Gameon Skrevet 12. juni 2022 #63161 Skrevet 12. juni 2022 EmilieH skrev (2 minutter siden): Nå driver bakfasaden-ine å ranter på innlegget til beckmann også 🤦♀️ Hvor ser jeg dette? 3
EmilieH Skrevet 12. juni 2022 #63162 Skrevet 12. juni 2022 Gameon skrev (1 minutt siden): Hvor ser jeg dette? På innlegget til beckmann på Instagram 1
enkefru Skrevet 12. juni 2022 #63163 Skrevet 12. juni 2022 Gameon skrev (22 minutter siden): Kan noen vise hva han sa? Jeg finner ikke. Nysgjerrig på hva den motbydelige fyren sier..... det ligger skjermdump av det her, noen innlegg tilbake
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 12. juni 2022 Populært innlegg #63165 Skrevet 12. juni 2022 EmilieH skrev (1 minutt siden): Nå driver bakfasaden-ine å ranter på innlegget til beckmann også 🤦♀️ Jeg så det. Ja CBE er sikkert snill og god, hun. Men når man selger reklame, skal man nå ut til forbrukere, og når en rekke av forbrukerne som er i målgruppa sier fra at dette er verdier de tar avstand fra (å dele fra ungenes liv i kommersiell øyemed), så tenker jeg at det er noe forbrukere er i sin fulle rett til å si fra om. det kalles forbrukermakt. Og påvirkning på forbrukerne og dermed deres kjøpevilje, er jo nettopp det hun har levd av i årevis. Det lønner seg å åpne øyne og ører for retninger i folkemeningen hvis man ønsker å leve av å påvirke folket. Å hevde at folk lyver, mobber og troller når de argumenterer med barnekonvensjonen virker jo bare desperat og totalt ignorant. 49 6
enkefru Skrevet 12. juni 2022 #63166 Skrevet 12. juni 2022 Det ser ut som enkelte kommentarer inne hos Beckmann er slettet 5
MacBeth Skrevet 12. juni 2022 #63167 Skrevet 12. juni 2022 (endret) Hun blokkerer folk fordi dem (meg inkludert) liker en kommentar som ikke nevner hennes navn, og deretter forklarer dette med at hun ikke liker mobbing, usannheter og forutinntatthet.. Mobbing er det ikke, usannheter var det heller ikke i den kommentaren, mulig litt forutinntatthet MEN hennes navn var ikke nevnt... Dermed kan man anta at hun følte seg truffet, for hun er ikke den eneste influenseren Beckmann sponser Endret 12. juni 2022 av MacBeth Korrigerte Beckmann 31
Måne Rampelyset Skrevet 12. juni 2022 #63168 Skrevet 12. juni 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkelser, persondebatt, avsporing og svar til dette. Måne, admin.
Aquarius04 Skrevet 12. juni 2022 #63169 Skrevet 12. juni 2022 EmilieH skrev (14 minutter siden): Nå driver bakfasaden-ine å ranter på innlegget til beckmann også 🤦♀️ Det er helt krise. Noen som får flashbacks til Balion-eieren? Ærlig talt - mobbing? Dette er ikke mobbing. Det er bevisste forbrukere som stiller spørsmål. Det er så flaut at jeg ikke har ord lenger. 37
AnnePåLande Skrevet 12. juni 2022 #63170 Skrevet 12. juni 2022 Hva er dette for en oppførsel?? Ingen seriøse aktører oppfører seg på denne barnslige måten. Leken er over, LKE! Du må lære deg folkeskikk! 31
Klink Skrevet 12. juni 2022 #63171 Skrevet 12. juni 2022 Barna er jo faktisk ikke med i reklamen for sekken da. 3 1
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 12. juni 2022 Populært innlegg #63172 Skrevet 12. juni 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Barna er jo faktisk ikke med i reklamen for sekken da. De er omtalt. De er fremvist i forkant (årevis) og etterkant. De som ser reklamen trenger ikke se barna samtidig, de har bildene i hodet og blir minnet på dem i neste story. Tror du at de ville fått et samarbeid uten at noen visste om ungene? 48 3
pøbelsara Skrevet 12. juni 2022 #63173 Skrevet 12. juni 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Barna er jo faktisk ikke med i reklamen for sekken da. EH, og så? Alle vet jo en hel masse om dette barnet - som det henvises rikelig til i teksten. Hun bruker det overeksponerte barnet i reklame. Mange synes det er ekstremt ugreit. Og når vet vi ikke bare hvordan rommet ser ut, hvordan hun har feiret hver jul og bursdag siden hun ble født, og hva slag is hun spiste i dag - vi vet også hvilken som er hennes første skolesekk. 32
Gjest Hoppetau Skrevet 12. juni 2022 #63174 Skrevet 12. juni 2022 (endret) Jeg husker mitt første penal. Og følelsen av nytt skoleår og nytt penal også seinere i skoleårene. Men det første kjentes særlig stort. Det var så fint og jeg følte meg stor. Jeg er veldig glad for at det er mitt helt eget private minne. Endret 12. juni 2022 av Hoppetau
EmilieH Skrevet 12. juni 2022 #63175 Skrevet 12. juni 2022 Jeg venter barn i slutten av juli. Er så innmari glad for at jeg og mannen er 100 prosent enige om at hun ikke skal eksponeres på sosiale medier. Hun skal ha barndommen sin i fred. Synes oppriktig synd på disse influencer barna! 32 7 1
Klink Skrevet 12. juni 2022 #63176 Skrevet 12. juni 2022 Kollontaj skrev (9 minutter siden): De er omtalt. De er fremvist i forkant (årevis) og etterkant. De som ser reklamen trenger ikke se barna samtidig, de har bildene i hodet og blir minnet på dem i neste story. Tror du at de ville fått et samarbeid uten at noen visste om ungene? Det ville vært svært unaturlig å fp et slikt samarbeid uten å ha unger. 1
pøbelsara Skrevet 12. juni 2022 #63177 Skrevet 12. juni 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Det ville vært svært unaturlig å fp et slikt samarbeid uten å ha unger. hva er poenget ditt? 15 3
Kollontaj Skrevet 12. juni 2022 #63178 Skrevet 12. juni 2022 Klink skrev (2 minutter siden): Det ville vært svært unaturlig å fp et slikt samarbeid uten å ha unger. Ja? 8
Populært innlegg snurk Skrevet 12. juni 2022 Populært innlegg #63179 Skrevet 12. juni 2022 Jeg har Influencer Marketing som del av jobben min som markedsfører og synes det er utrolig bra at så mange nå sier i fra å lager storm inne på Beckman sin instagram. Influencere har dessverre fått alt for mye makt. Om man velger å ikke markedsføre via Influencer så taper man andeler mot konkurrenter, og hvis man har et samarbeid som ikke går 100% etter planen (og det kan jo skje, vi er jo bare mennesker) så trues man med negativ omtale og at man skal "outes" forran alle følgerne hvis man ikke spiller etter deres pipe. Det er en råtten bransje som dessverre bare vokser seg større og større. Jeg håper at vi snart kan få ett oppgjør mot disse såkalte influencerne ☹ 54 19
Hallepalle2 Skrevet 12. juni 2022 #63180 Skrevet 12. juni 2022 Klink skrev (9 minutter siden): Det ville vært svært unaturlig å fp et slikt samarbeid uten å ha unger. Selvsagt. Men man kan reklamere selv uten å ha vist barna? 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå