Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

rulledulle skrev (11 minutter siden):

Du må være bra naiv for å tro at Instagram kommer til å bry seg. Instagram tjener penger på CBE og omvendt.

CBE er utrolig bra trent, men det er nok takket være fitbit.

😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rulledulle skrev (18 minutter siden):

Du må være bra naiv for å tro at Instagram kommer til å bry seg. Instagram tjener penger på CBE og omvendt.

CBE er utrolig bra trent, men det er nok takket være fitbit.

Johaug er godt trent! Ser du Johaug dele slike bilder? 

• Liker 21
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Gameon skrev (21 minutter siden):

Bildet av bikkja ser jo helt jæ......ut! Den ser møkkete og "gal" ut. Disse mørklagte bildene LKE har lagt seg til, hva i huleste er greia?? 

Synes alltid den ser gråaktig ut i pelsen jeg, naboen har en sånn hund og den er mer hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhisperingWind skrev (35 minutter siden):

Ja, men uansett. Hva forbilde er hun for de to stakkars døtrene sine? 

CBE har utrolig dårlig selvtillit. Derfor hun alltid vil vise seg tynnest, mest perfekt, redigerer bilder, osv. Vi kan alle redigere oss perfekte, men det er jo så meningsløst. Sånn egentlig. Og så er vi vel så leie av det i 2022….

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (12 timer siden):

Jeg prøver oftest å la være å snakke om egen erfaring rundt SF for å slippe å forklare hvorfor jeg ikke vil utsette meg for triggende bilder, nettopp fordi jeg ikke ønsker at gammel SF skal få for mye plass i hverdagslivet. Jeg tenker også at det skal ikke være nødvendig å måtte begrunne hvorfor. Det er lov å bruke huet og la være med å dele bilder som kan virke triggende. Og det bildet var grassalt triggende i hele dets form. Hva enn formålet med Caroline Berg Eriksens deling av denne typen (overdrevent anstrengende poseringer tatt med vidvinkel for å fremstille seg magrest mulig) bilder er, er ringvirkningene av denne typen negativ påvirkning altfor skremmende.

Men da burde dere virkelig virkelig ikke følge hverken  denne tråden eller cbe . Ikke du. Og ikke  @Isild

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det skrekkbildet lagt ut og hvor lenge ligger det i story? Det er borte nå 03.25 i alle fall. Betyr det at rapporteringen funket?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (4 timer siden):

På det aktuelle bildet har han sikkert lagt på det barske filteret som han også bruker på seg selv når han skal se mystisk ut med store muskler i kjelleren. Da jeg så bilde av han på en solseng i syden var han bare liten og tynn. Rart, det der. Og så kan de sikkert redigere hunden hvitere, også. Akkurat som tennene på hele familien som lyser opp i mørket. Hvem ønsker de egentlig å være og hvorfor er de så misfornøyde med seg selv at de bruker helt absurde filtre for å bli slik de drømmer om å være. 

Synes også fruemannen så bleik og seneste ut. Burde spise litt mere proteiner begge to faktisk og komme seg ut av den mørke kjelleren

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 timer siden):

Men da burde dere virkelig virkelig ikke følge hverken  denne tråden eller cbe . Ikke du. Og ikke  @Isild

Du har ikke tagget meg men slutt å fortelle folk hva de skal gjøre og ikke gjøre i denne tråden! Det er både uredelig og frekt! 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sove i natt og bare scrollet gjennom profilen hennes. Herregud for en trist utvikling. 2019 og bakover er det knapt bilder av kropp og enda lengre bak er det faktisk litt levende bilder også. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om de kan gi råd og veiledning om hvordan jeg kan få spaghetti armer og bein den ene dagen og neste dag ha muskuløs overkropp og bein når jeg skal ta selfier i speilet på treningsrommet? 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Nå lever jeg veldig fint med å bli trigget her og der altså. Jeg blir bare mer motivert til å snakke høyt om thinspo. Jeg syns nemlig ikke at det er de som blir negativt påvirket som skal "fjerne seg", jeg syns det er tvilsomme influencere som skal skjerpe seg. 

Det er bra, jeg mener også at influencere selvfølgelig skal være bevisste på hva de legger ut av slikt. Samtidig om en vet at en blir trigget negativt av noe trenger en virkelig ikke oppsøke det? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (21 timer siden):

Jeg tenker at det å gå hjemme fører til at man havner litt bakpå/utenfor (og nå snakker jeg om friske mennesker som går hjemme. Er man syk og utenfor arbeidslivet, så har man heldagsjobb med helsen sin selvfølgelig) 

Helt merkelig at den unge, friske mannen ikke ønsker å skape noe/gjøre noe eget. Coach-opplegget og Netfit kan vi vel nå si at aldri ble noe av. Han fikk det ikke til rett og slett. Men hvorfor han ikke da heller velger å bli ansatt et sted virker veldig rart. 

Hun kan jo kalle seg influencer, men han er egentlig bare han som løper etter med kamera og drone. 

Da risikerer han jo å få veiledning og konstruktiv tilbakemelding, og det går jo ikke hvis du skal være et orakel? 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (8 minutter siden):

Har tenkt det samme. Hun har vel sagt at hun elsker å løpe, men nesten hver økt er tung og slitsom høres det ut til. Når man skal trene hver bidige dag, er det viktig med lystbetont trening. Ikke rart denne løpingen virker tvangspreget. Hva med variert type trening? Ballspill, zumba, (hun elsker å danse har hun uttalt) yoga, eller sykling. Det er som om det ikke går an å tenke utenfor boksen, og det gjelder ikke bare trening. 

Ang bilde fra story i går, hvor hun ligger på gulvet og vrir seg, er ett av de verste bildene jeg har sett av henne. At hun selv digger å dele den type bilder, sier veldig mye om henne. 

Det tenkte jeg også. Hvorfor ikke variere? Der later ikke til at hun trener seg opp til et løp på samme måte som typen, men mer manisk. At hun bærer på en drøm som PT (som ikke ser ut til å bli noe av) betyr ikke at hun må løpe hver dag hvis hun ikke vil. At PT'er trener regelmessig er greit, men hun er ikke toppidrettsutøver som må presse seg gjennom økt etter økt. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trener for å skryte av det på Instagram og har et enormt bekreftelsesbehov. Hvis hun fortsetter sånn fremover kommer det for det første til å bli tungt og kjedelig (der er hun allerede) og for det andre man kan møte veggen og bli utbrent. Andre som trener mye har jo en jobb i tillegg som involverer andre mennesker og ikke bare selvdigging. Slik får man en balanse i livet sitt om man ikke er toppidrettsutøver med en annen type fokus og hverdag. Ingen av dem er det og de har heller ingen fremtid som PT, coach og hva de enn vil kalle seg. De er altfor selvopptatte til det.

I toppidrettsmiljøet vet vi jo og at det er en del problemer med spiseforstyrrelser og kroppsfokus så hva som foregår oppi hodet på denne influenceren kan man bare tenke seg ut i fra det hun poster. 

Endret av Surikatt
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...