Gjest Keikolina Skrevet 17. januar 2022 #55701 Skrevet 17. januar 2022 Heartland skrev (32 minutter siden): Litt off topic nå kanskje, men jeg drev og leste noen gamle artikler om paret da jeg kom over denne: https://www.tv2.no/a/3381692 Sitat fra frua under. Det er jo spesielt at hun sier dette, når hun og mannen de siste årene har vært verstinger når det kommer til uthenging og dårlig oppførsel i SoMe 🧐 Jeg skjønner ikke hva Morten Stokstad vil oppnå med dette. Jeg føler at han gjør narr og latterliggjør meg. Jeg synes dette er unødvending, og ikke minst uprofesjonelt av en såpass profilert sportsjournalist. Han burde vite bedre, normal folkeskikk gjelder tross alt også over nett, sier hun til «God kveld Norge». 🤣🤣🤣😅🤣
Isild Skrevet 18. januar 2022 #55702 Skrevet 18. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (10 timer siden): https://influencere.wordpress.com/cbe-diverse/ Denne, eller? Lars-Kristian Eriksen truet ung blogger med advokat pga hun kalte de «svindlere»: https://m.imgur.com/a/gU7lI Tror aldri jeg har hørt om en så furt, sint og indignert offentlig person og selger som LKE. Han går virkelig langt i å true/skremme potensielle kunder til å ikke si fra hvis det er noe som er feil eller kritikkverdig. Veldig "glanset" og glamorøs måte å oppføre seg på. 26
Kosemose Skrevet 18. januar 2022 #55703 Skrevet 18. januar 2022 Fra CBE instastory på lørdag. Først en film med normal mellomrom mellom bena, så et stillbilde der det plutselig er et stort firkantet tightgap. Så påfallende tynn-redigering at jeg måtte ta screenshot. Hun er jo tynn, hvorfor redigere seg enda tynnere? 25
Surikatt Skrevet 18. januar 2022 #55704 Skrevet 18. januar 2022 Blondinbolla skrev (11 timer siden): Noe av det jeg finner fascinerende når CBE publiserer det som skal være inspirerende interiørinnlegg i et såkalt glanset magasin er den subjektive, overøsende rosen over egen smak. «Det har blitt så utrolig fint her!» «Vi elsker hvordan det har blitt!» «Krukkene gjør så mye!» - hva nå det betyr. Det er to tomme sorte krukker i et rom helt uten farger, bortsett fra et stort kunstig tre «som ser helt ekte ut» (og dette kverulerer CBE om med følgere som er uenig), samt en malplassert blomsterbukett. Er det slik at hvis man sier høyt at noe er nydelig så er det det som gjelder? Skal det bli vanskeligere å kritisere, en slags «don’t rain on my parade»? Jeg forstår ikke motivasjonen bak ikke å vise frem endringene i hus og hjem i mer nøkterne ordelag. Superlativene rundt egen interiørstil og -valg har vært gjennomgående siden de flyttet til Sarp, også under den mørke naglemøbel-sorte-gulv-mørke-vegger-tiden. I ettertid har de på sitt eget rare vis innrømmet at denne stilen ble feil (og da kan de ikke ha vært så selvforherligende lykkelige med resultatet i utgangspunktet?) Det er lite overbevisende hver gang når de etterpå bytter ut det som hun var så fornøyd med. Tipper det treet forsvinner ut om ikke lenge. 19
Emma Marie Skrevet 18. januar 2022 #55705 Skrevet 18. januar 2022 Jeg lurer veldig på én ting. Hun har enda ikke lagt ut noen kommentarer på et innlegg postet for 6 dager siden. Og da følgelig ikke svart på noen kommentarer. Er ikke blogg jobben hennes? Burde hun ikke da bruke arbeidsdagen sin til nettopp dette? Det virker jo som hun har et hav av tid…jeg spurte nettopp om dette under innlegget om pasta. Håper hun svarer da, helst før påske…merkelig arbeidsdag. 32
Populært innlegg Surikatt Skrevet 18. januar 2022 Populært innlegg #55706 Skrevet 18. januar 2022 På «joggetur» og filmer seg selv med selfiekamera mens hun løper, noen merkelige ansiktsuttrykk og til slutt selvskryt om hvor langt hun løp og hvilken tid hun brukte på det. Dette er ikke ment for å inspirere men for å skryte av seg selv. Netfit blir ALDRI noe de kan leve av så lenge de holder på sånn. Det er i grunnen helt greit. Ingen trenger Netfit. 70
lillehammeren Skrevet 18. januar 2022 #55707 Skrevet 18. januar 2022 Kosemose skrev (1 time siden): Fra CBE instastory på lørdag. Først en film med normal mellomrom mellom bena, så et stillbilde der det plutselig er et stort firkantet tightgap. Så påfallende tynn-redigering at jeg måtte ta screenshot. Hun er jo tynn, hvorfor redigere seg enda tynnere? Det er poseringen som gjør forskjellen. 17
123Frustrert Skrevet 18. januar 2022 #55708 Skrevet 18. januar 2022 Surikatt skrev (1 time siden): På «joggetur» og filmer seg selv med selfiekamera mens hun løper, noen merkelige ansiktsuttrykk og til slutt selvskryt om hvor langt hun løp og hvilken tid hun brukte på det. Dette er ikke ment for å inspirere men for å skryte av seg selv. Netfit blir ALDRI noe de kan leve av så lenge de holder på sånn. Det er i grunnen helt greit. Ingen trenger Netfit. På denne joggeturen ser det ut som øynene er i ferd med å rulle bakover.. mulig hun blir så opphisset av å seg seg selv i kamera at det går trill rundt for henne. Hele greiene begynner å blir ganske komisk. 30
Populært innlegg FruRosa Skrevet 18. januar 2022 Populært innlegg #55709 Skrevet 18. januar 2022 Blondinbolla skrev (13 timer siden): Noe av det jeg finner fascinerende når CBE publiserer det som skal være inspirerende interiørinnlegg i et såkalt glanset magasin er den subjektive, overøsende rosen over egen smak. «Det har blitt så utrolig fint her!» «Vi elsker hvordan det har blitt!» «Krukkene gjør så mye!» - hva nå det betyr. Det er to tomme sorte krukker i et rom helt uten farger, bortsett fra et stort kunstig tre «som ser helt ekte ut» (og dette kverulerer CBE om med følgere som er uenig), samt en malplassert blomsterbukett. Er det slik at hvis man sier høyt at noe er nydelig så er det det som gjelder? Skal det bli vanskeligere å kritisere, en slags «don’t rain on my parade»? Jeg forstår ikke motivasjonen bak ikke å vise frem endringene i hus og hjem i mer nøkterne ordelag. Superlativene rundt egen interiørstil og -valg har vært gjennomgående siden de flyttet til Sarp, også under den mørke naglemøbel-sorte-gulv-mørke-vegger-tiden. I ettertid har de på sitt eget rare vis innrømmet at denne stilen ble feil (og da kan de ikke ha vært så selvforherligende lykkelige med resultatet i utgangspunktet?) Ang oliventreet: Hun kan skrive så mange ganger hun vil at det er "verdens fineste" og ser helt ekte ut, men det forandrer ikke det faktum at det ser ut som nettopp det det er; et PLASTIKKTRE! 53
Gjest Sunfl0wer Skrevet 18. januar 2022 #55710 Skrevet 18. januar 2022 FruRosa skrev (1 time siden): Ang oliventreet: Hun kan skrive så mange ganger hun vil at det er "verdens fineste" og ser helt ekte ut, men det forandrer ikke det faktum at det ser ut som nettopp det det er; et PLASTIKKTRE! Ja,uff så grusomt!! 🤪
Surikatt Skrevet 18. januar 2022 #55711 Skrevet 18. januar 2022 FruRosa skrev (1 time siden): Ang oliventreet: Hun kan skrive så mange ganger hun vil at det er "verdens fineste" og ser helt ekte ut, men det forandrer ikke det faktum at det ser ut som nettopp det det er; et PLASTIKKTRE! Alt er jo verdens fineste. Til det byttes ut kort tid etter 34
snute Skrevet 18. januar 2022 #55712 Skrevet 18. januar 2022 Emma Marie skrev (4 timer siden): Jeg lurer veldig på én ting. Hun har enda ikke lagt ut noen kommentarer på et innlegg postet for 6 dager siden. Og da følgelig ikke svart på noen kommentarer. Er ikke blogg jobben hennes? Burde hun ikke da bruke arbeidsdagen sin til nettopp dette? Det virker jo som hun har et hav av tid…jeg spurte nettopp om dette under innlegget om pasta. Håper hun svarer da, helst før påske…merkelig arbeidsdag. Jeg spurte om noe lignende en gang for ikke så lenge siden. Kommentaren ble aldri publisert. Det er noe av det jeg lurer mest på egentlig, hvordan hun tenker når hun plukker ut og publiserer kommentarer. Og hvorfor hun bare svarer på noen ting. 23
Aquarius04 Skrevet 18. januar 2022 #55713 Skrevet 18. januar 2022 tonyv skrev (På 14.1.2022 den 21.21): Nå var ikke dette en debatt om eksponering av barn i sosiale medier, var det vel? Det kan vi godt også diskutere, og da skal du nok se at vi hadde vært litt mer enige. Men det får bli en annen dag. Og da er det også forsåvidt uavhengig av om de sitter og tegner eller løper på mølla. Når det er sagt så nei, jeg er faktisk helt bombe sikker på at disse barna ikke tar skade av å se på at foreldrene utviser styrke, ferdigheter og selvkontroll. Det er verre med disse som sitter og ser på IPad, mens mor og far er oppslukt i hver sin hellige skjerm, mens de bøtter nedpå med sjokolade og seigmenn. Hadde bare ti prosent av alle som regelmessig besøker akkurat denne emnetråden latt seg inspirere til å gjøre bare ti prosent av hva Caroline Berg Eriksen gjør ila en dag/helg, så tror jeg faktisk livskvaliteten deres ville økt med det dobbelte. Innerst inne så vet dere at det er sant. 😂😂😂 Nei du! Jeg har fullt opp med en samfunnskritisk jobb (full stilling), oppfølging av barn og hus. Livskvaliteten min er egentlig veldig god, fordi jeg vet jeg bidrar positivt til samfunnet og at jeg klarer å legge bort telefonen for å være sammen med barnet mitt og så tror jeg på sikt livskvaliteten til mitt barn også holder seg god fordi hen ikke utleveres i SoMe. Du tar feil. Innerst inne så vet du at det er sant. 😘 39
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 18. januar 2022 Populært innlegg #55714 Skrevet 18. januar 2022 @tonyv 😅😅 du er morosm!! Hvordan kan du være bombe sikker på at barna ikke tar skade? Hva slags styrke, ferdigheter og selvkontroll er det paret i særp viser? Selvkontroll er vel virkelig det siste de viser også, der de hamrer løs på tastaturet. Selvkontroll i forma av trening tenker du? Det er manisk det, og har ikke noe med selvkontroll å gjøre. Mani er en psykisk prosess og har for så vidt bunn i et kontroll behov, selvkontroll hadde det vært om det ikke hadde bikket til å bli mani. og det er dette så er så farlig!! Om folk tror dette paret utretter noe som helst og tror at set er dette som er gullstandarden. De jobber jo minimalt. De bare surrer rundt i sin egen boble. Om folk hadde gjort ti prosent mer jobb og ganget det med 10 igjen, så mye arbeid hadde de fortsatt ikke fått fylt en arbeidsdag, og hadde de tenkt bare dobbelt så mye på seg selv som dette paret hadde de havnet på psyk for grandiose tanker om seg selv, for lenge siden. hadde jeg gjort 10 prosent av hva cbe gjør i løpet av en helg hadde jeg vært veldig syk. De gjør jo ikke noe. Loffer rundt i huset, baker en kake, dekker til frokost, lager pizza. Vipps. Helgen er over. Kanskje en liten tur ut for å tjene pengene på barna, men ellers består helgene i å ta bilder av mor i litt for små og litt for lite klær og særdeles ikke noe annet. Nevn en meningsfull aktivitet cbe og mannen gjør i løpet av en dag? Som andre til vanlig ikke gjør? 66
Xmasclovn Skrevet 18. januar 2022 #55715 Skrevet 18. januar 2022 123Frustrert skrev (1 time siden): @tonyv 😅😅 du er morosm!! Hvordan kan du være bombe sikker på at barna ikke tar skade? Hva slags styrke, ferdigheter og selvkontroll er det paret i særp viser? Selvkontroll er vel virkelig det siste de viser også, der de hamrer løs på tastaturet. Selvkontroll i forma av trening tenker du? Det er manisk det, og har ikke noe med selvkontroll å gjøre. Mani er en psykisk prosess og har for så vidt bunn i et kontroll behov, selvkontroll hadde det vært om det ikke hadde bikket til å bli mani. og det er dette så er så farlig!! Om folk tror dette paret utretter noe som helst og tror at set er dette som er gullstandarden. De jobber jo minimalt. De bare surrer rundt i sin egen boble. Om folk hadde gjort ti prosent mer jobb og ganget det med 10 igjen, så mye arbeid hadde de fortsatt ikke fått fylt en arbeidsdag, og hadde de tenkt bare dobbelt så mye på seg selv som dette paret hadde de havnet på psyk for grandiose tanker om seg selv, for lenge siden. hadde jeg gjort 10 prosent av hva cbe gjør i løpet av en helg hadde jeg vært veldig syk. De gjør jo ikke noe. Loffer rundt i huset, baker en kake, dekker til frokost, lager pizza. Vipps. Helgen er over. Kanskje en liten tur ut for å tjene pengene på barna, men ellers består helgene i å ta bilder av mor i litt for små og litt for lite klær og særdeles ikke noe annet. Nevn en meningsfull aktivitet cbe og mannen gjør i løpet av en dag? Som andre til vanlig ikke gjør? Tror Tony skjønte at argumentboksen var tom, ikke at det var noen gode i utgangspunktet, og forsvant rimelig raskt herfra. 18
Lafamiglia Skrevet 18. januar 2022 #55716 Skrevet 18. januar 2022 Veldig rart med en som har lyst til å bli treningsinfluenser, og som overhodet ikke forsøker å inspirere. Det hun har lagt ut på story nå, ser ut som er laget for at menn skal ha noe å runke til. Og det må de jo gjerne få, men jeg trodde altså at hun hadde lyst til å bli en influenser som skal inspirere (fortrinnsvis) kvinner til å trene. Det er hun virkelig milevis unna. Sammenlign f.eks. med Helene Olafsen og Funkygine, som begge henvender seg til publikummet sitt og som utstråler treningsglede og menneskelighet, som på en måte inviterer deg med, og som virkelig gir en lyst til å trene. 44
Zenhouse Skrevet 18. januar 2022 #55717 Skrevet 18. januar 2022 snute skrev (6 timer siden): Jeg spurte om noe lignende en gang for ikke så lenge siden. Kommentaren ble aldri publisert. Det er noe av det jeg lurer mest på egentlig, hvordan hun tenker når hun plukker ut og publiserer kommentarer. Og hvorfor hun bare svarer på noen ting. Muligens for å gi et inntrykk av et hektisk liv??? Rekker ikke svare på alt da..🤭 10
Populært innlegg Medici Skrevet 18. januar 2022 Populært innlegg #55718 Skrevet 18. januar 2022 Denne artikkelen bekrefter vel noe av det som blir sagt om herr og fru Eriksen. Lav utdanning = mer deling av bilder av barn i sosiale medier på grunn av lavere evne til refleksjon. https://www.dagbladet.no/kultur/de-med-hoy-utdanning-legger-ut-faerre-bilder-av-barna-pa-sosiale-medier---er-mer-reflekterte/60385512 Massiv deling av bilder og videoer av barn langt under samtykkekompetent alder er noe av det mest ressurssvake jeg vet om. 71
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 18. januar 2022 Populært innlegg #55719 Skrevet 18. januar 2022 Nå skal CBE faktisk fikse negler i morgen. Gleder meg skikkelig til å se hvilken variant det blir! Det kan nesten ikke bli mer spennende, det er faktisk mer spennende enn situasjonen i Ukraina. Viktigere også. 🙄 66
Rev. Revenge Skrevet 18. januar 2022 #55720 Skrevet 18. januar 2022 Kollontaj skrev (13 minutter siden): Nå skal CBE faktisk fikse negler i morgen. Gleder meg skikkelig til å se hvilken variant det blir! Det kan nesten ikke bli mer spennende, det er faktisk mer spennende enn situasjonen i Ukraina. Viktigere også. 🙄 Åååå, så utrolig spennende! Nesten mer spennende enn luggen! 35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå