Kleenex Skrevet 9. september 2022 #68301 Skrevet 9. september 2022 Gjenbruk av blomsterbukett fra 31/3..... Frua er god på å hente opp gamle bilder for å få leserne til å tro at dette skjer i dag. Historiefortellinger 29 4
kraftwerk Skrevet 9. september 2022 #68302 Skrevet 9. september 2022 Emma Marie skrev (44 minutter siden): Mitt svar fra Get Inspired Aquarius04 skrev (21 minutter siden): Jeg fikk svar fra Get Inspired i dag. Og det ser merkelig med tanke på svaret du har fått: Når jeg fikk svar her om dagen, mente de jo at de hadde et samarbeid med LKE. Har de skrevet feil, eller hva er det som skjer her nå? 😳🧐 De har nok fått mange forespørsler rundt dette de siste dagene. Kanskje de har gått igjennom sine samarbeid for å sjekke? 20
Felis Skrevet 9. september 2022 #68303 Skrevet 9. september 2022 Aquarius04 skrev (21 minutter siden): Jeg fikk svar fra Get Inspired i dag. Og det ser merkelig med tanke på svaret du har fått: Jeg fikk samme mail nå. Her er det mye som skurrer. I går hadde LKE samarbeid med dem på profilen sin, og svært mange av oss fikk bekreftet fra GI selv at det var inngått et samarbeid. I dag, etter x antall negative tilbakemeldinger, har samarbeidet aldri eksistert? De har allerede bekreftet det, så dette tror jeg ingenting på. Enten fortsetter reklamen i det skjulte, eller så har de avsluttet samarbeidet pga kritikk, og så tør de ikke gå ut med det... 35
Populært innlegg Felis Skrevet 9. september 2022 Populært innlegg #68304 Skrevet 9. september 2022 Kleenex skrev (12 minutter siden): Gjenbruk av blomsterbukett fra 31/3..... Frua er god på å hente opp gamle bilder for å få leserne til å tro at dette skjer i dag. Historiefortellinger Sarpsborg er magisk, der blomstrer kirsebærtrærne også i september😍 https://www.instagram.com/p/CiRvhOejtQd/ 48 9
Hunter7 Skrevet 9. september 2022 #68305 Skrevet 9. september 2022 I følge Forbrukertilsynet er oppdragsgiver (annonsør) lovforpliktet til å sørge for at kunden (i dette tilfellet Treasures AS hhv. Netfit) merker annonsen i henhold til gjeldende regelverk. Manglende og/eller ufullstendig merking av annonsen vil derfor slå tilbake på oppdragsgiver. Gitt at Get Inspired har inngått et samarbeid med Treasures AS hhv. Netfit*, og nå velger at reklamesamarbeidet ikke skal merkes**, så gjør GI seg selv straffbare. Spørsmålet blir da - forutsatt at valgt modus operandi nå er å ikke merke reklamesamarbeid - hvorvidt GI er villig til å inngå en slik risiko, som vil ha rettslige og følgelig økonomiske, samt omdømmemessige konsekvenser for dem. * dette er uklart pga. sprikende uttalelser fra GI ** grunnet det negative omdømmet til kunden (Treasures AS/Netfit) som kan og vil slå tilbake på GI 32 1 3
Levina Skrevet 9. september 2022 #68306 Skrevet 9. september 2022 skruf skrev (1 time siden): Good for you❤️ edt; til din informasjon så er det ikke bare medlemmer her på forumet som reagerer. Vedrørende Cubus, Beckman og kremmerhuset så var det på Instagram der «smalt», ingenting med KG å gjøre. Så, da driver du med feilaktig informasjon Som nevnt så har jeg ingenting i mot reklame når det skjer åpent, ærlig og uten bruk av barn, og jeg benytter meg gjerne av rabattkoder av influencere som er etiske, ikke bruker barna sine og spiller med åpner kort og MERKER korrekt «reklame». Alt CBE IKKE gjør CBE merker sin reklame. At du har egne vurderinger rundt det for stå for din regning og bare viser at kritikken ikke er berettighet. Du lager egne sannheter for at du skal kunne forsvare din egen oppførsel. Ønsker deg en flott helg❤️ 1 3
snute Skrevet 9. september 2022 #68307 Skrevet 9. september 2022 Jeg vet ikke hvorfor jeg henger meg opp i dette, men på Netfit skriver hun at hun trener fra kl 6 til 7.15. Jeg syns de alltid er ute og løper på formiddagen jeg… Altså sånn i 9-10-11 tiden. Men da pleier hun visst å jobbe (hva nå enn det er, svare på Netfit spørsmål kanskje…). 13
Hunter7 Skrevet 9. september 2022 #68308 Skrevet 9. september 2022 6 minutter siden, Levina said: CBE merker sin reklame. At du har egne vurderinger rundt det for stå for din regning og bare viser at kritikken ikke er berettighet. Du lager egne sannheter for at du skal kunne forsvare din egen oppførsel. Ønsker deg en flott helg❤️ Hvis dette faktisk stemte, så har tydeligvis Forbrukertilsynet og tidligere Forbrukerombudet er veldig stort forklaringsproblem, da Treasures AS ved Caroline Berg Eriksen jevnlig har fått skriv fra dem de siste ti årene. Vel, foruten den ene gangen hvor FT på forhånd hadde varslet om kontroll - da ble reklamesamarbeidene merket etter boka. 37 12
kraftwerk Skrevet 9. september 2022 #68309 Skrevet 9. september 2022 Levina skrev (6 minutter siden): CBE merker sin reklame. At du har egne vurderinger rundt det for stå for din regning og bare viser at kritikken ikke er berettighet. Du lager egne sannheter for at du skal kunne forsvare din egen oppførsel. Ønsker deg en flott helg❤️ Kjenner du dem personlig, siden du kan være så bastant? Nei, hun merker ikke reklame slik lovverket sier. Det hjelper ikke å merke reklamen én gang - eksponerer du produktet videre i dine kanaler, er du fortsatt lovpålagt å merke produktet som reklame. Løpet av alle disse årene som påvirker, så har Treasures AS fått gjeldene refs av forbrukertilsynet pga reklame. Og gjentatte ganger har kanalen selv uttrykt at hun syntes det er "teit" eller at hun "ikke gjør noe feil". Nå har det seg slik at, det er ikke CBE/Treasures AS som skriver Norges Lover - men de er pliktet til å følge loven. De mener tydeligvis selv at loven er teit, at de ikke gidder, og at loven inne gjelder dem og deres bedrift. Det er selvfølgelig feil 35 7
Tripptrapp1 Skrevet 9. september 2022 #68310 Skrevet 9. september 2022 snute skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hvorfor jeg henger meg opp i dette, men på Netfit skriver hun at hun trener fra kl 6 til 7.15. Jeg syns de alltid er ute og løper på formiddagen jeg… Altså sånn i 9-10-11 tiden. Men da pleier hun visst å jobbe (hva nå enn det er, svare på Netfit spørsmål kanskje…). Skjønner ikke hva det er å henge seg opp i. En enkel forklaring på dette kan være at timelinen på some og i virkeligheten ikke nødvendigvis stemmer overens. En kan fint trene kl 7 og legge ut dokumentasjonen i some kl 11, og på den måten få det til å se ut som at man trener kl 11. En kan trene på tirsdag og legge det ut på fredag også. Slike valg gjøres f.eks med bakgrunn i når et innlegg har mest effekt ift trafikk på plattformene. Online er fake, det er bare å deale med det. 7
Populært innlegg kri.star Skrevet 9. september 2022 Populært innlegg #68311 Skrevet 9. september 2022 3 hours ago, Levina said: Bare for å informerer så har jeg skrevet inn til Get Inspired og informert de om denne kampanjen her inne på kvinneguidene hvor da enkelte alltid skal skrive inn til CBE samarbeidspartnere og prøve å ødelegge for henne. Har informert om denne tråden og hva som skrives her inne om henne. Så de er nok klar over dette på forhånd, men det er jo greit at de får mer informasjon om dette. De er profesjonelle og vil selvfølgelig svare hyggelig på tilbakemeldinger fra de som påstår de vil avslutter samarbeidet, men da vet de hvem de har med å gjøre. Denne heksejakten er ikke normal oppførsel av voksne folk. Tusen takk @Levina! Det er jo faktisk nesten ingenting bedre, enn at annonsører og samarbeidspartnere får inngående kunnskap om hva ulike mennesker mener om tema! Dette er jo knallbra! For, det finnes *mye* god og nytting informasjon her, som potensielle samarbeidspartnere burde vite (helst) før de inngår ett samarbeid med bedriften. Så igjen, tusen tusen takk Og god helg! 43 7 6
Galdame Skrevet 9. september 2022 #68312 Skrevet 9. september 2022 Tripptrapp1 skrev (53 minutter siden): Skjønner ikke hva det er å henge seg opp i. En enkel forklaring på dette kan være at timelinen på some og i virkeligheten ikke nødvendigvis stemmer overens. En kan fint trene kl 7 og legge ut dokumentasjonen i some kl 11, og på den måten få det til å se ut som at man trener kl 11. En kan trene på tirsdag og legge det ut på fredag også. Slike valg gjøres f.eks med bakgrunn i når et innlegg har mest effekt ift trafikk på plattformene. Online er fake, det er bare å deale med det. Online er fake ja! Man kan legge ut snapper med stor hage, voksen dame som snurrer rundt som en sukkersøt fireåring, nydelige rådyr som ligger inne imellom trærne i noe som likner en eventyrskog. Hadde man filmet i den andre retningen, hadde man sett rett på den stygge fabrikken Borregård som ligger et steinkast fra der de bor. Den er ikke noe vakkert syn med svære piper som spyr ut røyk. Men man velger å ikke filme i den retningen. Da lurer man andre til å tro at idyllen er komplett. Man lurer kanskje seg selv også, til å tro at ting er som man skulle ønske de var. 37 2
Gjest Atheena Skrevet 9. september 2022 #68313 Skrevet 9. september 2022 Klink skrev (14 timer siden): Vi vet ikke hvor lite hun spiser. Hun dokumenterer både is, sånn bolle med korn, banan og div, middag med pasta var det jo her. Mange mener jo farting er bra så hvorfor ikke to måltider om dagen? Ja to måltider om dagen kan absolutt være bra nok. Periodisk fasting kan absolutt være en bra ting så lenge man spiser godt nok til måltidene. Har erfaring med det selv og går ikke rundt sulten i det hele tatt. Kun litt sulten før lunsj. Når det kommer til CBE er det nok noe mer problematisk da hun har bakgrunn med spiseforstyrrelse. Jeg aner ingenting om hva hun spiser av mengde så mulig hun har et godt kosthold. Det er litt vanskelig og kanskje ikke noe man skal spekulere i heller. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett et levende menneske med en sånn type kropp hun har nå. Hun så ikke sånn ut tidligere. Ekstremt definerte magemuskler med smal midje, sprettrumpe og slanke armer og ben uten veldig definerte muskler. Det bør helst ikke være idealet til noen, da det genetisk er så og si umulig. Det er vanskelig å vite hvordan hun har klart å bli sånn eller om hun faktisk ser sånn ut i virkeligheten? eller om bildene lyver?
Orly Skrevet 9. september 2022 #68314 Skrevet 9. september 2022 Levina skrev (2 timer siden): CBE merker sin reklame. At du har egne vurderinger rundt det for stå for din regning og bare viser at kritikken ikke er berettighet. Du lager egne sannheter for at du skal kunne forsvare din egen oppførsel. Ønsker deg en flott helg❤️ Nei hun merker ikke sin reklame riktig , du lager dine egne sannheter du for at du skal kunne forsvare de 41
Klink Skrevet 9. september 2022 #68315 Skrevet 9. september 2022 Atheena skrev (2 minutter siden): Ja to måltider om dagen kan absolutt være bra nok. Periodisk fasting kan absolutt være en bra ting så lenge man spiser godt nok til måltidene. Har erfaring med det selv og går ikke rundt sulten i det hele tatt. Kun litt sulten før lunsj. Når det kommer til CBE er det nok noe mer problematisk da hun har bakgrunn med spiseforstyrrelse. Jeg aner ingenting om hva hun spiser av mengde så mulig hun har et godt kosthold. Det er litt vanskelig og kanskje ikke noe man skal spekulere i heller. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett et levende menneske med en sånn type kropp hun har nå. Hun så ikke sånn ut tidligere. Ekstremt definerte magemuskler med smal midje, sprettrumpe og slanke armer og ben uten veldig definerte muskler. Det bør helst ikke være idealet til noen, da det genetisk er så og si umulig. Det er vanskelig å vite hvordan hun har klart å bli sånn eller om hun faktisk ser sånn ut i virkeligheten? eller om bildene lyver? Det vet vi ikke. Det jeg vet er at jeg er normalvektig og hadde ikke vært i nærheten av å se ut som hun gjør uansett hvor mye jeg vrir og vrenger på meg. Da måtte det så fall vært heavy bilderedigering til. Så antar at hun i beste fall er veldig slank.
Tripptrapp1 Skrevet 9. september 2022 #68316 Skrevet 9. september 2022 Atheena skrev (2 minutter siden): Ja to måltider om dagen kan absolutt være bra nok. Periodisk fasting kan absolutt være en bra ting så lenge man spiser godt nok til måltidene. Har erfaring med det selv og går ikke rundt sulten i det hele tatt. Kun litt sulten før lunsj. Når det kommer til CBE er det nok noe mer problematisk da hun har bakgrunn med spiseforstyrrelse. Jeg aner ingenting om hva hun spiser av mengde så mulig hun har et godt kosthold. Det er litt vanskelig og kanskje ikke noe man skal spekulere i heller. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett et levende menneske med en sånn type kropp hun har nå. Hun så ikke sånn ut tidligere. Ekstremt definerte magemuskler med smal midje, sprettrumpe og slanke armer og ben uten veldig definerte muskler. Det bør helst ikke være idealet til noen, da det genetisk er så og si umulig. Det er vanskelig å vite hvordan hun har klart å bli sånn eller om hun faktisk ser sånn ut i virkeligheten? eller om bildene lyver? Er det ikke fint lite man ser av henne utenom i kanaler hvor hun selv har full kontroll på narrativet og hva som legges ut? Når flertallet ikke egentlig vet hvordan hun ser ut irl, så er det vanskelig å si noe om hun ser slik eller sånn ut. Men at bildene de selv poster er tatt for å være mest mulig flatterende, postes for å bygge opp om et visst image, og at fotografen i familien liker å redigere, dét er det vel ikke så mye tvil om. Det var jo en periode turbildene deres så ut som de var tatt i Mordor, så goldt var landskapet i den norske fjellheimen. Dessuten er vel ikke den kroppen kun et resultat av trening og riktig kosthold heller, er den vel? Fiksa litt her, fiksa litt der. 24
Gjest Atheena Skrevet 9. september 2022 #68317 Skrevet 9. september 2022 Klink skrev (4 minutter siden): Det vet vi ikke. Det jeg vet er at jeg er normalvektig og hadde ikke vært i nærheten av å se ut som hun gjør uansett hvor mye jeg vrir og vrenger på meg. Da måtte det så fall vært heavy bilderedigering til. Så antar at hun i beste fall er veldig slank. Det er ikke pent å spekulere i det heller, eneste grunnen til at jeg gjør det er at hun er frontfigur for netfit og at det er litt skummelt om man tror man kan bli som henne. Lurer litt på hvem som appeleres av Netfit og henne?
Pusern3 Skrevet 9. september 2022 #68318 Skrevet 9. september 2022 Inocybe skrev (6 timer siden): Det er høyest aktuelt for livsstilen CBE forfekter. Kvinner med høyt treningspress og lavt energiinntak er i høyrisikosonen for å utvikle beinskjørhet. Ikke kult med beinstruktur som en 70-åring mens man er i tredveårene. Vi vet jo alle at LKE i form av Lege-Åge ikke anser fravær av menstrasjon som farevarsel overhode. Mens det i den virkelige medisinske verden er et symptom på noe er helt galt. Fravær av menstruasjon -> for lavt østrogen -> dårlig beindannelse. Disclaimer: tror aldri CBE har skrevet om hvorvidt hun har hatt fravær av menstruasjon men LKEs holding til dette medisinske faresignalet er godt dokumentert. Netfit, CBE og LKE burde framsnakke beinmasseundersøkelse hos legen og fokus på reel fysisk og mental sunnhet i stedet for treningsmani, lavt kaloriinntak, lav fettprosent og den fettklypen de er så fascinert av. https://www.nrk.no/vestland/line-_27_-trente-sa-hardt-at-ho-vart-beinskjor-1.15655797 Man kan jo lure på hva denne fettfobien bunner i. De aller fleste friske kvinner har rundelige former og litt fett her og der. De fleste menn liker det og ønsker seg slike damer. 9
Gjest Atheena Skrevet 9. september 2022 #68319 Skrevet 9. september 2022 Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden): Er det ikke fint lite man ser av henne utenom i kanaler hvor hun selv har full kontroll på narrativet og hva som legges ut? Når flertallet ikke egentlig vet hvordan hun ser ut irl, så er det vanskelig å si noe om hun ser slik eller sånn ut. Men at bildene de selv poster er tatt for å være mest mulig flatterende, postes for å bygge opp om et visst image, og at fotografen i familien liker å redigere, dét er det vel ikke så mye tvil om. Det var jo en periode turbildene deres så ut som de var tatt i Mordor, så goldt var landskapet i den norske fjellheimen. Dessuten er vel ikke den kroppen kun et resultat av trening og riktig kosthold heller, er den vel? Fiksa litt her, fiksa litt der. Ja det er nettopp det! Finnes veldig mange andre man heller bør la seg inspirere av. Slik hun fremstilles med lenger ben enn kjøkkenbenken, "30 cm rundt midjen" og 6-pack er rimelig strabasiøst 🤣
Pusern3 Skrevet 9. september 2022 #68320 Skrevet 9. september 2022 Felis skrev (3 timer siden): Sarpsborg er magisk, der blomstrer kirsebærtrærne også i september😍 https://www.instagram.com/p/CiRvhOejtQd/ Noe så tåpelig. Tror hun folk er dumme 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå