Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Aquarius04 skrev (2 minutter siden):

Men så se lenger opp i tråden da! Flere har skrevet det samme. Dette er ting frua SELV HAR SAGT. 
Herregud så slitsomt det er å diskutere med deg! 

Jeg syns det er bra hun i det minste svarer slik hun gjør på et slik spørsmål. Selv om det ikke nødvendigvis stemmer overens med sannheten. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (2 timer siden):

Tatt fra cbe sin story på Instagram. Flott svar syns jeg. 

D1F4DC0A-9B98-42A3-A154-9B54D047E1BC.png

hadde det stemt med virkligheten hadde svaret vært veldig bra men hvem tror på det????

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (1 time siden):

... Og her er bilde fra september 2018:

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20220428-155741_Imgur.jpg

CBE har hatt et voldsomt fokus på puppene etter at implantatene ble operert på plass. Det ble veldig tydelig og noe CBE definitivt ønsket fokus på, et eksempel er bildet ovenfor med puppen sentrert midt i bildet. CBE startet med å spille veldig mye på sex etter operasjonen, og tapte veldig mange følgeres gunst i samme slengen. Nå får CBE alt fra 500-2000 likes på bildene sine. Med andre ord nesten ingenting, og hvertfall ikke noe som annonsører burde kaste pengene sine etter. 

folk ser heldigvis ikke på henne som et forbilde på noen som helst måte lengre…. Godt er det 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (57 minutter siden):

Jeg er slank, er opptatt av å være i aktivitet, og har alltid hatt et sunt kosthold. Likevel bruker jeg ikke å gå å si at jeg unner meg noe; det ville feks ha gitt døtrene mine et negativt forhold til feks hvetebolle. Jeg ønsker ikke at de skal vokse opp og ikke ha ett naturlig forhold til alle matvarer. Spiser de sunt og variert i det daglige så skal de kunne spise en nystekt hveteboller uten å få dårlig samvittighet og føle på at dette burde de egentlig ikke spise. De skal ikke kjenne på skam hvis de får lyst på en is

Både is, bolle og sjokolade er innafor i et sunt og varierte kosthold. Såklart, spiser man utelukkende is, sjokolade og boller så er det ikke sunt. Men spiser man der man skal fra alle næringskildene så skal det ikke være noe problem å spise de tre eksemplene heller, med god samvittighet 

Å uttale at man unner seg noe er det samme som at de matvarene er noe man på en måte belønner seg med. 

Dette er viktig og særlig det du skriver i forhold til barn og tidlig unge. Spiseforstyrrelser oppdages på stadig flere veldig unge. Svært bekymringsfullt og alvorlig 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (18 minutter siden):

På Bloggerne sa CBE at hun ikke hadde spist siden frokost, fordi hun "ikke orket å være mett" i den trange kjolen hun skulle ha på seg på kvelden. Sunt forhold til mat du 🙃

og toppet det med en del alkohol - da på tom mage 🙄

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (24 minutter siden):

Bra hun svarer med løgn om det du skriver er sant. 

Det med fødsel og hveteboller er ikke løgn. 

Hveteboller fødsel nr 1: https://www.carolinebergeriksen.no/2013/11/30/hvordan-du-kom-til-verden/

Cookies fødsel nr 2: https://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/16/slik-kom-du-til-verden/

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (5 minutter siden):

Hveteboller fødsel nr 1: https://www.carolinebergeriksen.no/2013/11/30/hvordan-du-kom-til-verden/

Cookies fødsel nr 2: https://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/16/slik-kom-du-til-verden/

Ja, jeg mente det bokstavelig at det er bra hun i det minste svarer det som er «riktig.» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (24 minutter siden):

Nå leste ikke jeg alt i første link, men det jeg fant om boller var bare at hun ville ha det på føden? 

Samme med disse kjeksene, det står at hun ikke rakk å spise dem, men spiste etter fødselen. Ikke noe om unne seg, eller bare spise dem i spesielle situasjoner.

Bilde fra carolinebergeriksen.no

9F6438F3-8505-4396-BCA8-09EE3F1958A9.png

Endret av Klink
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Kollontaj skrev (1 time siden):

Det bildet på story med mat CBE.no har spist i dag er intet annet enn thinspo. Sener som fremheves. Kan vise den maten uten å vise sener i armen. 

Kan vel hende asjetten var tung for henne🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (5 timer siden):

Hva var narrativet da brystene kom? Var hun åpen om det?

Nei. Mener det var «influensa» som var unnskyldninga. Tror ikke hun har kommentert det noen sinne.Spørsmål rundt det blir bare slettet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg observerer at tre av "spørsmålene" hun fikk på story i dag, var om hvor en veske og to ulike par sko kom fra, og hvor svaret hver gang var Zara. 

Hvis dette er skjult reklame, noe det jo virkelig ser ut til å være: hvorfor i all verden slipper hun (og andre som gjør det samme) unna med det???

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NewStart87 skrev (58 minutter siden):

Dette gjør bare vondt å se på. :( 

D6CB2D7D-B4F5-4DDF-970E-BE1577CADF03.jpeg

C7DDA238-39C7-4D00-B7DE-80E75673A2A1.jpeg

Hun har ikke mye (rettere sagt noe som helst) å gå på, når hun blir syk. Det sunneste er å ha noen ekstra kilo, om man kan si det på den måten. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (17 minutter siden):

Hvorfor viser hun seg ikke? Gjort noe med ansiktet? Man har ikke omgangssyke i en uke. 

Dama er jo stadig syk. Skjønner ikke at det går an å være så mye syk i løpet av et år? Da mine barn gikk i barnehagen var vi ikke syke engang tross mye snørrete unger rundt oss. Enten har hun fikset noe på fjeset, eller så er hun faktisk syk. Kanskje lurt å tenke litt mer på immunforsvaret i så fall. Få i seg litt skikkelig mat, roe ned på treninga?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
miamiamia skrev (3 minutter siden):

Dama er jo stadig syk. Skjønner ikke at det går an å være så mye syk i løpet av et år? Da mine barn gikk i barnehagen var vi ikke syke engang tross mye snørrete unger rundt oss. Enten har hun fikset noe på fjeset, eller så er hun faktisk syk. Kanskje lurt å tenke litt mer på immunforsvaret i så fall. Få i seg litt skikkelig mat, roe ned på treninga?

Ehm.. dere var nesten ikke syke sier du. Ikke vi heller, vi har ikke hatt covid en gang. Venninna mi har vært syk med forskjellige sykdommer et halvt år snart. Omgangssyke, falsk krupp på ene barnet, covid, mer omgangssyke, prikker på andre barnet så forkjølelse. Deretter covid på nytt. Altså helt irrelevant! 

Endret av Klink
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Ehm.. dere var nesten ikke syke sier du. Ikke vi heller, vi har ikke hatt covid en gang. Venninna mi har vært syk med forskjellige sykdommer et halvt år snart. Omgangssyke, falsk krupp på ene barnet, covid, mer omgangssyke, prikker på andre barnet så forkjølelse. Deretter covid på nytt. Altså helt irrelevant! 

De som er eksperter på mat og trening burde ikke være syke mer enn en gang i året spør du meg.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (4 minutter siden):

De som er eksperter på mat og trening burde ikke være syke mer enn en gang i året spør du meg.

Ok, så det er bare å trene og spise riktig så slipper en unna både covid og omgangssyke? 

Endret av Klink
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (1 time siden):

Dette gjør bare vondt å se på. :( 

D6CB2D7D-B4F5-4DDF-970E-BE1577CADF03.jpeg

C7DDA238-39C7-4D00-B7DE-80E75673A2A1.jpeg

Usj stakkars dame.. 

Slik så hendene mine ut også, når jeg hadde BMI på 14 🥺🥺

• Liker 13
  • Hjerte 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...