Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Selvsagt. Men man kan reklamere selv uten å ha vist barna? 

Ja, kommenterte bare at de ikke brukte barn i reklamen for sekken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Har dessverre gått på reklame disse influencerne har lagt ut, var masse en stund som poppa opp på facebook 🙈

Bare ræl, barbermaskinen ble ødelagt ved første gangsbruk ved at startknappen havna nedi maskinen, drit flaut, den så også billig ut og merke på maskinen var alt slitt ut og dårlig trykt. Kjøper aldri noe jeg ser en influenser legger ut, ser det interessant ut finner jeg det på aliekspress til en tredje del av prisen, bare for å se hva det i virkeligheten koster, hvis jeg skulle ha bestilt det selv. 

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnnePåLande said:

Phil kler seg smakfullt mens Eriksen reklamerer for billig ræl. 

Jeg mener man kan kle seg elegant uten å bruke for mye penger også. Men det at disse to damene ser forskjellig ut er sant. Jeg liker Camilla best. Men tror Caroline satse så mye på kropp og trening at hun velger klær som frenhever kropp fremfor å tenke eleganse 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Men det ser vi da alle. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Keikolina said:

Har dessverre gått på reklame disse influencerne har lagt ut, var masse en stund som poppa opp på facebook 🙈

Bare ræl, barbermaskinen ble ødelagt ved første gangsbruk ved at startknappen havna nedi maskinen, drit flaut, den så også billig ut og merke på maskinen var alt slitt ut og dårlig trykt. Kjøper aldri noe jeg ser en influenser legger ut, ser det interessant ut finner jeg det på aliekspress til en tredje del av prisen, bare for å se hva det i virkeligheten koster, hvis jeg skulle ha bestilt det selv. 

Jeg så at tøflene som Monica Nyhus solgte for en stund siden til 500nok på Ali for 50nok. Jeg har kjøpt dem og de er gode og varme, bare digg. Til og med ektemannen min pekte på dem og spurte oi har du handlet sånne dyre tøfler som reklameres? Jeg var sånn nei de er billige fra Ali. Utrolig at de driver med sånt 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfasaden-dama har jo virkelig forstått diskusjonen... det er jo samme hvilke barn som er i Beckmann-reklamen..  🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Screenshot_20220612-223829_Instagram.jpg

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (2 minutter siden):

Sjarmende fyr han lars Kristian..

8B1C254A-77A3-46C1-83AF-7AFF677DFEDD.jpeg

I og med at du oppretter anonyme kontoer?! Og det sier HAN?! :ler: 

• Liker 38
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sophia_08 said:

Bakfasaden-dama har jo virkelig forstått diskusjonen... det er jo samme hvilke barn som er i Beckmann-reklamen..  🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Screenshot_20220612-223829_Instagram.jpg

Hvor foregår denne skandale? Og hva betyr sharenting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruGlad skrev (5 minutter siden):

Bakfasaden_ine virker jo som et like stort sjarmtroll som bedriften selv. Like barn leker best? 🤷🏻‍♀️

Det er synd, for jeg likte egentlig podcasten hennes. Trodde faktisk hun var mer reflektert. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (5 minutter siden):

Jeg blir helt paff av kommentarene fra Lars Kristian nå! Og hvor er Caroline? 

Da hun fikk kritikk under bryllupsreisen til Maldivene ødela det jo hele opplevelsen hennes og hun lå i fosterstilling (også regna det på toppen av alt). Så det spørs vel..hun ligger vel i fosterstilling et sted..og vi får da håpe det ikke regner i Særp i kveld…

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (17 minutter siden):

Jeg mener man kan kle seg elegant uten å bruke for mye penger også. Men det at disse to damene ser forskjellig ut er sant. Jeg liker Camilla best. Men tror Caroline satse så mye på kropp og trening at hun velger klær som frenhever kropp fremfor å tenke eleganse 

Men, CBE er ikke elegant kledd..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruGlad skrev (9 minutter siden):

Bakfasaden_ine virker jo som et like stort sjarmtroll som bedriften selv. Like barn leker best? 🤷🏻‍♀️

De er jo venninner, så ikke så rart det 😜

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (26 minutter siden):

Korreksjon: De bruker ikke bilde av barnet. Barnet omtales. Søsteren omtales også. Så, jo - barna brukes i reklamen. Og alle vet hvem de er og hvordan de ser ut. 

• Liker 38
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Skrottefar skrev (2 minutter siden):

De er jo venninner, så ikke så rart det 😜

Er det sprøyte Ine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...