AnnePåLande Skrevet 8. juli 2022 #65461 Del Skrevet 8. juli 2022 Spanky skrev (3 timer siden): Noe som gikk galt her? Ble lagt ut på IG til Caroline, og plutselig var det vekk 😂 Dette er publikumet til influnceren.,, flaut. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. juli 2022 #65462 Del Skrevet 8. juli 2022 MacBeth skrev (1 time siden): Barn får definitivt raskere innsikt i at det finnes SoMe, men de skjønner virkelig ikke omfanget før dem er ganske så store, mye eldre enn CBE sine barn. Man kan virkelig ikke basere avgjørelsen på eksponering av barn på at barnet sier "ja legg det ut på facebook" eller "neeei ikke på instagram", dette er en avgjørelse som utelukkende må tas av en voksen, og etter min mening i gitte tilfeller hvor kåtskapen etter oppmerksomhet har tatt over fornuften til en voksen, burde denne avgjørelsen overstyres av en høyere distans.. CBE.no har vist gang på gang at de har mistet all form for fornuft, og selv om det er aldri så "upersonlige"/oppstilte/uskyldige bilder som blir delt av barna som er ille nok alene, deles dette sammen med kroppen til mora, reklame for skolesekken, vinglass, rumpa til mora, reklame for nipple covers og enda mer vinglass og kropp. Når de eneste argumentene for å la være å dele er "vi kan ikke skjule at vi har barn" og "det blir så upersonlig om ikke barna er med" så foreslår jeg at hun kjøper seg en ny personlighet eller en ny jobb! Hun dreper jo sitt eget argument om "upersonlig" ved å bruke filter, redigere og regissere enhver setting til det abnormale, og selv om vi til stadighet får noe så privat som bryst og rumpe døtta opp i skjermen, er det lenge siden man fikk noe personlig fra den kanten. Jeg tenkte mest at det er bra de snart kan begynne å protestere, ikke at det da er mer greit å legge ut bilder av dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. juli 2022 #65463 Del Skrevet 8. juli 2022 AnnePåLande skrev (21 minutter siden): Dette er publikumet til influnceren.,, flaut. Og flaut at de så tydelig sletter kommentarer.. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 8. juli 2022 #65464 Del Skrevet 8. juli 2022 Stargaze skrev (1 minutt siden): Og flaut at de så tydelig sletter kommentarer.. Tydeligvis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muve Skrevet 8. juli 2022 #65465 Del Skrevet 8. juli 2022 123Frustrert skrev (12 timer siden): Men er det akseptabelt å fremme så til de grader et usunt syn på en tynn kvinne kropp som er operert og redigerer for at den skal bli slik de ønsker seg? Når hun vrir og vrenger på seg, holder pusten og lager så mange rare stillinger at det ser ut som om hun brekker på midten for at hun skal se tynn og deilig nok ut? Er det greit som influenser? For meg er det to ulike ting. Å kritisere en evigvarende fokuset på «tynnest mulig» og «perfekt hverdag» til en hver tid, er noe helt annet enn at tilbakemeldingen er en kroppsdel (kjøpt eller ikke) et stygt… Man kan også kritisere at en kroppsdel (som stortsett forbindes med noe seksuelt) blir brukt til reklame og salg av varer, særlig når det er i kombinasjon mer mor/barn-relasjon…. Men fortsatt er det ikke innafor å ta seg friheten til å kommentere kroppsdelens utseende🤷🏼♀️ 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 8. juli 2022 #65466 Del Skrevet 8. juli 2022 Har hun seriøst rumpeputer under strandskjørtet? Rumpa så unormalt stor ut på den ene filmen mannen har lagt ut på sin Instagram konto. Først blir hun filmet med en unormalt stor stuss, så blir det lagt ut bilde etterpå bakfra i det samme strandskjørtet. Akkurat som de prøver å bevise at bakenden ikke blir jukset med, men syntes det var ganske tydelig på filmen.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 8. juli 2022 #65467 Del Skrevet 8. juli 2022 Bilder av det jeg kommenterte på forrige innlegg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 8. juli 2022 #65468 Del Skrevet 8. juli 2022 MacBeth skrev (2 timer siden): For å dra denne langt, på nudist strender i Spania, dekker man seg til når man skal spise lunsj på en strandbar som ligger PÅ stranda. Flere steder er det også merket med skilt at man ikke får gå inn i butikker(inkludert dagligvare) i bikini / bar overkropp. Poenget mitt er, overalt er det kotyme å i det minste ha på seg en shorts/skjørt, en singlet/magetopp, eller kjole/tunika når man setter seg ned for å spise, eller går i gatene. Det er helt sikkert noen unntak, men Tyrkia er ikke et av disse. Var det jeg og sa for noen dager siden men noen mente at dette var helt greit på turiststeder i Tyrkia. Jeg tviler. De lokale synes garantert ikke noe om dette , det er respektløst. Hun har liksom ingen antenner i sin Iver etter å vise seg frem. Og de rumpebildene er enda verre. Kunne aldri ligget på stranda med rumpa på full utstilling men er visst sånn det skal være. Jeg kjenner ingen som holder på sånn. Hva får hun ut av dette. Hva vil hun formidle med alle selfiene og rumpebildene. Er det ikke på tide å bli voksen ? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 8. juli 2022 #65469 Del Skrevet 8. juli 2022 Kika?? 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 9. juli 2022 #65470 Del Skrevet 9. juli 2022 Spanky skrev (7 timer siden): Noe som gikk galt her? Ble lagt ut på IG til Caroline, og plutselig var det vekk 😂 Kjenner jeg må ta Caroline litt i forsvar her.. Slike profiler er et stort problem på instagram. Både slike og sånne profiler som "collab?". Jeg ser det renner inn på masse store profiler i det sekundet noe legges ut. Det er rett og slett spam. Ser Mads Hansen og får sykt mye sånt. Jeg har bare rundt 1500 følgere og hver gang jeg legger ut noe så popper det opp slike irriterende spamkommentarer.. Problemet minsker om man har privat profil og ikke offentlig. Så dette kan ikke Caroline styre. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 9. juli 2022 #65471 Del Skrevet 9. juli 2022 (endret) Slettet innlegg, misforstod en kommentar så jeg litt for sent😂 Endret 9. juli 2022 av MacBeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rinne Skrevet 9. juli 2022 #65472 Del Skrevet 9. juli 2022 Blinkie skrev (7 timer siden): Kika?? 😝 Nå er visst også navnet på den minstes kosebamse offentlig informasjon. Bare trist. 25 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. juli 2022 #65473 Del Skrevet 9. juli 2022 muve skrev (8 timer siden): For meg er det to ulike ting. Å kritisere en evigvarende fokuset på «tynnest mulig» og «perfekt hverdag» til en hver tid, er noe helt annet enn at tilbakemeldingen er en kroppsdel (kjøpt eller ikke) et stygt… Man kan også kritisere at en kroppsdel (som stortsett forbindes med noe seksuelt) blir brukt til reklame og salg av varer, særlig når det er i kombinasjon mer mor/barn-relasjon…. Men fortsatt er det ikke innafor å ta seg friheten til å kommentere kroppsdelens utseende🤷🏼♀️ Det er vel ikke så mange som har skrevet at kroppen er stygg, men at brystene er uheldig operert. Også tenker jeg at kritikken som kommer på kroppen av cbe sin kropp ikke er slik kroppen hennes er. Kritikken kommer når den forvrenges så forferdelig i vridninger, innstigning av mage, og filter. Hovedfokuset av kritikken kommer på at hun bruker kroppen sin som reklameplakat og at hun lyver sp det renner av seg om hvordan kroppen blir sånn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. juli 2022 #65474 Del Skrevet 9. juli 2022 Alt det du sier der om poseringer, forvrenging og sånn, er for så vidt greit, @123Frustrert - men å skrive at kirurgen har gjort en dårlig jobb eller at det er stygt og mislykket, er ikke det, mener jeg. Jeg håper alle rapporterer slik, og at moderator fjerner. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 9. juli 2022 #65475 Del Skrevet 9. juli 2022 Flere steder i Italia og Spania har innført kleskode og det burde være en selvfølge at man kler seg når man går på kafe eller restaurant i et fremmed land. Jeg ville aldri gått kledd slik som Caroine i Tyrkia, det er respektløst. Hun er en flott dame og har en flott kropp som hun etter min mening er i ferd med å ødelegge med den maniske treningen sin. Holdningen hennes er derimot uspiselig. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. juli 2022 #65476 Del Skrevet 9. juli 2022 pøbelsara skrev (1 time siden): Alt det du sier der om poseringer, forvrenging og sånn, er for så vidt greit, @123Frustrert - men å skrive at kirurgen har gjort en dårlig jobb eller at det er stygt og mislykket, er ikke det, mener jeg. Jeg håper alle rapporterer slik, og at moderator fjerner. Skrev vel hellet ikke at kirurgen har gjort en dårlig jobb, heller ikke at det er stygt og mislykket. Jeg har sett mange rekonstruksjoner av bryst, riktig nok ikke bare forstørre bryst, men jeg har aldri sett at brystene har blitt slik etter operasjon, men brystvorter som peker oppover eller så mye rippling. Så jeg står ved det at brystene er uheldig operert. Stygt eller mislykket.. det for andre mene noe om. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. juli 2022 #65477 Del Skrevet 9. juli 2022 Chrisssi skrev (5 minutter siden): Flere steder i Italia og Spania har innført kleskode og det burde være en selvfølge at man kler seg når man går på kafe eller restaurant i et fremmed land. Jeg ville aldri gått kledd slik som Caroine i Tyrkia, det er respektløst. Hun er en flott dame og har en flott kropp som hun etter min mening er i ferd med å ødelegge med den maniske treningen sin. Holdningen hennes er derimot uspiselig. https://www.dagbladet.no/nyheter/kan-fa-klesbot-pa-5000-kroner/76588302 😀 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 9. juli 2022 #65478 Del Skrevet 9. juli 2022 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 9. juli 2022 Populært innlegg #65479 Del Skrevet 9. juli 2022 De er ikke sanne! Jeg skrev et helt nøytralt spørsmål om det er innafor å gå i bare bikinitopp utenfor strand- og bassengområdet, spesielt når de er gjester i et muslimsk land og ble slettet umiddelbart. Dette bør vel være svar nok til dem som kritiserer denne tråden og mener at man må ta opp spørsmålene direkte med dem. For en patetisk figur! 53 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. juli 2022 #65480 Del Skrevet 9. juli 2022 muve skrev (10 timer siden): For meg er det to ulike ting. Å kritisere en evigvarende fokuset på «tynnest mulig» og «perfekt hverdag» til en hver tid, er noe helt annet enn at tilbakemeldingen er en kroppsdel (kjøpt eller ikke) et stygt… Man kan også kritisere at en kroppsdel (som stortsett forbindes med noe seksuelt) blir brukt til reklame og salg av varer, særlig når det er i kombinasjon mer mor/barn-relasjon…. Men fortsatt er det ikke innafor å ta seg friheten til å kommentere kroppsdelens utseende🤷🏼♀️ Helt enig med deg👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå