Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blokkert-lista til fotballfrueparet må være lang som et vondt år😂

• Liker 40
  • Nyttig 2
Skrevet

Men hva med hva barna våre lærer om et ekstremt utseendefokus (og måter å endre utseendet på) - i SOME?  

• Liker 37
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Isild skrev (8 minutter siden):

Tenker det samme. Hun "orker ikke mer", netthatet må ta slutt osv. Men å legge ut barna sine på det samme nettet - det er helt ok. 

Ganske spesielt å bevisst eksponere ungene sine for potensielt netthat, for å tjene penger -  (noe hun selv opplever som så overveldende at hun sitter å blokkerer folk i 12 timer…ref.insta). 

Samtidig klages det på at noen stiller spørsmålstegn ved hennes rolle som mor.. 😅

Endret av Snurrepurre
  • Liker 34
  • Nyttig 2
Skrevet
Scutum skrev (4 minutter siden):

Men dessverre så funker det på mange av følgerene tror jeg. «Stakkars Caroline! Hun er jo bare en så god mor som stolt vil vise frem barna sine, også får hun alt dette hatet.»

Og det er det som provoserer meg mest med disse påvirkerne. Med en gang de får kritikk på hva de driver med - er det offerkort og «jeg har følelser jeg og».

Vi har alle følelser, men de fleste av oss har ikke et organisasjonsnummer i Brønnøysundregisteret på livet vårt, fordi vi tjener penger på eksponering. 

Den strategien fungerer på følgerne ja, men det ser ut som det blir færre følgere og godt er det! 
Folk generelt er blitt mer opptatt av å stille negative påvirkere til ansvar ser det ut som. 

• Liker 22
Skrevet
Bulletproofhoware skrev (31 minutter siden):

Nå skriver hun på story at menneskene under Beckmann-innlegget har forsøkt å ødelegge hvert nye samarbeid hun lander, og at det har pågått i mange år, at hun ikke orker mer. Men å revurdere metodene sine og endre på det som blir kritisert? NIKS!

Herreguuud - gå i deg selv dame 

• Liker 11
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (22 minutter siden):

Hun spør hvor netthatet skal ende. Det samme nettet som hun skamløst bretter ut ungene sine på. Det henger jo ikke på greip. 

hun greier virkelig ikke se helheten - kun snevert med skylapper fra eget ståsted. 

• Liker 16
Skrevet
Bulletproofhoware skrev (33 minutter siden):

Nå skriver hun på story at menneskene under Beckmann-innlegget har forsøkt å ødelegge hvert nye samarbeid hun lander, og at det har pågått i mange år, at hun ikke orker mer. Men å revurdere metodene sine og endre på det som blir kritisert? NIKS!

Fint. Da funker det kanskje å si fra. Evnen til å gå i seg selv der i gården er ikke-eksisterende. 
Flere strømmer til i kommentarfeltet hos Beckmann nå for å gi sin støtte til Caroline. Fatter de ikke at dette er en kommersiell konto og ikke en privatperson, eller er grensene så utvisket at det er umulig å skille?

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet
MiniBaguette skrev (18 minutter siden):

Desperasjon.

Hun kaller kritikken "hat fra nett-troll" og ber følgerne "stå opp for mobbingen sammen med henne" (FOR mobbing, faktisk) - med andre ord, hun vil ha dem inn på beckmann sine sider for å forsvare henne. 

Mens han går amok i kommentarfeltene, som vanlig. Fryktelig sint, den fyren der. 

De er tydeligvis skikkelig redde for at annonsørene skal reagere negativt - de har ikke pleid å bry seg nevneverdig om annonsørene sine tidligere (ref Balion og gnagsårene, eller camperen og hestekjøttet), men med så få annonsører som CBE klarer å hanke inn for tiden oppleves det nok som tvingende nødvendig å prøve å diskreditere all kritikk som mobbing og hat fra nett-troll. 

Vanvittig uprofesjonelt, fra begge to. 

Nettet snører seg vel rundt de. Virker som stadig færre aktører velger å samarbeide med Særp folket og det gjør de nok «desperate». De har jo få andre inntekter så langt vi vet. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet

Ååå stakkars fruen! Vi "mobber" fordi vi er kritiske til det firmaet henne står for. Og "samarbeid" bør vel heller kalles "reklameoppdrag". Jeg skjønner godt om det er vanskelig for henne å finne nye oppdrag og sponsorer når hun ødelegger for merkevaren hun reklamerer for..

Synes det er litt rart at Beckmann ikke har tatt til motmæle enda. Dem lar kommentarfeltet få utfolde seg fritt.. 

• Liker 32
Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker det er viktig at det faktisk blir kjent at ingen ønsker å ta debatten. 
grunnen til at jeg engasjerte meg i some og bloggere i sin tid,  var nettopp at cbe valgte fosterstilling, krampegråt og guilttripping når hun ble konfrontert med uetisk/ulovlig virksomhet. 
Nå, 12 -13 år  og adskillige millioner senere, er det fortsatt strategien hun bruker. 
Jeg fatter ikke at det går an å drive business på den måten. Jeg fatter ikke at noen bevisst med åpne lyne velger å utsette egne små barn for det samme internettet man gråtende hevder er ute etter å ødelegge for en. Hvor er logikken i det? «Jeg synes internett er så slemme, så derfor utsetter jeg ungene mine for det daglig». Det er jo helt sykt merkelig, og hvis motivasjonen for å gjøre det, er noe annet enn penger i kassa, er det på høy tid å stå frem med argumentene for det . 

HELT enig.

Og derfor er det viktig at vi i feks denne tråden klart sier fra om at det er slik det forholder seg, hver gang en influencer skrives tårevåte innlegg om at hun blir heksejaget.

Nei, de som kritiserer har faktisk (som i Beckmann-saken) et poeng og en sak man kan gjøre rede for og argumentere for, men influencerne (i dette tilfellet CBE) nekter å ta debatten. Hele tiden og konsekvent.

Endret av Aricia
  • Liker 32
  • Nyttig 3
Skrevet
Snurrepurre skrev (14 minutter siden):

Ganske spesielt å bevisst eksponere ungene sine for potensielt netthat, for å tjene penger -  (noe hun selv opplever som så overveldende at hun sitter å blokkerer folk i 12 timer…ref.insta). 

Samtidig klages det på at noen stiller spørsmålstegn ved hennes rolle som mor.. 😅

Blokkeringsfunksjonen har gått varm. Det er som om de tror de rydder opp i "netthatet" på den måten. At det blir som å forsøke å tømme havet ved hjelp av et glass forstår de liksom ikke helt? 

Men, det er muligens grunnen til at de tør å eksponere barna som de gjør - fordi de tror at sitt hjørne av internett er et sted de har kontroll på ved å blokkere og slette alt de ikke liker. Det virker jo som om de tror kritikere er en bestemt gruppe med mennesker som rotter seg sammen så. De føler vel at de har kontroll på hvem de er også. 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...