Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fridiskusjon.no skrev (1 time siden):

Pen stump da, det skal hun ha.

Beklager om jeg skuffer deg. Rumpa er posert slik. Stå på tær, lett svikt i knærne, goood svai i ryggen, spredde bein og lav kameravinkel med rumpe nærmest linsen. Alle triks for å få illusjonen av fyldig rumpe, thigh gap og smal midje. 
Den aktuelle rumpe er fin nok i virkeligheten men den er ikke slik den ser ut her. 

• Liker 47
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ultiva skrev (1 time siden):

CBE legger ikke arbeid i bloggen siden den knapt nok har besøkende i det hele tatt. Lesertallet sank dramatisk i årene etter 2015, etterfulgt av at CBE postet færre og færre blogginnlegg.

Instagram er langt tregere når det gjelder å vise store fall i popularitet, fordi følgerne aktivt må gå inn på kontoen og fysisk avfølge for at følgertallet skal synke. I tillegg så har store IG-kontoer svære tilsig av fake followers og bots. Men man får en god indikasjon på kontoens synlighet ved å se på antall likes, som hos CBE ligger på ca 1500 per bilde. 

Det eneste formålet med CBEs IG-konto er å poste uhemmet skryt av egen kropp, eget hus og egne barn ved hjelp av skjønnhetsfiltere, retusjering, iscenesetting og posering. De er to voksne, funksjonsfriske mennesker som har som fulltidsjobb å fremstille CBE perfekt på instagram. CBE skal være sjukt glad for at folk glemte henne før de rakk å avfølge kontoen hennes. 

Cbe er en influencer og har som jobb å påvirke andre til å ville ha det hun har. Feks chicuelle (eller hva den butikken heter) driver hun å påvirker oss til å ville ha klær fra. Hvor flink hun er i jobben sin er en helt annen sak. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser meg som voksen. I hvertfall burde jeg være det. Og mindre påvirkelig bør jeg og være i en alder av snart 50. Men jeg griper meg i å stå foran speilet og funderer på hvordan få en sånn kropp som Caroline eller aller helst mannen hennes ønsker at kroppen hennes skal være. Og da tenker jeg på at de 2 skulle skamme seg. For man vet hvor lett påvirkelig unge jenter er. Men innerst inne vet jeg at det de viser fram ikke alltid eller langt i fra har rot i virkeligheten.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (2 timer siden):

Hun er jo bare miljøbevisst vel? Fokuset er jo på .. skal vi se... posen med klær..? 

:ironi:

Screenshot_20220513-145726_Instagram.jpg

Det er så latterlig at det er flaut.... Lars Kristian,  du leser dette....altså seriøst??🤣🤣🤣

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva dumper hun egentlig i de kontainerne? Polyester fra Chiquelle? Hvilken nytte tenker hun i så fall at mottakeren skal ha av dette? Hvis motivasjonen er at Caroline skal føle seg bedre, hjelpe de trengende osv, så må jeg skuffe henne. Med dagens strømpriser, så er det ikke mange fattige som går rundt hjemme med magen bar. I praksis dumper hun jo bare søpla si over på en ideell organisasjon.

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Felis skrev (49 minutter siden):

Hva dumper hun egentlig i de kontainerne? Polyester fra Chiquelle? Hvilken nytte tenker hun i så fall at mottakeren skal ha av dette? Hvis motivasjonen er at Caroline skal føle seg bedre, hjelpe de trengende osv, så må jeg skuffe henne. Med dagens strømpriser, så er det ikke mange fattige som går rundt hjemme med magen bar. I praksis dumper hun jo bare søpla si over på en ideell organisasjon.

Fast fashion klær (som chiquelle) havner stort sett i øde områder i utviklingsland. Titusenvis med tonn med klær fra Europa dumpes f eks i Atacama-ørkenen i Chile hvert år. Klær produseres og kastes i et ekstremt tempo.

1636554382946.jpg

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen allerede har kommentert det og må si noe jeg også. Først ser jeg filmen fra stranda hvor Caroline som vanlig står med magen sugd inn og rumpa ut, så dukker denne filmen opp, hvor det er tydelig at rumpa er det som er i fokus. Det er så flaut at to voksne mennesker holder på som det her at jeg blir flau!

7BA54D79-AB93-46A8-89B6-C33B78E9349F.jpeg

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (32 minutter siden):

Hun har jo barn, kanskje det er klær fra de? Og selv om hun ofte går med magen bar kan det nok tenkes at det finnes klær som kan brukes der også. Jeg syns det er bra at hun donerer klær til gjenbruk og ikke hiver det. 

En liten sånn utenom cbe: Vi har det for godt i Norge. Skulle selv donere noen barneting: trampoline som er hel og pen bare uten sikkerhetsnett, noen barneklær, bøker og en sprinkelseng med et hakk uten madrass. Endte opp med å bare få gitt bort bøkene. Klær hadde de mer enn nok av, trampolina kunne de ikke ta i mot uten det nettet og sprinkelsenga med det hakket fikk vi heller ikke gitt bort. Hakk =skubbet inntil veggen så malinga hadde gått bort.  Funksjonaliteten var ikke skadet på noen måte. Siden det nå er flyktninger fra Ukraina som er her uten noenting tilbydde vi oss å kjøpe ny madrass til senga, men nei det var bare å kaste den. Sier noe om overforbruket vi har som også cbe er en del av, men min konklusjon  er at det er bra det i det minste blir gitt bort noe til gjenbruk! 

Endret av Klink
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Inocybe said:

Beklager om jeg skuffer deg. Rumpa er posert slik. Stå på tær, lett svikt i knærne, goood svai i ryggen, spredde bein og lav kameravinkel med rumpe nærmest linsen. Alle triks for å få illusjonen av fyldig rumpe, thigh gap og smal midje. 
Den aktuelle rumpe er fin nok i virkeligheten men den er ikke slik den ser ut her. 

Skal si du er godt oppdatert :-).

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hun ikke flau overfor familie, svigerfamilie, venner, lærerne til barna, forelderen til vennene til barna osv. Tobarnsmor godt i tredveårene. Jaja. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (2 timer siden):

Noe så pinlig! Kjenner ingen som legger ut bilde på den måten  som hun gjør 

Hvor gammel er hun ???? 🤪🤪

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne burde kanskje frua sett? Vet det dreier seg om idrett her, og omfattende strømming, men samme gjelder vel strengt tatt der mange barn ferdes og en eller annen idiot filmer og legger ut på SoMe…🤡

8A2D9C50-A45F-468D-A5BA-B22E737BD8ED.jpegKilde: skjermdump fra Stine Sofies Stiftelse 

Endret av Aquarius04
La til kilde
  • Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (31 minutter siden):

Hun har jo barn, kanskje det er klær fra de? Og selv om hun ofte går med magen bar kan det nok tenkes at det finnes klær som kan brukes der også. Jeg syns det er bra at hun donerer klær til gjenbruk og ikke hiver det. 

En liten sånn utenom cbe: Vi har det for godt i Norge. Skulle selv donere noen barneting: trampoline som er hel og pen bare uten sikkerhetsnett, noen barneklær, bøker og en sprinkelseng med et hakk uten madrass. Endte opp med å bare få gitt bort bøkene. Klær hadde de mer enn nok av, trampolina kunne de ikke ta i mot uten det nettet og sprinkelsenga med det hakket fikk vi heller ikke gitt bort. Hakk =skubbet inntil veggen så malinga hadde gått bort.  Funksjonaliteten var ikke skadet på noen måte. Siden det nå er flyktninger fra Ukraina som er her uten noenting tilbydde vi oss å kjøpe ny madrass til senga, men nei det var bare å kaste den. Sier noe om overforbruket vi har som også cbe er en del av, men min konklusjon  er at det er bra det i det minste blir gitt bort noe til gjenbruk! 

Jo da, men det er ikke miljøvennlig før hun kjøper brukt også. Du må kjøpe brukt og deretter selge/donere for at miljøregnestykket skal gå opp. Jeg synes ikke vi skal applaudere for at hun gjør et absolutt minimum. Tenker du hun er flink hvis vi ser henne levere glass og metall også, fremfor å kaste det i søpla?

Her er det mye info å hente @Klink

https://www.framtiden.no/202008207610/aktuelt/forbruk/vi-kjoper-altfor-mange-klar.html

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blondinbolla skrev (9 minutter siden):

Jo da, men det er ikke miljøvennlig før hun kjøper brukt også. Du må kjøpe brukt og deretter selge/donere for at miljøregnestykket skal gå opp. Jeg synes ikke vi skal applaudere for at hun gjør et absolutt minimum. Tenker du hun er flink hvis vi ser henne levere glass og metall også, fremfor å kaste det i søpla?

Her er det mye info å hente @Klink

https://www.framtiden.no/202008207610/aktuelt/forbruk/vi-kjoper-altfor-mange-klar.html

Jeg tenker at det er bedre enn ikke noe og at man får fokusere på det positive. Alle kan alltid gjøre mer enn de gjør. Og i disse dager må alle bli mer bevisst! Så cbe har igjen mye- men bra hun leverer til gjenbruk! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda *klapp på skulderen* til CBE for å gjøre minst mulig. #sarkasme

Er det ikke ganske lav terskel når hun får skryt for å gjøre noe som faktisk er forventet? Står det virkelig så dårlig til at dét er der man finner noe positivt å si?

Og er det ikke enda mer tullete at hun fikk et behov for å vise at hun faktisk dumper klær til gjenbruk, og samtidig lot fokuset være på rumpa? Hva var egentlig budskapet bak denne storyen igjen...?🤦‍♀️🤔

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det er bedre enn ikke noe og at man får fokusere på det positive. Alle kan alltid gjøre mer enn de gjør. Og i disse dager må alle bli mer bevisst! Så cbe har igjen mye- men bra hun leverer til gjenbruk

Men det skulle da bare mangle! Med dette resonnementet bør man jo, istedenfor å kritisere at bikkja løper for mye på asfalt, bejuble at de tar den med på tur. Eller istedenfor å kritisere at barna eksponeres mens de spiller teater, berømme CBE for at hun lar barna drive med fritidsaktiviteter?

Jeg forstår hverken din agenda eller debattform, føles som en vill form for trolling.

Endret av Blondinbolla
Skrivefeil
  • Liker 40
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man tenke gjenbruk og miljø så er dette IKKE å hamstre klær året rundt for så å dumpe omtrent nye klær i en kontainer.  Det renner over av klær i skapene hennes. Jeg fatter det ikke. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...