Kollontaj Skrevet 18. januar 2022 #55721 Skrevet 18. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (6 minutter siden): Åååå, så utrolig spennende! Nesten mer spennende enn luggen! Håper du har deltatt i avstemmingen på IG? (Ha i mente at CBE henvender seg til voksne, utdannede kvinner.) 40
FruRosa Skrevet 18. januar 2022 #55722 Skrevet 18. januar 2022 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Håper du har deltatt i avstemmingen på IG? (Ha i mente at CBE henvender seg til voksne, utdannede kvinner.) Så mange valg! Jeg vet ikke hva jeg skal stemme på! 22
Gjest SnowBells Skrevet 18. januar 2022 #55723 Skrevet 18. januar 2022 (endret) Spenningen var også til å ta og føle på når den travle frua skulle teste ut ny sjølbruningskrem. Heldige tan-luxe som fikk vist frem hele porteføljen sin gratis hos CBE da! CBE er jammen meg snill som kjøper en hel bærepose med selvbruningsprodukter hun aldri har prøvd før, for nærmere 2000 kroner, for deretter gir bort gratis annonseplass for dem på insta-story! Synd CBE ikke hadde hjerte til å tilby det samme til f eks Redd Barna, nei da skulle hun ha betalt, si. Endret 18. januar 2022 av SnowBells
Skrottefar Skrevet 18. januar 2022 #55724 Skrevet 18. januar 2022 SnowBells skrev (18 minutter siden): Spenningen var også til å ta og føle på når den travle frua skulle teste ut ny sjølbruningskrem. Heldige tan-luxe som fikk vist frem hele porteføljen sin gratis hos CBE da! CBE er jammen meg snill som kjøper en hel bærepose med selvbruningsprodukter hun aldri har prøvd før, for nærmere 2000 kroner, for deretter gir bort gratis annonseplass for dem på insta-story! Synd CBE ikke hadde hjerte til å tilby det samme til f eks Redd Barna, nei da skulle hun ha betalt, si. Umerket reklame igjen ja, for ikke F om hun gjør det der uten at det er noe samarbeid på gang 45
tonyv Skrevet 18. januar 2022 #55725 Skrevet 18. januar 2022 SnowBells skrev (2 timer siden): På Bloggerne fikk vi faktisk se det "supertravle" paret stå i tospann på kjøkkenet i 11-tiden og skjære opp pølser til ettermiddagens middag sammen før de dro på kjærestetrening 🙈 Her snakker vi busy work schedule for two altså! Og dette var mens Treasures fremdeles hadde bra inntjening, i motsetning til de siste 2 årene hvor inntjeningen har stupt. .. Og når du mener tråden må ryddes for sjikane og personangrep så mener du vel først og fremst ditt eget innlegg regner jeg med, hvor du kaller trådens deltakere for ressurssvake og ler av dem? 😊 Nå er det vel ikke så mange norske bedrifter som ikke har årlig inntjening/omsetning for over 1 million kroner da. Det er jo stor forskjell i bedrifters natur selvfølgelig, men et lite snekkerfirma har vel fort flere titalls millioner inn/ut gjennom firmaet om de bygger noen boliger/barnehager. Og f eks Isabel Raad sitt sideprosjekt (omstridt nettbutikk) dro inn 420 000 kroner bare i november i fjor. Så håper jeg du også forstår at "bloggerne" var en gullkantet avtale i form av at det ble utbetalt lønn!? Altså å anse som en jobb. Også ble det satt av dager til innspilling, som skulle ha et innhold. Ikke heeelt utenkelig at de velger å fylle dagene med ting som kan være relevant for hennes bedrift/sosiale medier. Det går forresten ned ganske mye arbeid i en sånn type innspilling, det er ikke sånn at man bare møter opp også går alt av seg selv. Utrolig at sånt må forklares til voksne mennesker, men there you go.. 3
Populært innlegg Pust Skrevet 18. januar 2022 Populært innlegg #55726 Skrevet 18. januar 2022 tonyv skrev (3 minutter siden): Så håper jeg du også forstår at "bloggerne" var en gullkantet avtale i form av at det ble utbetalt lønn!? Altså å anse som en jobb. Også ble det satt av dager til innspilling, som skulle ha et innhold. Ikke heeelt utenkelig at de velger å fylle dagene med ting som kan være relevant for hennes bedrift/sosiale medier. Det går forresten ned ganske mye arbeid i en sånn type innspilling, det er ikke sånn at man bare møter opp også går alt av seg selv. Utrolig at sånt må forklares til voksne mennesker, men there you go.. Utrolig at voksne mennesker ikke klarer å lage bedre content enn det som ble beskrevet. 52
Gjest SnowBells Skrevet 18. januar 2022 #55727 Skrevet 18. januar 2022 (endret) tonyv skrev (11 minutter siden): Så håper jeg du også forstår at "bloggerne" var en gullkantet avtale i form av at det ble utbetalt lønn!? Altså å anse som en jobb. Også ble det satt av dager til innspilling, som skulle ha et innhold. Ikke heeelt utenkelig at de velger å fylle dagene med ting som kan være relevant for hennes bedrift/sosiale medier. Det går forresten ned ganske mye arbeid i en sånn type innspilling, det er ikke sånn at man bare møter opp også går alt av seg selv. Utrolig at sånt må forklares til voksne mennesker, men there you go.. Ja det var sikkert et sjakktrekk av det "travle" paret å vise frem at arbeidsdagen deres ble brukt til pølsehakking i tospann og kjærestetrening 😊 Endret 18. januar 2022 av SnowBells
Gjest Keikolina Skrevet 18. januar 2022 #55728 Skrevet 18. januar 2022 Pust skrev (4 minutter siden): Utrolig at voksne mennesker ikke klarer å lage bedre content enn det som ble beskrevet. Ja, jeg tar gjerne betalt for at et kamerateam skal se på meg kutte pølser.
Xmasclovn Skrevet 18. januar 2022 #55729 Skrevet 18. januar 2022 SnowBells skrev (2 timer siden): Vi har jo også sett CBE skvise inn 3 løpeturer i løpet av "arbeidsdagen" for så å servere barna ferdigpizza til middag 🍕 Og sett foreldrene på sykkelferie - med begge ungene parkert i sykkelvogn.. Skikkelig bonus for eksponerte bloggerbarn å ha spreke foreldre ja 🙃 Stusselig opplegg av to voksne hjemmeværende mennesker uten helsemessige problemer. 28
Skrottefar Skrevet 18. januar 2022 #55730 Skrevet 18. januar 2022 Xmasclovn skrev (2 minutter siden): Stusselig opplegg av to voksne hjemmeværende mennesker uten helsemessige problemer. Kan jo hende det sitter i hodet, og hodet inngår i kropp og helse 😛 7
Xmasclovn Skrevet 18. januar 2022 #55731 Skrevet 18. januar 2022 tonyv skrev (19 minutter siden): Så håper jeg du også forstår at "bloggerne" var en gullkantet avtale i form av at det ble utbetalt lønn!? Altså å anse som en jobb. Også ble det satt av dager til innspilling, som skulle ha et innhold. Ikke heeelt utenkelig at de velger å fylle dagene med ting som kan være relevant for hennes bedrift/sosiale medier. Det går forresten ned ganske mye arbeid i en sånn type innspilling, det er ikke sånn at man bare møter opp også går alt av seg selv. Utrolig at sånt må forklares til voksne mennesker, men there you go.. Det var utrolig lite innholdsrikt som ble vist frem, særlig av noen som hevder å leve av «å være seg selv». Da burde det være så enkelt at hun/de bare møter opp og er seg sjæl. Det sier jo alt at de bare fikk en snarvisitt i det konseptet som passer deres «jobb» og «bedrift» mest. 19
Xmasclovn Skrevet 18. januar 2022 #55732 Skrevet 18. januar 2022 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Kan jo hende det sitter i hodet, og hodet inngår i kropp og helse 😛 Absolutt, tanken slo meg i det jeg skrev siste setningen, men orket ikke å gå inn på det der nå😜 2
Skrottefar Skrevet 18. januar 2022 #55733 Skrevet 18. januar 2022 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Absolutt, tanken slo meg i det jeg skrev siste setningen, men orket ikke å gå inn på det der nå😜 Sier man for mye så går det under krenkelser og blir slettet uansett 😛 4
123Frustrert Skrevet 18. januar 2022 #55734 Skrevet 18. januar 2022 tonyv skrev (48 minutter siden): Så håper jeg du også forstår at "bloggerne" var en gullkantet avtale i form av at det ble utbetalt lønn!? Altså å anse som en jobb. Også ble det satt av dager til innspilling, som skulle ha et innhold. Ikke heeelt utenkelig at de velger å fylle dagene med ting som kan være relevant for hennes bedrift/sosiale medier. Det går forresten ned ganske mye arbeid i en sånn type innspilling, det er ikke sånn at man bare møter opp også går alt av seg selv. Utrolig at sånt må forklares til voksne mennesker, men there you go.. Men skulle de vise at de jobbet mye så skulle man jo tro at blogger er en arena for å vise hva jobben innebærer, i stedet viser de frem steking av pølser og spasering i parken og reising til et så interessant sted som granka 😅😅 også er de ikke med i bloggerne lenger da. Wonder why? Enten ville de ikke ha de med lenger, eller kanskje det ble for mye å gjøre for de? 🤣🤣 sånn går no dagen, There you go.. at to voksen mennesker orker å ha så innholdsløse liv sier litt om den kognitive kapasitet til de to. 34
Populært innlegg Inocybe Skrevet 18. januar 2022 Populært innlegg #55735 Skrevet 18. januar 2022 Angående innhold på Bloggerne så hadde jo nettopp jobbingen bak fasaden vært interessant å se på. Kontraktsmøte før reklamekampanje, hvordan ønsker annonsør den gjennomføres og hvilke tanker gjør CBE seg om det under eksekveringen, brainstorming med management, nye samarbeidspartnere, oppfølging av avtaler og så videre. Jeg skjønner CBE måtte ha fulgt godt med på klippingen av slikt for mye er jo særdeles sketchy og det er lite lurt å broascaste hvordan de (tror de) omgår markedsføringsloven ved å bare ta betalt for noen bilder mens produktet vises ved flere umerkede episoder. Men altså siden jeg er voksen, i arbeidslivet og ikke 16 år er innehold som besøk hos negledesigneren/innkjøpt av blomsterbukett/hårfiksing/drikking av kaffe utrolig lite givende. Ikke uten grunn CBE fikk pes for å være kjedelig på Bloggerne Men den faktiske jobbingen som ligger bak kunne gitt sprekt uvanlig innhold. Eneste reelle jobbingen jeg kommer på har vært vist på bloggerne er noen kleine fotoshoots. Husker spesielt episoden med CBE slangende i undertøyet men hun driter i smittevern og flirer henført til det orgasmiske fordi en stylist smør lotion på beina hennes (det klarte hun vist ikke selv?) mens mannen stod på sidelinjen og virket til å kjede vettet av seg. Bare kleint. 52
Kollontaj Skrevet 18. januar 2022 #55736 Skrevet 18. januar 2022 SnowBells skrev (1 time siden): Spenningen var også til å ta og føle på når den travle frua skulle teste ut ny sjølbruningskrem. Heldige tan-luxe som fikk vist frem hele porteføljen sin gratis hos CBE da! CBE er jammen meg snill som kjøper en hel bærepose med selvbruningsprodukter hun aldri har prøvd før, for nærmere 2000 kroner, for deretter gir bort gratis annonseplass for dem på insta-story! Synd CBE ikke hadde hjerte til å tilby det samme til f eks Redd Barna, nei da skulle hun ha betalt, si. Ikke si at det blir mer spenning! Både bruning OG nye negler! Gådd. Jeg får nok ikke sove etter dette. 36
tonyv Skrevet 18. januar 2022 #55737 Skrevet 18. januar 2022 123Frustrert skrev (20 minutter siden): Men skulle de vise at de jobbet mye så skulle man jo tro at blogger er en arena for å vise hva jobben innebærer, i stedet viser de frem steking av pølser og spasering i parken og reising til et så interessant sted som granka 😅😅 også er de ikke med i bloggerne lenger da. Wonder why? Enten ville de ikke ha de med lenger, eller kanskje det ble for mye å gjøre for de? 🤣🤣 sånn går no dagen, There you go.. at to voksen mennesker orker å ha så innholdsløse liv sier litt om den kognitive kapasitet til de to. Ja, det kan nok bli i meste laget med innspilling, og alt det innebærer, samtidig som man skal drifte et AS 24/7. Mtp at de også er en småbarnsfamilie, så har i hvertfall jeg stor respekt for det valget. 2
Hallepalle2 Skrevet 18. januar 2022 #55738 Skrevet 18. januar 2022 tonyv skrev (11 minutter siden): Ja, det kan nok bli i meste laget med innspilling, og alt det innebærer, samtidig som man skal drifte et AS 24/7. Mtp at de også er en småbarnsfamilie, så har i hvertfall jeg stor respekt for det valget. Hvilket valg? 22
Populært innlegg Surikatt Skrevet 18. januar 2022 Populært innlegg #55739 Skrevet 18. januar 2022 Caroline Berg Eriksen mener det er vanlig å endre mening om møblering når man flytter. Nei, det er ikke normalt å bytte ut alt av møbler tre ganger, pusse opp to bad to ganger, bytte ut nye fliser på gulv i gang og på kjøkkenet to ganger, bytte farge på parkettgulv to ganger osv. De har ikke peiling på interiør og møbler, ingen stil. Derfor bommer hun gang på gang. Hvor ble det forresten av alle plakatene og rammene i stua? Kastet ut det, og? Husets 1. etasje hadde mye finere stil og farger før Caroline Berg Eriksen kom og herpet det. 74
Gjest SnowBells Skrevet 18. januar 2022 #55740 Skrevet 18. januar 2022 123Frustrert skrev (39 minutter siden): Men skulle de vise at de jobbet mye så skulle man jo tro at blogger er en arena for å vise hva jobben innebærer, i stedet viser de frem steking av pølser og spasering i parken og reising til et så interessant sted som granka 😅😅 også er de ikke med i bloggerne lenger da. Wonder why? Enten ville de ikke ha de med lenger, eller kanskje det ble for mye å gjøre for de? 🤣🤣 sånn går no dagen, There you go.. at to voksen mennesker orker å ha så innholdsløse liv sier litt om den kognitive kapasitet til de to. Reisen til Gran Canaria ble jo bare flau. De lot som om de lette etter en ferieleilighet de kunne kjøpe. Det ble aldri nevnt som et ønske før Bloggerne, og det ble aldri nevnt igjen etter reisen. Veldig tydelig at de gjorde det kun for å ha noe artig å vise frem på Bloggerne. Sier jo mye om hvor begivenhetsløse hverdager de har, når de må juge på seg at de vil ha ferieleilighet på granka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå