Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Lin10 skrev (35 minutter siden):

Dikter jeg opp nå da? Hva blir den neste påstanden om meg eller om CBE. Er jo rene fantasiverden her inne blant enkelte.  Hvis du synes det er pinlig at jeg kommer med fakta så får det bare være😀du får kontakte Brimi seteren da. Helt lovlig å holde kattunger. Det som er vilt er alle de feilaktige påstandene her inne om CBE. Vilt, men også ganske latterlige. Så jeg ler så jeg griner noen ganger😅

Jeg tror jammen det er deg som har bevisbyrden her. Akkurat som med sitatet i det andre innlegget ditt i dag som du ikke klarte å lenke til kilden for engang. Krevende greier.

Overbevisende og etterrettelig argumentasjon all the way der altså. Men bare man slenger på en latteremoji så merker nok ingen det.

Endret av Aricia
  • Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter alt de publiserte fra den turen til Tyrkia så tenker jeg at reisene deres kommer med en bismak. Jeg blir heller hjemme enn å spre bilder av ungene på nettet. Avhenger ferien deres av dette så hver sin lyst. Det brukes mye tid på photoshoots, koordinerte antrekk, beundre seg selv i mobilen, ta bilder av Caroline Berg Eriksens rumpe,  filme barna i alle vinkler- de kan jo ikke gå i fred på gata uten at mor eller far filmer dem og legger det ut på nettet. For et sirkus som blir fremstilt som en slags familieidyll. De bruker mest tid på å digge seg selv. Trist at barna må vokse opp på denne måten. Det er virkelig ikke normalt. Ser ingen andre foreldre som holder på sånn. De ligger 10 år etter i tid. 

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med Lin10 men hun skriver at de skiller mellom katter og kattunger. Så når det på skiltet står katter så menes voksne katter. Altså har hun aldri påstått at det ikke var noe skilt bare at det ikke står noe sted at kattungene ikke kan løftes. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (1 time siden):

Hvermannsen gjør det samme uten å eksponere mindreårige…

Har hun enda ikke sluttet med den eksponeringen? Hvor mange advarsler trenger hun fra politiet, unicef og Kripos? Jeg er rystet

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (1 minutt siden):

Etter alt de publiserte fra den turen til Tyrkia så tenker jeg at reisene deres kommer med en bismak. Jeg blir heller hjemme enn å spre bilder av ungene på nettet. Avhenger ferien deres av dette så hver sin lyst. Det brukes mye tid på photoshoots, koordinerte antrekk, beundre seg selv i mobilen, ta bilder av Caroline Berg Eriksens rumpe,  filme barna i alle vinkler- de kan jo ikke gå i fred på gata uten at mor eller far filmer dem og legger det ut på nettet. For et sirkus som blir fremstilt som en slags familieidyll. De bruker mest tid på å digge seg selv. Trist at barna må vokse opp på denne måten. Det er virkelig ikke normalt. Ser ingen andre foreldre som holder på sånn. De ligger 10 år etter i tid. 

Familien Nyhus, pilotfrue er eksempler på andre som eksponerer barna sine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (9 minutter siden):

Var det et skilt eller var det ikke? 

Du får gå tilbake å lese hva jeg har skrevet og hva jeg kommenterte. Orker ikke å mate folk med teskje. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin10 skrev (38 minutter siden):

Dikter jeg opp nå da? Hva blir den neste påstanden om meg eller om CBE. Er jo rene fantasiverden her inne blant enkelte.  Hvis du synes det er pinlig at jeg kommer med fakta så får det bare være😀du får kontakte Brimi seteren da. Helt lovlig å holde kattunger. Det som er vilt er alle de feilaktige påstandene her inne om CBE. Vilt, men også ganske latterlige. Så jeg ler så jeg griner noen ganger😅

Bare å slutte med å legge ut så mye info og bilder av ungene, så skal man se at de fleste av de ekle påstandene herfra stilner. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanedis
Lin10 skrev (2 timer siden):

Du ser ikke filmen fordi det aldri har eksistert en slik film som vedkommende beskriver. Det du ser er en av døtrene som holder en kattunge, som det er lov til å holde der. 

Andre skriver at de har sett en slik film. Hvordan kan du da påstå at den aldri har eksistert?

Hvor finner du informasjon om at det er lov å ta opp og holde kattunger der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (3 minutter siden):

Du får gå tilbake å lese hva jeg har skrevet og hva jeg kommenterte. Orker ikke å mate folk med teskje. 

Men mener du virkelig at man lever i en fantasiverden når det filmes regler om at man ikke skal holde katter også tolkes det av leseren som…. at man ikke skal holde katter? 

• Liker 37
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (14 minutter siden):

Har hun enda ikke sluttet med den eksponeringen? Hvor mange advarsler trenger hun fra politiet, unicef og Kripos? Jeg er rystet

Det går i samme gamle tralten..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (23 minutter siden):

Jeg er ikke enig med Lin10 men hun skriver at de skiller mellom katter og kattunger. Så når det på skiltet står katter så menes voksne katter. Altså har hun aldri påstått at det ikke var noe skilt bare at det ikke står noe sted at kattungene ikke kan løftes. 

Skrev jeg for blinde øyer og døve ører. Eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tistelblad skrev (22 minutter siden):

Bare å slutte med å legge ut så mye info og bilder av ungene, så skal man se at de fleste av de ekle påstandene herfra stilner. 

Det er jo det mest kritikkverdige med hele bedriften til CBE. At hun ikke forstår selv at det kan slå uheldig ut? Og ikke bare uheldig, men at det kan bli direkte farlig? At bilder av barna kan havne på pedofile nettsider? At hele barndommen deres er dokumentert på nett, uten deres samtykke? Jeg skjønner ikke at de ikke våkner.

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (24 minutter siden):

Familien Nyhus, pilotfrue er eksempler på andre som eksponerer barna sine. 

Nå mener jeg blant folk jeg kjenner og foreldre til barnas venner. Det er kun de som tjener penger på det som gjør det. Det er uetisk. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (2 timer siden):

Det går i samme gamle tralten..

Ja, når hun fortsetter med eksponeringen så er det jo fremdeles noe å diskutere. Jeg er prinsipielt imot eksponering av barn i kommersielle reklamekanaler, altså influencerbedrifter. Barna har tusenvis av søk på Google. At det ikke skremmer foreldrene er ikke til å fatte. Mange vet jo mer om CBE sine barn enn sine egne nevøer og nieser. Det sier sitt, og dette er vilt fremmede mennesker man ikke kjenner intensjonene til.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (5 timer siden):

Poenget er at @Lin10 kommer med en udokumentert påstand om at de på Brimi gård ikke anser kattunger for å være katter og der med ikke går inn under katte-løfte-forbudet. Samtidig anklager hun andre for å finne opp ting. Ser du dobbeltmoralen? Dette her kan @Lin10 enkelt løse ved å dokumentere påstanden sin.:idesmil: 

• Liker 37
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jobbermedbarn skrev (8 timer siden):

Jeg tenker helt motsatt jeg da at kattunger blir mer forstyrret og stresset av å bli løftet på. Men er enig i det du skrev; hovedpoenget er jo at regler ikke holdes og i dette tilfelle hadde de jo faktisk dokumentert det selv. Det er jo en grunn til at det blir slettet… 

Dette føyer seg jo inn i rekka av ting disse folkene gjør som andre mennesker hadde latt være, og som de hodeløst og idiotisk dokumenterer:

-plukke påskeliljer i offentlig park

-skremmer vekk/fjerner måkerede fra badeplass

-eksponerer andres barn i egne bilder

Det er sikkert ganske mange flere jeg har glemt her…

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (8 timer siden):

Men så forsvinn herfra da! Hvis det er så ille. Du bidrar jo ikke til en eneste konstruktiv diskusjon uansett!

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Kollontaj skrev (8 timer siden):

Var det et skilt eller var det ikke? 

Det var et skilt. Men det mener jeg de publiserte dagen de kom dit. Neste dag hilste de på dyrene, kattungen. Så altså en ganske stor tidsforskjell for når de ulike bildene ble postet.
Jeg mener skiltet forsvant etter 24 timer på story og ikke ble slettet(men har jo selvsagt ikke bevis for det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (5 minutter siden):

Det var et skilt. Men det mener jeg de publiserte dagen de kom dit. Neste dag hilste de på dyrene, kattungen. Så altså en ganske stor tidsforskjell for når de ulike bildene ble postet.
Jeg mener skiltet forsvant etter 24 timer på story og ikke ble slettet(men har jo selvsagt ikke bevis for det)

Det ble slettet. Bilder postet før var fremdeles på story da det forsvant fra begge sine storyer. 

Jeg spurte LK på IG om hvorfor de ikke etterkom forbudet og det var fordi de spurte pent om å få holde og fikk lov. Igjen så gjelder reglene ikke dem, de spør til tross for tydelig beskjed. Hvor lett er det for en ansatt å si nei når gjestene er så freidige å spør til tross for svært tydelig beskjed? Jeg blir matt, provosert og litt lei meg. 

• Liker 36
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...