Rubella Skrevet 7. august 2022 #66821 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) Nå kom jeg på hva det siste Instagram-innlegget hennes minner meg om! Endret 7. august 2022 av Rubella 31 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 7. august 2022 #66822 Del Skrevet 7. august 2022 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Enn å legge ut bilder og videoer av barna på tik tok 😳 Verste mobbe kanalen ever, og det er faktisk en del pedofile der inne, vet av flere som har blitt anmeldt pga kontakt med mindreårige Er virkelig higen etter oppmerksomhet så stor hos disse folka at de faktisk tør å eksponere barna sine på denne appen???? Dette er bare hinsides all fornuft, de må jo være helt blåst i hodet! En ting at frua deiliger seg selv på tik tok for hele verden, men hold for f**n barna utenfor! Jeg kjenner ikke så veldig godt til CBE, men jeg bare spør, har hun vokst opp veldig skjermet? Forstår hun rett og slett ikke hvor farlige, uberegnelige og stygge folk kan bli? Hvor mange farer som lusker rundt og hva barna kan risikere å oppleve med denne eksponeringen? 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 7. august 2022 #66823 Del Skrevet 7. august 2022 Tvillingsjel skrev (8 minutter siden): Jeg kjenner ikke så veldig godt til CBE, men jeg bare spør, har hun vokst opp veldig skjermet? Forstår hun rett og slett ikke hvor farlige, uberegnelige og stygge folk kan bli? Hvor mange farer som lusker rundt og hva barna kan risikere å oppleve med denne eksponeringen? Tror hun er blitt «blind» etter så mange år med å spre bilder og filmer av seg selv og barna på nettet. Det er ingen tvil om at når man har holdt på med det i så mange år så er det ikke så farlig. Det er på en måte imponerende at hun gidder, tror de fleste av oss hadde gått lei for lengst og funnet en jobb som ikke bare dreier seg om å digge seg selv. Så kan man spørre seg hvordan oppvekst bedriftseierne har hatt og om ikke familiene kan si i fra mtp det sirkuset barna utsettes for. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 7. august 2022 #66824 Del Skrevet 7. august 2022 Caroline og kritikk… Det ble delt en helt legitim kommentar i går på nettopp løpeinnlegget. Den er borte i dag… 43 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. august 2022 #66825 Del Skrevet 7. august 2022 Klaraku78 skrev (12 timer siden): CBE har begynt å spre videoer av ungene på Tiktok også. Kanskje den største mobbe-appen som fins. Der hun selv får kommentarer på at hun burde spille inn voksenvideoer. Der syns hun at det er et fint sted å legge ut videoer av ungene. Syns det er veldig merkelig at de ikke har noen familiemedlemmer som kan snakke til de angående utlevering av ungene. Er alle like ille, på begge sider av familie.... At de tør! At de VIL! https://www.nettavisen.no/livsstil/advarer-om-giftig-kommentarkultur-pa-tiktok-jeg-har-aldri-opplevd-noe-sa-ille/s/12-95-3424111019 https://www.barnevakten.no/tiktok-hatefulle-innslag/ https://p3.no/hatkommentarer-er-hverdagskost-for-norske-tiktok-ere/ 29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 7. august 2022 #66826 Del Skrevet 7. august 2022 Når det gjelder kritikk av hennes løpestil så mener jeg at det er helt legitimt å kritisere, de ønsker faktisk å fremstå seriøse og lære folk om trening. Men jeg reagerte litt på denne kommentaren, vedkommende sladder jeg ikke navnet på da han har en offentlig konto, som forøvrig følges av CBE. Det er helt klart at det er en greie med disse armene, hun er jo fullstendig klar over det... 🤷♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. august 2022 #66827 Del Skrevet 7. august 2022 MacBeth skrev (3 minutter siden): Når det gjelder kritikk av hennes løpestil så mener jeg at det er helt legitimt å kritisere, de ønsker faktisk å fremstå seriøse og lære folk om trening. Men jeg reagerte litt på denne kommentaren, vedkommende sladder jeg ikke navnet på da han har en offentlig konto, som forøvrig følges av CBE. Det er helt klart at det er en greie med disse armene, hun er jo fullstendig klar over det... 🤷♀️ Her viser hun at hun har selvironi. Supert! Og helt tydelig at dette er en venn/bekjentskap. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 7. august 2022 #66828 Del Skrevet 7. august 2022 Isild skrev (1 minutt siden): Her viser hun at hun har selvironi. Supert! Og helt tydelig at dette er en venn/bekjentskap. En eller annen greie er det iallefall, er jo lov å håpe på at det er humor (men sannsynligheten for det er vel lik null🤷). Sånn bare på gøy, så prøvde jeg faktisk når jeg løp alene ned fra fjellet å løpe med denne "teknikken". Jeg ble faktisk mer ustø av flaksingen. Nå løp jeg ikke bredbeint da, kanskje det hadde funka da? 😂 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. august 2022 #66829 Del Skrevet 7. august 2022 neon_sun skrev (4 minutter siden): En eller annen greie er det iallefall, er jo lov å håpe på at det er humor (men sannsynligheten for det er vel lik null🤷). Sånn bare på gøy, så prøvde jeg faktisk når jeg løp alene ned fra fjellet å løpe med denne "teknikken". Jeg ble faktisk mer ustø av flaksingen. Nå løp jeg ikke bredbeint da, kanskje det hadde funka da? 😂 Tror muligens man må mer ut å "styre" med armene hvis man løper bredbeint ja. Lite tips til henne tenker jeg ville være å sette ned farten i nedoverbakkene. Da får hun mer kontroll 😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 7. august 2022 #66830 Del Skrevet 7. august 2022 Isild skrev (39 minutter siden): At de tør! At de VIL! https://www.nettavisen.no/livsstil/advarer-om-giftig-kommentarkultur-pa-tiktok-jeg-har-aldri-opplevd-noe-sa-ille/s/12-95-3424111019 https://www.barnevakten.no/tiktok-hatefulle-innslag/ https://p3.no/hatkommentarer-er-hverdagskost-for-norske-tiktok-ere/ Omg.....fra Tik Tok. Med sang "beautiful" mor poserer bak med knekk i hofta og gapende "jeg er så deilig" munn.... blir helt satt ut 😳 22 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 7. august 2022 #66831 Del Skrevet 7. august 2022 Gameon skrev (5 minutter siden): Omg.....fra Tik Tok. Med sang "beautiful" mor poserer bak med knekk i hofta og gapende "jeg er så deilig" munn.... blir helt satt ut 😳 Lurer på om de tenker at dette også vil gi barna muligheter på sikt? Å bli delt på en av de største mobbekanalene som finnes. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 7. august 2022 Populært innlegg #66832 Del Skrevet 7. august 2022 Den videoen er veldig merkelig, for å si det mildt. Hun står jo bøyd for å få frem former og se smal ut rundt midjen. Helt unaturlig posering med et barn som tilbehør. At det ikke kicker inn en eneste selvkritisk tanke før det legges ut, er ubegripelig. Dette er det som skal vise hva CBE står for. Ja, den videoen roper det høyt: et urealistisk kroppsideal. 45 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 7. august 2022 Populært innlegg #66833 Del Skrevet 7. august 2022 Så mens verden generelt er enig om at eksponering av barn er skummelt, så øker hun mengden og plattformer? Det er faktisk ikke til å tro. 46 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 7. august 2022 #66834 Del Skrevet 7. august 2022 De er på tik tok fordi lke skrev selv på SoME gruppen på facebook, at det var "the place to be". (rett nok støttet av andre sociala medier folk). LKE skrev ganske så nedlatende om tik tok brukere, men at det var det man måtte poste om man ville være synlig idag. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gameon Skrevet 7. august 2022 Populært innlegg #66835 Del Skrevet 7. august 2022 Hallepalle2 skrev (10 minutter siden): Så mens verden generelt er enig om at eksponering av barn er skummelt, så øker hun mengden og plattformer? Det er faktisk ikke til å tro. Lars Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen er pr definisjon noe av de mest uintelligente mennesker jeg kan tenke meg. Førstnevnte er bare motbydelig i sin fremtoning og hos sistnevnte er lyset helt av i toppetasjen. Rapporter kommentar ivei, jeg bryr meg ikke. Tenk hvis en av jentene deres blir litt rund og ikke bryr seg så mye om trening etc, sår tenåringsalder f eks, og så skjønner mors fremtoning og sykelige kroppsfokus, fars like sykelige fokus. Stakkars jenter 50 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. august 2022 #66836 Del Skrevet 7. august 2022 Gameon skrev (50 minutter siden): Lars Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen er pr definisjon noe av de mest uintelligente mennesker jeg kan tenke meg. Førstnevnte er bare motbydelig i sin fremtoning og hos sistnevnte er lyset helt av i toppetasjen. Rapporter kommentar ivei, jeg bryr meg ikke. Tenk hvis en av jentene deres blir litt rund og ikke bryr seg så mye om trening etc, sår tenåringsalder f eks, og så skjønner mors fremtoning og sykelige kroppsfokus, fars like sykelige fokus. Stakkars jenter Han har jo allerede satt opp treningsprogram til 8-åringen, filmet og lagt ut video der hun (kledd i tights og magetopp) løp på tredemølle, løftet vekter, kastet sånn tung ball mot veggen+flere andre øvelser. I en alder av 8 år. De fleste treningssenter har 15 eller 16-års aldersgrense, men treningsrommet i Villa Kulås har tydeligvis ingen nedre aldersgrense 36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. august 2022 #66837 Del Skrevet 7. august 2022 Det som blir skrevet her om løpestil er kun latterliggjøring av en person. Og den kommentaren over her er hets av to personer, ikke kritikk av noen bedrift. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. august 2022 #66838 Del Skrevet 7. august 2022 Klink skrev (10 minutter siden): Det som blir skrevet her om løpestil er kun latterliggjøring av en person. Og den kommentaren over her er hets av to personer, ikke kritikk av noen bedrift. Rapporter, da! 31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 7. august 2022 Populært innlegg #66839 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) Klink skrev (6 timer siden): Det som blir skrevet her om løpestil er kun latterliggjøring av en person. Og den kommentaren over her er hets av to personer, ikke kritikk av noen bedrift. Man får unektelig hjertet litt i halsen av å se Netfits frontfigur CBE flakse nedover fjellstiene som et vinglete rådyr uten kjernemuskulatur. Det finnes garantert gode måter å løpe i nedoverbakker på, og det er helt sikkert LKE velkjent med som holder på med ultraløp, men det er tydelig at han ikke har videreformidlet kunnskapen til CBE. En immobiliserende skade hos CBE er garantert marerittet for dem begge, men hva er da grunnen til at han lar henne bykse i Phoebe-stil når hun løper i skog og mark? Ser det ekstra feminint ut, eller hva er greia? Mener Netfit at en bredbent løpestil med utadrotete føtter som skaper mellomrom mellom lårene gir et slankende utseende som veier opp for eventuelle skader? Vi vet jo at CBE kan løpe, hun hadde en grei tid på siste halvmaraton (skriver grei da jeg har flere kollegaer som løp like fort som henne, på tross av at de er et tiår eldre og har krevende fulltidsjobber i tillegg). Jeg etterlyser fornuftig treningsopplegg fra Netfit som inkluderer trygg løpestil i terreng og ikke minst et treningsprogram som CBE ikke daglig klager over at er for tøft ("beina er blytunge", "startet dagen med hodepine men tvinger meg gjennom", "gruer meg" osv). CBE er ofte syk med f eks migrene, forkjølelse, omgangssyke, influensa etc, og har flere ganger måttet avbryte aktive ferier da hun har blitt syk underveis. Så per nå, så fremviser de ikke god reklame hverken for Netfit eller for PT'en hennes Coach Eriksen. Det fremstår mer som tenåringsaktig utseendehysteri og rovdrift på en frontfigur med tidvis sviktede motivasjon. Bloggen er død og 90 % av innholdsproduksjonen skapes med mobilen. Ikke rart at bedriften Treasures er milevis unna inntektstallene de presterte i storhetstiden. Endret 7. august 2022 av Ultiva 49 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly83 Skrevet 7. august 2022 #66840 Del Skrevet 7. august 2022 Ultiva skrev (2 minutter siden): Man får unektelig hjertet litt i halsen av å se CBE flakse nedover fjellstiene som et vinglete rådyr uten kjernemuskulatur. Det finnes garantert gode måter å løpe i nedoverbakker på, og det er helt sikkert LKE velkjent med som holder på med ultraløp på heltid, men det er tydelig at han ikke har videreformidlet kunnskapen til CBE. En immobiliserende skade hos CBE er trolig marerittet for dem begge, men hva er da grunnen til at han lar henne bykse i Phoebe-stil når hun løper i skog og mark? Ser det ekstra feminint ut, eller hva er greia? Er dokumentert bredbent løpestil med mellomrom mellom lårene noe som veier opp for en eventuell skade? Vi vet jo at CBE kan løpe, hun hadde en grei tid på siste halvmaraton (skriver grei da jeg har flere kollegaer som løp like fort som henne, på tross av at de er et tiår eldre og har fulltidsjobb i tillegg). Jeg etterlyser fornuftig treningsopplegg fra hennes PT, som inkluderer trygg løpestil i skogen og ikke minst et treningsprogram som hun ikke daglig klager over at er for tøft ("beina er blytunge", "startet dagen med hodepine men tvinger meg gjennom", "gruer meg" osv). Jeg tror hun skriver det med hodepine og blytunge bein etc, i tilfelle noen skal kommentere at tiden hennes ikke er sååå bra, da har hun en unnskyldning. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå