Snødronninga Skrevet 2. mai 2022 #61041 Del Skrevet 2. mai 2022 Klink skrev (34 minutter siden): Sånn om man kan se bort fra utseende litt: hun reklamerer for en festival hun ikke husker artistene til en gang. Dårlig utført reklamejobb. Det var helt fantastisk bra liste med band som skulle spille da, men hun kan ikke huske hvilke 🤣 Hun nevnte jo flere? Postgirobygget, A-ha, CC Cowboys, Zara Larsson og Astrid S. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 2. mai 2022 #61042 Del Skrevet 2. mai 2022 1 hour ago, Klink said: Sånn om man kan se bort fra utseende litt: hun reklamerer for en festival hun ikke husker artistene til en gang. Dårlig utført reklamejobb. Det var helt fantastisk bra liste med band som skulle spille da, men hun kan ikke huske hvilke 🤣 Hva mener du nå??? Hun ramser jo opp flere artister 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. mai 2022 #61043 Del Skrevet 2. mai 2022 Minnie Mus skrev (37 minutter siden): Hva mener du nå??? Hun ramser jo opp flere artister Ja hun gjorde det etterpå, men først der så kom hun ikke på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. mai 2022 #61044 Del Skrevet 2. mai 2022 Ligger vel ikke så mye arbeid i manusgransking før filming, kanskje. Er jo litt samme inntrykk man har fått siste tiden; ting gjøres i farta (jmf de hudkrem-videoene). CBE.no har iallfall fått med seg trenden med «smultringhud», siste film er hun helt skinnende i det synlige kinnet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. mai 2022 #61045 Del Skrevet 2. mai 2022 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Ligger vel ikke så mye arbeid i manusgransking før filming, kanskje. Er jo litt samme inntrykk man har fått siste tiden; ting gjøres i farta (jmf de hudkrem-videoene). CBE.no har iallfall fått med seg trenden med «smultringhud», siste film er hun helt skinnende i det synlige kinnet. Hva menes med smultringhud? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 2. mai 2022 #61046 Del Skrevet 2. mai 2022 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Ligger vel ikke så mye arbeid i manusgransking før filming, kanskje. Er jo litt samme inntrykk man har fått siste tiden; ting gjøres i farta (jmf de hudkrem-videoene). CBE.no har iallfall fått med seg trenden med «smultringhud», siste film er hun helt skinnende i det synlige kinnet. hard prioritering av hva som er viktig. 😜🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. mai 2022 #61047 Del Skrevet 2. mai 2022 Klink skrev (33 minutter siden): Hva menes med smultringhud? https://www.minmote.no/skjoennhet/hudpleie/a/0GAzX2/stjernen-sverger-til-smultring-hud 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. mai 2022 #61048 Del Skrevet 3. mai 2022 Kollontaj skrev (7 timer siden): https://www.minmote.no/skjoennhet/hudpleie/a/0GAzX2/stjernen-sverger-til-smultring-hud Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 3. mai 2022 #61049 Del Skrevet 3. mai 2022 Stusser over en ting... siden den påståtte omgangssyke så har hun ikke hatt den maniske løpingen på mølla . Mulig jeg hat oversett noe? Kum bedagelig gåtur med hunden. Noe som gjør vondt på overkroppen tro?🙃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 3. mai 2022 #61050 Del Skrevet 3. mai 2022 123Frustrert skrev (18 timer siden): Ser ikke dama hvor patetisk det er å dra opp t-skjorten når hun skal trene, bare for å vise magen? Og i tillegg posere så man får helt vondt i korsryggen bare av å se på? Og ser ikke familie og venner hvor psykt dette er? Det ser jo ikke bra ut i det hele tatt. De vil vel si noe slikt: «Heldige Tskjorta som får se magen til deg Caroline». 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. mai 2022 #61051 Del Skrevet 3. mai 2022 Hun var jo på løpetur ifølge story på insta. Pæddan skrev (9 minutter siden): Stusser over en ting... siden den påståtte omgangssyke så har hun ikke hatt den maniske løpingen på mølla . Mulig jeg hat oversett noe? Kum bedagelig gåtur med hunden. Noe som gjør vondt på overkroppen tro?🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 3. mai 2022 #61052 Del Skrevet 3. mai 2022 MorUgle skrev (44 minutter siden): De vil vel si noe slikt: «Heldige Tskjorta som får se magen til deg Caroline». Eller som LKE sin tante kommenterte på Instagram, på et bilde hvor LKE satt i bar overkropp med en kaffekopp i fanget: "Heldige kaffekoppen 😉☕🖤" 😳😳😳😳😳😳😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. mai 2022 #61053 Del Skrevet 3. mai 2022 «Heldige fjellet som får flotte snille DEG på besøk» til CBE. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 3. mai 2022 #61054 Del Skrevet 3. mai 2022 Pæddan skrev (58 minutter siden): Stusser over en ting... siden den påståtte omgangssyke så har hun ikke hatt den maniske løpingen på mølla . Mulig jeg hat oversett noe? Kum bedagelig gåtur med hunden. Noe som gjør vondt på overkroppen tro?🙃 Hun løp 7,6 KM igår som var første gang etter 6 dager med omgangsyke (quote story, men tror hun har lagt den ut på Strava?), og ny løpetur er lagt ut igjen nå. Kveldstur med moren har hun gjort tidligere. Du fremprovoserer spekulering på ufattelig tynt grunnlag.. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 3. mai 2022 #61055 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg lurer på hva Netfit mener med an yoga ikke er en fullverdig trening? 🤔 Jeg er godt trent, men blir ganske sliten og andpusten av en time med yoga. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 3. mai 2022 #61056 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Liver skrev (42 minutter siden): Jeg lurer på hva Netfit mener med an yoga ikke er en fullverdig trening? 🤔 Jeg er godt trent, men blir ganske sliten og andpusten av en time med yoga. Netfit glimrer til nok en gang med mangel på kommunikasjon. "ikke fullverdig trening" iforhold til hva og hvem? I følge CBE slik lager du en fullverdig helkroppsøkt – Caroline Berg Eriksen så er en fullverdig økt de øktene som inneholder "Knedomintante øvelser", "Hoftedominante øvelser" og øvelser som inneholder armer. Etter hva jeg har erfart inneholder yoga alle disse øvelsene.. Funkygine sier det fint (Denne er tatt litt ut av kontekst da dette innlegget handler om tid til trening) : "Ofte er det også hva vedkommende anser som en fullverdig treningsøkt som avgjør i hvilken grad man setter av tid til fysisk aktivitet." - Funkygine Har du ikke tid til trening sa du? - Funkygine Så det bunner vel mest ut i hva man legger i begrepet fullverdig. En forsker fra NTNU mener fullverdig trening er husarbeid. – Husarbeid er fullverdig trening – NRK Trøndelag og for ordens skyld, definisjon på fullverdig: som oppfyller bestemte krav; god nok ; tilstrekkelig fullverdig - Det Norske Akademis ordbok (naob.no) Endret 3. mai 2022 av MacBeth fynkygine/funkygine skrive feil ;) 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 3. mai 2022 #61057 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Klink skrev (13 timer siden): Sånn om man kan se bort fra utseende litt: hun reklamerer for en festival hun ikke husker artistene til en gang. Dårlig utført reklamejobb. Det var helt fantastisk bra liste med band som skulle spille da, men hun kan ikke huske hvilke 🤣 Hun må være det dårligste valget når det gjelder reklame for en festival. Har hun NOEN gang uttrykt at hun er musikkinteressert? Det viser seg jo at hun ikke har satt seg inn i reklameoppdraget sitt når hun har så lite peiling. Endret 3. mai 2022 av Aquarius04 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 3. mai 2022 #61058 Del Skrevet 3. mai 2022 Liver skrev (41 minutter siden): Jeg lurer på hva Netfit mener med an yoga ikke er en fullverdig trening? 🤔 Jeg er godt trent, men blir ganske sliten og andpusten av en time med yoga. Har de sagt det? Tviler stekt på at de har forsøkt alle yoga artene som finnes. og hva er fullverdig trening? Manisk løping på mølle? For å brenne kalorier? Det er vel godt dokumentert at yoga er kjempe fin treningsform for belastningslidelser, for styrke trening balanse og koordinasjon, og ikke minst for det mentale. For meg er det fullverdig trening, men så er ikke jeg så opptatt av kalorier eller å vise magen min da. Jeg har en smule mer fokus på sunn og frisk kropp og sinn. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 3. mai 2022 #61059 Del Skrevet 3. mai 2022 Liver skrev (46 minutter siden): Jeg lurer på hva Netfit mener med an yoga ikke er en fullverdig trening? 🤔 Jeg er godt trent, men blir ganske sliten og andpusten av en time med yoga. Sier ganske mye om kompetansen til Netfit. Lytt til eksperter heller. Noe han ikke er. Yoga er god trening. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. mai 2022 #61060 Del Skrevet 3. mai 2022 Aquarius04 skrev (20 minutter siden): Hun må være det dårligste valget når det gjelder reklame for en festival. Har hun NOEN gang uttrykt at hun er musikkinteressert? Det viser seg jo at hun ikke har satt seg inn i reklameoppdraget sitt når hun har så lite peiling. Aha blir nevnt litt tilfeldig ut i rekka. 😆 Sånn fremstår det i det minste. Var det Postgirobygget hun nevnte først? 😨 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå