Kollontaj Skrevet 28. april 2022 #60941 Del Skrevet 28. april 2022 I følge Socialblade er tallene nå Caroline Berg Eriksen @carolinebergeriksenno FOLLOWERS 302,756 ENGAGEMENT RATE 1.09% AVG LIKES 2,897.00 AVG COMMENTS 414.50 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 29. april 2022 #60942 Del Skrevet 29. april 2022 Ellie77 skrev (8 timer siden): Å herregud…så troverdig; CBE reklamerer for…host….nipple covers! 😂🤣😅🤣😂😅😂🤣 Det lo jeg også godt over. Nok en reklame for å dytte bryst inn i skjermen? Hun som elsker å gå med stiver brystvorter og vise de frem? Blir like latterlig som at hun rydder en strand det der, for i neste øyeblikk skremme bort fuglene som hekker.. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 29. april 2022 #60943 Del Skrevet 29. april 2022 Klink skrev (8 timer siden): Så grufull er den ikke. Det er din oppfatning. Hun du siterer har sin oppfatning og i hennes øyne er den hånden som blir fremvist grufull. Din oppfatning er ikke fasiten, man har ulike måter å se hva som er fint og ikke, ergo trenger du ikke drive å kommentere alle og enhver som ikke mener det samme som deg. Det gjør tråden eviglang, er unødvendig og slitsomt å lese at du hele tiden skal korrigere andres meninger. 23 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. april 2022 #60944 Del Skrevet 29. april 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (8 timer siden): Har du fasiten? Nei, jeg syns ikke den er så grufull. Hånda derimot så ut som en person som er syk sin. Endret 29. april 2022 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. april 2022 #60945 Del Skrevet 29. april 2022 Er det mulig å gå videre fra den hånden jeg rett og slett ikke har lyst til eller nytte av å se? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 29. april 2022 #60946 Del Skrevet 29. april 2022 (endret) Hva slags filter er det hun bruker på filmene sine? Det andre bilde er fra hun var med i Megahit på seher.no. Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett lastet opp på Kvinneguidens server. Endret 30. april 2022 av Måne Rampelyset 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. april 2022 #60947 Del Skrevet 29. april 2022 Håper folk ser at CBE.no holder armene i en posisjon der salgspersonen ser minst mulig ut. 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. april 2022 #60948 Del Skrevet 29. april 2022 NewStart87 skrev (38 minutter siden): Hva slags filter er det hun bruker på filmene sine? Det andre bilde er fra hun var med i Megahit på seher.no. Veldig skummel trend med alle disse filtrene og kan resultere i inngrep for å ligne filter-versjonen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 29. april 2022 #60949 Del Skrevet 29. april 2022 Klink skrev (11 timer siden): Så grufull er den ikke. Etter min smak jo 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. april 2022 #60950 Del Skrevet 29. april 2022 cerruti skrev (33 minutter siden): Veldig skummel trend med alle disse filtrene og kan resultere i inngrep for å ligne filter-versjonen. Det øverste bildet der var et uheldig filter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 29. april 2022 #60951 Del Skrevet 29. april 2022 (endret) Klink skrev (9 minutter siden): Det øverste bildet der var et uheldig filter Hva legger du i uheldig filter? Dette er jo det filteret CBE har brukt i lang tid. Et bevisst valgt filter som gir ønsket effekt. Foruten å gi en hud som er helt slett, strekkes ansiktet ut i høyden og gir inntrykk av er smalt ansikt og innhule øyne hvilket skaper en illusjon av magerhet. Det er en villet handling. Dette fra en kvinne som tidligere redigerte bilder for å oppnå samme estetikk. Nå har hun bare funnet en ny metode. Endret 29. april 2022 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 29. april 2022 #60952 Del Skrevet 29. april 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Håper folk ser at CBE.no holder armene i en posisjon der salgspersonen ser minst mulig ut. La merke til det samme. Det er veldig iøyenfallende og åpenlyst hva hun driver med. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Skrevet 29. april 2022 #60953 Del Skrevet 29. april 2022 NewStart87 skrev (3 timer siden): Hva slags filter er det hun bruker på filmene sine? Det andre bilde er fra hun var med i Megahit på seher.no. Jeg synes hun ser eldre ut enn hun er 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 29. april 2022 #60954 Del Skrevet 29. april 2022 Hvorfor stikker hun ikke til legen om det virkelig er omgangssyke hun har? Holdt på 1 uke straks. Jeg hadde blitt alvorlig bekymret om det hadde vært meg eller mannen. Er ikke normalt å holde på så lenge! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. april 2022 #60955 Del Skrevet 29. april 2022 (endret) EmilieH skrev (7 minutter siden): Hvorfor stikker hun ikke til legen om det virkelig er omgangssyke hun har? Holdt på 1 uke straks. Jeg hadde blitt alvorlig bekymret om det hadde vært meg eller mannen. Er ikke normalt å holde på så lenge! Hun skrev at hun var bedre i dag. Og for alt vi vet kan hun ha vært hos legen. Endret 29. april 2022 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 29. april 2022 #60956 Del Skrevet 29. april 2022 EmilieH skrev (14 minutter siden): Hvorfor stikker hun ikke til legen om det virkelig er omgangssyke hun har? Holdt på 1 uke straks. Jeg hadde blitt alvorlig bekymret om det hadde vært meg eller mannen. Er ikke normalt å holde på så lenge! Nei det er ikke normalt men det er alltid unntak. Om du hadde blitt alvorlig bekymret så er det deg basert på din helse og form, ikke henne. Hva er poenget ditt med dette innlegget ihht topic her? Nå har du kvernet på dette i flere dager! (Rapporter meg gjerne for regelbrudd, er fullstendig klar over det) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 29. april 2022 #60957 Del Skrevet 29. april 2022 MacBeth skrev (Akkurat nå): Nei det er ikke normalt men det er alltid unntak. Om du hadde blitt alvorlig bekymret så er det deg basert på din helse og form, ikke henne. Hva er poenget ditt med dette innlegget ihht topic her? Nå har du kvernet på dette i flere dager! (Rapporter meg gjerne for regelbrudd, er fullstendig klar over det) Syns bare det er merkelig stratgi. Men sikkert bare jeg som reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 29. april 2022 #60958 Del Skrevet 29. april 2022 Vifte skrev (2 timer siden): Jeg synes hun ser eldre ut enn hun er Enig. På det øverste ser hun ut som en veldig sliten kvinne langt uti 40-årene. På det nederste bildet ser hun søt og ungdommelig ut 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. april 2022 #60959 Del Skrevet 29. april 2022 Pusern3 skrev (9 minutter siden): Enig. På det øverste ser hun ut som en veldig sliten kvinne langt uti 40-årene. På det nederste bildet ser hun søt og ungdommelig ut Øverste er en villet fremstilling, nederste er Caroline Berg Eriksen. 18 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. april 2022 #60960 Del Skrevet 29. april 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Øverste er en villet fremstilling, nederste er Caroline Berg Eriksen. Hun er jo egentlig en flott dame. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå