Xstrella Skrevet 30. mars 2022 #59941 Skrevet 30. mars 2022 KatyP skrev (47 minutter siden): Det siste innlegget hennes rapporterte jeg til Instagram. Det er ren pro-Ana og det gjør vondt å se det. Les kommentarfeltet. De hyller henne og synes hun har en fantastisk kropp. Altså å bare være en kropp må være så trist. Utfra det jeg så er videoen med filter og retusjert. Hun poserer kraftig for å se så tynn ut. Det er skremmende at hun i sin alder holder på slik. Skuffet over Vendela og som kommenterer på dette psyke opplegget. Vendela er blitt kjempefin etter årene med Petter. Ikke noe posering og innsug av mage der. Alle burde rapportert innlegget der hun fremstår som et skjelett. 36 5
Gjest Gapatrosten Skrevet 30. mars 2022 #59942 Skrevet 30. mars 2022 I dag har CBE lagt ut et filmklipp på Instagram der vi aldri ser øynene hennes. I begynnelsen er det et glimt av nederste del av ansiktet, resten er utelukkende kropp (med bar mage). Tydeligere kan det ikke sies at dette ikke handler om å kommunisere med leserne (øynene er som kjent sjelens speil), eller lage god reklame (hvor mange bilder i motemagasiner har du sett der hele hodet er klippet vekk?), det handler bare om å stille ut kropp.
Sugar&Spice Skrevet 30. mars 2022 #59943 Skrevet 30. mars 2022 Gapatrosten skrev (5 minutter siden): I dag har CBE lagt ut et filmklipp på Instagram der vi aldri ser øynene hennes. I begynnelsen er det et glimt av nederste del av ansiktet, resten er utelukkende kropp (med bar mage). Tydeligere kan det ikke sies at dette ikke handler om å kommunisere med leserne (øynene er som kjent sjelens speil), eller lage god reklame (hvor mange bilder i motemagasiner har du sett der hele hodet er klippet vekk?), det handler bare om å stille ut kropp. Ansiktet vises om du går inn på reelen, men blir croppet bort i feeden. men ja, det er definitivt kropp i fokus. Men kritikken du kommer meg er ikke helt riktig. 4
Stargaze Skrevet 30. mars 2022 #59944 Skrevet 30. mars 2022 Xstrella skrev (16 minutter siden): Les kommentarfeltet. De hyller henne og synes hun har en fantastisk kropp. Altså å bare være en kropp må være så trist. Utfra det jeg så er videoen med filter og retusjert. Hun poserer kraftig for å se så tynn ut. Det er skremmende at hun i sin alder holder på slik. Skuffet over Vendela og som kommenterer på dette psyke opplegget. Vendela er blitt kjempefin etter årene med Petter. Ikke noe posering og innsug av mage der. Alle burde rapportert innlegget der hun fremstår som et skjelett. Der er tragisk. Ikke rart det er mye spiseforstyrrelser når man blir hyllet for å se sånn ut. De som dliter tror jo at det er sånn man bør se ut, og at det faktisk er fint. Men alle friske ser jo at det hverken er bra eller fint. Trist at det kommenteres positivt..lurer på om de egentlig mener det. Bare å google bilder av dama som andre har tatt, og som ikke er redigert. Ser jo ikke sånn ut i det hele tatt. 23
Gjest Gapatrosten Skrevet 30. mars 2022 #59945 Skrevet 30. mars 2022 Sugar&Spice skrev (3 minutter siden): Ansiktet vises om du går inn på reelen, men blir croppet bort i feeden. men ja, det er definitivt kropp i fokus. Men kritikken du kommer meg er ikke helt riktig. Ah, jeg er glad jeg tok feil om det! Jeg syntes det var uhyggelig med den hodeløse kroppen som sto og vred seg.
SKE87 Skrevet 30. mars 2022 #59946 Skrevet 30. mars 2022 Felis skrev (4 timer siden): Men nå er det ikke det vedkomne spør om, hen spør om man legger på seg av det, og svaret er "Nei". Her kunne de fint balansert svaret, ved å svare som deg. Altså: Du legger ikke på deg av en Yt en gang i blant, men man bør passe på at kaloriene man får i seg ikke består av for mye ultra-prossesert mat. Er det foresten bare jeg som reagerer på at Netfit får litt rare spørsmål? Det er mye kalorier, punktslanking, problemområder som rumpepølser mellom beina osv. Det er spesielt, og ganske skremmende at hoveddelen av spørsmålene de får går på utseende og ikke helse. Jeg ser ikke dette hos andre treningsprofiler i samme grad. Wtf er rumpepølse??😂😂😂 6 1
Inocybe Skrevet 30. mars 2022 #59947 Skrevet 30. mars 2022 SKE87 skrev (5 minutter siden): Wtf er rumpepølse??😂😂😂 Komplekser du ikke viste du burde ha. Hilsen Caroline og Lars K 35 5
Surikatt Skrevet 30. mars 2022 #59948 Skrevet 30. mars 2022 (endret) Xstrella skrev (41 minutter siden): Les kommentarfeltet. De hyller henne og synes hun har en fantastisk kropp. Altså å bare være en kropp må være så trist. Utfra det jeg så er videoen med filter og retusjert. Hun poserer kraftig for å se så tynn ut. Det er skremmende at hun i sin alder holder på slik. Skuffet over Vendela og som kommenterer på dette psyke opplegget. Vendela er blitt kjempefin etter årene med Petter. Ikke noe posering og innsug av mage der. Alle burde rapportert innlegget der hun fremstår som et skjelett. Det er likes og skrytekommentarer som trigger henne til å fortsette. Det man ser er en person som er sykelig opptatt av seg selv, utseende, kropp, manisk trening. Dette er ikke jobb men en sykdom. Når hun ikke en gang kan poste et bilde uten filtre da har man et problem. Endret 30. mars 2022 av Surikatt 20 3
Kollontaj Skrevet 30. mars 2022 #59949 Skrevet 30. mars 2022 Inocybe skrev (8 minutter siden): Komplekser du ikke viste du burde ha. Hilsen Caroline og Lars K Men hva er det? 😳 2
Inocybe Skrevet 30. mars 2022 #59950 Skrevet 30. mars 2022 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Men hva er det? 😳 Jeg har en ide, men eneste jeg er helt 100% sikker på er at det er en influencer-konstruert unødvendig greie en coach og en treningsapp-profil i midten av tredveårene burde legge død som usunn unødvendig oppheng i ubetydelige detaljer om utseende. Håper det var det de gjorde. 🤞 21
Kollontaj Skrevet 30. mars 2022 #59951 Skrevet 30. mars 2022 Inocybe skrev (13 minutter siden): Jeg har en ide, men eneste jeg er helt 100% sikker på er at det er en influencer-konstruert unødvendig greie en coach og en treningsapp-profil i midten av tredveårene burde legge død som usunn unødvendig oppheng i ubetydelige detaljer om utseende. Håper det var det de gjorde. 🤞 Google is not my friend, det eneste som kommer opp er innlegg her. ☺️ 4
Pusern3 Skrevet 30. mars 2022 #59952 Skrevet 30. mars 2022 123Frustrert skrev (5 timer siden): Noen med mere langvarige tekniskeproblemer skal man jammen lete lenge etter. netfit har man «ventet» på i 3(?) år, bloggen har/hadde tekniske problemer i lang tid og nå er bildene i arkivet borte. Disse er jammen en ener til å drive business 😅 og til å forsøke å rette opp i feil og mangler. 2
Pusern3 Skrevet 30. mars 2022 #59953 Skrevet 30. mars 2022 Merenwen skrev (5 timer siden): Netflit får refs fra ernæringsmamma: Strålende 👏👏👏👏 5
KatyP Skrevet 30. mars 2022 #59955 Skrevet 30. mars 2022 Xstrella skrev (1 time siden): Les kommentarfeltet. De hyller henne og synes hun har en fantastisk kropp. Altså å bare være en kropp må være så trist. Utfra det jeg så er videoen med filter og retusjert. Hun poserer kraftig for å se så tynn ut. Det er skremmende at hun i sin alder holder på slik. Skuffet over Vendela og som kommenterer på dette psyke opplegget. Vendela er blitt kjempefin etter årene med Petter. Ikke noe posering og innsug av mage der. Alle burde rapportert innlegget der hun fremstår som et skjelett. Lurer på om flere har gjort det og insta evt CBE har fjernet det kilde: https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link 8
hufsaaaaa Skrevet 30. mars 2022 #59956 Skrevet 30. mars 2022 KatyP skrev (3 minutter siden): Tror innlegget nå er fjernet. Det vises ikke om du har rapportert det. 3
KatyP Skrevet 30. mars 2022 #59957 Skrevet 30. mars 2022 hufsaaaaa skrev (Akkurat nå): Det vises ikke om du har rapportert det. Åh ok. Takk for oppklaring. Var vel kanskje litt for rask optimist der 1
Kollontaj Skrevet 30. mars 2022 #59958 Skrevet 30. mars 2022 (endret) Skjedd mye de siste årene: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/12/08/caroline-x-muse/ Holder ikke inn magen som nå. https://www.tv2.no/v/1427889/ Uten filter. Endret 30. mars 2022 av Kollontaj 10 1
acna Skrevet 30. mars 2022 #59959 Skrevet 30. mars 2022 Xstrella skrev (1 time siden): Les kommentarfeltet. De hyller henne og synes hun har en fantastisk kropp. Altså å bare være en kropp må være så trist. Utfra det jeg så er videoen med filter og retusjert. Hun poserer kraftig for å se så tynn ut. Det er skremmende at hun i sin alder holder på slik. Skuffet over Vendela og som kommenterer på dette psyke opplegget. Vendela er blitt kjempefin etter årene med Petter. Ikke noe posering og innsug av mage der. Alle burde rapportert innlegget der hun fremstår som et skjelett. Enig. Jeg gikk inn og rapporterte det samme innlegget. Hvis flere gjør det samme, vil kanskje kontoen bli shadowbannet en stund fremover? (Hvis de blir shadowbannet så kan kun følgere søke opp kontoen og se på bildene. Da vil antallet visninger på profilen/bildene gå ned, ettersom ikke-følgere medregnes i visning-statistikken. Jeg mistenker at det er de tallene de selger inn til annonsørene.) Så bra av henne å melde seg på et løp, endelig noe med et mål. Håper hun får fullført og at hun blir fornøyd med egen innsats 👍 17
Dråpe Skrevet 30. mars 2022 #59960 Skrevet 30. mars 2022 Det er ganske sjokkerende å scrolle nedover bildeforsiden hennes på Instagram. Det er så vilt å se hvor mye lettkledd- bilder og kropp har overtatt fokuset i løpet av de siste 4-5 årene. Trist utvikling - og hvordan påvirker det egentlig merkevaren CBE? Hun var redigert og pynta på før også, men likevel så hun jo mye mer naturlig enn nå. Hun er jo naturlig vakker - at ikke hun ser det selv er så trist. Alle kosmetiske inngrep som er gjort må gi henne er forvrengt syn på seg selv - godt hjulpet av fotografen. 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå