Surikatt Skrevet 10. september 2022 #68381 Del Skrevet 10. september 2022 Hvorfor bruker hun så mye filter? Venstre brystvorte er på vei ut av kjolen. Veldig lite classy og upassende. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 10. september 2022 #68382 Del Skrevet 10. september 2022 cerruti skrev (1 time siden): Jeg hadde nok valgt av respekt for bruden å dekke meg mer til oventil og… Jeg skjønner ikke hvorfor de blir bedt i bryllup, hun prøver jo alltid å overgå bruden. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kraftwerk Skrevet 10. september 2022 Populært innlegg #68383 Del Skrevet 10. september 2022 Rastebenk skrev (1 time siden): Uff, dette så ubehagelig ut. CBE velger konsekvent kjoler med korsett der cupen sitter 6-7 cm lavere enn silikonet. Feil størrelse med andre ord, hun er for bred over ryggen til størrelsen hun tror passer. Korsettet er stuck for langt nede, og hvis hun løfter armene over hodet så kommer trolig siste rest av puppene til å hoppe ut. Kjolen har i tillegg allerede krøllet seg oppover og lagt seg rundt midjen i en fold, fordi den er for trang over hoftene og dermed trekker seg oppover. CBE kommer til å kjempe hele kvelden med å trekke skjørtet ned og overdelen opp. Alt hadde vært unngått ved å velge en størrelse større. Men å få på seg str xs trumfer åpenbart alt av passform og komfort. https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= CBE, jeg får tvunget på meg t-skjorta til 8-åringen min. Men det betyr ikke at den passer. Reagerer mer på LKE som ikke har anstendighet til å kle på seg i et bryllup. Skjorta hans ser ut til å "mangle" flere knapper, slik at brystet skal syntes. For et tacky par. Og her kommer de og mener det er jeg som er feit og misunnelig, fordi jeg ser på de med et svært kritisk blikk 😅 43 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 10. september 2022 #68384 Del Skrevet 10. september 2022 Latterlige 545 likes på reelen hun la ut i går 😳 Det er jo helt utrolig at CBE har 299 000 følgere? Innholdet hennes fremstår hvert fall som skjult for 99,9 % av dem.. Finnes det i det hele tatt flere influensere med like ekstremt dårlig engasjementrate som CBE? https://www.instagram.com/reel/CiRvhOejtQd/?igshid=YmMyMTA2M2Y= 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 10. september 2022 #68385 Del Skrevet 10. september 2022 Er det mulig??? I bryllup... (Stillbilde fra video) 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 10. september 2022 #68386 Del Skrevet 10. september 2022 Syns hun ser flott ut! Vi er i 2022 og må slutte å mase om at folk må dekke seg til. La folk gå i det de vil. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 10. september 2022 #68387 Del Skrevet 10. september 2022 Er det noen som er misunnelig på et menneske som eksponerer mindreårige på nettet og utviser et usunt forhold til trening og mat? Det høres forferdelig slitsomt ut å ha dette som levebrød. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 10. september 2022 Populært innlegg #68388 Del Skrevet 10. september 2022 Jeg lurer på hvorfor ingen er sjalu på Jenny Skavlan? Jeg var innom Instaen hennes, og der er det jammen både bikinibilder, åletrange kjoler, posering, flat mage og slanke lår, rimelig perfekt, spør du meg. Hvorfor har hun ikke evighetstråder på KG, sladdertråd på Discord og hatere på Jodel? Kan det være fordi: 1) Hun følger med i tiden og tar avstand fra fast fashion? 2) Bygger kontoen sin rundt et talent (redesign) og ikke utseendet sitt? 3) Lærer publikumet sitt noe, ikke bare pøser ut selfier, kaffekopper og stats fra siste treningsøkt? 4) Er naturlig på bilder, uten forvridde poseringer og filter? 5) Skjermer barna sine fra offentligheten? 6) Har humor og selvironi? Det fins massevis av slanke, vakre og suksessrike kvinner i offentligheten, som ikke får i nærheten så mye kritikk som de to ansatte i Treasures AS. I stedet for å tenke at kritikken bunner i sjalusi, kan man kanskje spørre seg selv; hva er det bedriftseier - Caroline gjør i sine kanaler, som gjør at akkurat hun får så mye negstiv feedback, og ikke Jenny Skavlan, eller Desiree Andersen, eller Tone Damli, eller Jørgine Vasstrand, eller Camilla Pihl, eller hvilken som helst annen tynn og trent offentlig kvinne i sin beste alder? 112 3 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. september 2022 #68389 Del Skrevet 10. september 2022 FruRosa skrev (47 minutter siden): Er det mulig??? I bryllup... (Stillbilde fra video) Ikke pent…. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 10. september 2022 #68390 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Rastebenk skrev (2 timer siden): Uff, dette så ubehagelig ut. CBE velger konsekvent kjoler med korsett der cupen sitter 6-7 cm lavere enn silikonet. Feil størrelse med andre ord, hun er for bred over ryggen til størrelsen hun tror passer. Korsettet er stuck for langt nede, og hvis hun løfter armene over hodet så kommer trolig siste rest av puppene til å hoppe ut. Kjolen har i tillegg allerede krøllet seg oppover og lagt seg rundt midjen i en fold, fordi den er for trang over hoftene og dermed trekker seg oppover. CBE kommer til å kjempe hele kvelden med å trekke skjørtet ned og overdelen opp. Alt hadde vært unngått ved å velge en størrelse større. Men å få på seg str xs trumfer åpenbart alt av passform og komfort. https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= CBE, jeg får tvunget på meg t-skjorta til 8-åringen min. Men det betyr ikke at den passer. Hvis hun er så høy som hun er kan jeg skrive under på dette ☝🏼 Jeg er 4-5 cm høyere enn henne og har til tider vært omtrent like tynn som CBE (ufrivillig, er heldigvis normalvektig nå). Har likevel aldri kunnet kjøpe størrelse XS (og forsåvidt også sjelden størrelse S), fordi disse størrelsene ikke er riktig proporsjon ift lengden på kroppen. Har da kjøpt for det meste størrelse M som da blir litt romslig. Størrelse S fungerte kun i alderen 18-22 år, når jeg skulle på byen og det passet seg med mini-minikort kjole 😂 Endret 10. september 2022 av Hereforthecomments Skriveleif 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild Eyes Skrevet 10. september 2022 #68391 Del Skrevet 10. september 2022 Rastebenk skrev (2 timer siden): Uff, dette så ubehagelig ut. CBE velger konsekvent kjoler med korsett der cupen sitter 6-7 cm lavere enn silikonet. Feil størrelse med andre ord, hun er for bred over ryggen til størrelsen hun tror passer. Korsettet er stuck for langt nede, og hvis hun løfter armene over hodet så kommer trolig siste rest av puppene til å hoppe ut. Kjolen har i tillegg allerede krøllet seg oppover og lagt seg rundt midjen i en fold, fordi den er for trang over hoftene og dermed trekker seg oppover. CBE kommer til å kjempe hele kvelden med å trekke skjørtet ned og overdelen opp. Alt hadde vært unngått ved å velge en størrelse større. Men å få på seg str xs trumfer åpenbart alt av passform og komfort. https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= CBE, jeg får tvunget på meg t-skjorta til 8-åringen min. Men det betyr ikke at den passer. Det er garantert kjoler der ute som hadde vært utrolig mye mer flatterende for kroppen hennes og passende for anledningen. De fleste kommer til å stirre på henne ja, og det blir neppe i beundring. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 10. september 2022 Populært innlegg #68392 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Andreas84 skrev (18 minutter siden): Der tok du meg. Jeg har fulgt denne tråden like iherdig som dere. Det er bare å se på min historie. Det er helt normalt å OCD over utseende,klær og "likes" til personer man ikke er sjalu på. Spøk til side. Jeg er enig i at mange her i tråden godt kan tenke seg om før de taster inn en kommentar. Man trenger ikke nødvendigvis offentliggjøre alt man tenker, i særdeleshet når det er snakk om andres utseende. For min del kritiserer jeg ikke hvordan hovedpersonen ser ut, men virkemidlene hun bruker for å oppnå utseendet hun har i kanalene sine - og da mener jeg kun poseringene, kameravinklene og filtrene. Det er ikke et autentisk bilde av en kvinnekropp vi ser, det er et forkvaklet vrengebilde, et resultat av urealistiske idealer. Jeg skulle ønske Caroline så selv hvor nydelig hun er naturlig, når hun smiler på ekte, er avslappet og har det gøy. Jeg har sett henne sånn, og hun stråler ❤ Mitt inntrykk er at den kvinnen som mest av alle ønsker å se ut som Insta- Caroline, er Caroline selv. Og det er bare uendelig trist, for hun er virkelig mer enn vakker nok som seg selv. Endret 10. september 2022 av FruJohansen Skrivefeil 56 3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild Eyes Skrevet 10. september 2022 #68393 Del Skrevet 10. september 2022 FruJohansen skrev (2 minutter siden): Spøk til side. Jeg er enig i at mange her i tråden godt kan tenke seg om før de taster inn en kommentar. Man trenger ikke nødvendigvis offentliggjøre alt man tenker, i særdeleshet når det er snakk om andres utseende. For min del kritiserer jeg ikke hvordan hovedpersonen ser ut, men virkemidlene hun bruker for å oppnå utseendet hun har i kanalene sine - og da mener jeg kun poseringene, kameravinklene og filtrene. Det er ikke et autentisk bilde av en kvinnekropp vi ser, det er et forkvaklet vrengebilde, et resultat av urealistiske idealer. Jeg skulle ønske Caroline så selv hvor nydelig hun er naturlig, når hun smiler på ekte, er avslappet og har det gøy. Jeg har sett henne sånn, og hun stråler ❤ Mitt inntrykk er at den kvinnen som mest av alt ønsker å se ut som Insta- Caroline, er Caroline selv. Og det er bare uendelig trist, for hun er virkelig mer enn vakker nok som seg selv. Skulle ønske hun forstod at når hun utsletter og erstatter seg selv med en plettfri og perfekt, i følge henne i allefall, versjon, så gjør hun det vanskeligere å spre budskapet om at man er god nok som man er. Aldri har vel utseende- og kroppspress vært sterkere, og de som har en stemme burde bruke den til å jevne ut dette så mye som de kan. Spesielt Caroline som er en voksen kvinne og mor til jenter som skal vokse opp og stå mot det presset. De trenger all tyngde de kan få med seg. 34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 10. september 2022 #68394 Del Skrevet 10. september 2022 Wild Eyes skrev (2 minutter siden): Skulle ønske hun forstod at når hun utsletter og erstatter seg selv med en plettfri og perfekt, i følge henne i allefall, versjon, så gjør hun det vanskeligere å spre budskapet om at man er god nok som man er. Aldri har vel utseende- og kroppspress vært sterkere, og de som har en stemme burde bruke den til å jevne ut dette så mye som de kan. Spesielt Caroline som er en voksen kvinne og mor til jenter som skal vokse opp og stå mot det presset. De trenger all tyngde de kan få med seg. Det kommer nok aldri til å skje, CBE sliter jo med seg selv. Det er svært tydelig, og iht tidligere uttalelser har hun ærlig fortalt at hun har slitt med spiseforstyrrelser. Vi ser sterke tegn på at hun har tilbakefall, måten hun opptrer i kanalene sine og kommentar som "jeg er mer redd for kaloriene og fettet, enn farlige kjemikalier" - ift barna som spiser fra farlig plastikk og får i seg hormonforstyrrende stoffer. Bedriftens overhode trenger hjelp og terapi, men det kommer nok ikke til å skje så lenge hun er i et dysfunksjonelt ekteskap. Jeg ser på ingen måte at de to trekker hverandre opp og bort, heller ned. Muligens er det annerledes bak kamera, men det er inntrykket jeg får av Treasures AS. 35 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. september 2022 #68395 Del Skrevet 10. september 2022 De trenger en bok om skikk og bruk. Hun i den festkjolen (om enn for trang og avslørende) han rufsete med skjorten åpen omtrent til magen. Hva med litt mer stil og samkjørte antrekk. Ser ikke ut som om han skal i bryllup akkurat. Mer på vei hjem fra et heftig nachspiel. 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 10. september 2022 #68396 Del Skrevet 10. september 2022 Tuvas skrev (1 time siden): Vi skjønner jo hva han mener her. Det kan jo virke som det er mange som er sjalu i denne tråden, men som ikke ønsker å innrømme det. Det er liksom ikke lov å ønske seg kroppen til Caroline. Er dette sunne tanker; å ønske seg kroppen til Caroline? Hvem er Caroline? Er det den redigerte lederen i virket du viser til i ditt innlegg? 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 10. september 2022 #68397 Del Skrevet 10. september 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Er det mulig??? I bryllup... (Stillbilde fra video) Dette må være kødd?😳 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 10. september 2022 Populært innlegg #68398 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Sozzen skrev (4 timer siden): Syns hun ser flott ut! Vi er i 2022 og må slutte å mase om at folk må dekke seg til. La folk gå i det de vil. Du synes ikke man skal kommentere antrekk til influencere? Kommentar fra deg i Helene Drage tråden for noen dager siden: Lite konstruktiv kritikk fra meg nå men kjolen ser fæl ut.. Med mindre man skal på sånn typisk bygdefest.. Regner med du ser ironien... Endret 10. september 2022 av Snødronninga 68 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 10. september 2022 #68399 Del Skrevet 10. september 2022 EmilieH skrev (5 timer siden): For en merkelig lilla kjole hun har dratt på seg i kveld. Så åletrang at hun nesten ikke klarer å gå! FruRosa skrev (3 timer siden): Er det mulig??? I bryllup... (Stillbilde fra video) Det er helt sikkert tull, og en hilsen til alle de forferdelige misunnelige folkene på KG. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 11. september 2022 #68400 Del Skrevet 11. september 2022 Her ser dere hvordan kjolen skal sitte: https://www.houseofcb.com/helena-orchid-satin-trim-midi-dress.html Den skal ikke legge seg i folder i livet, da er den nok for liten 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå