Snødronninga Skrevet 28. april 2022 #60861 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) "Lagde ikke du en shorts med sitroner eller noe?" Er det ikke måte på hvor meningsløse spørsmål som blir stil? Kan det være noen som faktisk lurer på det? Ref til spm.runde på instastory Endret 28. april 2022 av Snødronninga 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 28. april 2022 #60862 Del Skrevet 28. april 2022 Hva skal hun svare på egentlig, hun kan jo ikke så mye 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 28. april 2022 #60863 Del Skrevet 28. april 2022 On 4/27/2022 at 1:13 PM, 123Frustrert said: Jeg ser bare historisk på det 😀 husker godt når hun opererte brystene.. 🤷♀️ Når man lager seg en slik historie kan det fort komme å bite enn i rumpen. Hva var narrativet da brystene kom? Var hun åpen om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 28. april 2022 #60864 Del Skrevet 28. april 2022 123Frustrert skrev (På 27.4.2022 den 13.13): Jeg ser bare historisk på det 😀 husker godt når hun opererte brystene.. 🤷♀️ Når man lager seg en slik historie kan det fort komme å bite enn i rumpen. bokstavelig talt 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. april 2022 #60865 Del Skrevet 28. april 2022 Nutz skrev (26 minutter siden): Hva var narrativet da brystene kom? Var hun åpen om det? Sengeliggende pga influensa Da hun ble frisk igjen så hadde hun i løpet av influensaen fått større frontparti og en hang til å bruke støttebh i steder for lekre blondebh-er…..kunne tydelig se bestemor-bh under lyse topper og bluser 45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 28. april 2022 #60866 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) Hm, bildet hvor hun viser frem lunsjen, viser heller en senete underarm og bildet av neglene viser veldig benete hender. Jeg er ikke så inne på dette, men er det ikke mer promotering for spiseforstyrrelser enn faktisk visning av brødskiver og negler? Endret 28. april 2022 av LullaSkrulla 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 28. april 2022 #60867 Del Skrevet 28. april 2022 skruf skrev (37 minutter siden): Sengeliggende pga influensa Da hun ble frisk igjen så hadde hun i løpet av influensaen fått større frontparti og en hang til å bruke støttebh i steder for lekre blondebh-er…..kunne tydelig se bestemor-bh under lyse topper og bluser Og ikke minst dreide fokus seg over på sexy. Fra den ene dagen til neste ble det pupper og rumpe overalt og i alle sammenhenger. Det var som om noen skrudde på en Vi Menn-bryter i løpet av denne uken med influensa. 41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. april 2022 #60868 Del Skrevet 28. april 2022 Tatt fra cbe sin story på Instagram. Flott svar syns jeg. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg _Malene Skrevet 28. april 2022 Populært innlegg #60869 Del Skrevet 28. april 2022 Klink skrev (9 minutter siden): Tatt fra cbe sin story på Instagram. Flott svar syns jeg. Det der tror hun ikke på selv engang 62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 28. april 2022 #60870 Del Skrevet 28. april 2022 1 hour ago, skruf said: Sengeliggende pga influensa Da hun ble frisk igjen så hadde hun i løpet av influensaen fått større frontparti og en hang til å bruke støttebh i steder for lekre blondebh-er…..kunne tydelig se bestemor-bh under lyse topper og bluser Aha 😅 Har hun noen gang innrømmet operasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 28. april 2022 Populært innlegg #60871 Del Skrevet 28. april 2022 2 minutter siden, _Malene said: Det der tror hun ikke på selv engang Jeg kan faktisk finne på å "unne meg" alt det hun ramser opp på samme dag, uten å tenke på at det er noe "unning" inne i bildet. 51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 28. april 2022 #60872 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) Nutz skrev (34 minutter siden): Aha 😅 Har hun noen gang innrømmet operasjonen? Hun har bekreftet det mange ganger billedlig, men aldri skriftlig. Her er bilde fra april 2018: https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 28. april 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 28. april 2022 #60873 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) ... Og her er bilde fra september 2018: https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= CBE har hatt et voldsomt fokus på puppene etter at implantatene ble operert på plass. Det ble veldig tydelig og noe CBE definitivt ønsket fokus på, et eksempel er bildet ovenfor med puppen sentrert midt i bildet. CBE startet med å spille veldig mye på sex etter operasjonen, og tapte veldig mange følgeres gunst i samme slengen. Nå får CBE alt fra 500-2000 likes på bildene sine. Med andre ord nesten ingenting, og hvertfall ikke noe som annonsører burde kaste pengene sine etter. Endret 28. april 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. april 2022 #60874 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) hvalstad45 skrev (58 minutter siden): Jeg kan faktisk finne på å "unne meg" alt det hun ramser opp på samme dag, uten å tenke på at det er noe "unning" inne i bildet. Hvis en er opptatt av trening, fasong og sunn livsstil er det kanskje ikke det lureste å spise is, bolle og sjokolade? Hun skriver jl at hun spiser disse tingene med måte? sånn! Endret 28. april 2022 av Klink 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 28. april 2022 #60875 Del Skrevet 28. april 2022 Jeg har en ond følelse av at L styrer mye der hjemme og hun må dilte med for å gladgjøre.. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 28. april 2022 Populært innlegg #60876 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) hvalstad45 skrev (1 time siden): Jeg kan faktisk finne på å "unne meg" alt det hun ramser opp på samme dag, uten å tenke på at det er noe "unning" inne i bildet. Samme her; jeg kan spise sjokolade og en kanelsnurr på en vanlig tirsdag, ikke for at jeg «unner» meg det, men pga jeg har lyst på. Ikke må jeg trene i forkant eller etterkant heller. Når man har en tankegang der man ser på enkelte matvarer/noe spiselig som noe man unner seg med så har man ikke et friskt eller sunt forhold til hva man inntar. Cbe har flere ganger uttalt at nå skulle hun unne seg pizza siden hun hadde vært flink og løpt ei mil tidligere på dagen. Likedan husker jeg hun gjorde et nummer av at hun kjøpte inn en pose hveteboller som hun skulle kose seg med som belønnng etter fødslene, siden hveteboller var det beste hun visste. Elsker man hveteboller så er det ingenting i veien for å spise en hvetebolle hvis man får lyst på det, man trenger ikke å føde først. Eller en annen tung fysisk prestrasjon Lke sin «pizza i dag, feit i morgen» tyder på at det er et anstrengt forhold til kosthold der i gården. Og mtp fettklypa han drar frem og måler fettprosent med på seg og kona så har jeg lite tro på at de to ikke teller kalorier. De har nok stålkontroll på kalorier inn og kalorier ut Endret 28. april 2022 av skruf 64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. april 2022 #60877 Del Skrevet 28. april 2022 Nutz skrev (43 minutter siden): Aha 😅 Har hun noen gang innrømmet operasjonen? Nei, ikke muntlig. Men hun har ikke benektet det, og har vært ivrig på å legge ut bildebevis Hadde jeg, som er ganske flat, plutselig dukket opp med Pamela Andersen-pupper så tror jeg ikke jeg hadde behøvd å sagt noe, alle ville ha forstått hva feriepengene mine hadde gått til😄 tror ingen hadde trodd det var pga inluensa heller…….dog; nå har jeg aldri i hele mitt liv hatt influensa, så hvem vet🤷🏼♀️ 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. april 2022 #60878 Del Skrevet 28. april 2022 Klink skrev (21 minutter siden): Alt det skal reageres på! Og hvis en er opptatt av trening, fasong og sunn livsstil er det kanskje ikke det lureste å spise is, bolle og sjokolade? Hun skriver jl at hun spiser disse tingene med måte? Men kan ikke du slutte å reagere på hva andre reagerer på (og ja, jeg ser ironien). Det er så slitsomt når du hele tiden leker forumpoliti. 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. april 2022 #60879 Del Skrevet 28. april 2022 skruf skrev (10 minutter siden): Samme her; jeg kan spise sjokolade og en kanelsnurr på en vanlig tirsdag, ikke for at jeg «unner» meg det, men pga jeg har lyst på. Ikke må jeg trene i forkant eller etterkant heller. Når man har en tankegang der man ser på enkelte matvarer/noe spiselig som noe man unner seg med så har man ikke et friskt eller sunt forhold til hva man inntar. Cbe har flere ganger uttalt at nå skulle hun unne seg pizza siden hun hadde vært flink og løpt ei mil tidligere på dagen. Likedan husker jeg hun gjorde et nummer av at hun kjøpte inn en pose hveteboller som hun skulle kose seg med som belønnng etter fødslene, siden hveteboller var det bedre hun visste. Elsker man hveteboller så er det ingenting i veien for å spise en hvetebolle hvis man får lyst på det, man trenger ikke å føde først. Eller en annen tung fysisk prestrasjon Lke sin «pizza i dag, feit i morgen» tyder på at det er et anstrengt forhold til kosthold der i gården. Og mtp fettklypa han drar frem og måler fettprosent med på seg og kona så har jeg lite tro på at de to ikke teller kalorier. De har nok stålkontroll på kalorier inn og kalorier ut Det er ikke så mange slike tirsdager som skal til for meg før jeg legger på meg. Hvis jeg skulle spist ting hver gang jeg fikk lyst på det hadde jeg trillet. Men poenget var at det var et fint svar. Hun skriver ingenting om at hun må trene for å unne seg der. Hun skriver bare at hun liker å unne seg ting som for meg er en talemåte. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. april 2022 #60880 Del Skrevet 28. april 2022 Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Men kan ikke du slutte å reagere på hva andre reagerer på (og ja, jeg ser ironien). Det er så slitsomt når du hele tiden leker forumpoliti. Hallepalle2 skrev (4 minutter siden): Klink skrev (26 minutter siden): Hvis en er opptatt av trening, fasong og sunn livsstil er det kanskje ikke det lureste å spise is, bolle og sjokolade? Hun skriver jl at hun spiser disse tingene med måte? sånn! bra nok? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå