Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Ellevira skrev (28 minutter siden):

Hvor går flyturen uten barna? (Er blokkert)

Ålesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tullerikke
brillezebra skrev (Akkurat nå):

Da hadde hun ikke vært CBE lenger. Hun er en dame som gir 100 % og jeg er utrolig misunnelig på henne. En penere og mer vellykket familie skal man lete lenge etter.

De er ikke jehovas, så hva gjør du jeg inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brillezebra skrev (10 minutter siden):

Da hadde hun ikke vært CBE lenger. Hun er en dame som gir 100 % og jeg er utrolig misunnelig på henne. En penere og mer vellykket familie skal man lete lenge etter.

Å være misunnelig på andre er en uting. 😉 Og det siste du sier klarer jeg ikke å ta seriøst. 😄

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Ja, det er helt tydelig at alt som ikke ser bra ut i kommentarfeltet skal vekk. Alt som ikke er skryt og smiger. De få kommentarene de svarer som de ikke liker, svarer de arrogant og svært fornærmet. Veldig uprofft. Hvis de er så lei av at mange er kritiske, så får de begynne å se litt på noe av kritikken kanskje. 

Men det kommer aldri til å skje, og dermed kommer de til å fortsette - og dermed bli mer og mer akterutseilt. 

LKE "roper" ut om kompetansen sin, men i praksis så har han ikke klart å etablere seg som hverken coach eller trener. Han skryter av noe han rett og slett ikke er. 

Han er interressert i trening -  ja, og holder dedikert på med sin egentrening -ja. Men han er ikke trener for andre, og kan ikke vise til å ha praktisert som PT. Han har rett og slett ingen resultater og tilbakemeldinger å vise til fra kunder. Det er merkelig å lese at han har vært toppidrettsutøver og coach med diverse trenerutdanninger i 25 år. Det betyr at han var 13 år gammel det da?

Mtp at han ga seg med fotball i 2018, så går ikke regnestykket hans iallefall ikke opp. Han får liksom ikke smurt NOK på for å fremme hvor utrolig kompetent han er? Merkelig å se disse svarene. 

Han var vel forøvrig en helt medium fotballspiller også, med sine null mål tilsammen i Eliteserien og Europaligaen. 

Komme seg litt ned på jorda kanskje. 

Mener han at han fortsatt er toppidrettsutøver fordi han av og til deltar på noen løp ? Det er vel heller en hobby folk gjør i tillegg til jobb?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NewStart87 skrev (12 minutter siden):

Hvor hun operert nesa eller blir den sånn av filter?

0798EC0B-46D5-4466-9FD3-65EE504D3757.jpeg

image.jpeg.a53a108f72d0495b829971b496ffe492.jpegOm nesa er operert eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, men jeg er fascinert over hvor annerledes hun ser ut på dette ufiltrerte bildet fra Dagbladet i forbindelse med Norges Nye Megahit. (https://www.dagbladet.no/kjendis/gir-artistkarrieren-nytt-forsok/74696379

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (13 minutter siden):

Bilde fra Seher.no og bilde fra Instagram..

C329673A-E45D-4DBD-8540-BB26795F1AB1.jpeg

AA021E7D-4B51-4860-B12B-23AE81ECBDB9.jpeg

Optimaliserer MJ-look’en ser jeg. 🥺

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Å være misunnelig på andre er en uting. 😉 Og det siste du sier klarer jeg ikke å ta seriøst. 😄

Men tenker du at familien er mislykket ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (15 minutter siden):

Men tenker du at familien er mislykket ? 

Slutt.

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (3 timer siden):

Rart hun vil vise fram haken når hun alltid har prøvd å skjule den ellers i alle år. 

den er jo langt fra det mest flatterende på henne og har ikke blitt mindre markant med årene 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brillezebra skrev (1 time siden):

Okei (?) Kjipt at du sammenligner hennes filtrerte SoMe-ytre med ditt indre.

Jeg trenger ikke å lete så lenge før jeg finner noen jeg synes er mer vellykket; kontoen deres for kulturell kapital er helt tom og deres utdannings- og kunnskapsnivå er veldig lavt sammenlignet med mange andre. De bidrar heller ikke til at verden skal bli bedre, jeg tror faktisk de er i minus på påvirkningssiden hvis man summerer thinspo, barneeksponering, forbruk og miljøsvineri. Uansett hvor gode pannekaker eller hvor fint CBE pynter til jul. Blir mørkeredd av at det går folk rundt og ser opp til statistene i dette regisserte (utdaterte) showet i sosiale medier.

• Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (15 minutter siden):

den er jo langt fra det mest flatterende på henne og har ikke blitt mindre markant med årene 

Hva har dette med bedriften å gjøre? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (9 minutter siden):

Har du ingen betraktninger å komme med selv? Alt du gjør er jo å kommentere på andre. 

Og for å svare for egen del så ser jeg på familien som ikke-vellykket. Det er to voksne uten utdanning som ikke evner å forsørge familien på en rederlig måte, de selger sjela, og ungene, for et tynt ferniss av ‘luksus’. Fint skal det være om hele ræva henger ute. 

Ok. Jeg tenker ikke at de er mer vellykkede enn andre og ingen jeg misunner. De framstår ikke som mislykkede heller, mer som en normal familie med litt uvanlig jobb. 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
anonyma123 skrev (42 minutter siden):

Optimaliserer MJ-look’en ser jeg. 🥺

Huden er veldig retusjert på det nederste bildet. På det øverste har hun dekket den veldig til pga urenheter. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (20 timer siden):

Jo. Det er nettopp dem som følger deg som har dette inntrykket. Fordi folk forstår. Det er åpenbart for selv den mest ignorante at du har et ekstremt usunt forhold til både mat, trening og kropp. Du viser en sykelig opptatthet av til enhver tid å vise fram godsaker og godteri på Instagram. Ingen som virkelig koser seg har behov for å bevise at de koser seg. Fordi det faller naturlig for dem, og man ikke anser det som så spesielt at det trenger et bilde på SoMe. Videre har du tidligere frontet et kosthold som kun er egnet til én ting; slanke seg. Du ble hysterisk av å måtte spise en burger fra McDonald’s. Du viser bittesmå porsjoner av…host….salat. Og sist, men ikke minst: du er sykelig opptatt av å vise at du er tynn. Du poserer sågar på latterlige måter for å framstå direkte mager. 

Har du hørt om ham som var så lur at han lurte seg selv til slutt? Det gjør du også, CBE. Når folk tror du ikke kan kose deg, er det nettopp FORDI de følger deg. For det er ingenting med din livsstil som virker verken avslappet eller naturlig. Og det forstår man først når man har fulgt deg en stund. Du er så langt fra et inspirerende forbilde man kan komme.

375F331D-C955-47E8-BA76-0408623372CA.jpeg

Når ble hun hysterisk av å spise på mc Donalds? Jeg lurer fordi jeg ikke har fått dette med meg. Går det an å se det noe sted? 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...