Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Hoppetau
  Rosasko skrev (På 22.6.2022 den 21.28):

Sett realsen til lottemyrseth på Instagram der Caroline kommer gående? 🤦🏻‍♀️😂

Ekspander  

Akkurat denne har hun spøkt med selv om at hun fikk instrukser om at hun måtte gå bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blinkie

Hun fikk sikkert vanvittig mange spørsmål om hvor den grønne genseren (som hun kaller den grønne jakka) 🤥🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 22.6.2022 den 20.04):

Kan  virke slik ja. Eller hun holder hvertfall baksten og isen i hånda. Det eneste jeg har sett hun faktisk har puttet i munnen er seigmenn som tilsynelatende ikke ble svelget engang. (sic)

Ekspander  

Good point! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (På 23.6.2022 den 6.27):

Er ikke det opplagt at er løgn? Hadde de kunnet navngi hvem det var snakk om så hadde de gjort det. Dette er ro-ro-metode på lavt nivå. 
Ganske sikker på at det er Caroline og Lars Kristian som lager spørsmålene og Lars Kristian som svarer. 
Og han er ingen ernæringsfysiolog. 

Ekspander  

Hadde vært interessant med en uttalelse fra Adrian Paul nå som det har stormet endel rundt nettopp kostholdsråd "Netfit" kommer med. Er han med i dette eller ikke. Hvis ikke, så er det direkte misvisende at hans "CV" ligger på IG. 

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste spørsmålsrunden til Netfit 🤦🏻‍♀️ Tilfeldig at alle spørsmålene handler om siste døgn diskusjonstemaer ispedd nesegrus skryt? Jeg blir flau 🙈

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk skrev (På 23.6.2022 den 7.36):

Siste spørsmålsrunden til Netfit 🤦🏻‍♀️ Tilfeldig at alle spørsmålene handler om siste døgn diskusjonstemaer ispedd nesegrus skryt? Jeg blir flau 🙈

Ekspander  

Det er så pinlig. De etterspør spørsmål for tre timer siden og etter det har de bare fått spørsmål og skryt rundt det som er diskutert siste døgn her inne. Og det på en konto som har minimalt med likes og kommentarer. Det kan umulig være bra å leve så til de grader i en annen virkelighet. Det er jo egentlig bare utrolig trist å bivåne. 

• Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (På 23.6.2022 den 8.10):

Det er så pinlig. De etterspør spørsmål for tre timer siden og etter det har de bare fått spørsmål og skryt rundt det som er diskutert siste døgn her inne. Og det på en konto som har minimalt med likes og kommentarer. Det kan umulig være bra å leve så til de grader i en annen virkelighet. Det er jo egentlig bare utrolig trist å bivåne. 

Ekspander  

Det er så stusselig som det kan bli. Prøve å få liv i en død treningsprofil på IG ved å stille spørsmål selv. Konstruerte for å fremstå som populær og kunnskapsrik. 

Dette er det de bruker arbeidsdagen på. Det er dette som er den harde "jobben". 

Hva skal man si. 

• Liker 26
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scutum skrev (På 23.6.2022 den 8.31):

Oooog der tror jeg vi kan legge «stiller de spørsmålene/kommentarene selv?» død en gang for alle… det er jo helt åpenbart. 🙈

07C6A246-86B2-4403-989B-2D83F765B796.jpeg

Ekspander  

Normalt kosthold??? God dag mann økseskaft...

• Liker 39
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay

Har lagt merke til at en ting går igjen i disse tydelige rådene om normalt kosthold: Drikk mye vann for å oppnå metthetsfølelse/spise mindre.

Vann er bra, men igjen er det fokuset hos Netfit som blir så feil.

6A9CBCC1-5BF7-4409-8F47-D1403BDB6AFD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos diskusjonen som har vært her de siste dagene om HVEM det er som faktisk svarer på Netfit sine spørsmål. 

Er det Adrian Paul, LKE eller CBE (basert på bildet som er brukt? Men er det da AP som svarer der han figurerer på bakgrunnsbilder?) som svarer i jeg-form? Eller er det kanskje en av ernæringsfysiologene? 

Screenshot_20220623-114843_Instagram.jpg

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Scutum skrev (På 23.6.2022 den 8.31):

Oooog der tror jeg vi kan legge «stiller de spørsmålene/kommentarene selv?» død en gang for alle… det er jo helt åpenbart. 🙈

07C6A246-86B2-4403-989B-2D83F765B796.jpeg

Ekspander  

Herregud,så flaut…tror de virkelig at folk går på dette😂

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 23.6.2022 den 9.51):

Apropos diskusjonen som har vært her de siste dagene om HVEM det er som faktisk svarer på Netfit sine spørsmål. 

Er det Adrian Paul, LKE eller CBE (basert på bildet som er brukt? Men er det da AP som svarer der han figurerer på bakgrunnsbilder?) som svarer i jeg-form? Eller er det kanskje en av ernæringsfysiologene? 

Screenshot_20220623-114843_Instagram.jpg

Ekspander  

Jeg lurer også på dette. Selv om vi antar at det er LKE som svarer (og spør) - så må de gjerne opplyse om hvem "jeg" er når de svarer. 

Kan vi f.eks gå ut ifra at det er Adrian Paul som svarer når det er han som er på bakgrunnsbildet? Eller ønsker de bare at vi skal tro det ? I så tilfelle så er dette grundig lureri, og  burde avsløres som det. 

Er han i det hele tatt delaktig.

• Liker 34
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 23.6.2022 den 10.26):

Jeg lurer også på dette. Selv om vi antar at det er LKE som svarer (og spør) - så må de gjerne opplyse om hvem "jeg" er når de svarer. 

Kan vi f.eks gå ut ifra at det er Adrian Paul som svarer når det er han som er på bakgrunnsbildet? Eller ønsker de bare at vi skal tro det ? I så tilfelle så er dette grundig lureri, og  burde avsløres som det. 

Er han i det hele tatt delaktig.

Ekspander  

Etter så lang tid med Netfit på hylla, så tror jeg virkelig ikke det er en tredjepart med på det prosjektet lengre. 

Ser ut som at de har blitt mer aktive på Netfit, fordi populariteten på den andre kontoen synker drastisk. Mulig de prøver å redde seg selv, prøve å bli sett innen fitness og trening. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...