Pusern3 Skrevet 23. juni 2022 #64261 Del Skrevet 23. juni 2022 Isild skrev (3 timer siden): Jeg lurer også på dette. Selv om vi antar at det er LKE som svarer (og spør) - så må de gjerne opplyse om hvem "jeg" er når de svarer. Kan vi f.eks gå ut ifra at det er Adrian Paul som svarer når det er han som er på bakgrunnsbildet? Eller ønsker de bare at vi skal tro det ? I så tilfelle så er dette grundig lureri, og burde avsløres som det. Er han i det hele tatt delaktig. svært uprofesjonelt ikke være klar på hvem som svarer hva. Faglig er det av åpenbar betydning. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 23. juni 2022 #64262 Del Skrevet 23. juni 2022 Rosatoast skrev (3 timer siden): Etter så lang tid med Netfit på hylla, så tror jeg virkelig ikke det er en tredjepart med på det prosjektet lengre. Ser ut som at de har blitt mer aktive på Netfit, fordi populariteten på den andre kontoen synker drastisk. Mulig de prøver å redde seg selv, prøve å bli sett innen fitness og trening. er jo også den evinnelige løpingen og annen trening pluss det sære kostholdet det blir fokusert på på CBE ‘s IG også these days.. og dessverre litt barn men de brukes nesten kun i reklameøyemed 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 23. juni 2022 #64263 Del Skrevet 23. juni 2022 Pusern3 skrev (28 minutter siden): Herregud sier jeg. Snakk om å kaste stein i glassbur… ingen selvinnsikt overhode Spørsmålssender har veldig lik tone som en i firmaet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. juni 2022 #64264 Del Skrevet 23. juni 2022 Men St.hans....? har de glemt St.hans? med blomster i håret, matchende kjoler og på hytta til foreldrene? (eller feirer de på lørdag kanskje?) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. juni 2022 #64265 Del Skrevet 23. juni 2022 Pasha skrev (14 minutter siden): Men St.hans....? har de glemt St.hans? med blomster i håret, matchende kjoler og på hytta til foreldrene? (eller feirer de på lørdag kanskje?) De har nok ikke glemt det, vi kan glede oss til blomstrete kjoler, oliventrær på bordet (eller har de daua?) og kranser i håret mens de lager piruetter på stranda. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 23. juni 2022 #64266 Del Skrevet 23. juni 2022 Pasha skrev (15 minutter siden): Men St.hans....? har de glemt St.hans? med blomster i håret, matchende kjoler og på hytta til foreldrene? (eller feirer de på lørdag kanskje?) Kommer nok. Veldig klisjeaktig som alltid. Og de spørsmålene, de lager de selv😊. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 23. juni 2022 #64267 Del Skrevet 23. juni 2022 (endret) På besøk skrev (7 timer siden): Siste spørsmålsrunden til Netfit 🤦🏻♀️ Tilfeldig at alle spørsmålene handler om siste døgn diskusjonstemaer ispedd nesegrus skryt? Jeg blir flau 🙈 Å drikke seg mett på vann er vel spiseforstyrrelse-tips nr. 1. Bilde: skjermdump fra story på Netfit sin instagramprofil, ikke mulig å linke til. Endret 23. juni 2022 av Hereforthecomments Skrivefeil 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 23. juni 2022 #64268 Del Skrevet 23. juni 2022 Hereforthecomments skrev (30 minutter siden): Å drikke seg mett på vann er vel spiseforstyrrelse-tips nr. 1. Bilde: skjermdump fra story på Netfit sin instagramprofil, ikke mulig å linke til. For noe vas de kommer med og hvem lurer egentlig på dette ? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Meadow Skrevet 23. juni 2022 Populært innlegg #64269 Del Skrevet 23. juni 2022 Jeg vokste opp med en mor med spiseforstyrrelser. Hun var lubben som liten, og ble mobbet på barneskolen, og startet i ung alder med manisk hardtrening og alle mulige sinnsyke dietter (for eksempel bare spise gulerøtter osv). Hun ble mager og spinkel, men følte seg tykk, og selv om hun ikke hadde noen diagnose så har jeg i voksen alder skjønt at hun var syk. I barndommen min kan jeg huske at hun alltid spiste lite hvis vi spiste sammen, og at hun ofte hoppet over måltider eller sa at hun allerede hadde spist. Samtidig var det et ekstremt fokus på at mat var kos og belønning. Mulig det var for å skjule at hun selv ikke spiste så mye. Nå koser vi oss med potetgull! Nå har vi fortjent en is, osv. Og det var veldig ofte vi unnet oss noe. Så det var det jeg lærte, og jeg har bestandig slitt med overspising og overvekt. Uansett, barn legger merke til hva foreldrene gjør og ikke. Det er ikke sikkert de forstår hvorfor før de blir større, men de ser jo at f.eks mor trener fryktelig mye og spiser lite. "Ser jeg tykk ut i den buksa" osv. Jeg husker jo at mamma spurte pappa om det hver gang vi skulle noe, hun veide max 50 kg og så ikke tykk ut i noe som helst. Jeg husker at jeg syntes det var rart, og jeg gikk også og så meg i speilet for å se om jeg var tykk. Hadde smart-telefoner og instagram eksistert på den tida hadde hun absolutt vært typen til å redigere bilder av seg enda tynnere. 37 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. juni 2022 #64270 Del Skrevet 23. juni 2022 Hereforthecomments skrev (1 time siden): Å drikke seg mett på vann er vel spiseforstyrrelse-tips nr. 1. Bilde: skjermdump fra story på Netfit sin instagramprofil, ikke mulig å linke til. Det er også anbefalt når en ønsker å gå ned i vekt. Dette svaret var faktisk helt greit. Henviser også til Helsedirektoratet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 23. juni 2022 Populært innlegg #64271 Del Skrevet 23. juni 2022 Klink skrev (24 minutter siden): Det er også anbefalt når en ønsker å gå ned i vekt. Dette svaret var faktisk helt greit. Henviser også til Helsedirektoratet. Du ser ikke at det er summen av alt? *Tren hver dag *Man trenger ikke restitusjon *Dropp måltider, gjerne halvparten av normal mengde *Drikk vann for å holde deg mett Og sikkert noen jeg har glemt. Dette på en konto som skal gi "treningsglede til folket", frontet av to personer, hvorav den ene skryter av drastisk vektnedgang, lav fettprosent, bruk av fettklype og uttalelser som "Pizza i dag, feit i morgen". Og den andre pøser ut thinspo-zilder, med redigering, merkelig posering og lys/skygge for å se tynnest mulig ut. 64 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64272 Del Skrevet 23. juni 2022 Klink skrev (39 minutter siden): Det er også anbefalt når en ønsker å gå ned i vekt. Dette svaret var faktisk helt greit. Henviser også til Helsedirektoratet. Det anbefales ikke å sulte seg… Denne galskapen av et råd reduserer forbrenningen. Hyppige og lette måltider er anbefalt av Helsedirektoratet 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64273 Del Skrevet 23. juni 2022 Felis skrev (12 minutter siden): Du ser ikke at det er summen av alt? *Tren hver dag *Man trenger ikke restitusjon *Dropp måltider, gjerne halvparten av normal mengde *Drikk vann for å holde deg mett Og sikkert noen jeg har glemt. Dette på en konto som skal gi "treningsglede til folket", frontet av to personer, hvorav den ene skryter av drastisk vektnedgang, lav fettprosent, bruk av fettklype og uttalelser som "Pizza i dag, feit i morgen". Og den andre pøser ut thinspo-zilder, med redigering, merkelig posering og lys/skygge for å se tynnest mulig ut. Det er psykt hele opplegget til Netfit. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 23. juni 2022 #64274 Del Skrevet 23. juni 2022 Det her vil bli spenende hvordan cbe tolker dette : https://www.tv2.no/a/14882139/ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. juni 2022 #64275 Del Skrevet 23. juni 2022 AnnePåLande skrev (28 minutter siden): Det anbefales ikke å sulte seg… Denne galskapen av et råd reduserer forbrenningen. Hyppige og lette måltider er anbefalt av Helsedirektoratet Det hun skriver om er hva Helsedirektoratet anbefaler å spise. (til kveldsmat) Felis skrev (42 minutter siden): Du ser ikke at det er summen av alt? *Tren hver dag *Man trenger ikke restitusjon *Dropp måltider, gjerne halvparten av normal mengde *Drikk vann for å holde deg mett Og sikkert noen jeg har glemt. Dette på en konto som skal gi "treningsglede til folket", frontet av to personer, hvorav den ene skryter av drastisk vektnedgang, lav fettprosent, bruk av fettklype og uttalelser som "Pizza i dag, feit i morgen". Og den andre pøser ut thinspo-zilder, med redigering, merkelig posering og lys/skygge for å se tynnest mulig ut. jeg skrev at svaret var greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64276 Del Skrevet 23. juni 2022 Klink skrev (10 minutter siden): Det hun skriver om er hva Helsedirektoratet anbefaler å spise. (til kveldsmat) jeg skrev at svaret var greit. Tviler på at virksomhetens ansatte kjenner til helsedirektoratets kostråd da de fronter det motsatte. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 23. juni 2022 #64277 Del Skrevet 23. juni 2022 Klink skrev (11 minutter siden): Det hun skriver om er hva Helsedirektoratet anbefaler å spise. (til kveldsmat) jeg skrev at svaret var greit. Nei, det vitner om kunnskapsløshet. Helsedirektoratet anbefaler ikke å droppe måltider og drikke seg mett på vann om du vil ned i vekt. 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. juni 2022 #64278 Del Skrevet 23. juni 2022 AnnePåLande skrev (5 minutter siden): Nei, det vitner om kunnskapsløshet. Helsedirektoratet anbefaler ikke å droppe måltider og drikke seg mett på vann om du vil ned i vekt. Det står det heller ikke at Helsedirektoratet har skrevet. Jeg vet ikke om helsedirektoratet anbefaler periodisk faste, men det er mye forskning om artikler ute om det. Så igjen akkurat det svaret, var ikke så galt. Hun nevner ikke mengder, hun henviser til Helsedirektoratet , hun slriver om proteiner som ikke trenger være magre og sp videre. ( orker ikke gjengi det som stårz)Hun må ikke tas på alt og her er et eksempel på noe hun ikke trenger å tas på. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. juni 2022 #64279 Del Skrevet 23. juni 2022 AnnePåLande skrev (18 minutter siden): Tviler på at virksomhetens ansatte kjenner til helsedirektoratets kostråd da de fronter det motsatte. Hun ramser jo opp noe av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 23. juni 2022 #64280 Del Skrevet 23. juni 2022 AnnePåLande skrev (1 time siden): Det anbefales ikke å sulte seg… Denne galskapen av et råd reduserer forbrenningen. Hyppige og lette måltider er anbefalt av Helsedirektoratet Og har lest forskning som sier noe om at en ikke trenger å spise disse små hyppige måltidene, det ødelegger ikke forbrenningen så mye som mange later til å tro. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå