Gjest SnowBells Skrevet 27. mai 2022 #62321 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Summeer skrev (20 minutter siden): Det netfit programmet for styrketrening for løpere kan umulig være det beste. Alt gikk på lengderetning, og mye like bevegelser som når foten monotont treffer bakken. Trappeløp er supert, men poenget er spenst og høye knær, ikke løp opp trapp. Var ingen øvelser for å strekke ut hofteleddsbøyer, som jo må styrkes og stabiliseres. Ingen øvelser som utfordret stabiliteten, eller bevegelsen sidelengs... poenget er jo å styrke musklene som ikke blir trent like godt ved løping, som må være like sterke som de som belastes allikevel siden det gjerne er disse man får vondter og skader i når man løper mye.... Kan jo forklare hvorfor LKE stadig sliter med skader. Han skylder stadig på skader og plager når han deltar i løp, og mener at disse gir ham dårligere plassering. Han slet forresten mye med skader når han var fotballspiller også. Han har jo ikke hviledager fra trening. Det samme gjelder for CBE, som på sin side sliter mye med sykdom tatt i betraktning av å være en frisk 35 år gammel kvinne. Forkjølelser, influensa, halsbetennelser, migrene, øyebetennelser, nyrebekkenbetennelse, omgangssyker osv. Endret 27. mai 2022 av SnowBells
GhostHug Skrevet 27. mai 2022 #62322 Skrevet 27. mai 2022 Hallepalle2 skrev (18 minutter siden): Jeg skrev at det ble litt for mye posering, men at jeg beundret selvdisiplinen ved å trene selv når alt stritter mot (for å få frem budskapet om posering uten å bli slettet, hun er som et barn man må godsnakke med så hun ikke blir fornærmet). Kommentaren ble slettet, gitt. Hvorfor spørre når man ikke vil ha svar? Jeg skjønner ikke. 21 1
Gjest SnowBells Skrevet 27. mai 2022 #62323 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Twinkle~ skrev (6 minutter siden): Hvorfor spørre når man ikke vil ha svar? Jeg skjønner ikke. Fordi de later som om de bryr seg om hva følgerne vil ha, og fordi økt engasjementrate (flere kommentarer) gir mer kroner i kassa fra annonsørene. Endret 27. mai 2022 av SnowBells
Inocybe Skrevet 27. mai 2022 #62324 Skrevet 27. mai 2022 Enda en god artikkel fra Aftenposten Sprek: https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/G3EzkB/naar-vet-man-om-man-trener-for-mye-undrer-leser-dette-svarer-fysiologen Til dere som ikke har abonnement så kan jeg kort oppsummere med at innsender skriver hen trener mye og får kommentarer på at det blir for mye. Sprek-eksperten svarer da at man fint kan trene hver dag, men visse faktorer er faresignaler for når det har blitt for mye. Blant annet: - Tvangspreget trening og betydelige fysiske og psykologiske abstinenser ved skippet trening. -Sosiale aktiviteter og andre ting prioriteres bort til fordel for trening og det lages unnskyldinger for dette. -Spiseforstyrrelser. -Mye syk og skadet. Sprek-eksperten stiller også spørsmål til hvorfor spørsmålsstiller mener hen trenger mer enn en økt om dagen. Det er ikke et godt tegn om man ikke er toppidrettsutøver eller lader opp til konkurranse. Men jeg regner med at CBE og LKE (hvis de da leser aviser hvilket jeg tviler på) bare får med seg delen om at man fint kan trene hver dag men ikke alle de røde flaggene som indikerer usunt forhold til trening. 35 5
Isola2 Skrevet 27. mai 2022 #62325 Skrevet 27. mai 2022 MacBeth skrev (4 timer siden): Han regner vel fra 2001, når han gikk på NTG som 17åring, og samarbeidet med Lyn....🤷♀️🤦♀️ Eller så regner han i hundeår..? 37 5 6
Jobbermedbarn Skrevet 27. mai 2022 #62326 Skrevet 27. mai 2022 MacBeth skrev (4 timer siden): Han regner vel fra 2001, når han gikk på NTG som 17åring, og samarbeidet med Lyn....🤷♀️🤦♀️ 😅 Ja, hva skal man si? Regner med at vi er mange som har ungdom som går på toppidrett både i fam og i omgangskrets, og det er i hvertfall ingen av de jeg kjenner som kaller seg toppidrettsutøvere (ennå)… 19
Inocybe Skrevet 27. mai 2022 #62327 Skrevet 27. mai 2022 Isola2 skrev (6 minutter siden): Eller så regner han i hundeår..? Bikkja er jo aktiv på SoMe og liker postene til marmor og matfar så mulig den skrev innlegget? 🤷♀️ 28
Populært innlegg Fizzypo Skrevet 27. mai 2022 Populært innlegg #62328 Skrevet 27. mai 2022 Arrogansen og spydigheten i svarene til CBE og LKE i kommentarfeltet vitner om at disse to ikke har forandret seg et snev på alle de årene de har vært aktive i sosiale medier. Det er hun som spør følgerne om de blir motivert eller demotivert av å se andre trene, men så tåler hun ikke å høre negative svar. Og han som lusker rundt i kommentarfeltet som en rev og ikke evner å ta til seg kritikk når noen påpeker den massive treningsmengden hun fronter som han beviselig står bak. Å trene hver dag med den intensiteten og hyppigheten som hun fremlegger er ikke sunt. Og uansett hvor mange ganger hun dokumenterer en løpeøkt med underskriften «10 rolige» så kan det ikke kalles restitusjon når hun løper både langt og fort. Det vet også LKE utmerket godt, men hvis han hadde innrømmer det måtte han ha spist sine egne ord og det er han immun mot. Det er også interessant at hun skriver «om du sitter med et inntrykk av at jeg ikke koser meg med usunn mat» når det er hun som skaper det inntrykket basert på alt hun deler. Det hjelper lite å overbevise andre om at hun koser seg med noe som helst når hun i samme seanse deler treningsøkter opptil to ganger om dagen, tidvis tvangspreget forhold til trening og et overveldende fokus på kropp selv i settinger der kroppen ikke er tema. Hvis hun sikter til pizzaen hun lager ukentlig der bunnen er tynt som et flatbrød og toppingen består av et par oliven, ruccula og litt ost så vil jeg ikke kalle det "usunn mat". 66 4
Pusern3 Skrevet 27. mai 2022 #62329 Skrevet 27. mai 2022 MacBeth skrev (8 timer siden): Interessant, her er hva jeg ser, mangler kommentaren med spørsmål der jeg har satt inn blå pil..🤷♀️ Uten tvil og betimelig avslørende for deres sensur 17
AnnePåLande Skrevet 27. mai 2022 #62330 Skrevet 27. mai 2022 Ellepelle skrev (16 timer siden): Faktisk skriver han "20 års erfaring som toppidrettsutøverE". Har CBE vært toppidrettsutøver også? I hva da? Utrolig at det går an å sette seg selv i et så dårlig lys. Det som blir skrevet på nettet, forsvinner aldri selv om de sletter kommentarer da det er alltid noen som får det med seg. Det er puteflaut å bevitne alle løgnene virksomheten sprer rundt seg. 29
Pusern3 Skrevet 27. mai 2022 #62331 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Jeg skrev at det ble litt for mye posering, men at jeg beundret selvdisiplinen ved å trene selv når alt stritter mot (for å få frem budskapet om posering uten å bli slettet, hun er som et barn man må godsnakke med så hun ikke blir fornærmet). Kommentaren ble slettet, gitt. herlighet - synes de er verre enn noen gang til å slette. Har vel sammenheng med synkende antall følgere og knapt noen blodfan igjen Endret 27. mai 2022 av Pusern3 16
Pusern3 Skrevet 27. mai 2022 #62332 Skrevet 27. mai 2022 SnowBells skrev (5 timer siden): Kan jo forklare hvorfor LKE stadig sliter med skader. Han skylder stadig på skader og plager når han deltar i løp, og mener at disse gir ham dårligere plassering. Han slet forresten mye med skader når han var fotballspiller også. Han har jo ikke hviledager fra trening. Det samme gjelder for CBE, som på sin side sliter mye med sykdom tatt i betraktning av å være en frisk 35 år gammel kvinne. Forkjølelser, influensa, halsbetennelser, migrene, øyebetennelser, nyrebekkenbetennelse, omgangssyker osv. er jo så enkelt regnestykke som de fleste forstår; presser man stadig kroppen når den ikke egentlig vil trene (slik CBE stadig skriver at hun gjør) går det på stumpene løs og man bryter ned kroppen fremfor å bygge opp. Like enkelt som at 1+1=2 21
AnnePåLande Skrevet 27. mai 2022 #62333 Skrevet 27. mai 2022 Fizzypo skrev (44 minutter siden): Arrogansen og spydigheten i svarene til CBE og LKE i kommentarfeltet vitner om at disse to ikke har forandret seg et snev på alle de årene de har vært aktive i sosiale medier. Det er hun som spør følgerne om de blir motivert eller demotivert av å se andre trene, men så tåler hun ikke å høre negative svar. Og han som lusker rundt i kommentarfeltet som en rev og ikke evner å ta til seg kritikk når noen påpeker den massive treningsmengden hun fronter som han beviselig står bak. Å trene hver dag med den intensiteten og hyppigheten som hun fremlegger er ikke sunt. Og uansett hvor mange ganger hun dokumenterer en løpeøkt med underskriften «10 rolige» så kan det ikke kalles restitusjon når hun løper både langt og fort. Det vet også LKE utmerket godt, men hvis han hadde innrømmer det måtte han ha spist sine egne ord og det er han immun mot. Det er også interessant at hun skriver «om du sitter med et inntrykk av at jeg ikke koser meg med usunn mat» når det er hun som skaper det inntrykket basert på alt hun deler. Det hjelper lite å overbevise andre om at hun koser seg med noe som helst når hun i samme seanse deler treningsøkter opptil to ganger om dagen, tidvis tvangspreget forhold til trening og et overveldende fokus på kropp selv i settinger der kroppen ikke er tema. Hvis hun sikter til pizzaen hun lager ukentlig der bunnen er tynt som et flatbrød og toppingen består av et par oliven, ruccula og litt ost så vil jeg ikke kalle det "usunn mat". CBE skjønner åpenbart ikke at publikum tolker budskapet som de sender ut og danner seg et inntrykk. Jeg oppfatter det slik at CBE ikke forstår at folk danner seg et inntrykk basert på det som hun deler. Sitter også med inntrykk at hun vil styre hvordan publikum oppfatter henne samt hva publikum mener om henne. Når de kritiske kommentarene kommer passer ikke dette inne i hennes verdensbilde. Vi ser da en umoden og barnslig oppførsel av virksomhetens ansatte. Det er på tide å rulle inn sjappa, CBE! 35 3
Pusern3 Skrevet 27. mai 2022 #62334 Skrevet 27. mai 2022 Inocybe skrev (3 timer siden): Enda en god artikkel fra Aftenposten Sprek: https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/G3EzkB/naar-vet-man-om-man-trener-for-mye-undrer-leser-dette-svarer-fysiologen Til dere som ikke har abonnement så kan jeg kort oppsummere med at innsender skriver hen trener mye og får kommentarer på at det blir for mye. Sprek-eksperten svarer da at man fint kan trene hver dag, men visse faktorer er faresignaler for når det har blitt for mye. Blant annet: - Tvangspreget trening og betydelige fysiske og psykologiske abstinenser ved skippet trening. -Sosiale aktiviteter og andre ting prioriteres bort til fordel for trening og det lages unnskyldinger for dette. -Spiseforstyrrelser. -Mye syk og skadet. Sprek-eksperten stiller også spørsmål til hvorfor spørsmålsstiller mener hen trenger mer enn en økt om dagen. Det er ikke et godt tegn om man ikke er toppidrettsutøver eller lader opp til konkurranse. Men jeg regner med at CBE og LKE (hvis de da leser aviser hvilket jeg tviler på) bare får med seg delen om at man fint kan trene hver dag men ikke alle de røde flaggene som indikerer usunt forhold til trening. de krysser jo av flere av varsko punktene 14
AnnePåLande Skrevet 27. mai 2022 #62335 Skrevet 27. mai 2022 Pusern3 skrev (5 minutter siden): herlighet - synes de er verre enn noen gang til å slette. Har hel sammenheng med synkende antall følgere og knapt noen blodfan igjen Det har nok en sammenheng ja.. Rart at CBE ikke klarer å legge sammen 2+2. De kjører virksomheten sin rett vest mens CBE ser på seg selv i speilet. 19
Snødronninga Skrevet 27. mai 2022 #62336 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Det går aldri lenge mellom hver finurlige selfie. Nok en forvridd posering og en arm som er noe malplassert. Det er vel uansett viktig å få frem det definerte kjevepartiet. 🙄 Fra instastory Endret 27. mai 2022 av Snødronninga 13 1
Gjest tullerikke Skrevet 27. mai 2022 #62337 Skrevet 27. mai 2022 Snødronninga skrev (3 minutter siden): Det går aldri lenge mellom hver finurlige selfie. Nok en forvridd posering og en arm som er noe malplassert. Det er vel uansett viktig å få frem det definerte kjevepartiet. 🙄 Fra instastory Rart hun vil vise fram haken når hun alltid har prøvd å skjule den ellers i alle år.
Populært innlegg Isild Skrevet 27. mai 2022 Populært innlegg #62338 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Pusern3 skrev (2 timer siden): herlighet - synes de er verre enn noen gang til å slette. Har vel sammenheng med synkende antall følgere og knapt noen blodfan igjen Ja, det er helt tydelig at alt som ikke ser bra ut i kommentarfeltet skal vekk. Alt som ikke er skryt og smiger. De få kommentarene de svarer som de ikke liker, svarer de arrogant og svært fornærmet. Veldig uprofft. Hvis de er så lei av at mange er kritiske, så får de begynne å se litt på noe av kritikken kanskje. Men det kommer aldri til å skje, og dermed kommer de til å fortsette - og dermed bli mer og mer akterutseilt. LKE "roper" ut om kompetansen sin, men i praksis så har han ikke klart å etablere seg som hverken coach eller trener. Han skryter av noe han rett og slett ikke er. Han er interressert i trening - ja, og holder dedikert på med sin egentrening -ja. Men han er ikke trener for andre, og kan ikke vise til å ha praktisert som PT. Han har rett og slett ingen resultater og tilbakemeldinger å vise til fra kunder. Det er merkelig å lese at han har vært toppidrettsutøver og coach med diverse trenerutdanninger i 25 år. Det betyr at han var 13 år gammel det da? Mtp at han ga seg med fotball i 2018, så går ikke regnestykket hans iallefall ikke opp. Han får liksom ikke smurt NOK på for å fremme hvor utrolig kompetent han er? Merkelig å se disse svarene. Han var vel forøvrig en helt medium fotballspiller også, med sine null mål tilsammen i Eliteserien og Europaligaen. Komme seg litt ned på jorda kanskje. Endret 27. mai 2022 av Isild 52 10
Ellevira Skrevet 27. mai 2022 #62339 Skrevet 27. mai 2022 Hvor går flyturen uten barna? (Er blokkert) 2
Populært innlegg skruf Skrevet 27. mai 2022 Populært innlegg #62340 Skrevet 27. mai 2022 CBE har jo flere ganger klaget på story over at det var tungt å trene i dag, eller at motivasjonen til trening ikke var der, men som den flinke og oppofrende piken hun er så gjennomførte hun økten (som er bestemt av mannen…. ) likevel. Hun har også dokumentert at hun har trent selv om hun har vært syk. Hun begynte også å trene før de første 6 ukene etter fødslene/barselperioden. Det er frarådet å trene de første 6 ukene pga svangerskap og fødsel er en stor belastning på kvinnekroppen og det er mye som skal på plass igjen og heles. Livmoren skal trekke seg sammen og den har et stort sår etter morkaken som blør, og det såret skal gro. Man rsikerer bl.a livmorfremfall. Selv treningsguruen Inger in Dubai hørte på anbefalingene om å ikke trene de første 6 ukene, og hun er supersterk og gjennomtrent (hun trener mye tung styrke med vekter, ikke bare løping+»gjøre litt NetFit» (dvs øvelser med kroppsvekt) Hva om hun faktisk hadde sagt at « i dag orker jeg ikke trene» og latt være å trene? Hun uttalte en gang at LKE ville ha fått helt sjokk hvis hun hadde sagt til han at dagens trening ble å være aktiv og leke sammen med barna. Så det er tydelig hvem som bestemmer over Caroline der i gården. Virker som at han skal modellere kona til å få den, i hans øyne, «perfekte» kroppen og utseendet. Hun har t.o.m endret ganglag til et bredere ganglag siden han har uttalt at lår som møtes er maskulint. For ikke å snakke om fettklypa…….hadde mannen min skulle ha målt meg med ei fettklype så hadde jeg stappet den klypa en plass der sola aldri skinner! Men Caroline finner seg i alt 51 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå