MorUgle Skrevet 20. januar 2022 #55841 Skrevet 20. januar 2022 Ny program til NRK: * Hårtørking minutt for minutt * Se hvor mye LUGGEN gror minutt for minutt 40 1
Andrea59 Skrevet 20. januar 2022 #55842 Skrevet 20. januar 2022 1 hour ago, stjerna80 said: Merkelig at man ikke ser de store seriøse reklamesamarbeidene lenger🤔 Oser jo klasse av den siste reklamen for fotoknudsen🤭 De kommer nok nå. 40% rabatt med CBE-rabattkode…juhuu… eller vent…. Generelt er det 40% rabatt på fotoknudsen nå uansett - hvis man bestiller for over 350,- men det blir det vel fort når man skal bestille fotobok 🙈😅 (ok, hennes kode varer noen dager lenger enn den generelle, men likevel….) 33
Xmasclovn Skrevet 20. januar 2022 #55843 Skrevet 20. januar 2022 Jeg lurer på nå når annonsørene begynner å forsvinne om vi vil få se en reprise av 2010 der CBE prøvde å selge inn sine tjenester🤔 10
Rev. Revenge Skrevet 20. januar 2022 #55844 Skrevet 20. januar 2022 (endret) Andrea59 skrev (25 minutter siden): 40% rabatt med CBE-rabattkode…juhuu… eller vent…. Generelt er det 40% rabatt på fotoknudsen nå uansett - hvis man bestiller for over 350,- men det blir det vel fort når man skal bestille fotobok 🙈😅 (ok, hennes kode varer noen dager lenger enn den generelle, men likevel….) FotoKnudsen har så og si alltid "eksklusive" rabatter. Abonnér på nyhetsbrev fra dem, og de spammer innboksen din med 40-60% rabatter herfra til glade jul. Vip-influenser rabattkoder er helt unødvendige bortsett fra for influenseren som tjener på både samarbeidet og eventuelt salg med kode. Endret 20. januar 2022 av Revenge o'Cavatina 37
stjerna80 Skrevet 20. januar 2022 #55845 Skrevet 20. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (6 minutter siden): FotoKnudsen har så og si alltid "eksklusive" rabatter. Abonnér på nyhetsbrev fra dem, og de spammer innboksen din med 40-60% rabatter herfra til glade jul. Vip-influenser rabattkoder er helt unødvendige bortsett fra for influenseren som tjener på både samarbeidet og eventuelt salg med kode. Blitt litt mer eksklusiv nå. Nå reklamerer jo selveste CBE i gjennomsiktig topp, sammens med koselige familibilder🙈 19
Justlooking Skrevet 20. januar 2022 #55846 Skrevet 20. januar 2022 solmåneogstjerner skrev (2 timer siden): Denne artikkelen ramlet over meg, ikke helt ny. Mulig den er nevnt her før https://www.vg.no/rampelys/i/nWBMXJ/skattelistene-funkygine-oekte-isabel-raad-og-sophie-elise-isachsen-tjente-mindre 'En som også har gått ned er Caroline Berg Eriksen (34). Hun sto i 2019 oppført med 540.854 kroner i inntekt, men nå lyder tallet på 263.587 kroner.' - hvordan klarer de seg? Tjent så mye før og bruker av sparepenger? Skattemessig formue på 500 000 (som selvsagt reelt sett er høyere. Men det meste må jo ligge i huset). Tallet nå er vel på nivå med en middels pensjonist, litt over minstepensjon… 16
Lopploella Skrevet 20. januar 2022 #55847 Skrevet 20. januar 2022 Fascinerende å insistere på at et oliventre av plast ser HELT likt ut som et ekte tre. Nei, det gjør det ikke. Plast og natur ser aldri likt ut. Tydelig at planter er veldig bruk og kast (som alt annet) der i huset, og at det ikke legges noe energi i å ta vare på dem. Kjøpe inn en masse, ikke plante dem over i mer jord men la dem stå i de små pottene de er kjøpt i, og så bare la dem dø og kjøpe nye? 33
Isola2 Skrevet 20. januar 2022 #55848 Skrevet 20. januar 2022 Surikatt skrev (4 timer siden): Spør de seg selv om trening på insta igjen nå? Hvorfor bruker hun hele dagene på trening, negler, overdreven hud og hårpleie og selfier?? Er ikke dette noe man gjør på fritiden etter jobb? Merkelig å kalle selvdigging for jobb. Tragisk nok er trening,negler,hår og dilldall jobben hennes.. 17
Rev. Revenge Skrevet 20. januar 2022 #55849 Skrevet 20. januar 2022 Lopploella skrev (8 minutter siden): Fascinerende å insistere på at et oliventre av plast ser HELT likt ut som et ekte tre. Nei, det gjør det ikke. Plast og natur ser aldri likt ut. Tydelig at planter er veldig bruk og kast (som alt annet) der i huset, og at det ikke legges noe energi i å ta vare på dem. Kjøpe inn en masse, ikke plante dem over i mer jord men la dem stå i de små pottene de er kjøpt i, og så bare la dem dø og kjøpe nye? Det handler om estetikken. Hva som ser tilnærmet ekte ut der behovet er størst. Reell bruk av lys & skygge for levende og kunstige planter. Spesielt sammenlignet med at lufttørking av hår krever for mye tid i en hektisk hverdag fyllt av ymse aktiviteter som hjemmetrening, negler og innkjøp av fredagsbuketten. 24
Pusern3 Skrevet 21. januar 2022 #55850 Skrevet 21. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Det handler om estetikken. Hva som ser tilnærmet ekte ut der behovet er størst. Reell bruk av lys & skygge for levende og kunstige planter. Spesielt sammenlignet med at lufttørking av hår krever for mye tid i en hektisk hverdag fyllt av ymse aktiviteter som hjemmetrening, negler og innkjøp av fredagsbuketten. ikke glem at kaffekoppene og smoothiene må lages også 🤣🤣🤣🙄 17
Isild Skrevet 21. januar 2022 #55851 Skrevet 21. januar 2022 Kollontaj skrev (8 timer siden): Er det nå man kan innrømme at noen man kjenner av og til tørker håret på vei til jobb ved å sette vifta på bilen på full guffe? PS Det funker best på sommeren og med aircondition. 🙋♀️ Fungerer kjempebra! Heldigvis så er ikke jobben min å tørke håret, så jeg kan tørke håret så enkelt som det på vei til jobb.. 17
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 21. januar 2022 Populært innlegg #55852 Skrevet 21. januar 2022 Nå ser vi media fylles opp med bilder av Prinsessen, som må sies å være en av Norges mest offentlige personer. Det er noen få bilder fra hvert år prinsessen har levd. Så ser vi disse jentene, hvor moren tror de er prinsesser. Her er det så mye bilder av stakkars barna at man blir kvalm. 87
Gjest Lavande Skrevet 21. januar 2022 #55853 Skrevet 21. januar 2022 (endret) 123Frustrert skrev (15 minutter siden): Nå ser vi media fylles opp med bilder av Prinsessen, som må sies å være en av Norges mest offentlige personer. Det er noen få bilder fra hvert år prinsessen har levd. Så ser vi disse jentene, hvor moren tror de er prinsesser. Her er det så mye bilder av stakkars barna at man blir kvalm. Enig. Jeg tenkte mitt om forskjellen, da jeg leste følgende fra https://www.vg.no/nyheter/i/7dJlRo/prinsesse-ingrid-alexandra-i-sitt-foerste-intervju-jeg-har-selvfoelgelig-en-plan: "Prinsessen inviterer oss opp på rommet sitt, men blir stanset av faren sin. Dette er tross alt privat område." Tilføyelse: Hos Cbe.no inviteres derimot følgerne inn (med jevne mellomrom) på barnas rom, der bilder derfra publiseres av de som burde vært de som beskyttet privatlivet deres. Trist og skammelig. Endret 21. januar 2022 av Lavande
Populært innlegg Medici Skrevet 21. januar 2022 Populært innlegg #55854 Skrevet 21. januar 2022 Lavande skrev (1 time siden): Enig. Jeg tenkte mitt om forskjellen, da jeg leste følgende fra https://www.vg.no/nyheter/i/7dJlRo/prinsesse-ingrid-alexandra-i-sitt-foerste-intervju-jeg-har-selvfoelgelig-en-plan: "Prinsessen inviterer oss opp på rommet sitt, men blir stanset av faren sin. Dette er tross alt privat område." Tilføyelse: Hos Cbe.no inviteres derimot følgerne inn (med jevne mellomrom) på barnas rom, der bilder derfra publiseres av de som burde vært de som beskyttet privatlivet deres. Trist og skammelig. Da tenker jeg det er helt tragisk at de små jentene til CBE får vist frem og attpåtil har både seg selv og rommene sine som inntektskilde for foreldrene. Både jentene og rommene deres vises jevnlig frem til alle som vil se. Ingrid Alexandra er i dag voksen og kan bestemme selv, men får likevel og heldigvis veiledning av sin far om å la rommet sitt forbli privat. 85
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 21. januar 2022 Populært innlegg #55855 Skrevet 21. januar 2022 Medici skrev (3 minutter siden): Da tenker jeg det er helt tragisk at de små jentene til CBE får vist frem og attpåtil har både seg selv og rommene sine som inntektskilde for foreldrene. Både jentene og rommene deres vises jevnlig frem til alle som vil se. Ingrid Alexandra er i dag voksen og kan bestemme selv, men får likevel og heldigvis veiledning av sin far om å la rommet sitt forbli privat. Helt enig. Hun er blitt voksen, hun skal bli dronning så det er jo et ønske om at landet skal bli kjent med henne. Likevel får hun god veiledning av far ang det private. Han har respekt for henne. Mens bloggerbarna blir brukt som desperat inntektskilde uten noen som helst omtanke eller respekt for dere privatliv. De har heller ingen rolle i fremtiden som krever noe som helst av dem. Jeg blir kvalm. 85
Populært innlegg Medici Skrevet 21. januar 2022 Populært innlegg #55856 Skrevet 21. januar 2022 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Helt enig. Hun er blitt voksen, hun skal bli dronning så det er jo et ønske om at landet skal bli kjent med henne. Likevel får hun god veiledning av far ang det private. Han har respekt for henne. Mens bloggerbarna blir brukt som desperat inntektskilde uten noen som helst omtanke eller respekt for dere privatliv. De har heller ingen rolle i fremtiden som krever noe som helst av dem. Jeg blir kvalm. Jeg tenker det også sier noe om evne til refleksjon, og da mener jeg på ingen måte noe vondt om prinsessen. Det lille jeg har fått med meg så virker hun svært oppegående. Hun er, heldigvis, ikke vant med problemstillingen om å la eget rom forbli privat eller ikke. Men likevel, i egenskap av å være myndig, har hun rett til å bestemme selv. Og heldigvis har hun også en far som respekterer henne og hjelper med å gjøre gode valg. Hvordan kan man da tro at CBE sine, i forhold, svært små barn skal kunne gjøre vurderinger av om egne rom bør være private eller ikke er ikke til å forstå. Hun har altså bare bestemt at det privatlivet bare kan invaderes, selges til høystbydende, eller hvem som helst egentlig og vises frem til alle som vil se. Det er helt ubegripelig. 63
Populært innlegg Titori Skrevet 21. januar 2022 Populært innlegg #55857 Skrevet 21. januar 2022 (endret) Spørsmålsrunden leverer igjen: "Hvordan fjerner du hår på leggene?" Blir det mer interessant nå så vet ikke jeg! Endret 21. januar 2022 av Titori 57
Kollontaj Skrevet 21. januar 2022 #55858 Skrevet 21. januar 2022 Titori skrev (6 minutter siden): Spørsmålsrunden leverer igjen: "Hvordan fjerner du hår på leggene?" Blir det mer interessant nå så vet ikke jeg! Aner en liten oppfølger her. 31
Summeer Skrevet 21. januar 2022 #55859 Skrevet 21. januar 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Aner en liten oppfølger her. Hm, epilator, estrid høvel, voksing, hudpleier.... #grooming 21
Katten89 Skrevet 21. januar 2022 #55860 Skrevet 21. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (På 20.1.2022 den 9.56): Med det samme vi snakker om muskler, også magemuskler som trener styrke vil vokse. Det er tross alt også muskler. Cbe har ingen synlig utviklede muskler på overkropp på tross av påstander om styrketrening med tunge vekter, noe som sjeldent publiseres i form av bilder, og da helst som stillbilder. Styrketreningen hennes er stort sett anaerobe kroppsvektøvelser med mange repetisjoner fremfor bruk av ekstra motstand i form av tunge vekter og manualer. Regelmessige, tunge baseøvelser vil også automatisk utvikle kjerne- og magemuskulatur som bidrar til økt stabilitet og balanse (som cbe mangler, ref. Netfit.no) uten at man trener mage spesifikt. Istedet får vi gjennom øktene hennes se ulike varianter av snørrogførti repetisjoner spesielt for mage. Det burde være godt kjent at det ikke hjelper å trene frem synlige magemuskler hvis man ikke samtidig er noe blottet for kroppsfett. Så, for å oppnå flat mage med det som til forveksling fremstår som trent magemuskulatur, jobbes det hardest med styrkeøvelsen selvdisiplin foran kjøleskapet, sammen med å til enhver tid vite hvor kameraet er, slik at man hurtig kan stille inn kroppen i en posisjon der magen og kroppen ser ut som cbe ønsker at publikum og hun selv skal se den. Vi skal ikke lengre tilbake enn til bilder hos MyMuse som mannen ikke tok, der cbe sin mage er helt vanlig flat uten å fremstå med tilsynelatende anatomiske avvik etter kraftig innsug og utstikkende ribbein. Det finnes også flere lignende bilder. Det er i grunnen rart at med all den påståtte treningen, over minst et tiår, er det fortsatt nødvendig for cbe å redigere egen kropp inn i en posisjon før den er "fin nok" til å publiseres med ytterligere "lys & skygge". Godt skrevet! Det er også ganske lite troverdig når cbe skriver at hun tar 95-100 kg i hipthrust. Ikke rart hun ikke klarer å bevege vekten mer en halve banen. Er så synd om noen tror det er sånn man skal trene. Hopp og sprett og noen halvveis gjennomførte øvelser med vekter.. 31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå