Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Sendte melding til Beckmann igår kl 0844, ikke svar ennå. Regner med det kommer ila morgendagen da det sto at de vanligvis svarte umiddelbart.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på når ekteparet Eriksen skal innse at kundene deres ikke er bedriftene de samarbeider med, men leserne/følgerne? Slik de selv legger det fram ser det ut som om de mener at det er en ære og et privilegium å følge deres hverdag. Sannheten er at de selger livet sitt, sjelen sin og barna for klikk. Klikk de lever av. LK burde ikke fått tilgang til internett, han ødelegger mer og mer for seg selv og bedriften for hver dag. De to sitter i villaen sin og skaper fiendebilder som applauderes av nærmeste familie, som heller burde tatt grep for å få dem til å slutte å selge barndommen til barna/barnebarna på internett. Men det kan selvsagt hende at nærmeste familie synes at gleden av sponset bursdag og arv av sponsede møbler/produkter veier tyngre enn barnas rettsvern?

• Liker 41
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (17 minutter siden):

LKE er inne å ranter på reklameinnlegget til Beckmann angående skolesekken. Virksomhetens strategi når de mottar kritikk følges etter oppskrift fra A til Å.

Det er ikke rart at engasjementet er i fritt fall. 

Han har vel slettet? 
Glem det, ser det nå. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt gøy er at uansett hvor mange de blokker av dem som er kritiske så blir kommentarene liggende åpent på beckmans sin profil. Og de kan ikke sensurere noe av det. 
Det er jo tydelig at Berg/eriksens følger med her inne. Ellers hadde de nok ikke gått inn på instaprofilen til beckman. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aricia skrev (2 minutter siden):

Jeg ser det fremdeles.

Ja, ser det også nå. :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elina123 skrev (12 minutter siden):

Sendte melding til Beckmann igår kl 0844, ikke svar ennå. Regner med det kommer ila morgendagen da det sto at de vanligvis svarte umiddelbart.

Det blir en spennende mandag morgen for de som jobber med PR for dem, ja.. 😂

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (19 minutter siden):

Ufyselig oppførsel: 

03482220-056A-4D43-82B6-5F163E18D40C.jpeg

Til ansatte i CBE; det dere velger å dele i den offentlige IG kanalen for deres virksomhet, blir plutselig noe «alle» har en mening om. 
Noen ganger må dere puste med magen og reflektere over hvordan dere ønsker å fremstå. 
CBE har et dårlig omdømme takket være dere selv, Herr og Fru Eriksen. 

Endret av AnnePåLande
  • Liker 42
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter her og blir helt sjokkert over oppførselen til denne mannen i Beckmann-kommentarfeltet. Hadde det vært min mann hadde jeg skammet meg noe grassalt. Dette begynner å lukte skandale på nivå med tidligere episoder med dette paret. Canceled. 

• Liker 46
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (7 timer siden):

Likte den ene kommentaren på Beckmanns IG-konto - nå er jeg blokkert av CBE.

Ja, selvsagt er du det. Du er i godt selskap da. Herregud som fruemannen holder på der inne nå. Ufin som vanlig, men denne gangen kan han ikke fjerne kritiske kommentarer.

Endret av Aquarius04
Typo
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (8 minutter siden):

Det blir en spennende mandag morgen for de som jobber med PR for dem, ja.. 😂

Det er jo krise pga måten LKE svarer på. Greit at han misliker kritikk, men hadde han svart noe mer konstruktivt og modent, hadde han kanskje kunne reddet noe, nå ble det bare verre. Han har jo en karriere som forhenværende nettroll, men det er ganske ufint å avfeie all kritikk med begrepet, det er høyst presis kritikk. Ingen har sagt noe slemt eller usant. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det har blitt nevnt før, men blir de som er blokkert fjernet som følgere, eller står de som tellende følgere fortsatt?

Så forklaringen til Caroline et at hun blokkerer alle som mobber. MOBBER? Så det er mobbing å stille et saklig spørsmål til en leverandør om sharenting? Og det er mobbing å LIKE denne kommentaren? Altså… what.. 😂

• Liker 46
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (1 time siden):

…også blokkert 🙋‍♀️😂

Tenk at to mennesker i trettiåra kan være så gjennomgående enkle og barnslige. De skyter seg selv i foten gang på gang. Men slik er det kanskje når selvinnsikten er totalt fraværende, og all kritikk regnes som misunnelse og fullstendig uten forankring? 

Les svarene hans inne på Beckmanns profil så ser du bevis på det du nettopp skriver over her. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...