Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
odipodis skrev (2 minutter siden):

1:48 er ikke en veldig bra tid når man løper hver dag, og trener opptil to ganger om dagen. Emilie Voe Nereng løp feks helmaraton på omtrent det dobbelte av den tiden (3:38) i 2015, som er en mye mer imponerende prestasjon. Men tipper CBE har mer inne, blir spennende å følge med om hun deltar i flere løp. 

Joda hun løp på en veldig bra tid. CBE har aldri frontet at hun løper for å konkurrere på tid. Sånne kommentarer som du skriver nå er et typisk eksempel på at CBE må kritiseres for absolutt alt. I dag løp hun halvmaraton på en veldig god tid uansett om du har behov for å kritisere tiden hun løp på. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
Hut skrev (2 minutter siden):

Joda hun løp på en veldig bra tid. CBE har aldri frontet at hun løper for å konkurrere på tid. Sånne kommentarer som du skriver nå er et typisk eksempel på at CBE må kritiseres for absolutt alt. I dag løp hun halvmaraton på en veldig god tid uansett om du har behov for å kritisere tiden hun løp på. 

Tiden er bra, hun løp jo nesten 20 min raskere enn sist! Lagt ned langt mer trening siste årene, før i tida løp hun sjelden lange distanser. Hun som løp raskest av kvinnene er 34, løp på 1.23, også småbarnsmamma, det er litt opp til det nivået, men absolutt en god tid for ei som er ganske uerfaren med å løpe konkurranse! 

• Liker 21
Skrevet
Hut skrev (5 minutter siden):

Det er en god tid for noen som jobber 100% og har barn og må trene på vei til jobb, på vei hjem eller ut om kvelden. Det er ikke imponerende av ei som løper manisk på mølla daglig, men jeg er enig med deg, hun har aldri frontet at hun skal løpe fort, det er i mot dette viser er at hun løper for å TELLE KALORIER! Ikke for å løpe fort. Sykt, sykt forbildet!! Sånn sikkelig liksom!

• Liker 19
Gjest Porstarmax
Skrevet
123Frustrert skrev (4 minutter siden):

Det er en god tid for noen som jobber 100% og har barn og må trene på vei til jobb, på vei hjem eller ut om kvelden. Det er ikke imponerende av ei som løper manisk på mølla daglig, men jeg er enig med deg, hun har aldri frontet at hun skal løpe fort, det er i mot dette viser er at hun løper for å TELLE KALORIER! Ikke for å løpe fort. Sykt, sykt forbildet!! Sånn sikkelig liksom!

Syns Caroline har en bra moral på dette å ikke løpe etter prestirse på tid, men løper for å få en sunn helse, og en sexy kropp hmmm 🥰

Gjest Kattedama
Skrevet
123Frustrert skrev (39 minutter siden):

Ærlig talt. Her har hun faktisk gjort noe annerledes enn å bare løpe på mølla inne, som hun har fått masse kritikk for. Så er det jaggu meg sykt det også? Ikke rart folk mener at denne tråden er konstruert for å ta CBE. 

Skrevet
Porstarmax skrev (52 minutter siden):

Syns Caroline har en bra moral på dette å ikke løpe etter prestirse på tid, men løper for å få en sunn helse, og en sexy kropp hmmm 🥰

Hva er sunt med hennes livsstil? Og sexy? Smaken er som baken. Mener du at det er sunt å løpe for å telle kallorier? 🤷‍♀️

• Liker 20
Gjest Porstarmax
Skrevet
123Frustrert skrev (1 minutt siden):

Hva er sunt med hennes livsstil? Og sexy? Smaken er som baken. Mener du at det er sunt å løpe for å telle kallorier? 🤷‍♀️

Ja det er sunnere en å sulte seg ned i vekt

Skrevet
Lill :) skrev (18 minutter siden):

Ærlig talt. Her har hun faktisk gjort noe annerledes enn å bare løpe på mølla inne, som hun har fått masse kritikk for. Så er det jaggu meg sykt det også? Ikke rart folk mener at denne tråden er konstruert for å ta CBE. 

Det syke er hunn beviser at hun løper for å holde seg mager. Hun kan løpe så mye hun vil og så sakte hun vil, men de må lutte å fremstille seg om om de kan dette her og slutte å ta bildet av kalorier og div. Kan man ikke løpe for at man synes det er gøy?

• Liker 3
Skrevet
Porstarmax skrev (Akkurat nå):

Ja det er sunnere en å sulte seg ned i vekt

Så du mener kroppen til cbe ser sunn ut?

• Liker 7
Gjest Porstarmax
Skrevet
123Frustrert skrev (2 minutter siden):

Ser da slik ut, er du  missundelig eller

Skrevet
Porstarmax skrev (3 minutter siden):

Ser da slik ut, er du  missundelig eller

Tviler folk er misunnelig på en underernært kropp som er syk oftere enn barnehage barn.  

• Liker 24
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (10 minutter siden):

Hun har da helt vanlig slank kvinnekropp på de bildene hvor hun ikke poserer overdrevent, som de bildene postet lengre oppe her fra løpet?

Edit: Ser de er postet på 3012.

Endret av Beneviento
  • Liker 13
Skrevet
Lill :) skrev (31 minutter siden):

Liker at du siterer mer negative innlegg for å «bevise» påstanden din. Er flere positive innlegg her om løpet, men klart; de teller vel ikke. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Liker at du siterer mer negative innlegg for å «bevise» påstanden din. Er flere positive innlegg her om løpet, men klart; de teller vel ikke. 

Jeg trenger ikke å bevise noe. Det er åpenbart at de "negative" innleggene er i flertall. Rapporteres det ikke i denne tråden?

Endret av Lill :)
Skrevet
Lill :) skrev (2 minutter siden):

Jeg trenger ikke å bevise noe. Det er åpenbart at de "negative" innleggene er i flertall. Rapporteres det ikke i denne tråden?

Er ikke negative innlegg lov? Jo.
Jeg rapporterer ikke lengre, forresten, det har forumansvarlig nylig bekreftet kan være spam (siden noen av oss rapporterer mye) og føre til advarsel. 🙃

• Liker 17
Gjest Kattedama
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Er ikke negative innlegg lov? Jo.
Jeg rapporterer ikke lengre, forresten, det har forumansvarlig nylig bekreftet kan være spam (siden noen av oss rapporterer mye) og føre til advarsel. 🙃

Spam? I all verden. Det er jaggu meg drøyt. Kvantitet fremfor kvalitet der altså. 

Gjest Porstarmax
Skrevet
Beneviento skrev (22 minutter siden):

Hun har da helt vanlig slank kvinnekropp på de bildene hvor hun ikke poserer overdrevent, som de bildene postet lengre oppe her fra løpet?

Edit: Ser de er postet på 3012.

Veit hva jeg snakker om ,har sett en massekvinnekropper med og uten klær, hun er jo tynn men ikke overdrevet tinn.

Prøv å Finn noe posetivt da, 😊

Gjest Porstarmax
Skrevet
Keikolina skrev (3 timer siden):

Du får si det til henne

Det har jeg gjort,og det forkjener hun😊

Gjest Porstarmax
Skrevet
123Frustrert skrev (38 minutter siden):

Jesssss💖

Gjest Porstarmax
Skrevet
Rosasko skrev (31 minutter siden):

Tviler folk er misunnelig på en underernært kropp som er syk oftere enn barnehage barn.  

Alle kan jo være litt skral i blandt.Tror hun ikke er så ynkelig som klarer å løpe halvm på 1 48. Klarer du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...