Velinda Skrevet 13. juni 2022 #63241 Del Skrevet 13. juni 2022 Keikolina skrev (14 minutter siden): Nei, men Lars Kristian mister penger han hvis de ikke selger barna sine på nett. Han er deleier i Caroline sitt firma. Uten det kan han ikke sitte i damas kjeller og ha sin fettklyipe tilgjengelig. Og Ine som forsvarer gir Caroline botox og fillers. Etter hennes inngripen viser ikke CBE sitt rette ansikt, kun fra siden med hånden som blokkerer resten + filtre Hun der Ine hadde jeg ikke stolt på til å sette botox og fillers,virker jo ikke helt i lodd...ikke at de 2 løpetrollene er noe bedre....flaut og atter flaut...Beckmann er ikke noe å ha på ryggen etter dette🙈 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 13. juni 2022 #63242 Del Skrevet 13. juni 2022 Justlooking skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke dette jeg. I mange år har Beckmann vært den absolutt mest populære skolesekken. Det er den alle de jeg kjenner har kjøpt gjennom mange år. Hva har skjedd, har de fått konkurrenter, har de mistet markedsandeler, eller hvorfor i all verden bruker de influencere? Det er jo bare negativt og mot sin hensikt. Her er jeg enig. Alle barn i vår familie har alltid hatt beckman. Ikke pga reklame osv, men de har vært best i test, og man kan kjøpe pakke med Penal, drikkeflaske, matboks osv. Har ikke fått med meg om det finnes andre sekker heller. Så jeg forstår ikke at de må bruke influensere, det koster jo sikkert mer enn det smaker, og de risikerer slike hendelser som dette. Blir interessant å se hva beckman svarer imorgen. LKE roer seg kanskje i løpet av natten, kanskje han også sletter kommentarer. Bra det finnes screenshot 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 13. juni 2022 #63243 Del Skrevet 13. juni 2022 Texel skrev (5 timer siden): forstår dere ikke at dette er en reaksjon på lengre tids mobbing fra dere? Dere har presset dem opp i et hjørne. Nå forsvarer han seg tappert mot alle kommentarene. Dette sinnet er bare å forvente akkurat nå. 😂😂😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 13. juni 2022 #63244 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg har stor tro at CBE føler at alle er ute etter å "ta" henne, og det er nok derfor denne kampen under innlegget tas. Det hun ikke evner å se, er at andre innen samme yrke utvikler seg. Hører på tilbakemeldinger, ser hva eksperter har å si og hva som rett og slett selger. Alt i fra eksponering av barn, hensyn til miljø og det å vise fram kroppen. Her fant hun sin oppskrift i 2009, og holder hardt på denne. Dette skaper reaksjoner, sånn er det. Kunden på SOME har utviklet seg, har funnet sin stemme, og influencere får ikke styre på sånn de gjorde. Det er en risiko annonsørene tar når de hyrer inn en influencer, for det kan gå sykt bra, eller veldig dårlig. Og, dette gjelder ikke bare CBE. Jeg kan ennå ikke vurdere å kjøpe noe frå Gant eller Floyd takket være ABD 😅 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. juni 2022 #63245 Del Skrevet 13. juni 2022 Liver skrev (1 time siden): takket være ABD 😅 Hvor ble det av henne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 13. juni 2022 #63246 Del Skrevet 13. juni 2022 Når man blokkerer noen så kan de vel ikke se hva den personen skriver noe annet sted heller? Merkelig at de vil si fra seg kontrollen slik, da er det jo mye de går glipp av, nå på beckman sine sider. Jeg er blokkert fra alle deres kanaler, men fortsetter jo engasjementet og diskusjonen. Så eneste konsekvensen av blokkeringen er at de går glipp av hva jeg skriver. Ikke særlig smart, mao. 34 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 13. juni 2022 #63247 Del Skrevet 13. juni 2022 Liver skrev (1 time siden): Jeg har stor tro at CBE føler at alle er ute etter å "ta" henne, og det er nok derfor denne kampen under innlegget tas. Det hun ikke evner å se, er at andre innen samme yrke utvikler seg. Hører på tilbakemeldinger, ser hva eksperter har å si og hva som rett og slett selger. Alt i fra eksponering av barn, hensyn til miljø og det å vise fram kroppen. Her fant hun sin oppskrift i 2009, og holder hardt på denne. Dette skaper reaksjoner, sånn er det. Kunden på SOME har utviklet seg, har funnet sin stemme, og influencere får ikke styre på sånn de gjorde. Det er en risiko annonsørene tar når de hyrer inn en influencer, for det kan gå sykt bra, eller veldig dårlig. Og, dette gjelder ikke bare CBE. Jeg kan ennå ikke vurdere å kjøpe noe frå Gant eller Floyd takket være ABD 😅 Ja, jeg tviler heller ikke på det første du sier der. Men når man har en sånn følelse så kan det tenkes at man må gå en runde med seg selv/i seg selv og tenke at kanskje det er noe i min egen framtoning jeg må endre på, og ikke alle andre det er noe galt med? Samtidig så tror jeg at det å gå hjemme og pusle med sitt har gitt henne så lite kontakt med omverden at det blir vanskelig. Det hadde gagnet både henne og Lars Kristian å være både mer ydmyke og trå litt varsommere i dørene. Men det skipet har nok seilt for lengst. Og jeg blir provosert av at alt blir kalt mobbing og hets i de kanalene. Mobbing er et reelt problem i samfunnet, og at en hårsår influenser føler seg mobbet på grunn av kritiske spørsmål må bli en sannhet med svært store modifikasjoner. Og så tenker jeg som du skriver, at det er veldig fint at influensere nå blir holdt ansvarlige - at forbrukere ikke lenger svelger alt rått. 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lopploella Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63248 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Alltid like fascinerende når herr Eriksen kaller kritikere for nettroll, når han faktisk er tatt for å være nettopp det selv. Med flere falske brukere som støtter konas og egne innlegg på bloggen for eksempel. Ja og det at han har utgitt seg for å være både lege og andre beskytta titler - nettroll ja.. Endret 13. juni 2022 av Lopploella 49 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63249 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg blir litt skremt av hvor sint LKE blir. Det harmonerer veldig dårlig med det glansbildet de serverer iallefall. I kanalene er alt dus harmoni. Jeg kan forstå at de er lei av kritikk, men spørsmålene stilt på siden til Beckmann (spørsmål TIL Beckmann og ikke til CBE.no forøvrig) er ikke hverken ufine eller mobbing. Det er tilbakemeldinger om reklamen, og spørsmål om aktuelle temaer folk er opptatt av. Sharenting blandt annet. Hvorfor kan ikke heller LKE svare litt ordentlig på hvorfor de ikke bryr seg om f.eks Sharenting? Vi vet at de KAN velge hva de vil for sine barn, men hva med å begrunne hvorfor de velger som de gjør? Det er med litt guffen følelse jeg husker da han var lege og Åge osv i kommentarfeltene på bloggen for å understreke egne poenger og undergrave kritiske røster. Dette er så uprofft og flaut. 65 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bulletproofhoware Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63250 Del Skrevet 13. juni 2022 Nå skriver hun på story at menneskene under Beckmann-innlegget har forsøkt å ødelegge hvert nye samarbeid hun lander, og at det har pågått i mange år, at hun ikke orker mer. Men å revurdere metodene sine og endre på det som blir kritisert? NIKS! 71 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. juni 2022 #63251 Del Skrevet 13. juni 2022 Han måtte bryte en 10 km fordi det regnet og han ble kald? Og fordi det var vind? Fikk melkesyre? 100 stk i klassen hans fullførte. Veldig rart at en som lever av trening ikke klarer å fullføre en helt kurant 10 km. Det vitner om dårlige løpsforberedelser. Melkesyre = for lite restitusjon før løp? Ville i hvert fall ikke brukt denne eksperten inn mot mine løp. 47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 13. juni 2022 #63252 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Netthat, mobbing, trakassering… og igjen en Influenser som drar «jeg er bare et menneske med masse følelser som blir trakassert. Når skal dette ende?». Det jeg lurer på skal ende er når influensere endelig skal bli holdt ansvarlig for det de driver med, og når alle(!) faktisk innser at de er bedrifter og ikke privatpersoner. For noe tull. Endret 13. juni 2022 av Scutum 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 13. juni 2022 #63253 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg blir stum… Dette er en bedrift. At ikke disse store influenserene har PR folk som hjelper de å håndtere dette er for meg er mysterie. 36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63254 Del Skrevet 13. juni 2022 Hun spør hvor netthatet skal ende. Det samme nettet som hun skamløst bretter ut ungene sine på. Det henger jo ikke på greip. 66 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63255 Del Skrevet 13. juni 2022 "Hva våre barn skal lære om nettvett" ... Seriøst??? Med foreldre som utviser SVÆRT DÅRLIG nettvett! Og det skal liksom være "vår" skyld! 79 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 13. juni 2022 #63256 Del Skrevet 13. juni 2022 Scutum skrev (8 minutter siden): Jeg blir stum… Dette er en bedrift. At ikke disse store influenserene har PR folk som hjelper de å håndtere dette er for meg er mysterie. Ingen selvinnsikt eller kontakt med virkeligheten der. Daglig leder provoserer når hun drar offerkortet. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 13. juni 2022 #63257 Del Skrevet 13. juni 2022 Hedy Lamarr skrev (2 minutter siden): Hun spør hvor netthatet skal ende. Det samme nettet som hun skamløst bretter ut ungene sine på. Det henger jo ikke på greip. Tenker det samme. Hun "orker ikke mer", netthatet må ta slutt osv. Men å legge ut barna sine på det samme nettet - det er helt ok. 44 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63258 Del Skrevet 13. juni 2022 Desperasjon. Hun kaller kritikken "hat fra nett-troll" og ber følgerne "stå opp for mobbingen sammen med henne" (FOR mobbing, faktisk) - med andre ord, hun vil ha dem inn på beckmann sine sider for å forsvare henne. Mens han går amok i kommentarfeltene, som vanlig. Fryktelig sint, den fyren der. De er tydeligvis skikkelig redde for at annonsørene skal reagere negativt - de har ikke pleid å bry seg nevneverdig om annonsørene sine tidligere (ref Balion og gnagsårene, eller camperen og hestekjøttet), men med så få annonsører som CBE klarer å hanke inn for tiden oppleves det nok som tvingende nødvendig å prøve å diskreditere all kritikk som mobbing og hat fra nett-troll. Vanvittig uprofesjonelt, fra begge to. 63 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snurrepurre Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63259 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg skjønner ikke helt koblinga.. er det «mobbing» om man sier ifra om at noe ikke er greit? 🤯 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63260 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Hvorfor kan ikke Caroline Berg Eriksen (hun selv ja, ikke styreleder) møte feks @FruJohansen til debatt, feks i Dagsnytt18 eller Debatten? Så kan begge rolig og saklig legge fram sine syn på saken, under ledelse av en erfaren og uhildet debattleder. Hvis hun har en god sak burde det være en smal sak, og noe hun brant etter å få gjøre etter å ha vært så frustrert i mange år. Hun er (var i hvert fall) en stor medieaktør i Norge, hun er voksen og ikke redd for å si fra iflg henne selv, hun har åpenbart synspunkter på dette, og mener at valgene hennes som influencer, feks mht bruk av barn i reklame, er helt uproblematiske. Så hvorfor i alle dager ikke begrunne og forsvare valgene offentlig?? Når folk tar til kommentarfeltene både i hennes egne og i annonsørenes kanaler er det jo blant annet fordi hun aldri selv tar debatten offentlig. Å mene seg mobbet, og si at man gråter og er lei seg, det er ikke å ta debatten. Og merk: Det er ikke noe hun har begynt med først etter lang tid fordi hun "er så lei" - hun har kjørt denne strategien helt fra starten, også lenge før barna var med i bildet, jf https://www.aftenbladet.no/meninger/i/qVbkE/naar-jeg-hoerer-ordet-blogg Hva har skjedd med å argumentere for synspunktene sine, i stedet for å mene seg hetset, mobbet og krenket, og kreve all debatt stanset? Ta DEBATTEN, Berg Eriksen - jeg er sikker på at du kan argumentere for deg. Endret 13. juni 2022 av Aricia 80 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå