Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

8 hours ago, anonyma123 said:

😂 må være fantastisk underholdende å oppleve på nært hold! 
Se for dere planlegginga i forkant også, vær, location, outfits - alt må passe perfekt! Skjønner det er hardt arbeid som må til ja. 

Og sannsynligvis x antall forsøk underveis for å få det rette image, uten forstyrrende elementer, med rett posering osv…

Jeg hadde moret meg kostelig med å se noe av det her 😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartland skrev (11 timer siden):

Det skal altså se så delikat ut. Duse rosa farger, drømmende blikk på frua, fransk stemningsmusikk, kåpe og sko matcher tilfeldigvis trærne. Men se for dere denne settingen her. Hun sykler faktisk med litt fart, og mannen må LØPE ved siden av for å filme dette. Eller sykle å filme. Eller så flyr det en drone ved siden av henne. Uansett - dette skjer midt i sentrum blant folk og det må jo være FESTLIG å bo i Sarpsborg å få oppleve dette sirkuset på nært hold! 

D32BE183-EFB3-4987-AD5D-A4F4A3A62F5D.jpeg

ER litt vel spesielt å sykle i stiletthæler spør du meg... Og hvor er hjelmen?.. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luka_S skrev (16 timer siden):

Hun begynner å ligne livingdoll.

Stemmer. DER gikk det over stokk og stein, der.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (38 minutter siden):

Stemmer. DER gikk det over stokk og stein, der.

Hvem er livingdoll?

edit: jeg fant det ut selv

Endret av Caroline1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/27/2022 at 4:27 PM, Snødronninga said:

Det går aldri lenge mellom hver finurlige selfie. Nok en forvridd posering og en arm som er noe malplassert. Det er vel uansett viktig å få frem det definerte kjevepartiet. 🙄

Fra instastory

700F1868-D427-42D9-B5BE-79BBCE9B8ABF.jpeg

Muligens en digresjon, men det mest sårbare og "private" Caroline faktisk har delt i sine SoMe kanaler er sin frykt for å fly... Jeg har også flyskrekk, men mer av den typen hvor det ikke er i tankene mine at jeg skal poste et striglet bilde av meg selv i forkant av flyvningen! Redselen trumfer selvopptattheten min, i alle fall akkurat på denne dagen! :P

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Ellie77 said:

For så vidt off topic, men den puppejobben der hadde jeg klaget på! Brystene ser da ut til å være redd hverandre. Nok en påminnelse om at det beste er å beholde det man fikk utdelt fra naturens side. Det er som oftest finest og ser naturligst ut på kroppen.

Hehe etter to barn tviler jeg på at det ser finest ut med det man fikk fra naturens side, da svangerskap og amming herper pippa totalt. Men enig i at hun bør vurdere en revisjon, da det ser ut som at hun både har rippling og at implantatene har sklidd ut av stilling, og nesten ligger i armhulene

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells
Klink skrev (15 minutter siden):

Men.. burde vi ikke heller applaudere den naturlige kvinnekroppen? Ingen sine pupper er herpa fordi de har fått barn, de er helt forbaska naturlige og flotte etter barn også.  Eller 🤔 

Enig. Mye av kritikken mot CBE er nettopp det at hun skjuler det naturlige utseendet sitt bak poseringer, skjønnhetsfiltere, fillers, restylane og retusjering. 

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (15 timer siden):

Det skal altså se så delikat ut. Duse rosa farger, drømmende blikk på frua, fransk stemningsmusikk, kåpe og sko matcher tilfeldigvis trærne. Men se for dere denne settingen her. Hun sykler faktisk med litt fart, og mannen må LØPE ved siden av for å filme dette. Eller sykle å filme. Eller så flyr det en drone ved siden av henne. Uansett - dette skjer midt i sentrum blant folk og det må jo være FESTLIG å bo i Sarpsborg å få oppleve dette sirkuset på nært hold! 

D32BE183-EFB3-4987-AD5D-A4F4A3A62F5D.jpeg

Ser ut som Bjørg-elin 7år sykler til skolen i 1954,ser ingen sånne hverken sykler eller damer i 2022..

• Liker 19
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnwife skrev (1 time siden):

Hehe etter to barn tviler jeg på at det ser finest ut med det man fikk fra naturens side, da svangerskap og amming herper pippa totalt. Men enig i at hun bør vurdere en revisjon, da det ser ut som at hun både har rippling og at implantatene har sklidd ut av stilling, og nesten ligger i armhulene

Hun har vel havnet i en catch 22. I alle år har hun desperat forsøkt å få minst mulig fettprosent og slanket seg 24/7. Når hun da endelig får slanket seg «nok», forsvinner puppene, som naturlig nok er laget av fett. Da tyr hun til plastikk-kirurgi for å ordne opp i sakene, men har fortsatt så lav fettprosent at det ikke blir pent. Nå ligger de der som to umodne mozzarella-oster under en stramt strukket gladpack-folie, og det ser virkelig ikke bra ut. Heller naturlig «herpa» etter to barn enn det plastic fantastic-greiene der.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngende_grunn skrev (2 timer siden):

Muligens en digresjon, men det mest sårbare og "private" Caroline faktisk har delt i sine SoMe kanaler er sin frykt for å fly... Jeg har også flyskrekk, men mer av den typen hvor det ikke er i tankene mine at jeg skal poste et striglet bilde av meg selv i forkant av flyvningen! Redselen trumfer selvopptattheten min, i alle fall akkurat på denne dagen! :P

Og det er nok et friskhets tegn for din del. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Jeg får sånne Phoebe Buffay vibber når hun løper i terreng😂

Rart at noen som løper hver eneste dag løper så rart. Ser ut som hun er livredd for å falle for hvert skritt hun løper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (6 minutter siden):

Jeg får sånne Phoebe Buffay vibber når hun løper i terreng😂

Det er noen likheter .. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den løpestilen der hun flakser avgårde burde coachen korrigere.. og det er ikke en løpestil som tilsvarer den mengdetreningen hun har innen løping. Etter så mange år med så hyppig løping så burde måten å løpe på være mere riktig 

Hun flakser avgårde som om hun har styggen sjøl i hælene; mørkne videoen og legg på skummel musikk så kunne det vært en scene fra en skrekkfilm 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Det er noen likheter .. 

Spot on 🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SnowBells
tullerikke skrev (2 timer siden):

Rart at noen som løper hver eneste dag løper så rart. Ser ut som hun er livredd for å falle for hvert skritt hun løper. 

Det ser ut som om hun er livredd for at lårene skal møtes. For i så fall er hun jo maskulin, jamfør LKEs uttalelser.

Dette er nok en løpestil som kun gjelder når hun filmes. For halvmaratonet løp hun til en bra tid. Ingen kunne ha løpt fort i nesten 2 timer med den flaksestilen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv etter en sen natt på bryllupsfest er det ikke lov med en pausedag fra løpingen. For all del, jeg skjønner at de vil ha litt frisk luft, men en gåtur er liksom ikke nok. Jeg har inntrykk av at det hele er manisk og tvangspreget, og handler utelukkende om kaloriforbrenning og utseende. Et meget usunt "forbilde"! Godt det finnes mange andre influencere som fokuserer på treningsglede og (psykisk og fysisk) helse. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye som skal strammes og svaies under dokumenteringen av løpeturene, er det ikke rart løpestilen ser merkelig ut.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sin egen løpestil, det er sikkert og visst. Det er nok panikken for at lårene skal møtes som gjør at løpingen ser helt komisk ut.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...