Gjest Hoppetau Skrevet 22. juni 2022 #64221 Del Skrevet 22. juni 2022 Rosasko skrev (På 22.6.2022 den 21.28): Sett realsen til lottemyrseth på Instagram der Caroline kommer gående? 🤦🏻♀️😂 Ekspander Akkurat denne har hun spøkt med selv om at hun fikk instrukser om at hun måtte gå bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 22. juni 2022 #64222 Del Skrevet 22. juni 2022 Hun fikk sikkert vanvittig mange spørsmål om hvor den grønne genseren (som hun kaller den grønne jakka) 🤥🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 23. juni 2022 #64223 Del Skrevet 23. juni 2022 Zenhouse skrev (På 22.6.2022 den 20.04): Kan virke slik ja. Eller hun holder hvertfall baksten og isen i hånda. Det eneste jeg har sett hun faktisk har puttet i munnen er seigmenn som tilsynelatende ikke ble svelget engang. (sic) Ekspander Good point! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 23. juni 2022 Populært innlegg #64224 Del Skrevet 23. juni 2022 (endret) "Tilknyttet flere ernæringsfysiologer".. De burde alltid undertegne med hvem som svarer egentlig, i og med at det tydeligvis er flere (selv om jeg mistenker at det er LKE som både stiller spørsmålene og svarer) Endret 23. juni 2022 av Isild 50 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 23. juni 2022 Populært innlegg #64225 Del Skrevet 23. juni 2022 Isild skrev (På 23.6.2022 den 6.04): "Tilknyttet flere ernæringsfysiologer".. De burde alltid undertegne med hvem som svarer egentlig, i og med at det tydeligvis er flere (selv om jeg mistenker at det er LKE som både stiller spørsmålene og svarer) Ekspander Er ikke det opplagt at er løgn? Hadde de kunnet navngi hvem det var snakk om så hadde de gjort det. Dette er ro-ro-metode på lavt nivå. Ganske sikker på at det er Caroline og Lars Kristian som lager spørsmålene og Lars Kristian som svarer. Og han er ingen ernæringsfysiolog. 57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. juni 2022 #64226 Del Skrevet 23. juni 2022 Aquarius04 skrev (På 23.6.2022 den 6.27): Er ikke det opplagt at er løgn? Hadde de kunnet navngi hvem det var snakk om så hadde de gjort det. Dette er ro-ro-metode på lavt nivå. Ganske sikker på at det er Caroline og Lars Kristian som lager spørsmålene og Lars Kristian som svarer. Og han er ingen ernæringsfysiolog. Ekspander Hadde vært interessant med en uttalelse fra Adrian Paul nå som det har stormet endel rundt nettopp kostholdsråd "Netfit" kommer med. Er han med i dette eller ikke. Hvis ikke, så er det direkte misvisende at hans "CV" ligger på IG. 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 23. juni 2022 #64227 Del Skrevet 23. juni 2022 Siste spørsmålsrunden til Netfit 🤦🏻♀️ Tilfeldig at alle spørsmålene handler om siste døgn diskusjonstemaer ispedd nesegrus skryt? Jeg blir flau 🙈 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 23. juni 2022 #64228 Del Skrevet 23. juni 2022 På besøk skrev (På 23.6.2022 den 7.36): Siste spørsmålsrunden til Netfit 🤦🏻♀️ Tilfeldig at alle spørsmålene handler om siste døgn diskusjonstemaer ispedd nesegrus skryt? Jeg blir flau 🙈 Ekspander Det er så pinlig. De etterspør spørsmål for tre timer siden og etter det har de bare fått spørsmål og skryt rundt det som er diskutert siste døgn her inne. Og det på en konto som har minimalt med likes og kommentarer. Det kan umulig være bra å leve så til de grader i en annen virkelighet. Det er jo egentlig bare utrolig trist å bivåne. 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. juni 2022 #64229 Del Skrevet 23. juni 2022 Jobbermedbarn skrev (På 23.6.2022 den 8.10): Det er så pinlig. De etterspør spørsmål for tre timer siden og etter det har de bare fått spørsmål og skryt rundt det som er diskutert siste døgn her inne. Og det på en konto som har minimalt med likes og kommentarer. Det kan umulig være bra å leve så til de grader i en annen virkelighet. Det er jo egentlig bare utrolig trist å bivåne. Ekspander Det er så stusselig som det kan bli. Prøve å få liv i en død treningsprofil på IG ved å stille spørsmål selv. Konstruerte for å fremstå som populær og kunnskapsrik. Dette er det de bruker arbeidsdagen på. Det er dette som er den harde "jobben". Hva skal man si. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Scutum Skrevet 23. juni 2022 Populært innlegg #64230 Del Skrevet 23. juni 2022 Oooog der tror jeg vi kan legge «stiller de spørsmålene/kommentarene selv?» død en gang for alle… det er jo helt åpenbart. 🙈 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 23. juni 2022 Populært innlegg #64231 Del Skrevet 23. juni 2022 Scutum skrev (På 23.6.2022 den 8.31): Oooog der tror jeg vi kan legge «stiller de spørsmålene/kommentarene selv?» død en gang for alle… det er jo helt åpenbart. 🙈 Ekspander 😂 Til og med illustrert med en high five med den eneste Netfit-assosierte som har reell kompetanse (men ingen har sett noe til på plattformen på evigheter). Her skal de sette på plass oss som har kritisert dem de siste dagene - og så bare gjør de det enda flauere for dem selv. Jeg dør 😂 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 23. juni 2022 Populært innlegg #64232 Del Skrevet 23. juni 2022 Må jammen være fint å sitte på fasit. Skulle bare mangle at man ikke delte den. 66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 23. juni 2022 #64233 Del Skrevet 23. juni 2022 Scutum skrev (På 23.6.2022 den 8.31): Oooog der tror jeg vi kan legge «stiller de spørsmålene/kommentarene selv?» død en gang for alle… det er jo helt åpenbart. 🙈 Ekspander Normalt kosthold??? God dag mann økseskaft... 39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. juni 2022 #64234 Del Skrevet 23. juni 2022 LKE må være en av landets mest skråsikre personer. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 23. juni 2022 #64235 Del Skrevet 23. juni 2022 Har lagt merke til at en ting går igjen i disse tydelige rådene om normalt kosthold: Drikk mye vann for å oppnå metthetsfølelse/spise mindre. Vann er bra, men igjen er det fokuset hos Netfit som blir så feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. juni 2022 #64236 Del Skrevet 23. juni 2022 Apropos diskusjonen som har vært her de siste dagene om HVEM det er som faktisk svarer på Netfit sine spørsmål. Er det Adrian Paul, LKE eller CBE (basert på bildet som er brukt? Men er det da AP som svarer der han figurerer på bakgrunnsbilder?) som svarer i jeg-form? Eller er det kanskje en av ernæringsfysiologene? 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 23. juni 2022 #64237 Del Skrevet 23. juni 2022 Scutum skrev (På 23.6.2022 den 8.31): Oooog der tror jeg vi kan legge «stiller de spørsmålene/kommentarene selv?» død en gang for alle… det er jo helt åpenbart. 🙈 Ekspander Herregud,så flaut…tror de virkelig at folk går på dette😂 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natron Skrevet 23. juni 2022 #64238 Del Skrevet 23. juni 2022 (endret) Flaut!🤪 Endret 23. juni 2022 av Natron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. juni 2022 #64239 Del Skrevet 23. juni 2022 Roadrunner skrev (På 23.6.2022 den 9.51): Apropos diskusjonen som har vært her de siste dagene om HVEM det er som faktisk svarer på Netfit sine spørsmål. Er det Adrian Paul, LKE eller CBE (basert på bildet som er brukt? Men er det da AP som svarer der han figurerer på bakgrunnsbilder?) som svarer i jeg-form? Eller er det kanskje en av ernæringsfysiologene? Ekspander Jeg lurer også på dette. Selv om vi antar at det er LKE som svarer (og spør) - så må de gjerne opplyse om hvem "jeg" er når de svarer. Kan vi f.eks gå ut ifra at det er Adrian Paul som svarer når det er han som er på bakgrunnsbildet? Eller ønsker de bare at vi skal tro det ? I så tilfelle så er dette grundig lureri, og burde avsløres som det. Er han i det hele tatt delaktig. 34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 23. juni 2022 #64240 Del Skrevet 23. juni 2022 Isild skrev (På 23.6.2022 den 10.26): Jeg lurer også på dette. Selv om vi antar at det er LKE som svarer (og spør) - så må de gjerne opplyse om hvem "jeg" er når de svarer. Kan vi f.eks gå ut ifra at det er Adrian Paul som svarer når det er han som er på bakgrunnsbildet? Eller ønsker de bare at vi skal tro det ? I så tilfelle så er dette grundig lureri, og burde avsløres som det. Er han i det hele tatt delaktig. Ekspander Etter så lang tid med Netfit på hylla, så tror jeg virkelig ikke det er en tredjepart med på det prosjektet lengre. Ser ut som at de har blitt mer aktive på Netfit, fordi populariteten på den andre kontoen synker drastisk. Mulig de prøver å redde seg selv, prøve å bli sett innen fitness og trening. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå