Kleenex Skrevet 31. juli 2019 #5461 Skrevet 31. juli 2019 47 minutter siden, Uglesjel skrev: Når CBE drar på disse turene om det er sponset eller ei. Så vil jeg nå si at det er en meget gyldig mulighet til å gi bloggen en ekstra løft fra "hverdagene".. Men dessverre så klare hun ikke og benytte seg godt nok av muligheten å være må slenge seg selv om for at bloggen skal bli lest. Ja bloggen handler om henne og hennes liv. Men når man drar på turer eller ferier så er det ikke akkurat hennes liv som står i fokuset. Det blir som at jeg skulle ha dratt til Brasil når det er karneval. Da er jo fokuset på og dokumentere hvordan karnevalet der skjer og ikke minst for harmonisk og flotte folk som bor der er etc. Da er det feil at jeg skal slenge inn halvnakne bilder av meg for at jeg er redd for at ingen vil lese bloggen liksom. Det er jo reisen til Brasil folk er interessert og lese om. Å alle de flotte mulighetene, tingene man kan finne på imens man er der etc. Ja, bloggeieren har absolutt feil fokus. Hvem vil se fjellbilder liksom uten mage, rumpe og lår? Her går det på repeaten som før og litt ekstra hud og unger for litt ekstra likes 12
Rev. Revenge Skrevet 31. juli 2019 #5462 Skrevet 31. juli 2019 (endret) For trening, tips, programmer, progresjon og ernæring søker jeg opp andre, mer troverdige steder fremfor cbe.no. Det er mer enn nok av inspirerende treningsblogger og insta-kontoer med fokus på rett plass. Veldig synd at bloggeierne lot anledningen de hadde med PT- og ernæringsstudier til å dreie bloggen over i nytt spor i tide falle i fisk. Hele Netfit-konseptet og "programmene" som legges ut fremstår som kopier av andre, tilsynelatende mer gjennomførte treningskonsept-kontoer. Endret 31. juli 2019 av Revenge o'Cavatina 19
Aquarius04 Skrevet 31. juli 2019 #5463 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, Atheena skrev: Problemet med CBE er at hun aldri innrømmer feil. Det er veldig viktig å holde den perfekte fasaden oppe hele tiden. Derfor tror jeg det er mye som blir flisespikket på også i denne tråden. CBE og LKE er verdensmestere i alt og de gjør aldri feil. Hvis hun innrømmer feil så er det alltid noen andre sin skyld. Hadde hun vært litt mer ydmyk hadde hun tjent så utrolig mye på det. Tror de faktisk hadde vunnet tilbake lesere som har falt fra, og fått flere også, om de hadde vært mer ydmyke og innrømmet feil. Hvorfor de på ingen måte er i stand til det, er meg en gåte. 14
Pollen Skrevet 31. juli 2019 #5464 Skrevet 31. juli 2019 Den rompa på det siste bildet på IG er det mest idiotiske og komiske jeg har sett på lenge😂 36
Måne Rampelyset Skrevet 31. juli 2019 #5465 Skrevet 31. juli 2019 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring og kommentarer til moderering. Spørsmål kan rettes til admin eller på Ris & Ros. Måne, admin. Endret 1. august 2019 av Måne Rampelyset 3
Gjest 2ney Skrevet 31. juli 2019 #5466 Skrevet 31. juli 2019 (endret) På 31.7.2019 den 12.18, Liver skrev: CBE bør legge ut progresjons bilde av den rumpa. Netfit har knekt koden på punkttrening og får resultater i stormfart.... Tips... Se på de ulike videoene på Netfit sin IG konto. Hun er slank og normal. Jeg stoler ikke på bilder fra denne bloggeren... 😆 Bildet 25.februar på Netfit sin IG viser forresten en ganske nett og liten rumpe. Endret 20. august 2019 av 2ney La til en setning..
Anniedoug Skrevet 31. juli 2019 #5467 Skrevet 31. juli 2019 Hun står jo på tå med en ekstrem svai. Mye som kan dyttes opp og frem da 11
Sandin Skrevet 31. juli 2019 #5468 Skrevet 31. juli 2019 30 minutter siden, Anniedoug skrev: Hun står jo på tå med en ekstrem svai. Mye som kan dyttes opp og frem da Ja, det er jo ingen tvil om at hun jevnt over har en normal rumpe for sin størrelse. Posering samt "lys og skygge" påvirker selvsagt resultatet enormt. Er det noe de to kan så er det nok å arrangere en photoshoot slik at det blir etter deres syn flatterende bilder. Det jeg synes er trist, er at når det kommer slike bilder som så åpenbart ikke er virkeligheten, så kommenterer LK på Instagram med "That ass" eller hva det nå var. Det er ikke første gang. Det jeg leser da er at han synes "that ass" er sexy, men når normale bilder av stussen vises så kommer det ikke slike kommentarer. Som kjæreste ville jeg da ha følt på at den ekte meg ikke var bra nok, og at han ønsket seg en større rumpe på meg. Jeg vet selvsagt ikke hvordan dette oppfattes eller er ment fra den kanten, men jeg finner det påfallende at han roser rumpa hver gang den er uvanlig stor. Mager kan variere litt fra dag til dag, men rumper tar litt lengre tid både å få mindre og større. 37
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 31. juli 2019 Populært innlegg #5469 Skrevet 31. juli 2019 At de gidder, voksne folk og foreldre. 😳 Det blir bare så komplett latterlig å posere slik. Når både hudfarge og kroppsdeler endres etter fotografens humør er det på tide å roe ned en tanke. 51
LilleSnupp Skrevet 31. juli 2019 #5470 Skrevet 31. juli 2019 (endret) 10 minutter siden, Sandin skrev: Ja, det er jo ingen tvil om at hun jevnt over har en normal rumpe for sin størrelse. Posering samt "lys og skygge" påvirker selvsagt resultatet enormt. Er det noe de to kan så er det nok å arrangere en photoshoot slik at det blir etter deres syn flatterende bilder. Det jeg synes er trist, er at når det kommer slike bilder som så åpenbart ikke er virkeligheten, så kommenterer LK på Instagram med "That ass" eller hva det nå var. Det er ikke første gang. Det jeg leser da er at han synes "that ass" er sexy, men når normale bilder av stussen vises så kommer det ikke slike kommentarer. Som kjæreste ville jeg da ha følt på at den ekte meg ikke var bra nok, og at han ønsket seg en større rumpe på meg. Jeg vet selvsagt ikke hvordan dette oppfattes eller er ment fra den kanten, men jeg finner det påfallende at han roser rumpa hver gang den er uvanlig stor. Mager kan variere litt fra dag til dag, men rumper tar litt lengre tid både å få mindre og større. Det du nevner om hvordan noe slikt ville påvirket deg, at den virituelle deg ville fått kjæresten til å skryte hemningsløst er vel noe av bottom (no pun..) line her - higen etter bekreftelse, og da tyr man til den enkle veien. Endret 31. juli 2019 av LilleSnupp 10
Gjest Emmy_H Skrevet 31. juli 2019 #5471 Skrevet 31. juli 2019 (endret) 23 minutter siden, Chrisssi skrev: At de gidder, voksne folk og foreldre. 😳 Det blir bare så komplett latterlig å posere slik. Når både hudfarge og kroppsdeler endres etter fotografens humør er det på tide å roe ned en tanke. Jeg er enig, tenker de over at de publiserer disse bildene sammen med bilder av mindreårige ? At de gjør det er bare så utrolig feil og på kanten til kvalmende. Det utgjør ingen forskjell på om det er Anna Rasmussen eller CBE like sykt begge deler. Forskjellen er at A.R har fått massiv kritikk, mens CBE tydeligvis går under radaren. Hva slags preferanser disse to har når det gjelder kropp er totalt uinteressant, da det ikke finnes en funksjon i den interessen annet en for bloggeierne som klapper seg selv på skulderen/hyller seg selv.Mens Funky viser både treningsglede og er autentisk. Endret 31. juli 2019 av Emmy_H
Ellepelle Skrevet 31. juli 2019 #5472 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, 2ney skrev: Tips... Se på de ulike videoene på Netfit sin IG konto. Rumpen til CBE er ikke stor i det hele tatt. Hun er slank og normal. Jeg stoler ikke på bilder fra denne bloggeren... 😆 Bildet 25.februar på Netfit sin IG viser forresten en ganske nett og liten rumpe. Tja, jeg syns den ser ganske lik ut jeg da. Godt tips å se på videoene! Ja, på bildet fra sykkelturen poserer hun slik at den nok ser større ut enn i virkeligheten, men ikke unormalt stor. Syns det er ganske drøyt å påstå at hun har innlegg eller det som verre er, bare ut fra å se på ett enkelt bilde. Troverdigheten til bedriften er dessverre svekket av tidligere hendelser, men det rettferdiggjør ikke spekulasjoner og mistro til absolutt alt som legges ut. 4
Tørst Skrevet 31. juli 2019 #5473 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, Anniedoug skrev: Hun står jo på tå med en ekstrem svai. Mye som kan dyttes opp og frem da Veldig rart å stå sånn og deilige seg til? 20
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. juli 2019 #5474 Skrevet 31. juli 2019 Det er bare så naturlig å spraye seg med godlukt i hodebunnen før man skal på sykkeltur. Når man først har funnet ut i voksen alder at sykkelhjelm kan være bra å bruke, så må jo ikke den fæle saken ødelegge for sveisen lukten på sveisen. Alle bloggleserne må da lukte seg frem til det! Her lukter man ikke svette, for hva er nå egentlig svette? Nei, her lukter man bare blomster og fioler når man svetter. Det er jo så mange mennesker ute på denne vidda som kan lukte hvordan svetten ens er. Guri malla, nesten så man må finne frem en spray for andre deler av kroppen også.. Så lenge man lukter godt, så kan man til nøds tenke sikkerhet. Herre min hatt...
Anniedoug Skrevet 31. juli 2019 #5475 Skrevet 31. juli 2019 37 minutter siden, Tørst skrev: Veldig rart å stå sånn og deilige seg til? Jo enig i det. Jeg tror bare ikke det er gjort så mye annet med rompa enn det. Ikke uenig i alt som er sagt om hvorfor dette er både merkelig og uheldig. 3
LilleSnupp Skrevet 31. juli 2019 #5476 Skrevet 31. juli 2019 22 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Det er bare så naturlig å spraye seg med godlukt i hodebunnen før man skal på sykkeltur. Når man først har funnet ut i voksen alder at sykkelhjelm kan være bra å bruke, så må jo ikke den fæle saken ødelegge for sveisen lukten på sveisen. Alle bloggleserne må da lukte seg frem til det! Her lukter man ikke svette, for hva er nå egentlig svette? Nei, her lukter man bare blomster og fioler når man svetter. Det er jo så mange mennesker ute på denne vidda som kan lukte hvordan svetten ens er. Guri malla, nesten så man må finne frem en spray for andre deler av kroppen også.. Så lenge man lukter godt, så kan man til nøds tenke sikkerhet. Herre min hatt... Nå fjerner man vel ikke svetten eller annet med sprayen verken oppe eller nede, man kamuflerer vel aller nådigst.. #delikat 8
Populært innlegg Pås Skrevet 31. juli 2019 Populært innlegg #5477 Skrevet 31. juli 2019 Jeg har egentlig sluttet å lese bloggen ettersom den gir meg nada! Men ble litt nysgjerrig på sykkelturen og måtte inn og se! HVORDAN våger hun å si at hun ikke bruker barna i bloggen? De er jo så til de grader viktige i eventyret om bloggeren og hennes liv! 57
Moongirl Skrevet 31. juli 2019 #5478 Skrevet 31. juli 2019 7 timer siden, Emmy_H skrev: Tror ikke det begrepet eksisterer hos toppbloggere. Dette bloggekteparet er så fortreffelig at de forhandler annonsøravtaler deretter også (ifølge LKE) , ikke rart det ble full ramaskrik på Kremmerhuset sin IG de må ha betalt mye for denne reklamen. Hva skjedde??
Gjest Emmy_H Skrevet 31. juli 2019 #5479 Skrevet 31. juli 2019 4 minutter siden, Moongirl skrev: Hva skjedde?? https://influencere.wordpress.com/2019/05/13/caroline-berg-eriksen-samarbeidspartner-og-kundebehandling/
Halle-Palle Skrevet 31. juli 2019 #5480 Skrevet 31. juli 2019 1 time siden, Tørst skrev: Veldig rart å stå sånn og deilige seg til? Med en liten passasjer i sykkelvognen 😱 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå