder av mors nakne rumpe og underliv* sammen med bilder av små barn? Synes det er opplagt å spørre om hvilke signaler bloggeren ønsker å sende når hun kombinerer nakenhet, pupper, rumper med sterke seksuelle undertoner med hverdagslivet til barn. Neste opplagte spørsmål er hvordan bloggeren tror disse nakenbildene appellerer til målgruppen av høytutdannede velbemidlede kvinner? Fotnote* Jeg skriver underliv men på ene bildet ser normal kvinneanatomi til ha blitt omformet til noe man ellers bare ser hos barbiedukker. Ser creepy ut. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 23. august 2019 Populært innlegg #6937 Del Skrevet 23. august 2019 (endret) Mht foranledningen for å poste nakenbilder akkurat nå: Det er sesongstart for Bloggerne. Noe må man finne på for å maksimalisere effekten og være den som får de største medieoppslagene. Trenger ikke å være mer komplisert enn det. (Litt synd at det samtidig er sesongstart for det meste av andre ting, men pengene rår, antar jeg). Og når CBE går ut i media for å kommentere at hun "aldri ville gjort igjen" det som førte til redigeringsskandalen, så konstaterer jeg at hun før en annen sesongstart i Bloggerne i forkant gikk ut offentlig og sa at hun nå skulle eksponere barna mindre - idet hun faktisk var i ferd med å begynne å eksponere dem mer, dvs i nok en kanal. Det framsto altså som skadebegrensning i forkant, der hun øyensynlig gikk inn for å plante et inntrykk i media om at noe var i endring når det faktisk forholdt seg motsatt. Det framsto altså da som at nettopp fordi hun visste at negative reaksjoner ville komme gikk hun ut offentlig først for å brannslukke ved å plante en alternativ historiefortelling. Endret 23. august 2019 av Aricia 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 23. august 2019 #6938 Del Skrevet 23. august 2019 «Og så lenge det er bakfra så er alt greit» i følge fruas egne utsagn. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. august 2019 #6939 Del Skrevet 23. august 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep krenkende utsagn og brudd på opphavsrett. Måne, admin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 23. august 2019 #6940 Del Skrevet 23. august 2019 Jeg har i grunn ingen problemer med nakenbilder i utgangspunktet og de er heller ikke vulgære. Jeg er enig i det CBE sier om at de er blurry og det nesten ser ut som hun nesten har på truse. Men mer elendig timing finnes ikke, hvor er antennene? Hun har en skolestarter. Den beskyttede hverdagen man har når barn går i barnehagen er borte. Noen gang er foreldre faktisk verre enn barna. Foreldre googler og følger med på andre foreldre. Det er stor sannsynlighet at noen andre foreldre har like lite antenner og forteller barna sine at de har sett nakenbilder av en annen mor. Hva da? Vil man virkelig risikere at dette kan komme sitt eget barn for øre av eldre barn i skolegården? Toppen er nådd når egen fortreffelighet og behov for oppmerksomhet helt hodeløst deles på bekostning av hva som kan komme eget barn for øre og hva det vil si. Målløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå