Klaraku78 Skrevet 4. juli 2022 #65061 Del Skrevet 4. juli 2022 Til å påstå at de er en aktiv familie, så er de utrolige lite aktive på ferien. Ser man bort i fra den daglige løpeturen cbe og lk må ha, så er det ikke så mye annet som skjer. De har ikke vært så lenge på ferie, men denne sydenturen ser jo helt lik ut som den forrige sydentur.. som er helt lik forrige der igjen. De er så opphengt i den ene løpeturen om dagen, men syns det er så rart at de er så lite aktive ellers. Men de er jo i utgangspunktet ikke så aktive hjemme heller. De er nok mer lik en gjennomsnittlig norsk familie enn det de selv mener. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. juli 2022 #65062 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg fåt vondt langt inni meg når jeg ser hvordan de uskyldige barna blir eksponert for hele verden. Det er bare ikke rett at ikke-samtykkekompetente skal bli utsatt for slikt. Selv er jeg voksen, og jeg ville følt det dypt krenkende at utvalgte deler av livet mitt skulle blitt lagt ut til allmenn skue. Så hvorfor i all verden kan de rettferdiggjøre at ungene deres blir utsatt for dette? Og attpåtil i en setting hvor mor skal framstilles som deiligst mulig, ofte lettkledd, og i enkelte tilfeller til og med kåt. Jeg synes det blir en lite appetittllg sammenblanding. 35 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texel Skrevet 4. juli 2022 #65063 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Kollontaj skrev (16 minutter siden): Nei, men hvorfor følger man med på hva politikere gjør selv om man ikke liker dem? Hvorfor leser man ei bok som man slakter etterpå? Hvorfor ser man en film som man kritiserer i etterkant? Hvorfor? Er det kanskje fordi at om man skal ha en troverdig mening, må du ha innsikt? Dessuten; skal man se vekk fra alt som er feil? Alt vi ikke liker? Hvorfor? Blir det bedre av det? Nå tenkte jeg mest på de som stadig må inn og følge med på barna. En ting er å ta diskusjonen rundt delingen av bildene i denne tråden, det er helt ok. Også helt greit hvis man har vært inne på bloggen og bemerket seg at det er mange bilder av barna. Det jeg ikke forstår, er disse som jevnlig følger med på bildene av soverom og barna på stranden. Da blir man jo en jevnlig tilskuer av nettopp disse barna. Det er jo folk her inne som jevnlig rapporterer hvor barna er avbildet, enda de vet at barna blir tatt mye bilde av. Det er dette som er så rart, hvorfor må akkurat disse personene følge sånn med på noe de synes er feil? Hvis man selv følger med jevnlig, er man en av dem som tar del i det private man mener ikke bør deles. Det blir litt å møte seg selv i døra føler jeg. Endret 4. juli 2022 av Texel 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 4. juli 2022 Forfatter #65064 Del Skrevet 4. juli 2022 Texel skrev (36 minutter siden): Dere mener jo at det ikke er rett at barn stilles ut og bilder deles, men dere er jo selv en del av tilskuerne som følger med på dem. Kan kanskje sammenligne det litt med fotball vm i Qatar, vil man boikotte noe man mener er feil, eller være en del av massen som følger med og gir klikk og blest. Så er det jo dette med rasjonalisering av hvorfor akkurat du kan sitte og se på disse bildene av barna. dette er tull. For det første har det vært vist mange ganger i denne tråden at den ikke genererer spesielt mye trafikk til CBE. For det andre så er det ufint å prøve velte ansvaret fra den som har ansvar for galskapen, til den som prøver å stoppe galskapen. For det tredje så gir det ingen mening å sette merkelappen "rasjonalisering" på seriøs kritikk. 37 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 4. juli 2022 #65065 Del Skrevet 4. juli 2022 Klink skrev (2 timer siden): Det er jo showroom på en måte? Selvfølgelig er det barnas soverom og «ferie», men det viser ikke det ekte , det viser reklame. Mine barns rom hadde sett omtrent sånn ut i 3 sekunder før det hadde vært rotete, og funnet fram leker og ting de faktisk bruker. Og de tingene matcher ikke farge. Jeg tenker at det enkeltvis ikke hadde vært noe problem å legge ut bilde av hverken mitt soverom eller barna mine sitt. Ryddet og striglet som cbe gjør. Flere gjør jo også det i interiørblader, kontoer på insta og så videre? Da ryddet og shinet selvfølgelig. Cbe legger ut så mye at det blir problematisk. Jeg ser at soverom også kan være problematisk, men ikke når det er ryddet og ting er plassert der fordi det ser fint ut. Da er det upersonlig og ingenting som er flaut eller spesielt utleverende å vise. Ok, jeg ser du henger deg opp i de enkelte bildene/videoene i seg og da kan jeg faktisk være enig med deg! Et bilde av et soverom som er "stylet" eller ryddet. Fair enough! Nei dette er ikke eksponering. Et bilde av et barn som holder en is. Eksponering, men fremdeles greit, det kunne vært en diplomIS reklame. Men så kommer hele forskjellen: man vet hvem som eier dette soverommet, men har sett barnets tidligere soverom, faktisk fra det var baby til nå. Man vet navnet på dette barnet som spiser isen. Man vet så altfor altfor mye om dette barnet, fordi det har blitt delt så altfor altfor mange av disse "enkelt"-bildene og ikke minst, all informasjonen som har blitt delt gjennom tekst! Derfor blir ikke lengre et bilde av et stylet "upersonlig" soverom greit å dele... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 4. juli 2022 Populært innlegg #65066 Del Skrevet 4. juli 2022 Texel skrev (19 minutter siden): Nå tenkte jeg mest på de som stadig må inn og følge med på barna. En ting er å ta diskusjonen rundt delingen av bildene i denne tråden, det er helt ok. Også helt greit hvis man har vært inne på bloggen og bemerket seg at det er mange bilder av barna. Det jeg ikke forstår, er disse som jevnlig følger med på bildene av soverom og barna på stranden. Da blir man jo en jevnlig tilskuer av nettopp disse barna. Det er jo folk her inne som jevnlig rapporterer hvor barna er avbildet, enda de vet at barna blir tatt mye bilde av. Det er dette som er så rart, hvorfor må akkurat disse personene følge sånn med på noe de synes er feil? Hvis man selv følger med jevnlig, er man en av dem som tar del i det private man mener ikke bør deles. Det blir litt å møte seg selv i døra føler jeg. Nei. Jeg følger med på mye jeg misliker. Putin, Trump, Orbán, Erdogan for å nevne noen få aktuelle navn. Er jeg fan da? Støtter jeg opp om hva de mener ved å lese om hva de sier og gjør? Jeg er sterk motstander av å snu seg vekk fra det man ønsker skulle vært annerledes. I tillegg mener jeg det er å vri debatten; hvorfor er du interessert i noe du mener er galt? Det er å prøve å individualisere et samfunnsproblem, i dette tilfellet eksponering av unger for klikk og inntekt. 40 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 4. juli 2022 #65067 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Texel skrev (1 time siden): Dere mener jo at det ikke er rett at barn stilles ut og bilder deles, men dere er jo selv en del av tilskuerne som følger med på dem. Kan kanskje sammenligne det litt med fotball vm i Qatar, vil man boikotte noe man mener er feil, eller være en del av massen som følger med og gir klikk og blest. Så er det jo dette med rasjonalisering av hvorfor akkurat du kan sitte og se på disse bildene av barna. Godt poeng. Men, de forvarer det med at må følge med.. slik som nyhetene, mye de ikke liker å se der også, men de må være oppdaterte blir det hevdet her inne Det er jo ingen logikk i det. CBE er ren underholdning og inspirasjon for mange og liker man ikke det hun deler, så holder man seg unna. Endel har en forkjærlighet for Skavlan og Nelvik her inne, men tror neppe deres instagramprofil er like interessant. Det er ren og kjær dobbelmoral. Jeg er imot dyreplageri som tyrefekting. Jeg ville aldri oppsøkt dette verken å være tilstede eller kikke på dette daglig, fordi jeg « må følge med». Her støttes en influencer med klikk og interesse, men man er imot det meste som deles. Det er nesten ikke til å forstå… Endret 4. juli 2022 av Levina 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 4. juli 2022 #65068 Del Skrevet 4. juli 2022 Her ser man godt det er brukt filter i alle fall, legg merke til hvor blurry det er rundt ansiktet. Når hun snur seg, blir det til og med deler av ansiktet uklart. Hva med å droppe det jævla filteret for en gangs skyld? Skjermdump fra instastory 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 4. juli 2022 #65069 Del Skrevet 4. juli 2022 Sarah93 skrev (3 timer siden): Så kleint at de filmer at menn ser på henne. Hun er en attraktiv dame, men den konstante objektrollen blir bare for mye. Litt som Sophie Elise. Er jo også lov å spille på andre egenskaper enn at man er pen - hvis man har dem 😉 Har ikke sett det men menn ser på alt på to bein som kommer vrikkende ned gaten med pupper som holder på og sprette ut av kjolen. Er det tyrkiske, tenker de nok sitt. Litt komisk at hun blir innbilsk i Tyrkia. Og jeg reagerer på at hun legger ut et bilde med omtrent hele rumpa oppi kameraet og skryter av at hun har skille etter løpeshortsen. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 4. juli 2022 #65070 Del Skrevet 4. juli 2022 Hun er absolutt flott og stikker ut med sin vite galakjole og sminke og barfota på strand(?) restaurant i Tyrkia. Men tror hvem som helst skulle snudd seg om en dame kom inn på lokale restauranten i hvit gala og kamera på slet. "hvem er den kjendisen liksom". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 4. juli 2022 #65071 Del Skrevet 4. juli 2022 De er så stereotype. Caroline Berg Eriksen og jentene i hvite matchende kjoler og langt hår. Og så har du Lars Kristian Eriksen som liker å fremstille seg selv som en barsk muskelmann i et mørkt rom. Så et bilde av han på ei solseng forleden og så bare en tynn, liten mann. Hva skjedde ? 35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. juli 2022 #65072 Del Skrevet 4. juli 2022 Litt creepy-følelse av en mann som følger etter kona si og filmer henne bakfra. Fra siden ville vært naturlig, spesielt i settingen «går gjennom tyrkisk landsby på vei til date». 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 4. juli 2022 #65073 Del Skrevet 4. juli 2022 Klink skrev (3 timer siden): Om du googler cbe så kommer forumet opp . Barna kommer ikke opp for de nevnes ikke med navn. Har ikke giddet å Google navn deres da det interesserer meg sånn ca null. Men det var barna vi snakket om, ikke cbe. Klart hun kommer opp. Siden du ikke kan ta deg til å Google det, skjønner jeg at du ikke skjønner omfanget av det du forsvarer. Det ekstremt mange bilder av barna på nett. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 4. juli 2022 #65074 Del Skrevet 4. juli 2022 vinterskog skrev (32 minutter siden): Hun er absolutt flott og stikker ut med sin vite galakjole og sminke og barfota på strand(?) restaurant i Tyrkia. Men tror hvem som helst skulle snudd seg om en dame kom inn på lokale restauranten i hvit gala og kamera på slet. "hvem er den kjendisen liksom". sært antrekk for sted og tid 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnugg1 Skrevet 4. juli 2022 #65075 Del Skrevet 4. juli 2022 Fotballfluen skrev (2 timer siden): Klart mennene ser på henne. Hun kommer slentrende i noe som kan ligne på en brudekjole, med oppsatt hår og en fyr med kamera i hælene. Hvem ville ikke sett på og lurt hva dette fesjået var for noe?🤷♀️ Synes mer det lignet en underkjole/nattkjole 🙈 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. juli 2022 #65076 Del Skrevet 4. juli 2022 Fnugg1 skrev (13 minutter siden): Synes mer det lignet en underkjole/nattkjole 🙈 Slike kjoler er populære nå.. til hennes alder? Nja🙈 ikke sikker. På unge damer: ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 4. juli 2022 #65077 Del Skrevet 4. juli 2022 elskersommer skrev (10 minutter siden): Slike kjoler er populære nå.. til hennes alder? Nja🙈 ikke sikker. På unge damer: ja Men ikke vær så basic bitch, da. Livet er mye bedre hvis man prøver å utvise litt raushet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 4. juli 2022 #65078 Del Skrevet 4. juli 2022 elskersommer skrev (17 minutter siden): Slike kjoler er populære nå.. til hennes alder? Nja🙈 ikke sikker. På unge damer: ja Synes hun faktisk er veldig flott på bildet, filmen. Men settingen. Tyrkisk landsby (?) i sanden, den lokale tavernan. Dette er IKKE moteuka i Roma liksom. Veldig ofte crascher cbe med plass, event og tid. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 4. juli 2022 #65079 Del Skrevet 4. juli 2022 elskersommer skrev (23 minutter siden): Slike kjoler er populære nå.. til hennes alder? Nja🙈 ikke sikker. På unge damer: ja Hun er ung. 35 år er ikke en høy alder. Lurer på hva du mener er så ungdommelig med kjolen at det er dekke-for-øynene pinlig å se den bæres av en kvinne i midten av 30-årene. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 4. juli 2022 #65080 Del Skrevet 4. juli 2022 Fizzypo skrev (17 minutter siden): Hun er ung. 35 år er ikke en høy alder. Lurer på hva du mener er så ungdommelig med kjolen at det er dekke-for-øynene pinlig å se den bæres av en kvinne i midten av 30-årene. Jeg er også 35 og føler meg ung enda, men jeg tror (håper) at grunnen til at mange tenker på CBE som en godt voksen dame er at hun selv ønsker å fremstå så innmari moden og voksen og vellykket. I motsetning til oss andre (i hvert fall meg) i trettiåra som går omkring i joggebukse og spiser is til frokost 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå