Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hut skrev (6 timer siden):

Nok  eksempel på  særdeles saklig  kritikk  av bedriften Treasures AS 

Av alt det saklige som har kommet fram den siste tiden, lurer du som gjedda i sivet for å finne første og beste anledning å ta noen på 🤦🏼‍♀️

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hut skrev (8 timer siden):

Det syns jeg faktisk. Hun får betalt for å vise frem klær, og da er det helt innafor å kommentere på det. 

Hva tenker du om debatten for øvrig? Synspunkter på bruk av en eksponert barndom i reklame? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (9 timer siden):

Kan ikke du bare la være å kommentere når noen skriver noe du ikke liker

Hut skrev (9 timer siden):

Kunne DU ikke da bare la være kommentere det du ikke liker...?

Du kommer jo alikavel ikke med argumenter, bare samme settning HVER ENESTE GANG noen skriver usaklig.

Dette høres jo mer ut som argumentasjonsteknikken til en fire åring. "du er dum", "nei du er dum".

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (11 timer siden):

Hører bare et kort sammendrag som sier lite :(

Man må betale for å høre hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips ang PodMe, vis en har VG+ abo eller noen andre Schibsted kontoer, så har en tilgang til PodMe gjennom det i en periode. Jeg har det nå

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (57 minutter siden):

Et lite tips ang PodMe, vis en har VG+ abo eller noen andre Schibsted kontoer, så har en tilgang til PodMe gjennom det i en periode. Jeg har det nå

Ligger på spotify for de som har det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

De roper opp om "mobbing", men det som egentlig skjer er at de oppfordres igjen og igjen til å komme på banen og ta debatten om eksponering. 

Tør de ikke? 

Det er veldig feigt av LKE å ikke stille opp til en ryddig offentlig debatt om dette. Han er jo svært opptatt av å skalke alle luker og blokkere alt og alle som formulerer seg kritisk ift at de eksponerer sine barn så mye som de gjør - så det handler ikke om engasjementet hans iallefall. Han er veldig interessert i å fortsette å eksponere barna - men helst i fred og uten at noen mener noe om det. 

Det er vel verdig en debatt? 

Kanskje han ikke er så tøff uten tastatur ? Kanskje det ikke er like "tøft" å kalle meningsmotstandere for møkkakjerring og psykobitch live på TV`, eller i et seriøst intervju? 

Det største nettrollet av alle er LKE, og de som støtter han med sine supplerende karakteristikker av kritikere som "fittetryne" og "nolduser" osv er ikke så langt unna de heller. 

Det er vel ingen som møter bøddelen frivillig? Eneste argument for deling er jo at de gjør ting på sin måte. Når man da vet hva man blir konfrontert med og alle argumenter, grunner samt div organisasjoner mot sharenting så er det jo gitt at det ikke engang vil være i nærheten av en jevn debatt. Det er nok enklere å sable ned hvermannsen i et kommentarfelt, men særlig overbevisende og effektivt er det ikke.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsepims skrev (5 minutter siden):

Det er vel ingen som møter bøddelen frivillig? Eneste argument for deling er jo at de gjør ting på sin måte. Når man da vet hva man blir konfrontert med og alle argumenter, grunner samt div organisasjoner mot sharenting så er det jo gitt at det ikke engang vil være i nærheten av en jevn debatt. Det er nok enklere å sable ned hvermannsen i et kommentarfelt, men særlig overbevisende og effektivt er det ikke.

Vi kan nok konkludere med at de ikke tør ja. 

Med bakgrunn i det, så syns jeg han burde tone ned rantene han har i kommentarfeltene også. Han er bare tøff bak tastataruet. Oh the irony. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Da var CBE.no i gang med eksponering av barn på story.

#stopsharenting

Åpenbart stakk hele #beckmanngate fryktelig dypt for frua. Så lenge hun fortsetter sin hjernedøde eksponering av mindreårige og fortsetter å fremstille seg selv som et offer så kommer jeg til å ta til motmæle i de aktuelle kommentarfeltene. Det samme gjelder gemalen. Er det mulig å oppføre seg så dumt?!

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (13 minutter siden):

Da var CBE.no i gang med eksponering av barn på story.

#stopsharenting

Min minste liker også å ha med seg bamse/koseklut overalt, men hun vil ikke at jeg deler bilder av henne med disse i hendene (da blir hun flau). 

Jeg vet altfor mye om disse jentene. Mer enn jeg vet om nabojenta. 

Endret av Lilly_A
Skrivefeil
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly_A skrev (38 minutter siden):

Min minste liker også å ha med seg bamse/koseklut overalt, men hun vil ikke at jeg deler bilder av henne med disse i hendene (da blir hun flau). 

Herregud så dårlig gjort å legge sånt ut. Jenta er 5,5 år. Lurer på om de har diskutert dette også på kammerset før de la det ut? Isåfall; fryktelig dårlig vurdering. Men det er vel meningen da? Å «ta igjen» ved å eksponere enda mer private ting av barna? 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lilly_A skrev (43 minutter siden):

Samma her.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly_A skrev (1 time siden):

Nå vet jeg også dette... Ikke spre informasjon om influenserbarna videre i denne tråden.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ella morax skrev (2 timer siden):

Nå vet jeg også dette... Ikke spre informasjon om influenserbarna videre i 

Endret av Sparkel
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Dagbladet brukte et bilde uten filter da, så vi ble minnet på hvordan hun ser ut i virkeligheten.

For de som hyler om netttroll er det bare å se på det bildet og så på de som ligger på IG….litt forskjell

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...