Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AynR skrev (2 minutter siden):

Nå MÅ jeg bare delta. Har lest i denne tråden i årevis, og det har vært veldig innsiktsfullt. For et par uker siden gjorde jeg en treminutters photoshop-jobb basert på bilder fra CBEs story. Jeg presiserer at det er venstrehåndsarbeid, bare for å illustrere hvor mye filteret endrer utseendet.   

1817099114_Skjermbilde2022-03-27kl_21.35copy.thumb.png.70224ed985d331867afe4ce5f5152ee9.png

Jøsses. Kan du forklare litt om hva du har gjort? 

Husk å legge ved link til kilden så det ikke bryter med KGs regler :) 

• Liker 5
Skrevet
Snødronninga skrev (3 timer siden):

Trøtt og sliten Caroline? Beklager, men dette ser bare rart ut. 👄 Er vel ikke lov å bruke redigerte bilder eller filter i forbindelse med reklame, eller? (Ikke at de følger lover og regler 🤪)

Fra Instastory

660D12C6-17C8-4E41-AA7C-3971903347BC.jpeg

Hun blir stadig mindre lik den CBO vi har sett i mange år. Ikke fordi hun har blitt eldre men fordi hun har gjort og gjør så mye med med utseende sitt 

• Liker 8
Skrevet
AynR skrev (59 minutter siden):

Nå MÅ jeg bare delta. Har lest i denne tråden i årevis, og det har vært veldig innsiktsfullt. For et par uker siden gjorde jeg en treminutters photoshop-jobb basert på bilder fra CBEs story. Jeg presiserer at det er venstrehåndsarbeid, bare for å illustrere hvor mye filteret endrer utseendet.   

Kilde: CBEs instastory

1817099114_Skjermbilde2022-03-27kl_21.35copy.thumb.png.70224ed985d331867afe4ce5f5152ee9.png

Syyyykt!! 😱

• Liker 10
Skrevet
AynR skrev (2 timer siden):

Du har vunnet Internett 😂🙌🏼

• Liker 15
Gjest Gjest200
Skrevet
AynR skrev (3 timer siden):

Hva f driver du med! Er det ingen som ser hvor i helvete stygt og falskt dette er! Neida,klappekoret og nikkekoret på rampelyset nyter det! Rapportert!

Gjest Gjest200
Skrevet
Heartland skrev (2 timer siden):

Syyyykt!! 😱

Du burde vist bedre!

Skrevet
Gjest200 skrev (4 timer siden):

Du burde vist bedre!

Enn hva?

• Liker 13
Skrevet
Gjest200 skrev (7 timer siden):

Hva f driver du med! Er det ingen som ser hvor i helvete stygt og falskt dette er! Neida,klappekoret og nikkekoret på rampelyset nyter det! Rapportert!

Det er jo slik fruen holder på selv. Synes det var nyttig og innsiktsfullt jeg😀

• Liker 43
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Tittet innom bloggen til CBE nå og registrer at kun innlegg/svar fra leserne som er positive med grensen mot dyrking av CBO godkjennes. For meg patetisk og urealistisk. Tviler sterkt på at det ikke finnes negative og kritiske kommentarer…  «strutsemetoden»

Endret av Pusern3
  • Liker 10
Gjest Finlay
Skrevet
Pusern3 skrev (14 minutter siden):

Tittet innom bloggen til CBO nå og registrer at kun innlegg/svar fra leserne som er positive med grensen mot dyrking av CBO godkjennes. For meg patetisk og urealistisk. Tviler sterkt på at det ikke finnes negative og kritiske kommentarer…  «strutsemetoden»

CBO?😂

Skrevet
Finlay skrev (29 minutter siden):

CBO?😂

Jeg lurer på det samme. Hvorfor bruker mange CBO? 🤔

• Liker 4
Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

CBO?😂

Trykkleif 🤣🤣

Skrevet
Ellie77 skrev (1 time siden):

Jeg lurer på det samme. Hvorfor bruker mange CBO? 🤔

For min del var det en trykkleif 🤣🤣🤣

Skrevet
tullerikke skrev (15 timer siden):

Aldri sett noen svette på capsen før. 

Akkurat det er jo ikke unaturlig. Bruker caps når eg går i fjellet, og på varme sommerdager blir capsen ganske våt.  

• Liker 9
Gjest CecilieX
Skrevet
Pusern3 skrev (43 minutter siden):

For min del var det en trykkleif 🤣🤣🤣

Du har brukt det konsekvent i alle innlegg du har skrevet. 

Skrevet

Hvorfor fortsetter frua å nekte på at EA tester på dyr? EA står oppført på dyrevernsalliansen sine sider over merker som tester på dyr. Hun fikk spørsmål ang dette under siste reklameinnlegg på instagram. Kan hun ikke bare slutte å lyve og komme med feilinformasjon til følgerne sine????

• Liker 33
  • Nyttig 2
Skrevet
CecilieX skrev (1 time siden):

Du har brukt det konsekvent i alle innlegg du har skrevet. 

Du verden 

• Liker 5
Skrevet
Minnie Mus skrev (35 minutter siden):

Hvorfor fortsetter frua å nekte på at EA tester på dyr? EA står oppført på dyrevernsalliansen sine sider over merker som tester på dyr. Hun fikk spørsmål ang dette under siste reklameinnlegg på instagram. Kan hun ikke bare slutte å lyve og komme med feilinformasjon til følgerne sine????

Var ikke begrunnelsen til CBE at EA ikke tester på dyr på produkter solgt i Europa mens samme produkt er dyretestet i Kina?
Underforstått at dyretesting bare er uetisk og forkastelig om det forgår i Europa mens kinesiske dyr bare kan få lide for CBEs del. #selektivomtankefordyr

• Liker 30
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...