Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Voksne med utdanning, i jobb og med gode verdier mht kropp og samfunn, er langt bedre mht barns utvikling enn foreldre som går hjemme og pusser på eget utseende. 

• Liker 33
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minnie Mus skrev (9 minutter siden):

Jeg tror dine barn har en langt bedre hverdag enn barn til influencere.  Dine barn slipper sikkert å se sin egen mor nesten naken på internett, ihjelredigert og full av silikon og fillers. Jeg er ihvertfall sjeleglad for at jeg vokste opp uten en sånn mor :)  Var ofte travle morninger og dager hjemme hos oss også, men vi hadde det trygt og godt uten å tenke på at alt vi gjorde skulle filmes og brettes ut på internett for flere tusen fremmede mennesker.

Jeg tror ikke barna vet så mye om naken mor enda, de er for små? Og så tror jeg at de fremdeles nyter godt av livsstilen til foreldrene, men er nok ikke lenge igjen. 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (5 minutter siden):

Jeg tror ikke barna vet så mye om naken mor enda, de er for små? Og så tror jeg at de fremdeles nyter godt av livsstilen til foreldrene, men er nok ikke lenge igjen. 

Den eldste er på ingen måte for liten til å oppfatte hva mor og far holder på med. Jeg har barn på samme alder som den eldste og barn på den alderen er veldig informert om hva som finnes på nett. Hadde jeg stilt opp halvnaken på nett er jeg helt sikler på at det ikke hadde tatt lang tid før barna mine hadde sett det på en eller annen måte.

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså hva er det hun holder på med? Det ser jo helt tåpelig ut å stå sånn med en hund på den størrelsen. Har hun glemt at samojed ikke er en veskehund, hvorfor tenker hun at noen er interessert i å se på dette?

167ADFC8-96C6-433A-9E43-74B275B94CEA.png

• Liker 27
Skrevet
AntiBullshit skrev (2 minutter siden):

Altså hva er det hun holder på med? Det ser jo helt tåpelig ut å stå sånn med en hund på den størrelsen. Har hun glemt at samojed ikke er en veskehund, hvorfor tenker hun at noen er interessert i å se på dette?

Det demonstrerer jo hvor sterk, smal og nett hun er 🏆😉

• Liker 32
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvordan det  egentlig påvirker barn vokse opp i et influencerhjem får vi nok ikke svar på før de blir større. Men, det er sterkt beklagelig at foreldre tør å ta sjansen på at det er til det beste for barna å blir delt blandt frekke bilder av Mamma og kranglete kommentarfelt med Pappa frem til man faktisk vet mer om nettopp det. Den sjarmerende guttebanden som kommenterer flammeemojier og "Hot mama" er også et merkelig valg av publikum, men mindre de er de eneste i hele verden faktisk VET at bilder av barna ikke blir misbrukt. 

At man fratar noen retten til å være anonym er jo helt villt egentlig. Men ja, det at de har hjemmeværende foreldre gir sikkert noen fordeler mens de er små. Men fra hva vi ser, så går det mest i å kle de opp i matchende outfit, bruke de som motiv, og å snakke med de gjennom et mobilkamera. Jeg ser mange ulemper med det. De gjør sikkert mer enn det der hjemme, men det er dette som blir vist. 

• Liker 41
  • Nyttig 4
Skrevet

40 prosent på en viss fotobutikk med rabattkode. Det er bare det at alle får det nå, helt uten rabattkode fra Caroline Berg -Eriksen. 😂

• Liker 33
  • Nyttig 7
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Hvordan det  egentlig påvirker barn vokse opp i et influencerhjem får vi nok ikke svar på før de blir større. Men, det er sterkt beklagelig at foreldre tør å ta sjansen på at det er til det beste for barna å blir delt blandt frekke bilder av Mamma og kranglete kommentarfelt med Pappa frem til man faktisk vet mer om nettopp det. Den sjarmerende guttebanden som kommenterer flammeemojier og "Hot mama" er også et merkelig valg av publikum, men mindre de er de eneste i hele verden faktisk VET at bilder av barna ikke blir misbrukt. 

At man fratar noen retten til å være anonym er jo helt villt egentlig. Men ja, det at de har hjemmeværende foreldre gir sikkert noen fordeler mens de er små. Men fra hva vi ser, så går det mest i å kle de opp i matchende outfit, bruke de som motiv, og å snakke med de gjennom et mobilkamera. Jeg ser mange ulemper med det. De gjør sikkert mer enn det der hjemme, men det er dette som blir vist. 

Min erfaring er at rundt 10-12 år så vil det mor driver med bli svært pinlig og de vil ikke figurere i mors sosiale medier. Hva skal de leve av da??

• Liker 11
Skrevet
Surikatt skrev (25 minutter siden):

Min erfaring er at rundt 10-12 år så vil det mor driver med bli svært pinlig og de vil ikke figurere i mors sosiale medier. Hva skal de leve av da??

Jeg har samme erfaring ift alder. Jeg har ikke fått lov til å dele bilder av mine barn. Full protest faktisk. Mine var store nok til å bestemme dette selv da Facebook gjorde sin entrè, så de har aldri blitt eksponert. 

Men med dette på minnet, så kan jeg aldri tenke meg at det er så annerledes med barna til influencere. Mine barn utviklet et voksende behov for privatliv, og den "foreldre er flaut og teit"-perioden skal de alle igjennom. 

Hva i alle dager skal de leve av da ja. 

• Liker 14
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
AntiBullshit skrev (2 timer siden):

Det ser hvert fall ikke behagelig ut for noen av dem. Så det er tydeligvis ett eller annet CBE ønsker å få frem, siden vi med jevne mellomrom presenteres for slike bilder hvor en lettere ukomfortabel trekkhund bæres av matmora. For det ser jo bare merkelig og malplassert ut å bære en diger bikkje. Er poenget at hun heller ville hatt en veskehund igjen? Eller fantaserer hun om å se mindre ut enn pelsbikkja? 🤷‍♀️

Endret av SnowBells
Gjest tullerikke
Skrevet

Helt idiotisk å løfte en så stor hund🙄 Gir ingen mening. 

Skrevet
tullerikke skrev (24 minutter siden):

Helt idiotisk å løfte en så stor hund🙄 Gir ingen mening. 

Veldig mye av det CBE gjør gir ingen mening for tiden..

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

"Hvor stor er ikke han"

• Liker 46
Skrevet
Klink skrev (4 timer siden):

For små er de ikke, nettvett læres det om fra første klasse og en av oppgavene er å Google familien.

• Liker 16
Skrevet
Orly skrev (27 minutter siden):

For små er de ikke, nettvett læres det om fra første klasse og en av oppgavene er å Google familien.

Nei de går på skolen kanskje ja. Litt usikker på alderen. Da vet de nok. 

Skrevet

Det begynner å skli godt ut når man til og med må tilte bekkenet og stå på tå mens man står på huk - ALT for at rumpa skal stikke ut slik at narrativet om den fyldige bakdelen skal bestå. Jeg synes det er så….nitrist, alt sammen. 

A8D04A52-5786-411E-8F37-93CFCCABA4A7.jpeg

• Liker 30
Skrevet
Ellie77 skrev (10 minutter siden):

Det begynner å skli godt ut når man til og med må tilte bekkenet og stå på tå mens man står på huk - ALT for at rumpa skal stikke ut slik at narrativet om den fyldige bakdelen skal bestå. Jeg synes det er så….nitrist, alt sammen. 

A8D04A52-5786-411E-8F37-93CFCCABA4A7.jpeg

Jeg misliker det meste av det hun fronter og formidler. Men akkurat det å sitte på huk uten å stå på tå, det får ikke jeg til i alle fall. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
FruJohansen skrev (1 time siden):

"Hvor stor er ikke han"

Det er så dårlig norsk! Det er vel ingen med norsk som hovedspråk som bygger en setning slik. Ser ut som Google translate. 

Min sønn som er ett år eldre enn eldste bloggerbarn kikket over skulderen min engang jeg scrollet gjennom IG og et undertøybilde av cbe dukker opp. Jeg tror det var der med rumpa i «pul meg bak stilling» - og han utbrøt mamma, hva ER det du ser på!? Dette er altså hva hun utsetter barna og deres venner for. 

• Liker 36
Skrevet
FruJohansen skrev (2 timer siden):

"Hvor stor er ikke han"

Den reagerte jeg også på. 🤦🏼‍♀️

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...