Aquarius04 Skrevet 18. juni 2022 #63881 Del Skrevet 18. juni 2022 Hut skrev (6 timer siden): Nok eksempel på særdeles saklig kritikk av bedriften Treasures AS Av alt det saklige som har kommet fram den siste tiden, lurer du som gjedda i sivet for å finne første og beste anledning å ta noen på 🤦🏼♀️ 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 18. juni 2022 #63882 Del Skrevet 18. juni 2022 Hut skrev (8 timer siden): Nok eksempel på særdeles saklig kritikk av bedriften Treasures AS Det syns jeg faktisk. Hun får betalt for å vise frem klær, og da er det helt innafor å kommentere på det. Hva tenker du om debatten for øvrig? Synspunkter på bruk av en eksponert barndom i reklame? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 18. juni 2022 #63883 Del Skrevet 18. juni 2022 Hut skrev (9 timer siden): Kan ikke du bare la være å kommentere når noen skriver noe du ikke liker Hut skrev (9 timer siden): Nok eksempel på særdeles saklig kritikk av bedriften Treasures AS Kunne DU ikke da bare la være kommentere det du ikke liker...? Du kommer jo alikavel ikke med argumenter, bare samme settning HVER ENESTE GANG noen skriver usaklig. Dette høres jo mer ut som argumentasjonsteknikken til en fire åring. "du er dum", "nei du er dum". 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 18. juni 2022 Populært innlegg #63884 Del Skrevet 18. juni 2022 Piggi skrev (23 timer siden): Hadde elsket å sett han i Debatten på Nrk!! Lurer på hvordan han hadde svart der, men så er jo Fredrik Solvang en mann da, så ikke sikkert han hadde vært like ufyselig🙄. LKE mot @FruJohansen hadde gjort susen🤩🤩🤩 De roper opp om "mobbing", men det som egentlig skjer er at de oppfordres igjen og igjen til å komme på banen og ta debatten om eksponering. Tør de ikke? Det er veldig feigt av LKE å ikke stille opp til en ryddig offentlig debatt om dette. Han er jo svært opptatt av å skalke alle luker og blokkere alt og alle som formulerer seg kritisk ift at de eksponerer sine barn så mye som de gjør - så det handler ikke om engasjementet hans iallefall. Han er veldig interessert i å fortsette å eksponere barna - men helst i fred og uten at noen mener noe om det. Det er vel verdig en debatt? Kanskje han ikke er så tøff uten tastatur ? Kanskje det ikke er like "tøft" å kalle meningsmotstandere for møkkakjerring og psykobitch live på TV`, eller i et seriøst intervju? Det største nettrollet av alle er LKE, og de som støtter han med sine supplerende karakteristikker av kritikere som "fittetryne" og "nolduser" osv er ikke så langt unna de heller. 52 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 18. juni 2022 #63885 Del Skrevet 18. juni 2022 Skrottefar skrev (11 timer siden): Hører bare et kort sammendrag som sier lite https://www.aftenposten.no/podkast/ap/program/100168 Ser du en liste her? Det er episode 459 som har hele sendingen. Aner ikke hvorfor de har to varianter 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 18. juni 2022 #63886 Del Skrevet 18. juni 2022 Vipser skrev (18 minutter siden): https://www.aftenposten.no/podkast/ap/program/100168 Ser du en liste her? Det er episode 459 som har hele sendingen. Aner ikke hvorfor de har to varianter 🤷♀️ Det ser ut som den er for abbonenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. juni 2022 #63887 Del Skrevet 18. juni 2022 Skrottefar skrev (11 timer siden): Hører bare et kort sammendrag som sier lite Man må betale for å høre hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 18. juni 2022 #63888 Del Skrevet 18. juni 2022 Et lite tips ang PodMe, vis en har VG+ abo eller noen andre Schibsted kontoer, så har en tilgang til PodMe gjennom det i en periode. Jeg har det nå 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 18. juni 2022 #63889 Del Skrevet 18. juni 2022 elien skrev (57 minutter siden): Et lite tips ang PodMe, vis en har VG+ abo eller noen andre Schibsted kontoer, så har en tilgang til PodMe gjennom det i en periode. Jeg har det nå Ligger på spotify for de som har det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. juni 2022 #63890 Del Skrevet 18. juni 2022 Da var CBE.no i gang med eksponering av barn på story. #stopsharenting 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 18. juni 2022 #63891 Del Skrevet 18. juni 2022 Isild skrev (1 time siden): De roper opp om "mobbing", men det som egentlig skjer er at de oppfordres igjen og igjen til å komme på banen og ta debatten om eksponering. Tør de ikke? Det er veldig feigt av LKE å ikke stille opp til en ryddig offentlig debatt om dette. Han er jo svært opptatt av å skalke alle luker og blokkere alt og alle som formulerer seg kritisk ift at de eksponerer sine barn så mye som de gjør - så det handler ikke om engasjementet hans iallefall. Han er veldig interessert i å fortsette å eksponere barna - men helst i fred og uten at noen mener noe om det. Det er vel verdig en debatt? Kanskje han ikke er så tøff uten tastatur ? Kanskje det ikke er like "tøft" å kalle meningsmotstandere for møkkakjerring og psykobitch live på TV`, eller i et seriøst intervju? Det største nettrollet av alle er LKE, og de som støtter han med sine supplerende karakteristikker av kritikere som "fittetryne" og "nolduser" osv er ikke så langt unna de heller. Det er vel ingen som møter bøddelen frivillig? Eneste argument for deling er jo at de gjør ting på sin måte. Når man da vet hva man blir konfrontert med og alle argumenter, grunner samt div organisasjoner mot sharenting så er det jo gitt at det ikke engang vil være i nærheten av en jevn debatt. Det er nok enklere å sable ned hvermannsen i et kommentarfelt, men særlig overbevisende og effektivt er det ikke. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. juni 2022 #63892 Del Skrevet 18. juni 2022 Vimsepims skrev (5 minutter siden): Det er vel ingen som møter bøddelen frivillig? Eneste argument for deling er jo at de gjør ting på sin måte. Når man da vet hva man blir konfrontert med og alle argumenter, grunner samt div organisasjoner mot sharenting så er det jo gitt at det ikke engang vil være i nærheten av en jevn debatt. Det er nok enklere å sable ned hvermannsen i et kommentarfelt, men særlig overbevisende og effektivt er det ikke. Vi kan nok konkludere med at de ikke tør ja. Med bakgrunn i det, så syns jeg han burde tone ned rantene han har i kommentarfeltene også. Han er bare tøff bak tastataruet. Oh the irony. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 18. juni 2022 #63893 Del Skrevet 18. juni 2022 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Da var CBE.no i gang med eksponering av barn på story. #stopsharenting Åpenbart stakk hele #beckmanngate fryktelig dypt for frua. Så lenge hun fortsetter sin hjernedøde eksponering av mindreårige og fortsetter å fremstille seg selv som et offer så kommer jeg til å ta til motmæle i de aktuelle kommentarfeltene. Det samme gjelder gemalen. Er det mulig å oppføre seg så dumt?! 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly_A Skrevet 18. juni 2022 #63894 Del Skrevet 18. juni 2022 (endret) Kollontaj skrev (13 minutter siden): Da var CBE.no i gang med eksponering av barn på story. #stopsharenting Min minste liker også å ha med seg bamse/koseklut overalt, men hun vil ikke at jeg deler bilder av henne med disse i hendene (da blir hun flau). Jeg vet altfor mye om disse jentene. Mer enn jeg vet om nabojenta. Endret 18. juni 2022 av Lilly_A Skrivefeil 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 18. juni 2022 Populært innlegg #63895 Del Skrevet 18. juni 2022 Lilly_A skrev (11 minutter siden): Min minste liker også å ha med seg bamse/koseklut overalt, men hun vil ikke at jeg deler bilder av henne med disse i hendene (da blir hun flau). Jeg vet altfor mye om disse jentene. Mer enn jeg vet om nabojenta. Jepp, det er bare trist. OG så tenker jeg at å velge å gjøre dette etter de rundene med kritikk de har fått denne uken - det må jo være ren trass? De poster tåredryppende innlegg i some om hvor fælt det er i nsome og hvor mye mobbing og dritt de får der. For så å legge ungene sine ut i some hele tiden. Det er opprørende og nitrist. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 18. juni 2022 #63896 Del Skrevet 18. juni 2022 Lilly_A skrev (38 minutter siden): Min minste liker også å ha med seg bamse/koseklut overalt, men hun vil ikke at jeg deler bilder av henne med disse i hendene (da blir hun flau). Jeg vet altfor mye om disse jentene. Mer enn jeg vet om nabojenta. Herregud så dårlig gjort å legge sånt ut. Jenta er 5,5 år. Lurer på om de har diskutert dette også på kammerset før de la det ut? Isåfall; fryktelig dårlig vurdering. Men det er vel meningen da? Å «ta igjen» ved å eksponere enda mer private ting av barna? 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 18. juni 2022 #63897 Del Skrevet 18. juni 2022 Lilly_A skrev (43 minutter siden): Min minste liker også å ha med seg bamse/koseklut overalt, men hun vil ikke at jeg deler bilder av henne med disse i hendene (da blir hun flau). Jeg vet altfor mye om disse jentene. Mer enn jeg vet om nabojenta. Samma her. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella morax Skrevet 18. juni 2022 #63898 Del Skrevet 18. juni 2022 Lilly_A skrev (1 time siden): Min minste liker også å ha med seg bamse/koseklut overalt, men hun vil ikke at jeg deler bilder av henne med disse i hendene (da blir hun flau). Jeg vet altfor mye om disse jentene. Mer enn jeg vet om nabojenta. Nå vet jeg også dette... Ikke spre informasjon om influenserbarna videre i denne tråden. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkel Skrevet 18. juni 2022 #63899 Del Skrevet 18. juni 2022 (endret) ella morax skrev (2 timer siden): Nå vet jeg også dette... Ikke spre informasjon om influenserbarna videre i Endret 18. juni 2022 av Sparkel 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. juni 2022 #63900 Del Skrevet 18. juni 2022 Bra Dagbladet brukte et bilde uten filter da, så vi ble minnet på hvordan hun ser ut i virkeligheten. For de som hyler om netttroll er det bare å se på det bildet og så på de som ligger på IG….litt forskjell 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå