Hereforthecomments Skrevet 25. mars 2022 #59761 Skrevet 25. mars 2022 Pusern3 skrev (21 timer siden): og barna til Funkygine vises ikke så oppstilet og redigerte som CBO sine. To helt ulike måter å vise barn, familie, hjem og ikke minst mor i huset på de to IG kontiene. Tenker det ikke spiller noen som helst rolle hvordan familie/hjem/mor vises frem. Barna og personlig info om dem burde ikke vises frem i det hele tatt. 15 2
Hereforthecomments Skrevet 25. mars 2022 #59762 Skrevet 25. mars 2022 Revenge o'Cavatina skrev (21 timer siden): Fjernet tekst da det er bildene fra stories med en måneds mellomrom jeg stusser på. Alt er likt, også sminken. Unntatt håret. Men sånt er fort gjort. Travel dag i Sarpsborg. Filteret er ulikt, du må ikke glemme at det å plukke ut dagens filter er et par timers arbeid for en influenser og en viktig del av jobben 🤪 7
Gjest Vridde Masker Skrevet 25. mars 2022 #59763 Skrevet 25. mars 2022 Pasha skrev (27 minutter siden): Ozo har like stort bur som min dachs 🙈🙈 Hunder skal ikke ha så stort bur, men dette var da veldig lite. Så din hun har nok for stort bur, og det har vi også.
123Frustrert Skrevet 25. mars 2022 #59764 Skrevet 25. mars 2022 hvalstad45 skrev (1 time siden): Det positive, er at jeg blir mye mindre trigga av henne nå, enn da hun var på topp for ti år siden! For nå føles det bare latterlig og blir komisk. Før visste jeg ikke om den brutale photoshoppinga og alle poserings-triksene. Og så har jeg jo blitt ti år eldre, jeg er ikke på akkurat det samme stedet lenger, noe frua heller ikke burde vært. Helt enig. Nå virker dette livet særdeles lite fristende og lite innholdsrikt. Jeg kan ikke skjønne hva de får ut av dagene bortsett fra kaloriforbrenning. Hva føler de at de gir til samfunnet? 12
Aidensfield Skrevet 25. mars 2022 #59765 Skrevet 25. mars 2022 Levina skrev (10 timer siden): Ja, ikke sant. Det er vi som har det riktige svaret og vet best hva hun bør gjøre. Hun drev en blogg før hun ble mor som ga henne millioninntekter, men det glemmer vi litt..Er det ikke rart at det er foreldrene som skal bestemme over hva de ønsker å gjøre på vegne av sine barn🤔hun burde jo skjule de. Helst ikke sagt at hun ble mor, det er jo litt for privat. Er riktignok ikke ulovlig å vise barn i sosiale medier, men vi mener det er ulovlig da. Vi vet jo best! Er jo ikke greit å vise at hun lager kakao med barna sine eller er på tur med de. Slik sensitive opplysninger trenger vi ikke å vite om. Vi vet jo ikke foreldrenes tilnærming til sine barn i forhold til jobben de har, men dette med etikk, lover og regler, der vet vi best! Skal jo ikke være rom for nyanser tenker nå jeg. Har ikke skjønt noen ting du😔😔😔 12 1
Sugar&Spice Skrevet 25. mars 2022 #59766 Skrevet 25. mars 2022 Pasha skrev (1 time siden): Ozo har like stort bur som min dachs 🙈🙈 Da har du for stort bur. Transportbur bør være så store at hunden kan snu seg i det, men ikke mye større enn det. Pga hundens sikkerhet. Syns faktisk burstr til CBE er det eneste positive jeg har å melde om delingen på some i dag, det sier jo en del om innholdet🤣 11
Pusern3 Skrevet 25. mars 2022 #59767 Skrevet 25. mars 2022 Hereforthecomments skrev (1 time siden): Tenker det ikke spiller noen som helst rolle hvordan familie/hjem/mor vises frem. Barna og personlig info om dem burde ikke vises frem i det hele tatt. Forsåvidt enig med deg men synes måten CBO gjør det på forsterker det problematiske ved dette.
Surikatt Skrevet 25. mars 2022 #59768 Skrevet 25. mars 2022 123Frustrert skrev (4 timer siden): En voksen dame som poserer når hun løfter hunden inn i bilen. Hvor ekstremt kroppsfokuset går det egentlig an å bli? Med bloggerfot og rumpen godt presset ut. Det er så komisk. Den buksa var grusom 10
Klink Skrevet 25. mars 2022 #59769 Skrevet 25. mars 2022 Surikatt skrev (6 minutter siden): Den buksa var grusom Hun matcher jo hunden! 10
Pasha Skrevet 26. mars 2022 #59770 Skrevet 26. mars 2022 Vridde Masker skrev (8 timer siden): Hunder skal ikke ha så stort bur, men dette var da veldig lite. Så din hun har nok for stort bur, og det har vi også. Sugar&Spice skrev (7 timer siden): Da har du for stort bur. Transportbur bør være så store at hunden kan snu seg i det, men ikke mye større enn det. Pga hundens sikkerhet. Syns faktisk burstr til CBE er det eneste positive jeg har å melde om delingen på some i dag, det sier jo en del om innholdet🤣 Nei. Vi har riktig bur. Vi fikk veiledning på str når vi kjøpte det. Dachsen min er lang, så derfor må det være litt str på buret..Høydemessig kunne det jo ha vært halvparten så stort. (nå kan det sies at det kan hende at hennes bur er str større enn mitt, vanskelig å si med et bur fult av hund.. men særlig mye større er det ikke) 1
Undreguri Skrevet 26. mars 2022 #59771 Skrevet 26. mars 2022 Jeg er,kremt.., langrennsentusiast. De går da vitterlig på feil side i skisporet..? Bagatell,I know… men friluftsmennesker som dem(!) burde da vite det. 19
Isola2 Skrevet 26. mars 2022 #59772 Skrevet 26. mars 2022 Undreguri skrev (1 time siden): Jeg er,kremt.., langrennsentusiast. De går da vitterlig på feil side i skisporet..? Bagatell,I know… men friluftsmennesker som dem(!) burde da vite det. For de er jo så glad i å følge lover,regler og almen folkevett..🤣 19
Pusern3 Skrevet 26. mars 2022 #59773 Skrevet 26. mars 2022 Undreguri skrev (1 time siden): Jeg er,kremt.., langrennsentusiast. De går da vitterlig på feil side i skisporet..? Bagatell,I know… men friluftsmennesker som dem(!) burde da vite det. det å følge vanlig kotyme og ta hensyn til andre er vel ikke øverst på prioriterings listen dere… 25
Hallepalle2 Skrevet 26. mars 2022 #59774 Skrevet 26. mars 2022 Undreguri skrev (2 timer siden): Jeg er,kremt.., langrennsentusiast. De går da vitterlig på feil side i skisporet..? Bagatell,I know… men friluftsmennesker som dem(!) burde da vite det. Men det er jo ikke forbudt! Og forresten er det en dum regel. Viktige mennesker går der det passer best. 40 1 1
Gjest SnowBells Skrevet 26. mars 2022 #59775 Skrevet 26. mars 2022 Til og med jeg som bare går 4-5 pingvinmarsjer på lånte ski hver vinter vet om høyreregelen. Men igjen, her snakker vi jo om folk som ikke skjønte at de ikke skulle plukke påskeliljer i en offentlig park 🤷♀️ Har de kvittet seg med stålkantene på skiene da, eller lever bikkja like farlig som i fjor?
EmilieH Skrevet 26. mars 2022 #59776 Skrevet 26. mars 2022 4 kommentarer på siste bilde av henne og hunden. Dette må virkelig gå nedom og hjem snart? 13
Inocybe Skrevet 26. mars 2022 #59777 Skrevet 26. mars 2022 EmilieH skrev (6 minutter siden): 4 kommentarer på siste bilde av henne og hunden. Dette må virkelig gå nedom og hjem snart? 4 kommentarer er vel minimum å forvente. LKE, Coachen, Netfit og bikkja og med hennes svar på disse vil hun fort havne på det dobbelte. 27
Gjest tullerikke Skrevet 26. mars 2022 #59778 Skrevet 26. mars 2022 EmilieH skrev (49 minutter siden): 4 kommentarer på siste bilde av henne og hunden. Dette må virkelig gå nedom og hjem snart? Håper det. Men å svare på det eneste spørsmålet hun har fått gidder hun ikke.
hvalstad45 Skrevet 26. mars 2022 #59779 Skrevet 26. mars 2022 52 minutter siden, tullerikke said: Håper det. Men å svare på det eneste spørsmålet hun har fått gidder hun ikke. Dette overrasker meg også. Var det noe CBE var flink til, var det å svare leserne sine. Hun bygde personlige relasjoner og folk følte de kjente henne. Jeg husker selv hvordan det var kommentarfeltet som egentlig var det morsomme med bloggen. De må jo vite hva som forårsaket suksessen, derfor syns jeg det er så utrolig rart at de ikke forsøker å følge opp kommentarer og spørsmål bedre enn det de gjør nå. Lurer virkelig på hvor de tror de er om 5 år jobbmessig. 16
Minnie Mus Skrevet 26. mars 2022 #59780 Skrevet 26. mars 2022 Frua ser bort og hunden gjesper 😂 For de som har peiling på hund, er gjesping et dempende signal, til og med hunden er dritt lei av å posere å bli tatt bilder av 😅 23 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå