Klink Skrevet 11. mai 2022 #61461 Skrevet 11. mai 2022 (endret) Kollontaj skrev (2 timer siden): Å skylde på andre for å se innhold man mener er kritikkverdig, er bedre? Man må ikke klikke, vet du. Nei, det trenger man virkelig ikke. Gjelder samtlige her. Endret 11. mai 2022 av Klink 2 1
Snødronninga Skrevet 11. mai 2022 #61462 Skrevet 11. mai 2022 Revenge o'Cavatina skrev (14 minutter siden): Disse bildene her. Har vi ikke sett så og si identiske bilder publisert for ikke så altfor lang tid siden, også diskutert her i tråden? Hun har ligget og vridd seg på gulvet ved flere anledninger, så det har nok vært lignende bilder diskutert ja. Tydeligvis noe hun synes er stas. 16
Kollontaj Skrevet 11. mai 2022 #61463 Skrevet 11. mai 2022 Klink skrev (5 minutter siden): Nei, det trenger man virkelig ikke. Gjelder samtlige her. Men poenget mitt var at noen skylder på andre i denne tråden fordi noen trykket på en link. 🙃 20
Snødronninga Skrevet 11. mai 2022 #61464 Skrevet 11. mai 2022 Klink skrev (På 14.4.2022 den 11.13): Syns dette bildet tatt fra cbe sin Instagram og bildeserien som man kan se på instaen hennes er svært uheldig. Utstående bein på magen og ekstremt kroppsfokus. Og gudene veit hvor mye filter og redigering. Syns ho ser syk ut. Klink skrev (1 time siden): Kanskje litt dumt å kommentere kroppen til noen som ser ut til å slite med det der 😊 Du ser ikke selv at du er dobbeltmoralsk? 25 10
Klink Skrevet 11. mai 2022 #61465 Skrevet 11. mai 2022 Kollontaj skrev (48 minutter siden): Men poenget mitt var at noen skylder på andre i denne tråden fordi noen trykket på en link. 🙃 Nei, jeg tenker at det hjelper ikke at det skrives her også, siden det er kritikkverdig å opplyse om det. Det skjønte du nok egentlig. 2 1
Klink Skrevet 11. mai 2022 #61466 Skrevet 11. mai 2022 Snødronninga skrev (32 minutter siden): Du ser ikke selv at du er dobbeltmoralsk? Jo jeg burde ikke skrevet om utstående bein. At ho ser syk ut på noen av bildene står jeg for.
NewStart87 Skrevet 11. mai 2022 #61467 Skrevet 11. mai 2022 Snødronninga skrev (3 timer siden): Det mest latterlige jeg har sett i dag. Lurer på hva slags tanker som rører seg inni den hjernen. «Se så deilig jeg er, se så flink jeg er, se så tynn jeg er». Kvalmheten når nye høyder. 🤮 Fra instastory Glemmer aldri den gangen hun postet en lignende film hvor hun lå og jukket i været og viste tunge til kamera etter en treningsøkt. 27 2
Kollontaj Skrevet 11. mai 2022 #61468 Skrevet 11. mai 2022 Klink skrev (53 minutter siden): Nei, jeg tenker at det hjelper ikke at det skrives her også, siden det er kritikkverdig å opplyse om det. Det skjønte du nok egentlig. 6 2
Måne Rampelyset Skrevet 11. mai 2022 #61469 Skrevet 11. mai 2022 Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette. Måne, admin.
Surikatt Skrevet 11. mai 2022 #61470 Skrevet 11. mai 2022 Klink skrev (1 time siden): Jo jeg burde ikke skrevet om utstående bein. At ho ser syk ut på noen av bildene står jeg for. Hun redigerer seg syk og er stolt av det. Er sånn hun vil se ut men det er ikke virkeligheten. 30 2
Klink Skrevet 11. mai 2022 #61471 Skrevet 11. mai 2022 Surikatt skrev (18 minutter siden): Hun redigerer seg syk og er stolt av det. Er sånn hun vil se ut men det er ikke virkeligheten. Ja , det er en del av det jeg tenker gjør at jeg mener hun er syk. Hun må ha et vanskelig forhold til sin egen kropp og utseende. Håper virkelig kroppen hennes ser annerledes ut enn på flere av bildene. Å få høre at ribbeina syns og som jeg selv dessverre skrev , ha utstående bein , trigger gjerne til enda større fokus på å oppnå disse tingene. 1
Hereforthecomments Skrevet 11. mai 2022 #61472 Skrevet 11. mai 2022 Ellie77 skrev (8 timer siden): De er tydeligvis opptatt av at barna får en god skolegang. Vel og bra, men det er likevel foreldrene som er barnas viktigste lærere og forbilder. Klart at barna kan gjøre det bra akademisk selv om foreldrene kan vise til sånn ca null vekttall og knapt halvveis fullførte kurs (!), men arbeidsmoralen eller gjennomføringskraften de legger for dagen er ikke direkte egnet til inspirasjon. 🫣 Som nevnt før sogner «villa Kulås» til Sarpsborg desidert værste skole. Liten tvil om hvorfor de da velger å sende barna på privatskole. 9
Hereforthecomments Skrevet 11. mai 2022 #61473 Skrevet 11. mai 2022 mariie skrev (8 timer siden): godt å få sagt skolen slik at alle får sett hva de betaler i månedlige skolepenger for at barna skal bli gode i engelsk.. Tenk så kjipt å få gå på skole med ungene i gata a, det er jo bare så teit liksom... Ungene i gata der er vel ikke innenfor «målgruppen» CBE ønsker for sine barn 😂🙉 7
Hereforthecomments Skrevet 11. mai 2022 #61474 Skrevet 11. mai 2022 Kollontaj skrev (6 timer siden): Dette innlegget er EPISK! https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/ Jeg lurer fortsatt på hva de bruker 16 arbeidstimer på hver dag. https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/ «Fordi vi har jobber som krever mer enn 5 timers arbeid» 😂😂 Ja, en arbeidsdag som består av å kjøre tur-retur Oslo-Sarpsborg tar ca 2,5 timer + en sponset frisørtime som tar ca 3 timer. Det er faktisk helt rett det, er litt i overkant av 5 timer. 😂🙉 15
AntiBullshit Skrevet 11. mai 2022 #61475 Skrevet 11. mai 2022 Hallepalle2 skrev (5 timer siden): Internasjonal skole høres jo fint og flott ut, men hva med sitt eget morsmål? Blir man god til å formulere seg på norsk med kun fire timers undervisning i uken? Man lærer jo best ved å lese og skrive mye (mengdetrening) og når hovedfokus er på et andrespråk må det vel gå ut over morsmålet? Når mor har vært så sporty å født med glans så visst faen må barna følge opp prestasjonen på IB-skole. Intet mindre enn velkledde og flerspråklige barn får man når man føder så bra som CBE si 29
Hereforthecomments Skrevet 11. mai 2022 #61476 Skrevet 11. mai 2022 Hereforthecomments skrev (10 minutter siden): https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/ «Fordi vi har jobber som krever mer enn 5 timers arbeid» 😂😂 Ja, en arbeidsdag som består av å kjøre tur-retur Oslo-Sarpsborg tar ca 2,5 timer + en sponset frisørtime som tar ca 3 timer. Det er faktisk helt rett det, er litt i overkant av 5 timer. 😂🙉 Sorry for mye spam fra meg nå, men må legge til dette også. Fant endelig ut hva definisjonen hennes av jobben hennes er: «Ta bilder av seg selv og dokumentere DEG» 😂 17 1
Hereforthecomments Skrevet 11. mai 2022 #61477 Skrevet 11. mai 2022 FruRosa skrev (5 timer siden): Reklame for neglene ... eller egen rumpe? Skjult reklame for rumpepute 🤪 12
MacBeth Skrevet 12. mai 2022 #61478 Skrevet 12. mai 2022 Hereforthecomments skrev (7 timer siden): Skjult reklame for rumpepute 🤪 Men her ser jo rumpa helt vanlig ut?🤔 LItt knekk i hoftene, foten nærmest kamera litt frem og opp... Hun skal ha for litt annerledes bilde for reklame av neglene, men den faller i dårlig jord hos meg, da jeg syns det er buksa/rumpa som er i fokus, ikke neglene. Jeg hadde nok ikke tenkt det samme om bildet kom fra Stine Skoli feks, siden hun aldri har fokus på kropp, så meningen min er veldig formet av hvem som reklamerer. 14
vinterskog Skrevet 12. mai 2022 #61479 Skrevet 12. mai 2022 EmilieH skrev (13 timer siden): Nå ble jeg blokkert fordi jeg likte et innlegg om luggen hennes. Noen mente hun hadde for lite å gjøre når hun bare skrev om den hele tiden. Hun tåler ikke mye altså En liten fugel kan fortelle det som stod: "Et eget innlegg om lugg? Igjen? Da har du ikke mye å komme med. Et tips: Hva synes du selv da?". Og opphavet til denne utrolig krenkende kommenteren er seff blokkert.... 🤣 24 5
Isild Skrevet 12. mai 2022 #61480 Skrevet 12. mai 2022 Hereforthecomments skrev (9 timer siden): https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/ «Fordi vi har jobber som krever mer enn 5 timers arbeid» 😂😂 Ja, en arbeidsdag som består av å kjøre tur-retur Oslo-Sarpsborg tar ca 2,5 timer + en sponset frisørtime som tar ca 3 timer. Det er faktisk helt rett det, er litt i overkant av 5 timer. 😂🙉 Det "krever" mer enn 5 timers "jobb" av de begge å legge ut bilde av kaffe, kropp og trening? For det er kun det de leverer i kanalene sine. Treningen tar nok tid, men "jobben" med å dokumentere det på Instagram krever ikke 2 årsverk. De har mistet helt kontakten med hva jobb egentlig er. De tjener vel fortsatt penger på dette, ja. Men jobber veldig hardt? Eh, nei! De surrer hjemme, det er jo det de lager content av. Og de er tydeligvis viktigere enn å at barna kan være mer hjemme. Leste for noen sider siden at noen hevdet barna nøt godt av at foreldrene holdt på med det de gjør, nettopp fordi de får mer tid med foreldrene. Vel, da vet vi at det gjør de ikke. 47 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå