Gjest CecilieX Skrevet 21. januar 2022 #55881 Skrevet 21. januar 2022 Er det lov å påpeke at det valg av musikk til treningsøkten er litt pussig. «Cigarettes And tiny liquor bottles ..... We are the new Americana High on legal marijuana» 🤔
Pusern3 Skrevet 21. januar 2022 #55882 Skrevet 21. januar 2022 123Frustrert skrev (12 timer siden): Nå ser vi media fylles opp med bilder av Prinsessen, som må sies å være en av Norges mest offentlige personer. Det er noen få bilder fra hvert år prinsessen har levd. Så ser vi disse jentene, hvor moren tror de er prinsesser. Her er det så mye bilder av stakkars barna at man blir kvalm. men god sammenlikning som setter perspektivet på plass 13
Pusern3 Skrevet 21. januar 2022 #55883 Skrevet 21. januar 2022 Medici skrev (11 timer siden): Da tenker jeg det er helt tragisk at de små jentene til CBE får vist frem og attpåtil har både seg selv og rommene sine som inntektskilde for foreldrene. Både jentene og rommene deres vises jevnlig frem til alle som vil se. Ingrid Alexandra er i dag voksen og kan bestemme selv, men får likevel og heldigvis veiledning av sin far om å la rommet sitt forbli privat. barn og unge som har kloke ansvarsfulle omsorgspersoner rundt seg er heldige. Slik som for eks landets unge Prinsesse har. det er dessverre ikke det vi ser i Særp 34
Pusern3 Skrevet 21. januar 2022 #55884 Skrevet 21. januar 2022 Emma Marie skrev (7 timer siden): Skikkelig inspo🙈 kilde: https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link Herregud 3
Pusern3 Skrevet 21. januar 2022 #55885 Skrevet 21. januar 2022 Minnie Mus skrev (6 timer siden): Jeg har også grublet veldig på hvordan hun fjerner hårene på leggene. Ble skikkelig lettet over at noen andre spurte, så slapp jeg 😂 Men seriøst, HVEM i alle dager spør om noe sånt? Jeg nekter å tro at det sitter noen der ute som lurer på hvordan frua fjerner håret på kroppen. Blir bare mer og mer sikker på at de lager spørsmålene selv. Det er jo bare tullespørsmål hun publiserer det er jo bare fjernt 🤩😍 7
Pusern3 Skrevet 21. januar 2022 #55886 Skrevet 21. januar 2022 Suv skrev (40 minutter siden): Da var det endelig helg og jeg har glemt å jobbe denne uken, vært så hektisk med alt annet som heller ikke ble gjort 😛 🤣🤣🤣🤣👌 2
Isola2 Skrevet 21. januar 2022 #55887 Skrevet 21. januar 2022 Swan1998 skrev (5 timer siden): Det er så dumt at jeg blir målløs. Men i likhet med den avataren hun presenterer seg som tror hun selv at hun tar 100 kg selv om hun såvidt klarer stanga. Dama er ikke sann. Spol framover noen dager: CBE tar en hip thrust for å bevise det..så får hun en eller annen strekk et sted.. 34
Xmasclovn Skrevet 21. januar 2022 #55888 Skrevet 21. januar 2022 Suv skrev (1 time siden): Da var det endelig helg og jeg har glemt å jobbe denne uken, vært så hektisk med alt annet som heller ikke ble gjort 😛 Fikk du i det minste tid til å lufttørke håret?? 29
BuffyTheVampire Skrevet 21. januar 2022 #55889 Skrevet 21. januar 2022 Isola2 skrev (1 time siden): Spol framover noen dager: CBE tar en hip thrust for å bevise det..så får hun en eller annen strekk et sted.. Hvor har hun sagt at hun klarer løfte så mye?
Kollontaj Skrevet 21. januar 2022 #55890 Skrevet 21. januar 2022 BuffyTheVampire skrev (4 minutter siden): Hvor har hun sagt at hun klarer løfte så mye? Story. 11
Gjest Mango1234 Skrevet 21. januar 2022 #55891 Skrevet 21. januar 2022 loffen skrev (På 20.1.2022 den 16.23): Å lufttørke håret, er det noe man 'gjør' som tar tid? Jeg kommer akkurat hjem fra trening, og vasket håret der. Var innom Rema på hjemveien og nå skal jeg straks lage middag. Håret mitt bare tørker av seg selv det, mens jeg sitter her og tar en hvilepause.. Det er helt normalt å bruke hårføner for å tørke håret. Alle jeg kjenner bruker hårføner. Det er helt vanlig å gjøre det. Alle som har vert på besøk her den siste uken sier at de føner håret sitt. Det er helt normalt å gjøre det.
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 21. januar 2022 Populært innlegg #55892 Skrevet 21. januar 2022 Verdt å få med seg kronprinsparets tanker om skjerming av barna de var små på NRK1.. 58
Måne Rampelyset Skrevet 21. januar 2022 #55893 Skrevet 21. januar 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og krenkelser. Måne, admin. 2
Populært innlegg neon_sun Skrevet 21. januar 2022 Populært innlegg #55894 Skrevet 21. januar 2022 (endret) Mango1234 skrev (1 time siden): Det er helt normalt å bruke hårføner for å tørke håret. Alle jeg kjenner bruker hårføner. Det er helt vanlig å gjøre det. Alle som har vert på besøk her den siste uken sier at de føner håret sitt. Det er helt normalt å gjøre det. Hvorfor i alle dager spørr du alle du har på besøk om de føner håret? 😂 Edit: skriveleif Endret 21. januar 2022 av neon_sun 50
snute Skrevet 21. januar 2022 #55895 Skrevet 21. januar 2022 Det eneste jeg har fått med meg denne uken som kan minne om jobb er vel den Fotoknudsen reklamen. Ellers har det kun vært trening, negler, spørsmålsrunde med merkelige spørsmål, diverse selfier og kanskje noe mat… Hun har virkelig forandret seg veldig i forhold til for noen år siden da bloggen var på topp. Kan ikke forstå hvordan to voksne personer orker å ha en så kjedelig hverdag! Og hvor de får penger fra er et mysterium. 36
loffen Skrevet 21. januar 2022 #55896 Skrevet 21. januar 2022 Mango1234 skrev (1 time siden): Det er helt normalt å bruke hårføner for å tørke håret. Alle jeg kjenner bruker hårføner. Det er helt vanlig å gjøre det. Alle som har vert på besøk her den siste uken sier at de føner håret sitt. Det er helt normalt å gjøre det. Det er ikke snakk om det er normalt eller ikke å bruke hårføner! Det er snakk om at det tar 'for lang tid' å lufttørke håret. 33
Måne Rampelyset Skrevet 21. januar 2022 #55897 Skrevet 21. januar 2022 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 1
Anonym90059005 Skrevet 21. januar 2022 #55898 Skrevet 21. januar 2022 Virker som LKE har mistet litt av fotointeressen også, før så vi han hele tiden drassende rundt på enorme mengder fotoutstyr, diverse fotoshoots, enkelte foto-oppdrag for andre etc. Virker mer dødt nå, som alt annet i familiebedriften egentlig. Kun opptatt av løping på heltid han. Apropos løping, også gøy å se noen av de løpesnuttene CBE legger ut fra mølla, hvor beina går som trommestikker, samtidig som hun beskriver intervaller på 14km/t osv. Tydeligvis filmet når mølla står på typ 17-18km/t, bare for at det skal se fortere ut. 29
loffen Skrevet 21. januar 2022 #55899 Skrevet 21. januar 2022 Kiosk skrev (15 minutter siden): Tenkte å hjelpe til i tråden med en oppsummering av de siste dagene: Dårlig forbilde, dårlig smak, dårlig på å merke reklame, trener for mye, trener feil, har ikke en skikkelig jobb, tjener lite (ikke så lett å ha kunnskap om skattelister...) farlig eksponering av barn, kjedelig, går på repeat, tørking av hår er latterlig (selv om deltakere i tråden må informere om hva de gjør selv...) Sånn. Og for å være ekstra hjelpsom, samme innhold kommer den neste uka. Siden dette er en tråd for saklig kritikk ( og ikke latterliggjøring og hets) så kan alle ta fri framover. Bare hyggelig😊 Da kan jo du ta velfortjent helg også. 'Hand you your drink' i en stram rød kjole og stiletter, klar for fredagskos med mann og småbarn hjemme i den syntetiske, upersonlige stua di, kanskje? Så koselig. 34
Fireflies Skrevet 21. januar 2022 #55900 Skrevet 21. januar 2022 CecilieX skrev (4 timer siden): Er det lov å påpeke at det valg av musikk til treningsøkten er litt pussig. «Cigarettes And tiny liquor bottles ..... We are the new Americana High on legal marijuana» 🤔 Jeg har ikke hørt sangen, men når jeg trener så velger jeg ikke sanger ut i fra tekst, men ut i fra rytme. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå