Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

"Lagde ikke du en shorts med sitroner eller noe?"

Er det ikke måte på hvor meningsløse spørsmål som blir stil? Kan det være noen som faktisk lurer på det? 

Ref til spm.runde på instastory

Endret av Snødronninga
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/27/2022 at 1:13 PM, 123Frustrert said:

Jeg ser bare historisk på det 😀 husker godt når hun opererte brystene.. 🤷‍♀️ Når man lager seg en slik historie kan det fort komme å bite enn i rumpen. 

Hva var narrativet da brystene kom? Var hun åpen om det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (På 27.4.2022 den 13.13):

Jeg ser bare historisk på det 😀 husker godt når hun opererte brystene.. 🤷‍♀️ Når man lager seg en slik historie kan det fort komme å bite enn i rumpen. 

bokstavelig talt 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (26 minutter siden):

Hva var narrativet da brystene kom? Var hun åpen om det?

Sengeliggende pga influensa

Da hun ble frisk igjen så hadde hun i løpet av influensaen fått større frontparti og en hang til å bruke støttebh i steder for lekre blondebh-er…..kunne tydelig se bestemor-bh under lyse topper og bluser 

• Liker 45
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, bildet hvor hun viser frem lunsjen, viser heller en senete underarm og bildet av neglene viser veldig benete hender. Jeg er ikke så inne på dette, men er det ikke mer promotering for spiseforstyrrelser enn faktisk visning av brødskiver og negler?

Endret av LullaSkrulla
  • Liker 32
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (37 minutter siden):

Da hun ble frisk igjen så hadde hun i løpet av influensaen fått større frontparti og en hang til å bruke støttebh i steder for lekre blondebh-er…..kunne tydelig se bestemor-bh under lyse topper og bluser 

Og ikke minst dreide fokus seg over på sexy. Fra den ene dagen til neste ble det pupper og rumpe overalt og i alle sammenhenger. Det var som om noen skrudde på en Vi Menn-bryter i løpet av denne uken med influensa. 

• Liker 41
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, skruf said:

Aha 😅 Har hun noen gang innrømmet operasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells

... Og her er bilde fra september 2018:

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20220428-155741_Imgur.jpg

CBE har hatt et voldsomt fokus på puppene etter at implantatene ble operert på plass. Det ble veldig tydelig og noe CBE definitivt ønsket fokus på, et eksempel er bildet ovenfor med puppen sentrert midt i bildet. CBE startet med å spille veldig mye på sex etter operasjonen, og tapte veldig mange følgeres gunst i samme slengen. Nå får CBE alt fra 500-2000 likes på bildene sine. Med andre ord nesten ingenting, og hvertfall ikke noe som annonsører burde kaste pengene sine etter. 

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (58 minutter siden):

Jeg kan faktisk finne på å "unne meg" alt det hun ramser opp på samme dag, uten å tenke på at det er noe "unning" inne i bildet.

Hvis en er opptatt av trening, fasong og sunn livsstil er det kanskje ikke det lureste å spise is, bolle og sjokolade? Hun skriver jl at hun spiser disse tingene med måte? 

sånn! 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nutz skrev (43 minutter siden):

Aha 😅 Har hun noen gang innrømmet operasjonen?

Nei, ikke muntlig. Men hun har ikke benektet det, og har vært ivrig på å legge ut bildebevis 

Hadde jeg, som er ganske flat, plutselig dukket opp med Pamela Andersen-pupper så tror jeg ikke jeg hadde behøvd å sagt noe, alle ville ha forstått hva feriepengene mine hadde gått til😄 tror ingen hadde trodd det var pga inluensa heller…….dog; nå har jeg aldri i hele mitt liv hatt influensa, så hvem vet🤷🏼‍♀️

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (21 minutter siden):

Alt det skal reageres på! Og hvis en er opptatt av trening, fasong og sunn livsstil er det kanskje ikke det lureste å spise is, bolle og sjokolade? Hun skriver jl at hun spiser disse tingene med måte? 

Men kan ikke du slutte å reagere på hva andre reagerer på (og ja, jeg ser ironien). Det er så slitsomt når du hele tiden leker forumpoliti. 

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (10 minutter siden):

Samme her; jeg kan spise sjokolade og en kanelsnurr på en vanlig tirsdag, ikke for at jeg «unner» meg det, men pga jeg har lyst på. Ikke må jeg trene i forkant eller etterkant heller.

Når man har en tankegang der man ser på enkelte matvarer/noe spiselig som noe man unner seg med så har man ikke et friskt eller sunt forhold til hva man inntar.

Cbe har flere ganger uttalt at nå skulle hun unne seg pizza siden hun hadde vært flink og løpt ei mil tidligere på dagen. Likedan husker jeg hun gjorde et nummer av at hun kjøpte inn en pose hveteboller som hun skulle kose seg med som belønnng etter fødslene, siden hveteboller var det bedre hun visste. Elsker man hveteboller så er det ingenting i veien for å spise en hvetebolle hvis man får lyst på det, man trenger ikke å føde først. Eller en annen tung fysisk prestrasjon 

Lke sin «pizza i dag, feit i morgen» tyder på at det er et anstrengt forhold til kosthold der i gården. Og mtp fettklypa han drar frem og måler fettprosent med på seg og kona så har jeg lite tro på at de to ikke teller kalorier. De har nok stålkontroll på kalorier inn og kalorier ut 

Det er ikke så mange slike tirsdager som skal til for meg før jeg legger på meg. Hvis jeg skulle spist ting hver gang jeg fikk lyst på det hadde jeg trillet. 

Men poenget var at det var et fint  svar. Hun skriver ingenting om at hun må trene for å unne seg der. Hun skriver bare at hun liker å unne seg ting som for meg er en talemåte. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (Akkurat nå):

Men kan ikke du slutte å reagere på hva andre reagerer på (og ja, jeg ser ironien). Det er så slitsomt når du hele tiden leker forumpoliti. 

Hallepalle2 skrev (4 minutter siden):

Klink skrev (26 minutter siden):

Hvis en er opptatt av trening, fasong og sunn livsstil er det kanskje ikke det lureste å spise is, bolle og sjokolade? Hun skriver jl at hun spiser disse tingene med måte? 

sånn!

bra nok? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...