Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnnePåLande said:

Om virksomheten ønsker kunder så må de velge klær som er mer passende daglig leders alder.

Bare se til Camilla Phil.. Hun vet hvordan virksomheten skal driftes. CBE kjører sjappa i grøfta mens daglig leder ser på seg selv i speilet. 

Jeg sjekket nå insta til Camilla og hun bruker ungdommelige klær også: freshe farger og lårkort. Det som jeg ser som er forskjell er at CBE seksualiserer sin kropp helt ekstremt dq blir det ikke elegant. Ellers så kler Camilla seg veldig fresht og ungt også. Min mening da 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Instagram må nok snart sende «dere har herved brukt opp deres blokkerings muligheter» så mye som dem blokkerer 😂😂

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (6 minutter siden):

Jeg sjekket nå insta til Camilla og hun bruker ungdommelige klær også: freshe farger og lårkort. Det som jeg ser som er forskjell er at CBE seksualiserer sin kropp helt ekstremt dq blir det ikke elegant. Ellers så kler Camilla seg veldig fresht og ungt også. Min mening da 

Phil kler seg smakfullt mens Eriksen reklamerer for billig ræl. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Phil kler seg smakfullt mens Eriksen reklamerer for billig ræl. 

Enig, jeg blir aldri fristet til å kjøpe noe som helst av det hun viser frem. Det er slutty og trashy, og jeg kunne aldri funnet på å bruke noe sånt. Jeg har kikket på noen gamle blogginnlegg, og hun kledde seg mye bedre for 10 år siden. Jeg kjenner ingen midt i 30-årene som kler seg sånn som det der. Og hva er greia med den hvite lille badekåpen hun bruker som kjole på story?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget nå at jeg har blitt blokkert uten å skjønne hvorfor, men så kom jeg på at igår likte jeg en kommentar noen skrev på Beckham ( er det riktig navn? ) med kritikk rettet mot Caroline. Mer skulle det altså ikke til..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er så klart HAT. 

8B3CC790-AADA-4240-9A35-AAA367EAD946.png

Endret av Måne Rampelyset
Fjernet sitering av slettet innlegg.
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (6 timer siden):

Likte den ene kommentaren på Beckmanns IG-konto - nå er jeg blokkert av CBE.

Samme her.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sak om de blokkerer folk som "plager de" på deres egen side, men de blokkeer jo folk som stiller spørsmål på samarbeidspartner sine sider også! Både nå hos Beckman (?) og før på Adax, Muse  og så videre. Og det forrige treningsmerket CBE bare eeeelsket. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (42 minutter siden):

Enig, jeg blir aldri fristet til å kjøpe noe som helst av det hun viser frem. Det er slutty og trashy, og jeg kunne aldri funnet på å bruke noe sånt. Jeg har kikket på noen gamle blogginnlegg, og hun kledde seg mye bedre for 10 år siden. Jeg kjenner ingen midt i 30-årene som kler seg sånn som det der. Og hva er greia med den hvite lille badekåpen hun bruker som kjole på story?

Jeg vet ikke hvorfor hun velger å kle seg i en kjole som ser ut som en badekåpe.. Det er ikke stilfullt i mine øyne. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ps. jeg er blokert helt siden Adax - spurte nemlig om hvem som stod for originadesignen på selve veska - ikke hvem som valgte farge. Og det var ikke Adax som blokkerte, men cbe.no sin side...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (7 minutter siden):

Men det er så klart HAT. 

Herregud.. 

Det er slike svar som bare gir kritikere mer vann på mølla. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE er inne å ranter på reklameinnlegget til Beckmann angående skolesekken. Virksomhetens strategi når de mottar kritikk følges etter oppskrift fra A til Å.

Det er ikke rart at engasjementet er i fritt fall. 

• Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cubus slo vel ikke helt an med sin mamma-kampanje?
Og coop sin søppelkapanje... Hvor fruen plukket "søppel" (som hun selv hadde tatt med) men var mest opptatt av å vise kropp 😂

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (21 minutter siden):

Men det er så klart HAT. 

Caroline mener altså at hun IKKE driver med eksponering av barn eller thinspo? :filer: 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...