Nikea Skrevet 8. september 2022 #68241 Del Skrevet 8. september 2022 (endret) Tror to måltider kan være helt passe, så lenge de to måltidene består av nok mat. Men det som fremstilles i CBE sine kanaler - og som er det vi må ta utgangspunkt i - er særdeles små måltider. Endret 8. september 2022 av Nikea 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 8. september 2022 #68242 Del Skrevet 8. september 2022 1 minutt siden, Nikea said: Tror to måltider kan være helt passe, så lenge de to måltidene består av nok mat. Men det som fremstilles i CBE sine kanaler - og er det vi må ta utgangspunkt i - er det særdeles små måltider det er snakk om. Stakkars dama hvis hu er sulten. Håper ikke hu er det. Vet ikke om det er verdt det hele. Vi lever jo liksom bare en gang. Håper hun bare ikke viser alt hun spiser. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 8. september 2022 #68243 Del Skrevet 8. september 2022 annelis skrev (24 minutter siden): Skjønner ikke hvordan man kan bli mett på 2 måltider per dag. Det suge sikkert å gå rundt sulten Det går F.x veldig fint å bli mett på både ett og to måltider om dagen. På en animalsk diett med nok fett og protein, holder en seg mett lenger. Nå er jeg ikke dette en tråd om kosthold. Men om CBE spiser kjøleskapsgrøt i mini porsjon, litt pasta og salat- så er det iallefall ikke tilstrekkelig. Direkte usunt spiser hun. Så mye proteinbarer og is. Lite fornuftig næring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. september 2022 #68244 Del Skrevet 8. september 2022 Jeg vet at det er individuelt hvor mye energi man trenger. Hva man velger å spise har også mye å si, men her er hva NHI anbefaler. Og det er mye mer enn to måltider for dagen. Når man trener så mye som Caroline, så høres det horribelt ut å spise så lite/sjelden. Mener jeg. https://nhi.no/kosthold/ernaring/maltidene/ 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. september 2022 #68245 Del Skrevet 8. september 2022 Snødronninga skrev (6 minutter siden): Jeg vet at det er individuelt hvor mye energi man trenger. Hva man velger å spise har også mye å si, men her er hva NHI anbefaler. Og det er mye mer enn to måltider for dagen. Når man trener så mye som Caroline, så høres det horribelt ut å spise så lite/sjelden. Mener jeg. https://nhi.no/kosthold/ernaring/maltidene/ Vi vet ikke hvor lite hun spiser. Hun dokumenterer både is, sånn bolle med korn, banan og div, middag med pasta var det jo her. Mange mener jo farting er bra så hvorfor ikke to måltider om dagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 8. september 2022 #68246 Del Skrevet 8. september 2022 Altså. Hvis man skal spise kun ett eller to måltid per dag må disse måltidene være massive og ganske næringstette. Det tror jeg alle som svarer i denne tråden angående eget måltidsmønster og fasting selv har erfart. Jeg har forsøksvis spist to ganger per dag pga arbeidstider og man må spise mye. Enda mer om man trener hver eneste dag. Når man tar i betraktning fotoene CBE legger ut av sine porsjoner er det veldig vanskelig å tro at hun får til dette uten å leve på en evig sultekur. 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 8. september 2022 #68247 Del Skrevet 8. september 2022 Sultfølelsen forsvinner etterhvert når man bare har sultet seg lenge nok. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. september 2022 #68248 Del Skrevet 8. september 2022 (endret) Klink skrev (1 time siden): Vi vet ikke hvor lite hun spiser. Hun dokumenterer både is, sånn bolle med korn, banan og div, middag med pasta var det jo her. Mange mener jo farting er bra så hvorfor ikke to måltider om dagen? Jeg forholder meg til det hun svarte: Jeg har stort sett 2-3 måltider per dag, noen ganger snacks som mellommåltid. Du kan google og se hva slags info du finner og hva som er anbefalt? Med de treningsmengdene hun har, så er to hovedmåltider lite. Ser heller ikke for meg at hun kjører på med enorme porsjoner, selv om jeg så klart ikke kan vite det med sikkerhet. Endret 8. september 2022 av Snødronninga 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 8. september 2022 #68249 Del Skrevet 8. september 2022 Jeg tenker vel at trener man mer bør man spise mer. Kroppen trenger drivstoff. Det hun driver med har ingenting med treningsglede å gjøre. Hun får heller ikke mer muskler av å sulte seg. Hun burde få seg en jobb med et annet fokus enn sitt eget ego. Den mannen er heller ikke god. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. september 2022 #68250 Del Skrevet 8. september 2022 Tråden er ryddet for avsporing, brukerangrep og svar til dette. Måne, admin. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. september 2022 #68251 Del Skrevet 8. september 2022 Snødronninga skrev (52 minutter siden): Jeg vet at det er individuelt hvor mye energi man trenger. Hva man velger å spise har også mye å si, men her er hva NHI anbefaler. Og det er mye mer enn to måltider for dagen. Når man trener så mye som Caroline, så høres det horribelt ut å spise så lite/sjelden. Mener jeg. https://nhi.no/kosthold/ernaring/maltidene/ Men hvor ofte man ønsker å spise er også individuelt. Jeg gidder ikke presse inn flere måltider fordi det er anbefalt av noen andre. Jeg lytter til min kropp og spiser det antallet måltider jeg føler jeg fungerer best på. I tillegg så tror jeg at CBE har en del mellomsnacks, noe jeg sjeldent har. Så hun fyller nok mer på enn bare måltidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 8. september 2022 #68252 Del Skrevet 8. september 2022 Når kommer kollapsen tro? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. september 2022 #68253 Del Skrevet 8. september 2022 (endret) Wenda skrev (26 minutter siden): Men hvor ofte man ønsker å spise er også individuelt. Jeg gidder ikke presse inn flere måltider fordi det er anbefalt av noen andre. Jeg lytter til min kropp og spiser det antallet måltider jeg føler jeg fungerer best på. I tillegg så tror jeg at CBE har en del mellomsnacks, noe jeg sjeldent har. Så hun fyller nok mer på enn bare måltidene. Og du trener hver dag og to ganger om dagen, slik som Caroline eller? Du må for all del spise slik som passer deg best. Du lever kanskje ikke av å påvirke andre? Endret 8. september 2022 av Snødronninga 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. september 2022 #68254 Del Skrevet 8. september 2022 Snødronninga skrev (7 minutter siden): Og du trener hver dag og to ganger om dagen, slik som Caroline eller? Du må for all del spise slik som passer deg best. Du lever kanskje ikke av å påvirke andre? Jeg vet ikke om jeg trener akkurat slik som CBE da jeg ikke følger henne og får med meg alt av hva hu driver med. Jeg lever ikke av å påvirke andre, men det å spise 2 ganger om dagen er iallfall ikke usunt så lenge man spiser skikkelig mat 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. september 2022 #68255 Del Skrevet 8. september 2022 FruRosa skrev (13 timer siden): Syk igjen, men hvile/treningsfri blir det IKKE! (Stillbilde fra videosnutt). Hva slags trenings forbilde ønsker hun å være????? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. september 2022 #68256 Del Skrevet 8. september 2022 Kollontaj skrev (12 timer siden): Run Norge Hei! Vi har ikke noe offisielt samarbeid med han, vet ikke hvorfor han nevner oss i sin bio i så måte. Men han har testet sko fra oss gjennom sin trening og løpekanal noe som treffer veldig mange løpere og potensielle HOKA-kunder. Dette har ingenting med hans eller kona sin private bruker. Hvor mye de ønsker å eksportere barna ønsker ikke vi å legge oss borti. Akkurat. Javel. Ansvar? 😳 Ansvar, prinsipper og seriøsitet - det forsvant vist her (også) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. september 2022 #68257 Del Skrevet 8. september 2022 Katten89 skrev (11 timer siden): Caroline kaster seg på det som er trendy. Før var det lavkarbo. Nå, i kjølvanneta v Marit Kolby sin popularitet med faste og få måltider hiver hun seg på det. Ingen vet hva hun EGENTLIG gjør. Annent en å sulte seg.. Nei, folk som trener så mye bør ha 3-4 måltider minst 3-4 måltider og et par mellommåltider trenger de begge med så mye og hyppig trening. Periodisk faste er vel mer ment for de som ikke trener eller trener sjelden/lett. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. september 2022 #68258 Del Skrevet 8. september 2022 Aquarius04 skrev (10 timer siden): Jeg har også blitt det hun kaller «dauforkjølet», som innebærer feber og vondt i kroppen. Ikke søren om jeg skulle beveget meg ut på joggetur nå. Det er så idiotisk at jeg ikke finner ord. De fleste oppegående mennesker i dag vet at det å restituere og ta vare på kroppen er viktig, kanskje særlig når man har blitt syk. Hun blir ikke «tøffere» eller «råere» av dette, snarere fremstår hun dum som ikke gjør dette, all den tid hun liksom fronter en treningskonto. Og hun tærer grovt på kroppen sin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. september 2022 #68259 Del Skrevet 8. september 2022 Aquarius04 skrev (10 timer siden): Jeg forstår at en snack skal være mindre enn et måltid, men hva er dette? Én spiseskje? To? Spesielt når man spiser mellom to og tre miniporsjoner med mat ellers… Og når du må spørre følgerne dine hva du skal gjøre - da gir vel svaret seg selv? Det er også litt spesielt å stå med armen over hodet og snakke sånn. Alt for å se tynnest mulig ut. Kilder: instastory Caroline Berg Eriksen Herrejesus - damen virker helt forskrudd og er ugjenkjennelig 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 8. september 2022 #68260 Del Skrevet 8. september 2022 Trudis23 skrev (5 timer siden): Nå er både Get inspired og run norge borte fra profilen hans 🤔 Du verden flott å se at det kan hjelpe å si fra 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå