Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

@Lily Of the Valleyfra tid til annen dukker det opp både usakligheter og ufinheter i tråden. Sånn blir det på et forum med tusenvis av ulike deltakere. Jeg deltar gjerne i den saklige debatten, men gidder ikke å bruke tid på uvesentligheter som f.eks bedriftseiers ganglag, som har vært nevnt her. Jeg innser dog at folk faktisk må stå fritt til å diskutere det de ønsker av ting som blir lagt ut på en offentlig konto, så be my guest, men istedenfor å diskreditere tråden/debatten/deltakerne på grunn av denslags: rapporter det du eventuelt mener er regelbrudd, og scroll ellers bare videre? :vetikke:

• Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de glemt søppelkampanjen fra et par år tilbake, da hun snakket om verdiene de skulle lære døtrene og at de i fremtiden skulle fly mindre i ferier og heller reise steder de kunne komme til med bil eller tog? Norsk natur og friluftsliv var det nye store, i hvert fall i en sommer si. 

Jaja, er det noe det trengs mer content fra, så er det sprading i bikini og lettkledd jogging. Content vi ser altfor lite av til vanlig...

• Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (1 minutt siden):

Har de glemt søppelkampanjen fra et par år tilbake, da hun snakket om verdiene de skulle lære døtrene og at de i fremtiden skulle fly mindre i ferier og heller reise steder de kunne komme til med bil eller tog? Norsk natur og friluftsliv var det nye store, i hvert fall i en sommer si. 

Jaja, er det noe det trengs mer content fra, så er det sprading i bikini og lettkledd jogging. Content vi ser altfor lite av til vanlig...

Du kan jo spørre om det på Instagram..? :engel:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (4 minutter siden):

Det er nok helt glemt ja. Tenk så mye spennende og meningsfullt innhold det kunne blitt, og flotte bilder. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 28.7.2022 den 12.13):

Hun burde legge ut flere oppskrifter da, for eksempel. Ikke bare den iskaffeprotein-shaken. :smilbla: 

Det kunne hun gjerne gjort. Hun la ut mange oppskrifter før 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (7 timer siden):

Du kan jo spørre om det på Instagram..? :engel:

Det ender vel opp som det alltid gjør:

1. ranting av ansatte

2. blokker 

3 slett 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym90059005 skrev (8 timer siden):

Godt spørsmål! Telt-livet tok fort slutt, iallfall. Dumt, for der kunne de muligens fått noe reklame-oppdrag. Kanskje lettere å tjene pengene på å filme seg selv i stua foran et imaginært speil? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (11 minutter siden):

Det kunne hun gjerne gjort. Hun la ut mange oppskrifter før 😊

Helt enig! Og da selvfølgelig oppskrifter på mat, i stedet for slankekur-inspirerte merkelige ting med proteinpulver i.

Jeg husker at før i tiden hadde hun veldig mange inspirerende oppskrifter, som hun presenterte med delikate bilder.

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (På 28.7.2022 den 18.41):

I dag melder Tina Svestad på sin snap at Cubus har endret policy ang bruk av barn. De skal ikke lenger bruke influencerbarn i sine kampanjer. 

heia alle som har sagt fra! 

Så bra! Jeg har ikke sagt fra noe sted men denne tråden har gjort meg veldig oppmerksom når det gjelder barns rettigheter. Og helt sikkert mange flere enn meg! Tenkte egentlig ikke over det for noen år tilbake så man må faktisk ofte påpeke fakta flere ganger. Det gjelder altså også Cubus som var sene i oppfattelsen i utgangspunktet som nylig brukte influecerbarn. Man må rett og slett få det påpekt før enkelte forstår 👍😊

Endret av Justlooking
Byttet ett ord
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JenniferS

Noen som vet hvorfor man ikke får sett bilder på bloggpostene fra enkelte år/måneder? Ser ut som alle bildene fra 2018 blant annet er forsvunnet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Lafamiglia said:

Helt enig! Og da selvfølgelig oppskrifter på mat, i stedet for slankekur-inspirerte merkelige ting med proteinpulver i.

Jeg husker at før i tiden hadde hun veldig mange inspirerende oppskrifter, som hun presenterte med delikate bilder.

Før gjorde hun jo en faktisk jobb, det var grunn til at hun var nummer 1 så lenge. Det var masse kritikkverdig  da og, men hun la i hvert fall ned arbeid i bloggen. Disse årene må ha gått henne til hodet, for, som hun sa "jeg lever av å være meg" eller hva det var. Hun tror åpenbart at hun kan opprettholde inntekten med å bare ha mobilen tatovert inn i hånda og ta slappe selfies og ræva reels. Skjønner ikke hvorfor de ikke har større ambisjoner, hun faller så fra og vil snart ikke være kjent lenger. Denne tråden er vel nærmest hennes mest dedikerte "lesere".

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (1 time siden):

Godt spørsmål! Telt-livet tok fort slutt, iallfall. Dumt, for der kunne de muligens fått noe reklame-oppdrag. Kanskje lettere å tjene pengene på å filme seg selv i stua foran et imaginært speil? 

Friluftsperioden gav hvert fall mye mer og bedre innhold enn CBE svansende på strand/strandpromenade/cafe på strandpromenade/på vei til strandpromenade bare avbrutt av rumpe i basseng/ved mur/henslengt ved  basseng/på vei til basseng og den sterkt uetiske barneeksponeringen. 

Ganske vist var det mye rart de gjorde som "friluftsentusiaster" men hadde de vist litt ydmykhet* for fjellvettregler og erfarne turfolk kunne det ha blitt godt innhold for de som ønsker å være mer ute i Norges natur. En slags beginners guide hvor man kan følge familien Eriksen på deres reise mot drømmen som aktiv turfamilie. Oppsummerings-innlegget de (egentlig LKE tror jeg) skrev etter Dovresykkelturen er nok det klart beste og mest informative jeg noen gang har sett dem publisere. Mer sånn hadde garantert gitt mange fler likes enn de småtteriene de får nå. 

*Vet ydmykhet er utopisk fra dette paret men nå var jeg så godt i gang med hva nå hvis, så da kan jeg like godt ta det helt ut… 😅

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (På 28.7.2022 den 18.41):

I dag melder Tina Svestad på sin snap at Cubus har endret policy ang bruk av barn. De skal ikke lenger bruke influencerbarn i sine kampanjer. 

heia alle som har sagt fra! 

👏 Veldig bra Cubus for å ta det gode valget der foreldrene selv ikke makter. Takk til alle som sa i fra på vegne av oss kunder som ikke aksepterer når barns privatliv utnyttes i reklamer. Forbrukermakt 💪

Skal huske på å rose Cubus direkte på en av deres kanaler ved leilighet så jeg er sikker på de får med seg hvor bra det er.

• Liker 33
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline på ferietur i Tyrkia:                            «Lasse jeg kommer straks, skal bare filme litt av boken jeg leser i tilfelle jeg får spørsmål om det på insta»

Endret av Ice-91
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Det med Norges ferie og telt var vel en bølge de kastet seg på under korona pandemien. Nå er folk lei av norgesferie og det er tilbake til 2-3 sydenturer i året. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (35 minutter siden):

Det med Norges ferie og telt var vel en bølge de kastet seg på under korona pandemien. Nå er folk lei av norgesferie og det er tilbake til 2-3 sydenturer i året. 

Hun har lagt ut at hun jogger på fjellet for 8 uker siden på insta, så går kanskje an å kombinere både syden og fjell. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Før gjorde hun jo en faktisk jobb, det var grunn til at hun var nummer 1 så lenge. Det var masse kritikkverdig  da og, men hun la i hvert fall ned arbeid i bloggen. Disse årene må ha gått henne til hodet, for, som hun sa "jeg lever av å være meg" eller hva det var. Hun tror åpenbart at hun kan opprettholde inntekten med å bare ha mobilen tatovert inn i hånda og ta slappe selfies og ræva reels. Skjønner ikke hvorfor de ikke har større ambisjoner, hun faller så fra og vil snart ikke være kjent lenger. Denne tråden er vel nærmest hennes mest dedikerte "lesere".

Og selv denne tråden har dalende interesse faktisk. Færre innlegg og ikke lenger plassert øverst blant trådene; dvs ikke den tråden folk oftest kommenterer eller liker 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (9 timer siden):

👏 Veldig bra Cubus for å ta det gode valget der foreldrene selv ikke makter. Takk til alle som sa i fra på vegne av oss kunder som ikke aksepterer når barns privatliv utnyttes i reklamer. Forbrukermakt 💪

Skal huske på å rose Cubus direkte på en av deres kanaler ved leilighet så jeg er sikker på de får med seg hvor bra det er.

Finner noen andre en uttalelse fra cubus her enn en random influencer som sier det?  Jeg vet hun har samarbeid med dem, men nettopp derfor er jeg tvilsom til denne kilden.. jeg har sendt mail til kundeservice, uten svar.. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...