Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
pøbelsara skrev (4 minutter siden):

Ikke sant? Det er jo helt grusomt. Hva i all verden går gjennom hodet til en forelder når vedkommende velger å legge et slikt klipp ut på sin vidåpne IG-konto?

Det er altså bare så trist. :(

Dette er et par som gjør ALT for oppmerksomhet. De vet utmerket godt at ved å poste slike videoer av barna så vil flere reagere og dermed så får de oppmerksomhet og kan fryde seg over at de fikk provosere brukerne her inne.

Barnas privatliv er det minste de bryr seg om. Det er hva de kan tjene på å selge barnas privatliv som betyr noe for dem.

Det er så kvalmt.

Endret av Beneviento
  • Liker 41
Videoannonse
Annonse
Skrevet
pøbelsara skrev (16 minutter siden):

Å herrefred, så fælt. :overrasket:  :grine:

Er det MULIG? Hva tenker de med? Hvordan kan de forsvare det der?

Det kan ikke forsvares. Brudd på barns rettigheter. 

FN har en lov om barns rettigheter (FNs barnekonvensjon) som blant annet sier: Barn har rett til å si meningen sin om alt som angår dem. Barnas meninger skal telle. Barn skal ikke utsettes for ulovlig innblanding i privatlivet sitt.

Om de mener de har spurt 8 åringen å bli postet for 300.000 i en åpen story, så tenker jo ikke 8 åringer konsekvenser av dette. 

• Liker 44
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet

Så trygt da liksom, det finnes jo ikke folk som mener barn er…. Ja vakre, tiltrekkende

ta deg sammen Caroline, du vet bedre

Skrevet (endret)
Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden):

Først og fremst lurer jeg på hvorfor det er så fryktelig mye bilinteriør med i et bilde der budskapet visstnok skal være en bukett fredagsblomster. Dernest lurer jeg på hvorfor Berg Eriksen ser ut til å klamre seg til midtkonsollen med en stram knekk i nakken som jeg mest assosierer med å være på nippet til å løpe ut til nærmeste toalett. Så stusser jeg over valget av bekledning som går i ett med interiøret i bilen, og noterer at visning av likerklikk er skrudd av. Et meget underlig bilde jeg selv ville ha beskjært for å få mer av bukett og objekt i bildet, med mindre det er viktig at bilinteriøret vises.

Hallo, har du tatt nettkurs fra New York i fotografering kanskje? Det har nemlig LK og da har han sikkert lært at det skal være sånn. På nettkurset fra New York. 

Endret av Kvins
  • Liker 31
Skrevet

Ikke utenkelig de tror seg ih og åh så utspekulerte og poster en slik post for provosere, skape engasjement og sende enda et stikk til KG. 
Men ser de ikke selv at det eneste de oppnår er å sementere oppfatningen av dem selv som egosentriske foreldre med lav evne til refleksjon? Er det virkelig verdt det når budskapet de velger å formidle er dårlige foreldreevner? 

• Liker 38
Skrevet

Herregud de storiene til coach Eriksen på Instagram er enda verre. Er det mulig???

• Liker 16
Skrevet

Det hjelper lite med fin innpakning når innholdet, som i oppførsel og evne til kritisk tenkning, er trailertrash.

Det har virkelig utviklet seg til noe sørgelig alt denne bedriften omfatter seg med. Utlevering av barn, med mulig hensikt å provosere? Hva er det for noe? Og om det ikke er dét, utleveringen i seg er idiotisk helt på egne ben.

• Liker 41
Skrevet
EmilieH skrev (8 minutter siden):

Herregud de storiene til coach Eriksen på Instagram er enda verre. Er det mulig???

Trist.

• Liker 10
Gjest Snøsøta
Skrevet

Blir som å legge ut - jentene joinet restylane-økten i dag, egenpleie for hele fanilien! Eller - jentene joinet mamma på silikonklinikken i dag, endelig har de fått rettet opp alle feil, sånn som mamma. 

Skrevet
Sophia_08 skrev (1 time siden):

..og nå vises eldste barnet på Ig-story.. løpende på mølla i magetopp🤐

Jeg så story og visste at dette ville bli diskutert.. Men jeg tenkte ikke over at hun hadde magetopp. 

• Liker 1
Skrevet
EmilieH skrev (1 time siden):

🥶🥶😨😨 det er det verste jeg har sett. Barn skal være aktive om de kan, det er kjempe fint, men å vise på en treningskonto at et barn på 8 år trener med vekter?  Uansett om det er tull eller ei. Sykt er det!! 
Ut fra hva de viser på sine kanaler tror jeg de er desperate etter klikk om dagen. 

• Liker 48
Skrevet
123Frustrert skrev (10 minutter siden):

🥶🥶😨😨 det er det verste jeg har sett. Barn skal være aktive om de kan, det er kjempe fint, men å vise på en treningskonto at et barn på 8 år trener med vekter?  Uansett om det er tull eller ei. Sykt er det!! 
Ut fra hva de viser på sine kanaler tror jeg de er desperate etter klikk om dagen. 

Ja, det er syke greier! 

• Liker 11
Skrevet
Skrottefar skrev (20 minutter siden):

Husk nå på at LKE har vært barn selv og vet best hvordan barn har det og hvordan de tenker 🤣

😅😅😅 Det er sant!! At vi ikke tenkte på det😀 

Han trente sikkert med vekter når han var 8 år .. 

Er enig med @Revenge o'Cavatina; ut fra hva LKE viser av coach egenskaper til å trene kona( for det er vel kun henne han trener.. ) og utdannelse har han ikke kunnskap til å trene barn.. det ser man forøvrig når han lar barn trene med vekter. 

• Liker 34
Skrevet

Det er fint med aktive og glade barn, men jeg får vondt i magen av den eksponeringen dette paret driver med, og av hele situasjonen de legger ut. På en annen side er det forståelig når man ser selfiene de presenterer; utstudert poserende, med mer eller mindre heldig resultat. Hadde jeg ikke visst hvem de er, ville jeg trodd det var parodikontoer.

0A34423B-787F-4551-85D6-C342C34E9EC4.jpeg

• Liker 49
Skrevet
Skrottefar skrev (44 minutter siden):

Husk nå på at LKE har vært barn selv og vet best hvordan barn har det og hvordan de tenker 🤣

Jesus Kristiansen som jeg knakk sammen i latter!😂

• Liker 30
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (5 minutter siden):

Jesus Kristiansen som jeg knakk sammen i latter!😂

I aim to please 😄

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...