Klink Skrevet 23. juni 2022 #64301 Del Skrevet 23. juni 2022 AnnePåLande skrev (48 minutter siden): Du sier hun henviser til helsedirektoratet.. Svaret er kunnskapsløst og skadelig. Nei det som sto i det svaret var ikke kunnskapsløst og farlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. juni 2022 #64302 Del Skrevet 23. juni 2022 tantesofie skrev (6 minutter siden): Helt vanlig å trene på tom mage om morgenen. Trener man tidlig er ikke frokost alltid så fristende, og særlig for korte økter er det null problem. Du besvimer ikke av lavt blodsukker. Kroppen er finurlig sånn, har du ikke spist henter den energi fra fettlagrene. Perodisk faste fungerer jo sånn og er ikke skadelig så lenge en får i seg de næringsstoffene man trenger i spisevinduet man har. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64303 Del Skrevet 23. juni 2022 Hut skrev (2 minutter siden): Du svarer ikke hva jeg spør deg om kritikk av utseende og ren hets @AnnePåLande Jeg avventer svar fra deg angående rettmessig kritikk av CBEs ansatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64304 Del Skrevet 23. juni 2022 Klink skrev (2 minutter siden): Nei det som sto i det svaret var ikke kunnskapsløst og farlig. Selvfølgelig er det ikke helsefremmende å skippe måltider når en er på ferie for å holde vekten! Hallo i luken. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 23. juni 2022 #64305 Del Skrevet 23. juni 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig er det ikke helsefremmende å skippe måltider når en er på ferie for å holde vekten! Hallo i luken. Det å skippe måltider er faktisk sunt, vel å merke så lenge man spiser ordentlig når man først spiser. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Scutum Skrevet 23. juni 2022 Populært innlegg #64306 Del Skrevet 23. juni 2022 @siljestreningoghelse tar virkelig bladet fra munnen! 👏🏻👏🏻 54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. juni 2022 #64307 Del Skrevet 23. juni 2022 AnnePåLande skrev (9 minutter siden): Selvfølgelig er det ikke helsefremmende å skippe måltider når en er på ferie for å holde vekten! Hallo i luken. Men det var ikke dette jeg kommenterte på heller? og er en på perodisk faste så har man så vidt jeg vet et spisevindu. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 23. juni 2022 #64308 Del Skrevet 23. juni 2022 Lafamiglia skrev (5 minutter siden): Det å skippe måltider er faktisk sunt, vel å merke så lenge man spiser ordentlig når man først spiser. Det kommer jo HELT an på, og er ingen ting man kan si er sunt for alle. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64309 Del Skrevet 23. juni 2022 Lafamiglia skrev (2 minutter siden): Det å skippe måltider er faktisk sunt, vel å merke så lenge man spiser ordentlig når man først spiser. Når ble det sunt å skippe måltider? For å holde forbrenningen oppe er en avhengig av brensel. Du kan tenke på kroppen som et gammelt lokomotivtog . For å holde toget i gang må det stadig tilføres brensel. Vi snakker om en jevn flamme hele veien. Jevnt blodsukker uten svinginger er bra for kroppen og er med på å holde vekten stabil. Å skippe måltider fører til enorme svingninger i blodsukkeret, det vil vi unngå. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. juni 2022 #64310 Del Skrevet 23. juni 2022 AnnePåLande skrev (1 time siden): Det handler om å holde forbrenningen oppe. Kutter du måltider vil forbrenningen gå ned. Jeg har lest forskning som sier noe annet, men stopper diskusjonen om dette her. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64311 Del Skrevet 23. juni 2022 Klink skrev (2 minutter siden): Men det var ikke dette jeg kommenterte på heller? og er en på perodisk faste så har man så vidt jeg vet et spisevindu. Vi snakker vel om CBEs svar om å holde vekten når en er på ferie? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. juni 2022 #64312 Del Skrevet 23. juni 2022 Inocybe skrev (1 time siden): Du er vel ikke så naiv du ikke skjønner henvisningen til Helsedirektoratet er en måte å "hvitvaske" de helsefarlige kommentarene på? Disclaimere som "alt er individuelt"/"sjekk Helsedirektoratet" gjør ikke på noen måte resten av utsagnene deres ok. Ingen utsagn i akkurat det svaret som lagt ut på bilde her var farlig eller galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64313 Del Skrevet 23. juni 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Jeg har lest forskning som sier noe annet, men stopper diskusjonen om dette her. Jeg har også lest forskningsrapporter angående dette emnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 23. juni 2022 #64314 Del Skrevet 23. juni 2022 AnnePåLande skrev (7 minutter siden): Jeg avventer svar fra deg angående rettmessig kritikk av CBEs ansatte. Du har trukket meg inn i innlegg jeg aldri har besvart i det siste flere ganger uten at jeg forstår poenget ditt med denne avsporingen. Det er ikke innafor. Hold meg heretter utenfor innlegg jeg ikke har kommentert. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64315 Del Skrevet 23. juni 2022 Hut skrev (Akkurat nå): Du har trukket meg inn i innlegg jeg aldri har besvart i det siste flere ganger uten at jeg forstår poenget ditt med denne avsporingen. Det er ikke innafor. Hold meg heretter utenfor innlegg jeg ikke har kommentert. Denne tråden omhandler CBE.no og hennes virke i sosiale medier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 23. juni 2022 #64316 Del Skrevet 23. juni 2022 tantesofie skrev (21 minutter siden): Helt vanlig å trene på tom mage om morgenen. Trener man tidlig er ikke frokost alltid så fristende, og særlig for korte økter er det null problem. Du besvimer ikke av lavt blodsukker. Kroppen er finurlig sånn, har du ikke spist henter den energi fra fettlagrene. Det forutsetter vel at man har fettlagre/fett. 40 jævla år + man har unger, å så holder man på sånn. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64317 Del Skrevet 23. juni 2022 Scutum skrev (6 minutter siden): Det kommer jo HELT an på, og er ingen ting man kan si er sunt for alle. Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. juni 2022 #64318 Del Skrevet 23. juni 2022 AnnePåLande skrev (5 minutter siden): Vi snakker vel om CBEs svar om å holde vekten når en er på ferie? Nei, det var svaret hun hadde til en som spør etter hva en skal spise til kveldsmat når en ikke skal spise før litt utpå dagen, dagen etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64319 Del Skrevet 23. juni 2022 Jr.Garcon skrev (1 minutt siden): Det forutsetter vel at man har fettlagre/fett. 40 jævla år + man har unger, å så holder man på sånn. Dette med å trene på tom mage er omdiskutert https://www.kk.no/helse/morgentrening-bor-du-trene-pa-tom-mage/71184861 Personlig går det greit å trene på tom mage om morgen om jeg har spist regelmessig i forkant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64320 Del Skrevet 23. juni 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Nei, det var svaret hun hadde til en som spør etter hva en skal spise til kveldsmat når en ikke skal spise før litt utpå dagen, dagen etter. Mente vi diskuterte kunden som spurte om kostråd og CBE anbefalte vedkommende å spise 2 store måltider samt drikke mye vann for metthetsfølelse. Alstå skippe måltider. Videre viser CBE at de ikke følger kostrådene til Helsedirektoratet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå