Andrea59 Skrevet 10. april 2022 #60381 Skrevet 10. april 2022 8 hours ago, Isild said: Den salgsannonsen er en fest! Må nesten linke til parodien av den også : Takk - den hadde jeg ikke sett 🤣😂🤣 5
MacBeth Skrevet 10. april 2022 #60382 Skrevet 10. april 2022 Sursøtsaus skrev (12 timer siden): Jeg er enig med deg når det gjelder private kontoer. Når det er en bedrift derimot så er det ikke så lurt å skjule likes, da dette er en lettvint metode å hente inn rask data og feedback direkte fra publikummet ditt. Likes viser bedriften om innholdet deres er verdifullt eller ikke for mottaker. I tillegg er likes viktig for potensielle sponsorer når de skal vurdere et eventuelt samarbeid, i tillegg til antall følgere. Nå er ikke akkurat denne bedriften kjent for å ville ha en direkte dialog med publikummet sitt eller feedback på hva de kan gjøre bedre, så jeg er ikke overrasket over at hun fjerner likes hvis det går nedover for å slippe kritikk. Det må være tøft å innse at det ikke inspirerer at hun "bare er seg selv". Et godt poeng, som egentlig understreker at CBE.no ikke lengre burde være en bedrift, da de aldeles ikke er interessert i å tilpasse innhold, eller oppnå gode avtaler med annonsører. Virker ikke som de tenke fremover elle strategi. De er mest opptatt av å kjøre sitt løp uavhengig resultat. Havnefogden skrev (8 timer siden): Å stenge antall likes medfører at man får høyere engagement rate. Hun har 1,8 nå. Og 5386 likes i gjennomsnitt. Det stemmer jo overhodet ikke med virkeligheten! Hvem er det hun og alle andre influensere lurer? ANNONSØRENE!! Shady business - mer og mer. Eneste "strategien" dem kjører er dette, får opp engasjement raten sin under falske premisser. Noe som jeg igjen mener at er annonsørerene sin "oppgave" å gjøre nok reseach om influenseren dem inngår samarbeid med, mer enn engasjement rate. Jeg syns det er skremmende at Kapphal feks valgte CBE av alle "kjente" mødre der ute til å representere sitt produkt, eller Coverbrands, Blivakker, eller EA, med alle redigeringsavsløringene og juks i kommentarfeltet, blokkering i hytt og gevær av alt som kan oppfattes som kritikk. De kan jo umulig være så blinde. Det får meg til å lure om alt her er "vennetjenester", da de faktisk har et ganske stort nettverk. Eller er virkelig annonsørene så naive og kyniske? 10
Surikatt Skrevet 10. april 2022 #60383 Skrevet 10. april 2022 Snødronninga skrev (10 timer siden): LKE satt ut igjen av en skade. Klart det er en nedtur, men det burde vel ringe en bjelle når man blir skadet igjen og igjen? Da er det kanskje ikke løping man skal holde på med? 🤔 Kilde: instastory Hva med å ta en utdannelse og få seg en annen jobb. Dette Netfit opplegget kan de ikke leve av, ei heller på å bruke dagene på å løpe. Det er en hobby folk bruker fritiden sin på. Ultraløping er faktisk ikke bra for kroppen, heller. Det er bra å løpe i terreng men det kan holde med distanser opp til 21 km som det finnes i mange løp man kan delta på som mosjonist. 27 1
Isild Skrevet 10. april 2022 #60384 Skrevet 10. april 2022 Han stiller spørsmål ved om han kan fortsette med den type løp. Svaret gir han vel selv når han forteller at ankelen er operert to ganger - og han fortsatt tråkker over på den (regner med det er det som skjer) Nei LKE, dette burde du nok ikke holde på med. Forstår faktisk at det er kjipt hvis det er en så stor lidenskap. 31
hvalstad45 Skrevet 10. april 2022 #60385 Skrevet 10. april 2022 1 hour ago, Isild said: Han stiller spørsmål ved om han kan fortsette med den type løp. Svaret gir han vel selv når han forteller at ankelen er operert to ganger - og han fortsatt tråkker over på den (regner med det er det som skjer) Nei LKE, dette burde du nok ikke holde på med. Forstår faktisk at det er kjipt hvis det er en så stor lidenskap. Hva gjør han utenom å trene? Har han en jobb av noe slag? Jeg skjønner ikke hvordan livet deres skal gå opp i lengden. Han virker jo helt besatt av løpinga og lite annet. 31
Oline12 Skrevet 10. april 2022 #60386 Skrevet 10. april 2022 hvalstad45 skrev (3 minutter siden): Hva gjør han utenom å trene? Har han en jobb av noe slag? Jeg skjønner ikke hvordan livet deres skal gå opp i lengden. Han virker jo helt besatt av løpinga og lite annet. Det er vel mysteriumet de fleste her i tråden lurer på. Hvordan tjener de to penger? Det er jo noen annonser innimellom, men de siste årene er det blitt billigere å ha reklame hos influensere siden de er så mange å velge mellom. Slik jeg forstår det er det bare de skikkelige store og de som har mye kred i ulike miljø så får utbetalt store summer for oppdrag. Her er det to mennesker som skal ha lønn, så jeg kan ikke forstå noe annet enn at de har enten vunnet i lotto, lever av penger som cbe.no har fått inn før(meget sannsynlig) eller har de har jobb på siden som de ikke forteller om i SoMe. For det de to driver med nå er ikke økonomisk i det hele tatt. 41
Isild Skrevet 10. april 2022 #60387 Skrevet 10. april 2022 hvalstad45 skrev (2 minutter siden): Hva gjør han utenom å trene? Har han en jobb av noe slag? Jeg skjønner ikke hvordan livet deres skal gå opp i lengden. Han virker jo helt besatt av løpinga og lite annet. Vi er flere som etterhvert lurer på det. Så vidt jeg vet har han ingen jobb utover sin rolle i influencerbedriften (der går det hovedsakelig i fotografering og kommentarfelt-trolling tror jeg) I tillegg til det er han hobby-coach på IG ( få følgere, og den eneste "kunden" virker å være kona) - og han har klart å skape en liksom-treningsportal - Netfit (kun et fancy navn og noen oppstilte bilder, ikke opp og går med tilbud til betalende kunder- på ørnte året) Det er fascinerende at dette går rundt såppass som det virker å gjøre. 25
Gjest SnowBells Skrevet 10. april 2022 #60388 Skrevet 10. april 2022 (endret) Isild skrev (26 minutter siden): Vi er flere som etterhvert lurer på det. Så vidt jeg vet har han ingen jobb utover sin rolle i influencerbedriften (der går det hovedsakelig i fotografering og kommentarfelt-trolling tror jeg) I tillegg til det er han hobby-coach på IG ( få følgere, og den eneste "kunden" virker å være kona) - og han har klart å skape en liksom-treningsportal - Netfit (kun et fancy navn og noen oppstilte bilder, ikke opp og går med tilbud til betalende kunder- på ørnte året) Det er fascinerende at dette går rundt såppass som det virker å gjøre. Han fotograferer vel ikke lenger heller. CBE legger stort sett ut bilder og filmer tatt med sin egen mobiltelefon. Men hun legger vel ut 2-3 bilder på instagram-feeden i løpet av ei arbeids(😂😂)uke, kanskje det er han som retusjerer dem 🤷♀️ Endret 10. april 2022 av SnowBells
Nyss Skrevet 10. april 2022 #60389 Skrevet 10. april 2022 Ganske sikker på at de har nevnt noe om at de eier flere leiligheter som de leier ut. 1
Kollontaj Skrevet 10. april 2022 #60390 Skrevet 10. april 2022 Nyss skrev (2 minutter siden): Ganske sikker på at de har nevnt noe om at de eier flere leiligheter som de leier ut. Nei, den er solgt for flere år siden. Ganske sikker på at de ikke har noen nå, det hadde nok vært nevnt. 14
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 10. april 2022 Populært innlegg #60391 Skrevet 10. april 2022 Snødronninga skrev (13 timer siden): LKE satt ut igjen av en skade. Klart det er en nedtur, men det burde vel ringe en bjelle når man blir skadet igjen og igjen? Da er det kanskje ikke løping man skal holde på med? 🤔 Kilde: instastory For det første så er det rart at han i det hele tatt spør om andres mening. Han er jo, i følge seg selv, en proff coach som også påberoper seg medisinsk kunnskap. Svaret gir seg selv her, til og med for en amatørmosjonist som meg. For det andre så forstår jeg ikke hvorfor han skriver på engelsk. 49 1
loffen Skrevet 10. april 2022 #60392 Skrevet 10. april 2022 Irriterer vettet av meg at han skriver treshold og ikke threshold. 😅 13
snute Skrevet 10. april 2022 #60394 Skrevet 10. april 2022 loffen skrev (1 time siden): Irriterer vettet av meg at han skriver treshold og ikke threshold. 😅 Ja, det er veldig rart 😅 Ikke at jeg har så mye peiling, men virker som han trener altfor lite i den type terreng konkurransene er i. Er vel lite fjell og stier i Sarpsborg området, så kanskje løp på asfalt er bedre for han…? Evt. prøve en vanlig jobb hvor ikke alt dreier seg om han selv, om han virkelig vil prøve noe annet som han skriver 😅 Har inntrykk av at andre ultraløpere trener mye mer variert, sykling, ski osv. 22
Kleenex Skrevet 10. april 2022 #60395 Skrevet 10. april 2022 Nyss skrev (5 timer siden): Ganske sikker på at de har nevnt noe om at de eier flere leiligheter som de leier ut. Har bare hørt om en og den solgte de for flere år siden.. 7
Kleenex Skrevet 10. april 2022 #60396 Skrevet 10. april 2022 Lamoramp skrev (1 time siden): Han driver med aksjer/trading! Går det bra da? 4
Kleenex Skrevet 10. april 2022 #60397 Skrevet 10. april 2022 Era Vulgaris skrev (4 timer siden): For det første så er det rart at han i det hele tatt spør om andres mening. Han er jo, i følge seg selv, en proff coach som også påberoper seg medisinsk kunnskap. Svaret gir seg selv her, til og med for en amatørmosjonist som meg. For det andre så forstår jeg ikke hvorfor han skriver på engelsk. Høres vel flottest ut på engelsk. For meg feite krek så betyr det ikke så mye. 5
Ellie77 Skrevet 10. april 2022 #60398 Skrevet 10. april 2022 Vi poster lettkledde bilder….og vips! Følgertallet stuper med 88, etter flere dager med forholdsvis få som har avfulgt. Tyder på at markedet for avdanka bloggere er på nedadgående selv om man er «fit» og ønsker å vise det fram i alle tenkelige settinger. Eller kanskje avfølger de nettopp derfor. Det har null interesse for de aller fleste. 31
Kollontaj Skrevet 10. april 2022 #60399 Skrevet 10. april 2022 Kleenex skrev (1 time siden): Går det bra da? Vet ikke, han tapte mye for noen år siden. https://e24.no/naeringsliv/i/rAkEe0/caroline-berg-eriksen-og-mannen-med-millionoverskudd og noen år før det https://www.dn.no/studier/blogget-for-28-millioner-i-fjor/1-1-2009904 10
Gjest SnowBells Skrevet 10. april 2022 #60400 Skrevet 10. april 2022 (endret) Ellie77 skrev (44 minutter siden): Vi poster lettkledde bilder….og vips! Følgertallet stuper med 88, etter flere dager med forholdsvis få som har avfulgt. Tyder på at markedet for avdanka bloggere er på nedadgående selv om man er «fit» og ønsker å vise det fram i alle tenkelige settinger. Eller kanskje avfølger de nettopp derfor. Det har null interesse for de aller fleste. Fremdeles rikelig med "kvalitets"følgere.... 😳 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 10. april 2022 av SnowBells
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå