Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

Jodel😂

DEDAC0F8-D4D5-4E62-B1EC-2F4AF484702B.jpeg

To helt ulike ansikt og ser ikke ut som samme person 

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
SKE87 skrev (På 21.2.2022 den 9.16):

Lurer på hvordan man havner der at man faktisk finner ut at man skal gå til innkjøp av en rumpepute? Noe så rart!

og tenk så sykt bra vi har det i Norge?! Når dét er noe det brukes penger på! Mens verden sulter! Grøss

Merkelig argument. Det kan man jo bare dra videre i det absurde: Verden sulter og du sitter på Kvinneguiden og kommenterer rumpeputa til en avdanket influenser, med det klimaavtrykket den nettaktiviteten fører med seg?

Endret av Sarah93
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Sarah93 skrev (5 minutter siden):

Merkelig argument. Det kan man jo bare dra videre. Verden sulter og du sitter på Kvinneguiden og kommenterer rumpeputa til en avdanket influenser, med det klimaavtrykket den nettaktiviteten fører med seg?

Merkelig argument du og har. Du sitter jo også å kommenterer på kvinneguiden og du velger å kommentere en anonym person du overhode ikke vet noe om kontra en offentlig person som deler det meste av livet sitt på some. 

• Liker 29
  • Nyttig 6
Skrevet
Sparkel skrev (3 minutter siden):

Merkelig argument du og har. Du sitter jo også å kommenterer på kvinneguiden og du velger å kommentere en anonym person du overhode ikke vet noe om kontra en offentlig person som deler det meste av livet sitt på some. 

Men poenget mitt var jo ironisk, at det var et dårlig argument som man kunne dra videre i det absurde.

• Liker 7
Skrevet
Sarah93 skrev (1 time siden):

Men poenget mitt var jo ironisk, at det var et dårlig argument som man kunne dra videre i det absurde.

Ok, my bad. Har bare litt vanskelig for å se ironien din når du hele tiden retter på brukernes utsagn og meninger og forsvarer cbe. Men fint at du står opp for frua og bruker tiden din på å leke forumpoliti. 

• Liker 7
Skrevet
Sparkel skrev (6 minutter siden):

Ok, my bad. Har bare litt vanskelig for å se ironien din når du hele tiden retter på brukernes utsagn og meninger og forsvarer cbe. Men fint at du står opp for frua og bruker tiden din på å leke forumpoliti. 

Forsvarer jeg henne? Det er nytt for meg. Jeg synes det hun driver med er under enhver kritikk, og har skrevet masse kritisk om henne. Er derfor jeg følger tråden. Prøver bare å nyansere ting av og til, er jo ikke sånn at ALT hun gjør er kritikkverdig, selv om mye er det. Dette er jo et diskusjonsforum, så man må jo tåle debatt. Når pendelen svinger for langt i motsatt retning, blir jeg litt Djevelens advokat (pun intended). Jeg synes det har vært litt gøy å følge tråden og kommentere av og til, men hvis jeg fremstår som forumpoliti og som en som forsvarer en influenser med elendige verdier, er jeg enig i at jeg burde finne meg bedre ting å gjøre. 

• Liker 22
Skrevet
Inocybe skrev (16 minutter siden):

Kommer snart et innlegg om hvordan hun ønsker å prioritere familietid fram for å kjøre helt til Oslo for frisør. Noen som kjenner en god frisør i Sarpsborg? #hvemvilfortsattsponseinfluencere

Helt enig i det er veldig bra det ryddes i påtvungen gratisarbeid i mote/skjønnhetsbransjen. Også bra ansvaret ikke bare legges på butikkeier men også på influencerne som får disse tjenester gratis/billig uten å spørre inntil hvem det er som betaler. Ikke forundret over at fruen på Kulås har svin på skogen der. Hun har aldri slått meg som en person som er generøs eller har velutviklet rettferdighetssans på andres vegner enn seg selv.  

Hun ender nok opp på TM klinikken skal du se.  Er en dyktig frisør som helt sikkert vil sponse. Venninner oss i mellom vet de🙄

• Liker 19
Skrevet

Rart de ikke har råd til frisør så godt som de tjener.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (1 time siden):

Rart de ikke har råd til frisør så godt som de tjener.

De tjener jo ikke godt. 

• Liker 14
Skrevet
Inocybe skrev (4 timer siden):

Kommer snart et innlegg om hvordan hun ønsker å prioritere familietid fram for å kjøre helt til Oslo for frisør. Noen som kjenner en god frisør i Sarpsborg? #hvemvilfortsattsponseinfluencere

Helt enig i det er veldig bra det ryddes i påtvungen gratisarbeid i mote/skjønnhetsbransjen. Også bra ansvaret ikke bare legges på butikkeier men også på influencerne som får disse tjenester gratis/billig uten å spørre inntil hvem det er som betaler. Ikke forundret over at fruen på Kulås har svin på skogen der. Hun har aldri slått meg som en person som er generøs eller har velutviklet rettferdighetssans på andres vegner enn seg selv.  

Ganske påfallende hvor enkelt det er å anta hva som kommer i fra fruas kanaler. Det vitner om hennes totale mangel på evne til å fornye seg. 

Og du har rett i det sistnevnte. Tenk så sykt trist at folk sitter med det inntrykket av en. Ikke at jeg tror hun bryr seg nevneverdig, dessverre. Mer usympatisk «påvirker» skal du lete lenge etter. 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Har hun knekt ryggen? Fra story på Instagram. 

Screenshot_2022-02-22-18-53-28-01_1c337646f29875672b5a61192b9010f9__01.jpg

Screenshot_2022-02-22-18-53-28-01_1c337646f29875672b5a61192b9010f9__02.jpg

Endret av h/k
  • Liker 22
Skrevet
h/k skrev (2 minutter siden):

Har hun knekt ryggen? Fra story på Instagram. 

Screenshot_2022-02-22-18-53-28-01_1c337646f29875672b5a61192b9010f9__01.jpg

Screenshot_2022-02-22-18-53-28-01_1c337646f29875672b5a61192b9010f9__02.jpg

Må måten hun står/går/løper kommenteres hver gang hun legger ut?

Du vet garantert at hun ikke har knekt ryggen og vil kun ha frem at hun går/står feil/rart.

Vi kan gjerne kritisere bedriften men hvordan hun står og beveger seg er helt uvesentlig.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Jamen det er jo den fæle svaien som hun ikke kan noe for, som kommer og går. Den kommer alltid når stussen vises. Rart med det.

• Liker 40
  • Nyttig 1
Skrevet
Sozzen skrev (23 minutter siden):

Må måten hun står/går/løper kommenteres hver gang hun legger ut?

Du vet garantert at hun ikke har knekt ryggen og vil kun ha frem at hun går/står feil/rart.

Vi kan gjerne kritisere bedriften men hvordan hun står og beveger seg er helt uvesentlig.

Er jo egentlig ikke heeeelt uvesentlig, mtp at hun bruker (den uekte) sprettrumpa si til å promotere netfit-trening…🤷🏼‍♀️

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet
SKE87 skrev (Akkurat nå):

Er jo egentlig ikke heeeelt uvesentlig, mtp at hun bruker (den uekte) sprettrumpa si til å promotere netfit-trening…🤷🏼‍♀️

Jo. Hvordan damen står og går er helt uvesentlig. 

Hun er ikke akkurat alene om å posere på bilder og videoer. Det gjør vel de fleste damer i forskjellig grad. Der er det mange som er verre enn henne.

Så det at hun visstnok bruker "rompepute" når hun promoterer netfit være en annen diskusjon.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (31 minutter siden):

Jeg er tom for ord!

Screenshot_20220222-194323_Instagram.jpg

Flaut. 

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...