Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

SnowBells skrev (1 time siden):

Ja CBE forklarte at hun eller LKE var 100 % fastlåst med pensumet til førsteklassingen fra kl 08-14 hver dag under nedstengingen 😳 Så her regner jeg med at foreldrene har falt av lasset forlengst hva angår å kunne hjelpe til med lekser.

Dette innlegget er EPISK! https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/

Jeg lurer fortsatt på hva de bruker 16 arbeidstimer på hver dag. 

• Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Folk får styre egen nysgjerrighet om de mener den fører til negative konsekvenser. 

Rar holdning, men ok 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkerspinndilla
Cissacissa skrev (På 9.5.2022 den 22.12):

Hvem. Hvem. Hvem legger ut slike bilder??? Og smiler fornøyd til kameraet 

B007D1B5-4382-4402-A9E4-C13C90C78B8A.jpeg

Minner om string-Emil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 minutter siden):

Rar holdning, men ok 😊

Å skylde på andre for å se innhold man mener er kritikkverdig, er bedre? Man må ikke klikke, vet du. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest latterlige jeg har sett i dag. Lurer på hva slags tanker som rører seg inni den hjernen. «Se så deilig jeg er, se så flink jeg er, se så tynn jeg er». Kvalmheten når nye høyder. 
🤮

Fra instastory

43A72E1C-CAAD-41AA-A6F7-7C1F2F0918D8.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 43
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Internasjonal skole høres jo fint og flott ut, men hva med sitt eget morsmål? Blir man god til å formulere seg på norsk med kun fire timers undervisning i uken? Man lærer jo best ved å lese og skrive mye (mengdetrening) og når hovedfokus er på et andrespråk må det vel gå ut over morsmålet?

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg blokkert fordi jeg likte et innlegg om luggen hennes. Noen mente hun hadde for lite å gjøre når hun bare skrev om den hele tiden. Hun tåler ikke mye altså 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Dette innlegget er EPISK! https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/

Ja, det lurer jeg sånn på også!! Det eneste hun viser er jo at hun trener. Hun har også utrolig få annonser, kanskje 1-2 i uka, og det ser ikke ut som hun bruker veldig mye tid på det hvertfall. Og mannen gjør vel heller ingenting annet enn å trene. 

Stod i kommentarene at de jobbet mye med Netfit og at skulle komme i august (2020…). 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (5 minutter siden):

Ja, det lurer jeg sånn på også!! Det eneste hun viser er jo at hun trener. Hun har også utrolig få annonser, kanskje 1-2 i uka, og det ser ikke ut som hun bruker veldig mye tid på det hvertfall. Og mannen gjør vel heller ingenting annet enn å trene. 

Stod i kommentarene at de jobbet mye med Netfit og at skulle komme i august (2020…). 

5 ads på IG siden 13.3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (36 minutter siden):

Internasjonal skole høres jo fint og flott ut, men hva med sitt eget morsmål? Blir man god til å formulere seg på norsk med kun fire timers undervisning i uken? Man lærer jo best ved å lese og skrive mye (mengdetrening) og når hovedfokus er på et andrespråk må det vel gå ut over morsmålet?

Kanskje noen blir det. Men de to jeg kjenner (som er 10 og 13) som går på samme skole, i en annen norsk østlandsby, virker som de hovedsaklig tenker engelsk. De snakket også endel engelsk til hverandre. Og til foreldrene. (Som er helt norske.) Så om det er gjengs for alle er svaret at ja det går helt klart ut over norsken. Men det er jo ikke sikkert det er sånn for alle.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame for neglene ... eller egen rumpe?

Screenshot_20220511-181106_Instagram.jpg

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Snødronninga skrev (1 time siden):

Det mest latterlige jeg har sett i dag. Lurer på hva slags tanker som rører seg inni den hjernen. «Se så deilig jeg er, se så flink jeg er, se så tynn jeg er». Kvalmheten når nye høyder. 
🤮

Fra instastory

Herlighet, det bør seriøst være en trigger warning på disse bildene. Det er ingen av de profilerte treningsaktørene som legger ut slike bilder som dette her. Opplegget virker bare veldig useriøst og helsefarlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells
Kollontaj skrev (32 minutter siden):

5 ads på IG siden 13.3

2 1/2 reklameinnlegg i måneden, her går bedriften så det griner skjønner jeg 🤔 Annonsørtørken samsvarer sånn sett med 1500 likes og 15 kommentarer per IG-bilde.

Det tragiske er først og fremst at to voksne mennesker anser dette som fulltidsjobber. Hjelper lite med mye lekser for barna når de skjønner at både mamma og pappa allerede lever pensjonistlivet med hobbies på fulltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Å skylde på andre for å se innhold man mener er kritikkverdig, er bedre? Man må ikke klikke, vet du. 

For et tåpelig utsagn fra deg. Med den logikken kan man likeså godt vrake all kritikk som går på thinspo og plassere ansvaret hos de som klikker og lar seg påvirke. Hva er den saklige begrunnelsen for å kritisere bilder man mener er thinspo med mindre man tror at noen tar skade av det? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Eg fant dette sitatet frå CBE i det kommentarfeltet om kva den meget travle 16 timars arbeidsdagen innebar:

(Dette var 27.mars 2020)

«E-post, regnskap, planlegging av fremtidige og pågående samarbeid, planlegging av innhold på diverse flater, produsere opp innhold, utvikle Netfit (som for øvrig lanseres i august).» 

Det sto og at verken trening eller egenpleie som frisør, negler og hudpleie vart rekna som arbeidstid, så det er ganske imponerande viss dei har så mykje å gjera. Berre litt rart det aldri syner seg i det dei produserer og mangelen på (i alle fall merka) reklame. Men kanskje dei har endra syn over dei siste åra og har inkludert det og.

Endret av decker
La til dato på sitatet
  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Hvor vakre er ikke disse neglene?» 

For et språk. Og ikke minst, for en enorm selvdigging. HELE tiden. 

• Liker 41
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (2 timer siden):

🤮

Fra instastory

Disse bildene her. Har vi ikke sett så og si identiske bilder publisert for ikke så altfor lang tid siden, også diskutert her i tråden?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (På 9.5.2022 den 19.58):

Kutta seg i lillefingeren eller?😂 

Zoomer inn på de nyeste bildene på insta. My dårlig redigering ute og går. 

kilde: https://www.instagram.com/p/CdVVa5sqMzL/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

321DA5E2-3C16-441B-91E1-26B67CDD1143.jpeg

Hvis man ser seg litt rundt så ser det egentlig ut som at hele hånda med sitron og dråper og alt er redigert inn i bildet. Se på lillefingeren, den er ujevn og har merkelige hvite områder ytterst ved neglen og under fingeren

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 minutt siden):

Ikke at du ser dette siden jeg er ignorert, men du kan ta deg en bolle. Du har flere ganger sagt at hun ser syk ut, men når det kommer fra din egen munn er det visstnok greit. 

Ja hun gjør det, noe annet å kommentere kroppen hennes slik som ble gjort her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...