Populært innlegg Felis Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #54801 Skrevet 28. desember 2021 Klaraku78 skrev (2 timer siden): Hvordan skal man klare å ta disse to seriøst, når de oppfører seg sånn. Og hvorfor er, spesielt cbe, så opptatt av å få oppmerksomhet fra mennesker hun ikke kjenner? Jeg prøver å lære ungene mine at det ikke er så nøye hva andre måtte mene. Cbe lever jo hele livet sitt utifra at hun skal få tilbakemeldinger fra ukjente. Kan ikke cbe og LK gi hverandre oppmerksomhet, i stedet for å hige etter det fra andre. At foreldrene driter seg ut, betyr jo ikke så mye. Men stakkars barn som vokser opp i samme hus. Sjansen for at minst et av barna blir påvirket av foreldrene, er jo rimelig stor. Er det det de vil lære ungene sine altså, at kropp er viktigst og at det ikke er så nøye hvordan man fremstår ellers. Fra det lille vi så på Bloggerne, så får hun ingen oppmerksomhet fra LKE. Det ble filmet at de gikk hjem fra et arrangement i Kulåsparken. CBE, litt på en snurr, hintet og hintet om sengekos når de kom hjem. LKE himlet med øynene og sa han var trøtt. Eller var det sulten? Uansett var han ikke sulten på henne. Han gjorde det klart at han dreit i hva slags undertøy hun gikk i, og gadd knapt å se opp da hun viste seg fram. På en photoshoot for undertøyet gjespet han nesten kjeven ut av ledd, mens resten av crewet roste henne opp i skyene. Det var påfallende hvordan hun tagg om oppmerksomhet fra maken, mens han himlet med øynene og virket sur. (Fritt etter hukommelsen, mulig jeg har detaljer feil...) Det er mulig at LKE bare tøffet seg for kamera, han er jo over middels opptatt av å være barsk. Men det rimte dårlig med den illusjonen fruen forsøker å selge i sine kanaler. Lykkelig småbarnsfamilie var det siste som slo meg. Heller en mann som er drittlei jobben sin og frenetisk forsøker å skape avstand mellom seg selv og det sukkersøte pastellhelvetet som er arbeidsplassen sin. Da er det kanskje deilig å sitte i mørket i kjelleren en gang i blant... 83
123Frustrert Skrevet 28. desember 2021 #54802 Skrevet 28. desember 2021 Jeg lurer fortsatt på hvorfor de sletter kommentarer om «omvendt julenisse». Hva er greia der liksom? 38
Klementine Skrevet 28. desember 2021 #54803 Skrevet 28. desember 2021 Felis skrev (36 minutter siden): Fra det lille vi så på Bloggerne, så får hun ingen oppmerksomhet fra LKE. Det ble filmet at de gikk hjem fra et arrangement i Kulåsparken. CBE, litt på en snurr, hintet og hintet om sengekos når de kom hjem. LKE himlet med øynene og sa han var trøtt. Eller var det sulten? Uansett var han ikke sulten på henne. Han gjorde det klart at han dreit i hva slags undertøy hun gikk i, og gadd knapt å se opp da hun viste seg fram. På en photoshoot for undertøyet gjespet han nesten kjeven ut av ledd, mens resten av crewet roste henne opp i skyene. Det var påfallende hvordan hun tagg om oppmerksomhet fra maken, mens han himlet med øynene og virket sur. (Fritt etter hukommelsen, mulig jeg har detaljer feil...) Det er mulig at LKE bare tøffet seg for kamera, han er jo over middels opptatt av å være barsk. Men det rimte dårlig med den illusjonen fruen forsøker å selge i sine kanaler. Lykkelig småbarnsfamilie var det siste som slo meg. Heller en mann som er drittlei jobben sin og frenetisk forsøker å skape avstand mellom seg selv og det sukkersøte pastellhelvetet som er arbeidsplassen sin. Da er det kanskje deilig å sitte i mørket i kjelleren en gang i blant... Sitter med tilsvarende følelse og oppfatning. Får du ikke det du begjærer hjemme, søker en ut... 20
Andrea59 Skrevet 28. desember 2021 #54804 Skrevet 28. desember 2021 Man kan jo tenke filosofisk om denne oppdateringen fra CBE - nytt år osv - men det første som slo meg var at 2021-dekoren skal ut og nytt skal handles inn 🙈😅 (litt slem, jeg vet…) 28
Populært innlegg Gulleplutt Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #54805 Skrevet 28. desember 2021 NewStart87 skrev (13 timer siden): Ut med rumpa og inn med magen. Snakk om å grave sin egen grav. Hva er det egentlig de ønsker å formidle? Treningsglede? Sexy mama? Perfekt familieliv? Blandingen er surrealistisk. Puteflaut. Kan ikke fatte annet enn at dette er "talk of the town" i nærmiljøet. Synes synd på ungene. Bedriften CBE virker å ha mistet grepet fullstendig. Har faktisk vondt av dem og deres nærmeste. Har bedriften ingen rådgivere? Jeg unner ikke min verste fiende et slikt flykrasj som denne ig-kontoen har utviklet seg til å bli. Når omtrent alt du har er å selge rompa di eller puppene dine. Kan det bli mer nitrist? Dette er loddrett utdriting. Ta grep, Caroline! Tror du kan bedre. 63
cerruti Skrevet 28. desember 2021 #54806 Skrevet 28. desember 2021 Klementine skrev (1 time siden): Sitter med tilsvarende følelse og oppfatning. Får du ikke det du begjærer hjemme, søker en ut... Helt uenig. Tipper alt det var fra fruens side for å vise seg fram. Tror alt der skjer velregissert i hennes regi. 2
Populært innlegg Surikatt Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #54807 Skrevet 28. desember 2021 Gulleplutt skrev (57 minutter siden): Snakk om å grave sin egen grav. Hva er det egentlig de ønsker å formidle? Treningsglede? Sexy mama? Perfekt familieliv? Blandingen er surrealistisk. Puteflaut. Kan ikke fatte annet enn at dette er "talk of the town" i nærmiljøet. Synes synd på ungene. Bedriften CBE virker å ha mistet grepet fullstendig. Har faktisk vondt av dem og deres nærmeste. Har bedriften ingen rådgivere? Jeg unner ikke min verste fiende et slikt flykrasj som denne ig-kontoen har utviklet seg til å bli. Når omtrent alt du har er å selge rompa di eller puppene dine. Kan det bli mer nitrist? Dette er loddrett utdriting. Ta grep, Caroline! Tror du kan bedre. Rumpa eksisterer ikke og brystene er jo operert. Så hun selger en illusjon av noe hun skulle ønske hun var. Hun så ikke sånn ut sist hun var på tv. 50
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #54808 Skrevet 28. desember 2021 NewStart87 skrev (16 timer siden): Ut med rumpa og inn med magen. Utrolig kleint at hun hele tiden skal late som om hun er noe hun ikke er: ei dame med kurver og stor rumpe. Kan hun ikke heller fokusere på reelle kvaliteter ved seg selv. Hvorfor føler en voksen, snart middelaldrende dame behovet for å «lure» publikum til å tro at kroppen hennes hele tiden samsvarer med de ferskeste og mest absurde «kropps-trendene». 50
Xstrella Skrevet 28. desember 2021 #54809 Skrevet 28. desember 2021 AntiBullshit skrev (35 minutter siden): Utrolig kleint at hun hele tiden skal late som om hun er noe hun ikke er: ei dame med kurver og stor rumpe. Kan hun ikke heller fokusere på reelle kvaliteter ved seg selv. Hvorfor føler en voksen, snart middelaldrende dame behovet for å «lure» publikum til å tro at kroppen hennes hele tiden samsvarer med de ferskeste og mest absurde «kropps-trendene». Usikkerhet og umodenhet. Aldri sett en så usikker og umoden voksen dame på snart 35 år. Utrolig å se hvordan hun spjåker seg til. Vet hun selv hvem hun er? 38
Pusern3 Skrevet 28. desember 2021 #54810 Skrevet 28. desember 2021 Klaraku78 skrev (4 timer siden): Nå leste jeg nettopp en artikkel i avisa at hjelpetelefonen har fått 19000 henvendelser i jula, fordi folk har hatt en forferdelig jul. Mye skyldes det perfekte som fremstilles på instagram. Og dronningen av det perfekte er jo cbe. Hun har jo fremstilt livet til hele familien som perfekt nå i 10 år. Når man ser bildet av jentene med like kjoler, svære sløyfer i håret foran en pakkekalender i trappa, så er det mer trist, enn at det sprer juleglede. Så kan man jo lure på om jentene i det hele tatt hadde hatt sløyfer i håret hvis bildet ikke skulle vises frem på instagram. Eller om det hadde vært viktig å fremstille at du trener 2-3 ganger om dagen, hvis du kke hadde hatt et sted å vise frem kroppen. En ting er jo å leve av sosiale medier, noe annet er jo å konstruerer et familieliv, slik cbe gjør, for at det skal fremstå som perfekt i sosiale medier. så enig. CBE’s liv har blitt parodisk og trist og uten ekthet og troverdighet. Og er svært uheldig som forbilde for folk/familier som sliter med å finne glede og harmoni i familielivet. Om de tror CBE og familien lever et lykkelig liv med kjærlighet og glade tar feil slik det oppleves når man besøker kanalene., 11
Gjest Leli7 Skrevet 28. desember 2021 #54811 Skrevet 28. desember 2021 AntiBullshit skrev (1 time siden): Utrolig kleint at hun hele tiden skal late som om hun er noe hun ikke er: ei dame med kurver og stor rumpe. Kan hun ikke heller fokusere på reelle kvaliteter ved seg selv. Hvorfor føler en voksen, snart middelaldrende dame behovet for å «lure» publikum til å tro at kroppen hennes hele tiden samsvarer med de ferskeste og mest absurde «kropps-trendene». «Snart middelaldrende».. Hun er 34.
kri.star Skrevet 28. desember 2021 #54812 Skrevet 28. desember 2021 5 minutter siden, Leli7 said: «Snart middelaldrende».. Hun er 34. Takk! Kjente litt på den der her jeg sitter som 36-åring, haha 26
Kollontaj Skrevet 28. desember 2021 #54813 Skrevet 28. desember 2021 Leli7 skrev (13 minutter siden): «Snart middelaldrende».. Hun er 34. Man trenger ikke overdrive, nei. ☺️ 14
Måne Rampelyset Skrevet 28. desember 2021 #54814 Skrevet 28. desember 2021 Tråden er ryddet for personangrep, brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin.
Populært innlegg Klaraku78 Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #54815 Skrevet 28. desember 2021 Ser LK har redigert ansiktet sitt på siste bildet CBE har lagt ut. Alle rynkene under øynene er plutselig borte. Men det er vel som forventet etter å ha redigert kona i flere år. Jeg skjønner ikke hvorfor de må legge ut bilder av seg heller når de tydeligvis er så misfornøyde med eget utseende. Så er de så fornøyd med tilbakemeldingene de får, på et utseende som ikke eksisterer. Merkelig opplegg... 60
Surikatt Skrevet 28. desember 2021 #54816 Skrevet 28. desember 2021 Klaraku78 skrev (11 minutter siden): Ser LK har redigert ansiktet sitt på siste bildet CBE har lagt ut. Alle rynkene under øynene er plutselig borte. Men det er vel som forventet etter å ha redigert kona i flere år. Jeg skjønner ikke hvorfor de må legge ut bilder av seg heller når de tydeligvis er så misfornøyde med eget utseende. Så er de så fornøyd med tilbakemeldingene de får, på et utseende som ikke eksisterer. Merkelig opplegg... kanskje de tror de ser sånn ut eller de lever på en løgn. Hvorfor trenger disse to daglig bekreftelse på noe så tomt som utseende og hvorfor redigerer de seg hvis de tror de ser så bra ut?? 35
Populært innlegg Medici Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #54817 Skrevet 28. desember 2021 Stakkars barn som får delt hele familiealbumet sitt på nett. Merkelig borddekking, så noen av dem hverandre gjennom de høye oppsatsene med strå? Mulig det fungerer som kamuflasje siden de redigerer seg selv såpass mye utseendemessig at hensikten var å skjule det virkelige utseendet 🤷♀️🤪 55
Pust Skrevet 28. desember 2021 #54818 Skrevet 28. desember 2021 Medici skrev (1 time siden): Merkelig borddekking, så noen av dem hverandre gjennom de høye oppsatsene med strå? Jeg tenker alltid at husmor-påvirkerne lager slike «kreative» borddekninger kun for å publisere på nettet, og at de fjerner alt stæsjet før de skal spise. Eller at de ikke spiser ved det bordet i det hele tatt. At ingen ting er virkelig på slike kontoer. 34
Pusern3 Skrevet 28. desember 2021 #54819 Skrevet 28. desember 2021 Klaraku78 skrev (3 timer siden): Ser LK har redigert ansiktet sitt på siste bildet CBE har lagt ut. Alle rynkene under øynene er plutselig borte. Men det er vel som forventet etter å ha redigert kona i flere år. Jeg skjønner ikke hvorfor de må legge ut bilder av seg heller når de tydeligvis er så misfornøyde med eget utseende. Så er de så fornøyd med tilbakemeldingene de får, på et utseende som ikke eksisterer. Merkelig opplegg... virker som de lever for smiger og komplimenter - får vist ikke nok av det 5
Pusern3 Skrevet 28. desember 2021 #54820 Skrevet 28. desember 2021 Surikatt skrev (3 timer siden): kanskje de tror de ser sånn ut eller de lever på en løgn. Hvorfor trenger disse to daglig bekreftelse på noe så tomt som utseende og hvorfor redigerer de seg hvis de tror de ser så bra ut?? redigering og mørke rom med økende alder .. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå