Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var innom ig til CBE nå for første gang på lenge, og dama har jo nesten ikke fett igjen på kroppen?😲

Altfor mager...

Endret av Tough cookie
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
vinterskog skrev (5 timer siden):

Nei.

Og det vet du. 

Et gjennomgående tema har vært å fremstå som bedre bemidlet, privatskole, whiskeyvogn og drink på kvelden. Stort hus, krystallkroner, bra bil, de riktige aktivitetene. De sa vel selv, for noen år siden, at de var så godt bemidlet at de ville pensjonere seg "om noen år". De har jo til og med gitt finanstips! (hvilket ble en flopp da de solgte langt under forventning)

Den eneste grunnen til at barnet går på privatskole er at de sogner til byens «værste» skole. Men det sier de jo ikke.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Bar mage, vinglass og det kjente selfie-uttrykket. Her er det null tegn til nytt og annerledes innhold. 🥂🥱 

Tatt fra instastory

284D18CD-3295-4754-A54C-AF54002BC67C.jpeg

• Liker 11
Skrevet
Finnwife skrev (9 timer siden):

Hehe butthurt Særping? 🤣 

Hehe neida, men Felis sa det best; de prøver å fremstille seg så høyklasse, men er i beste fall i nedre middelklasse med ferie på Granka og "Cubus-barn". Ingenting galt med det, men holdningen deres er jo at de er så mye bedre enn alle andre...

Felis skrev (9 timer siden):

Jeg kan forstå det, hvis man er glad i byen sin er det ikke så kult at andre assosierer den med fattigdom, Fotballfrue og den ubetydelige lillebroren til Fredrikstad. Sørumsand ble i det minste satt på kartet før Anne Brith, ved å være den eneste bygda i Norge med hele to trippeldrap (vet ikke hva som er verst😂)

Jeg er fra Trondheim! :vinke: 

Eller Byåsen da, som vi sier. :roll: 

• Liker 9
Skrevet
8 hours ago, Hereforthecomments said:

Den eneste grunnen til at barnet går på privatskole er at de sogner til byens «værste» skole. Men det sier de jo ikke.

Privatskole trenger heller ikke være spesielt dyrt 🤷‍♀️

• Liker 10
Gjest SnowBells
Skrevet
Norja skrev (11 minutter siden):

Privatskole trenger heller ikke være spesielt dyrt 🤷‍♀️

Tror skolen de valgte ut koster like mye per måned som en SFO-plass. Så det er overkommelig for de fleste, heldigvis.

Skrevet
NewStart87 skrev (20 timer siden):

Det er tydelig at det også brukes mye filler, noe som heller ikke er billig. 

Mistenker at det sponses. Hun reklamerer hele tiden for TM-klinikken og «softe» behandlinger. Det er jo ikke lov til å drive reklame for Botox og fillers. Det er likevel helt åpenbart hva som sprøytes inn. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet
Snødronninga skrev (8 timer siden):

Bar mage, vinglass og det kjente selfie-uttrykket. Her er det null tegn til nytt og annerledes innhold. 🥂🥱 

Tatt fra instastory

284D18CD-3295-4754-A54C-AF54002BC67C.jpeg

Jeg sveipet forbi i går og la ikke merke til den bare magen og tok meg i å tenke: Jøss, det var mye klær på bloggeren… Men skjønner at jeg tok feil😅

• Liker 10
Skrevet
SnowBells skrev (13 timer siden):

Hun sang at hun jobber sent hver kveld også, så det er jo ikke rart at de som vet hvem hun er trodde at hun var ironisk 🤷‍♀️ Uansett så må det ha vært rimelig ydmykende for CBE med Dagbladets anmelder som gav henne terningkast 6 som takk for titten inn i et totalt meningsløst yrke/liv.

Selfier er jobb der i gården. 

• Liker 2
Skrevet

Nå har CBE ,i kommentarfeltet på bloggen, gitt et svar på bruk av ski med stålkanter.

De har slipt ned stålkantene slik at de er runde og ikke skarpe. Det tok meg 15 sekunder å søke opp et innlegg på hunden.no om denne problematikken. Der blir det presisert at sliping av stålkanter ikke er en god løsning da dette kan gi større skader enn en skarp kant.

Litt som at det er bedre å skjære seg på en skarp kniv, fremfor en sløv kniv.

Det som overrasker meg her, er at ingen rundt de har klart å informere om dette, eller at de kunne søkt opp informasjonen selv.

Jeg innser jo at de sikkert vet bedre og har full kontroll selv…

• Liker 40
  • Nyttig 5
Skrevet
allie skrev (54 minutter siden):

Nå har CBE ,i kommentarfeltet på bloggen, gitt et svar på bruk av ski med stålkanter.

De har slipt ned stålkantene slik at de er runde og ikke skarpe. Det tok meg 15 sekunder å søke opp et innlegg på hunden.no om denne problematikken. Der blir det presisert at sliping av stålkanter ikke er en god løsning da dette kan gi større skader enn en skarp kant.

Det som overrasker meg her, er at ingen rundt de har klart å informere om dette, eller at de kunne søkt opp informasjonen selv.

Hun hadde samme skiene påsken i fjor også, og da tok de med den lille valpen på trekktur med ski, og allerede da ble hun gjort obs på farligheten av å bruke ski med stålkanter i kombinasjon med hund. Så hun kunne ha solgt de skia i fjor og kjøpt seg nye i år. Hadde sikkert fort fått sponset ski også hadde hun fisket litt… 

• Liker 36
Skrevet
skruf skrev (7 minutter siden):

Hun hadde samme skiene påsken i fjor også, og da tok de med den lille valpen på trekktur med ski, og allerede da ble hun gjort obs på farligheten av å bruke ski med stålkanter i kombinasjon med hund. Så hun kunne ha solgt de skia i fjor og kjøpt seg nye i år. Hadde sikkert fort fått sponset ski også hadde hun fisket litt… 

Hun kunne sikkert ha fått noen ski sponset, ellers så kunne de rett og slett gått ut og kjøpt seg nye ski begge to. 
La også merke til at LK konsekvent la ut bilder/ film av seg selv, tatt på så lang avstand at man ikke så skiene hans ordentlig. 
Mistenker at det er gjort bevisst.

Så kan man også lure på hvorfor de ikke svarer på kommentarer om selen til hunden, det er mange seler som egner seg bedre til deres bruk.

• Liker 19
Skrevet
skruf skrev (21 minutter siden):

Svar på bloggen: De har slipt ned stålkantene..

Skrevet
allie skrev (1 time siden):

Nå er jeg ikke helt overbevist om at de faktisk har prøvd å gjøre noe med stålkantene. Det vet jo best og tar ikke til seg råd uansett hvor gode og velmenende de. Samme så vi nylig med engangsgrill på svaberg relativt kort tid etter det ble gjort oppmerksom på at varmen ødelegger fjellet. Men bortforklaringene er som vanlig på plass. Engangsgrillen ble liksom sjekket med hånden (hei brannskade) at den ikke var varm under og stålkantene er slepet.  

Men som du sier så hjelper det lite/ingenting å slipe stålkanter runde. Faktisk kan det gjør det verre både fordi den avrundede kanten lager mer ujevnt kutt og fordi den manglende kanten nå ikke gir grepet den var designet for og skikjøren nå er mer ustabil når situasjonen krever stødighet og stabilitet. Altså øker faren for uhell og det blir mer skade ved uhellet. Det er dårlig risikovurdering og dårlig påvirkning av lesere som kanskje tror på dem og utsetter hundene sine for unødig fare. 

Det finnes mange gode fjellski beregnet for tur med hund. Bruk en av dem da: https://www.asnes.com/produkter/uten-stalkant/ Om ikke det kan bli spons så selg skiene de har eller prioriter hundens sikkerhet over fillers eller noe av det andre unødvendige rælet de kjøper. 

• Liker 40
  • Nyttig 6
Skrevet
allie skrev (1 time siden):

LKE er vokst opp med hund og stålkanter på skiene. Dette gikk alltid bra, og kommer derfor alltid til å gå bra - han har svært god kontroll på dette. Bedre kontroll enn de aller fleste faktisk. 

Spøk til side. De tar ikke imot tilbakemeldinger fra noen tror jeg. Det er helt sikkert noen rundt dem som har både opplyst og gitt råd. Ikke minst her i tråden. 

• Liker 47
Skrevet

Må stå særdeles dårlig til med influencervaluen når de ikke kan få til reklame for ski som passer til tur med hund. 

• Liker 28
Skrevet

Synes de tar lite hensyn til hundens alder og utvikling av hva som kommer frem på some. De har løpt med den i fra ung alder i dårlige seler som hemmer hundens naturlige bevegelse. De bør også HD- rtg hunden før de belaster den med mye trekking og løping. Jeg som oppdretter hadde vært forbanna. 

• Liker 40
  • Nyttig 3
Skrevet
Isild skrev (16 minutter siden):

LKE er vokst opp med hund og stålkanter på skiene. Dette gikk alltid bra, og kommer derfor alltid til å gå bra - han har svært god kontroll på dette. Bedre kontroll enn de aller fleste faktisk. 

Spøk til side. De tar ikke imot tilbakemeldinger fra noen tror jeg. Det er helt sikkert noen rundt dem som har både opplyst og gitt råd. Ikke minst her i tråden. 

Indirekte har de jo tatt til seg tilbakemeldingene om stålkanter, etter som de nå - etter sigende - har slipt dem ned (en indirekte innrømmelse av å ha gjort noe feil i påsken i fjor). Synd de ikke har undersøkt om det faktisk er noen nytte i å slipe ned stålkantene, da. Livet som Instahund skal ikke være lett, det, heller. 

• Liker 26
Skrevet

Ut fra hva de publiserer på sine offentlige annonsekanaler er det ikke noe spørsmål om hvorvidt Berg Eriksen har et dra til-tryne. De fremstiller bastant at de HAR et dra til-tryne. Begge to. Om det er på denne måten de fortsatt prøver å klore seg fast i influencer-bransjen og selger seg inn med annonseplass, fortjener disse firmaeierne at arbeidsplass og foretak er utdatert, uinteressant, og snart treffer havbunnen permanent.

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...